Sarı sitede şöyle bir ilan var. 2016 model abs'li 14.000'de. 47.500 TL istiyor. Fiyatı konusunda ne düşünüyorsunuz? Alınır mı sizce? Mt-25'i satıp XJ6'ya geçeceğim.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...20384983/detay
Sarı sitede şöyle bir ilan var. 2016 model abs'li 14.000'de. 47.500 TL istiyor. Fiyatı konusunda ne düşünüyorsunuz? Alınır mı sizce? Mt-25'i satıp XJ6'ya geçeceğim.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...20384983/detay
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Begeniyorsan al bence bir kere geliyoruz dünyaya sonuçta.
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. hiç sürmedim ama çok yakışıklı bulduğum motorlardandır.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Hahaha bu işlerin sonu yok kardeşim, bugün 600'lük 4 silindir ile mutlusundur, yarın "acaba 1000'lik 4 silindir kullanmak nasıl bir duygu acaba?" dersin Benim takıldığım grupta herkesin motoru benimkinden kuvvetliydi, gezilerde arada bir motor değiştirirdik. Yalvarırdım bana motorlarınızı vermeyin, kullanmayayım diye
O konuda kendime biraz hakimim. Hız tutkum yok, uzun yolda bana keyif versin tek derdim o. 250'lik şehir içinde çok rahat güzel ve kıvrak oluyor ama otobana çıkınca işler değişiyor. XJ6 çok daha rahatmış 250'likten onu anlamış oldum. Zaten şu an 100 bin tl param da olsa başka motor bakmaz yine xj6 bakardım. 2020 sıfırı olsa XJ6'nın onu alırdım sadece. MT-09 haricinde hiç bir motor beni cezbetmiyor ve MT-09 kullanacak kadar da prof. değilim zaten. :D
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Selam arkadaşlar. Motorumu ilk sahibinden aldıktan sonra, ağır bakıma soktum. 14.200 km'de şu an. En son 13-14 ay önce yağ değişimi vs olmuş. Vites geçişleri biraz sertti. Lastikler bitik hâldeydi. Bir güzel elden geçirttim.
📌 Yağ, Yamalube tam sentetik 10w 40 ile değiştirildi. 3 litre, 240 TL.
📌 Yağ filtresi değişti. 87 TL.
📌 Hava filtresi değişti. (Sipariş ile genel merkezden geldi). 297 TL.
📌 Motorun senkron ayarı yapıldı.
📌 Radyatör sıvısı değişti. 2 kutu, 100 TL
📌 Fren hidrolik yağı değişti. (Ön ve arka) 1 kutu, 70 TL.
📌 Fabrika çıkış lastikleri, Michelin Pilot Road 4 ile değiştirildi ve balans ayarı yapıldı. Ön 2020 üretim, 900 tl. Arka 2019 37. Hafta, 1190 TL.
İşçilikte biraz indirim yaptılar, toplamda 3.150 TL para gitti ama motor kaymak gibi oldu.
- Motorun sesi değişti. (Bakımdan önce daha sesli ve gürültülü çalışıyordu)
- Harareti 5-7 derece kadar daha aza indi.
- Frenler daha iyi oldu.
- Gidişi daha dengeli oldu. (Lastiklerin üzeri mumlu olduğundan dolayı tam test edemedim henüz)
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim. Kendinize iyi bakın.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Cok guzel gorunuyor, bakim da iyi olmus, on amortisor yagini da degistirebilirmissiniz o arada.
2 yilda bir tum sivilarin degistirilmesi oneriliyor sanirim.
Kendiniz de deegistirebilirsiniz, cok zor sayilmaz.
Keceleri degistirmeye gerek yok aslinda, sadece yagi degistirmek yeterli olur. O zaman daha da kolay olur. 1 litre 10'luk yag yeterli olur.
Selam arkadaşlar. Dün motorumun bakımını yaptırdıktan sonra, bugün de motorumu daha çok tanıyabilmek için ve sezon temizliği olması için bir güzel soydum. Depoyu da zorlanmadan rahatça sökebildim. Bundan sonraki ara bakımlarda kendim, yağ ve filtre gibi temel bakımları yapacağım. Servise vereceğim para da cebimde kalmış olur.
