xj6 yarış motoru değildir.
arkadaşın dediği gibi 7000 devire kadar sakin 250 lik motosiklet gibi.
7000 devirden sonra çıldırdığı gerçek.
tabi bir r6 veya 600rr değildir.
zaten r6 veya benzeri racing motoru da xj6 gibi rahat kullanamazsın.(trafikte)
xj6 yarış motoru değildir.
arkadaşın dediği gibi 7000 devire kadar sakin 250 lik motosiklet gibi.
7000 devirden sonra çıldırdığı gerçek.
tabi bir r6 veya 600rr değildir.
zaten r6 veya benzeri racing motoru da xj6 gibi rahat kullanamazsın.(trafikte)
Vay be ışınlanma kelimedini nerelere çekmişsiniz, moruk lafınıda sana iade ederim sana veya birisine öyle bir hitapta bulunmadım edepsizlipin lüzumu yok.
arkadaşlar selam, xj6 N 2013 kullanıcısıyım Sıfırdan beri bende, 20.000 km deyim...4 yıldır motordan çok memnunun..maşallah sıfır sorun..uzun yol ağırlıklı kullanmaktayım..Ayrıca Vespa ET 4 üm de var..lastiklerim pilot rod 4 çok memnunum..hem yumuşak hem uzun ömürlü..forumda baktığım kadarıyla herkes memnun demekki motor kaliteli ve kendini ispatlamış bir motor.bunu bende teyit ediyorum..bazı yanlış veya eksik diyelim bildirimler mevcut. Zira sürekli binen biri olarak bunu görebiliyorum. Mesala motor anında 200'e çıkıyor arkadaşlar onu söyleyeyim..200 den sonra nazlanarak yükseliyor.. ben en son yokuş aşağı olarak 232 yi Osmangazi koprusunde gordum önde çantam olmasına rağmen ancak kesiciye girdi ve uyarı lambası yanıp söndü.. 246 yapanları you tube den gormüs sünüzdür herhalde yazılım değişikliği olsa gerek.. yanlız 200 ile sürekli gitmek ruzgar açısından sıkıntı yaratıyor ideal sürati çantalı160- 180 arasindadır.Yanlız bilmeniz gerekeni söyleyeyim eski bir motorcu olarak,uzun yola gidenlerin ideal sürati 130 dur unutmayın..bu otoritelerin tecrübesidir. xj6 nın virajı harika,yakıt 4 silindir 600cc ler içinde en iyisidir, bu kesin 100 km de seyir halinde olursanız 4.7 lt 100 geçerseniz 5.5-6 gibi yakar. dip gazda ise çok denedim 7 lt yakıyor ama 8 i asla görmez 8 yakıyo diyenlerin buji veya hava filitrelerini kontrol etmelerini soylerim.. kornasının sesi kesilen vardı bir arkadaşın.. kornanın yanında ayar vidası var onu ayarlasın düzelir kornaya su falan kaçmaz....
yağ olarak hepsi aynı onu belirteyim marka övmesin kimse motul-yamalub-castrol-ıpone hepsi aynı dikkat edeceğinizi soyli
yeyim motül ile ıphone un çakmasını başardılar...ben castrol kullanıyorum uzun süredir çok memnunum onun çakmasını henüz başaramamışlar. yağı da arkadaşlar unutmayın 5 bin km bir mutlaka değiştirin motorda ve arabada da en onemli şey yağdır...diğerleri o kadar önemli değil..yağ candır.ucuz yağ asla koymayın ... diğer motor sıvılarını da mutlaka 4 yılda bir değiştirin... ben en son 2017 temmuz ayında buji, antfiriz, hidrolik sıvılarını değiştirdim.. zincirim süper ses yok gevşeme yok..düşünün 20 binde yepyeni zira servis baktı söyledi öyle hemen 20 binde falan değişir diye aldanmayın..zorlanmamış sa asla değiştirmeyin...
ilk lastikler dunlop tu o da güzeldi açıkca belirteyim.. 19 binde değiştirdim. hiç bir ıkıntı yaşamadım soğukta biraz geç ısınıyordu o kadar..başka sorularınız olursa yazarım..aklıma gelenler şimdilik bunlar.. ha birde titreşim konusu var ondaki tecrübemide söyleyeyim arkadaşlar...inanın sıfır titreşim o zırlama dedikleri konu koltuğun/on camın veya yan grenajların biraz gevşemesinde olabiliyor onları ara sıra bakıp sıkılıyacaksınız o kadar motorda titreşim sıfır ....
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------
Arkadaşlar birde şunu söyleyeyim, bu forumlar önemli platformlardır..yalan yanlış bilgiler paylaşırsak insanları yanlışlıklara iteriz gerek yok, neyse o, abartmaya da, çok çok kötülemeye de gerek yok. Mesala yazarsın oraya benim xj6, 2.50 yapıyor diye, adam zorlar benimki de yapar diye, ya ölür ya da motoru eline alır... gerek yok ..insanları üzmeyelim...tekerleriniz düz bassın...
Hadi biraz kulak pası alalım
Arkadaşlar benim egzozum boğazdan komple salyangoz ferik egzozdur katalizör iptali vardır.
Bu Yarı kapalı alanda aldığım ses;
Buda açık alanda;
Motosikletlerinizi kazasız belasız keyifle kullanmanızı dilerim. Ben de şeytana uyup satmasaydım şu linkteki grenajı giydirecektim:
https://tr.aliexpress.com/item/Bodys-For-YAMAHA-FZ6R-09-12-FZ-6R-FZ-6R-09-10-11-12-Rose-881218/32826026798.html?spm=a2g10.search0104.3.25.ZqMN3K& ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_10152_10 151_10065_10344_10068_10342_10325_