Biraz anahtar tutmaktan anlıyorsanız ve merakınız varsa, siz de kendi motorunuzu çok rahat bir şekilde söküp takabilirsiniz. Motor mekaniğinden anlamasam da, grenajları ve diğer küçük şeyleri söküp takabilmek bile çok zevkli bir olay. Motorunu sökmeye cesaret edemeyen varsa bana getirin, beraber söker temizleriz. :D
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Her ne kadar bu başlık ölü de olsa, elimden geldiğince canlı tutmaya çalışacağım burayı. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Ezio41(burak)kardeşim,öncelikle hayırlı olsun.çok iyi bir seçim yapmışsın.yamahanın en sorunsuz,en masrafsız,ayrıca piyasanın en az yakan 4 silindirli motorudur.benim de var.uzun yıllardır bende.üzerindeki aksesuarları yavaş yavaş tamamlayıp uzun yol için daha konforlu hale getirdim.sadece uzun yol ve hafta sonları gurup gezilerinde kullandım.2011 model ve henüz 35000 km.de.TR'de bu modelde ve bu km.de eşi yok.çok memnunum.biraz foto atayım da forum şenlensin.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Teşekkür ederim Bora abi sağ olasın. Uzun yıllar sonra nasip oldu çok şükür. Şu an için memnunum. Yakıtı ortalama 4.89 100 km'de. Uzun yolda daha da düşer sanırım. Tek dezavantajı sıkışık trafikte hararet yapıp sıcaklık vurması ve motor çalışmıyorken olduğu yerde haraket ettirmesi biraz güç istiyor.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
sağ taraf yağ haznesinin oradakini soruyorsanız;yağ ısı göstergesi.onu ABD.den getirtmiştim.ben ADANA'da,5 yıl bir YAMAHA bayisinin müdürlüğünü yapmıştım.bu süre zarfında,yavaş yavaş,orjinal çanta demiri,radyatör koruma vs.parçalarla,diğer aksesuarlarını doldurdum(egzoz hariç/sevmem)uzun yol konforu sağladım.çünkü eşimle çadırlı/çadırsız uzun yol yapmayı seviyoruz.bir keresinde sınırımı görmek için tek çantalı,eşimle 218'i gördüm,bir daha da asla basmadım.ben uzun yolda bile 115-120'yi geçmem.keyif alarak sürmeyi tercih ediyorum.etrafımı seyrederek,yolun tadına vararak giderim.bu şekilde de 4.2 lt.yakarım.motorumun çizelgesi vardır;her 500 km.de zincirimi WÜRTH DRYLUBE ile yağlar,her 1000 km.de de zincirimi gazyağı ile temizler,yağlarım ve bunu tarih,km.olarak not alırım.her gezi sonrası,minimum 3 saat motorumu özel bez ve fırçalarla temizler,garajına koyarım.(elimin giremediği yerler için)yani motorum konusunda biraz arızayım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:05 ----------
bu arada motorunuzu sevin,koruyun ve değerini bilin çünkü xj6,yamahanın gelmiş geçmiş en sorunsuz motorlarından biridir.evet teknolojisi biraz geridedir yani mesela yol bilgisayarı vs.yoktur ama bunun bence önemi de yoktur,kullanım maliyeti,sorunsuz,yakışıklı ve sağlıklı oluşu ile sahibine sadık bir makinedir.
yıllar önce HONDA'nın eski AFRİCA TWİN'i sorun çıkarmıyor,servislere para kazandırmıyor diye,üretimden kaldırması mantığı ile aynı mantıkla,YAMAHA'da üretimini azalttığı ve dünyada çok az ülkede satışını yaptığı bir motordur.ve daha sonra YAMAHA, R1 de kullandığı CROSSPLANE çalışma prensibini keşfedince,bu satış statejisine yönelip,sonraki üretim ve modelleri olan;MT serilerinde,R25 lerde bu teknolojiyi kullanmaya başlayınca,xj6 serisinin teknolojisi eski kaldı.konu bundan ibaret yani.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
gidon yükseltme:sw motech,motosiklet aksesuarları.com'dan,
orjinal yamaha arka çanta taşıyıcı döküm aparatı ve radyatör koruma'yı;yamaha bayisinden(ben bayide çalışırken),
yan çanta taşıyıcı demirler;givi plxr364;özen motor'dan,
givi v35 yan çantaları(beyaz kapaklı olanından);özen motordan,
topcase'i;kappa k49 (beyaz kapaklı olanından);özen motordan,
yağ ısı göstergesini ABD.'den,
12 volt çakmak girişi;ali expressten,
dış ısı göstergesi;ali expressten,
çelik lastik yan siboplarını,TR'den(ismini hatırlayamadım)
arka çakarlarım,el yapımı(bir arkadaşım/sağolsun)siz msttech.net'ten(yerli firma,tavsiye ederim)
sünger yumuşak elcik kılıfları;n11,hepsi burada vs.den.
ön cam rüzgar saptırıcı;ako tuning,(yerli firma,tavsiye ederim)
bir tek yan motor koruma takozunu hatırlayamadım.(onu da sakın karenajı deldirmeden,araştırın bağlantı aparatlı olanını bulun yada bağlantı aparatı yaptırın)
bu yazdıklarım,motorunu seven tüm arkadaşlara kaynak olsun.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)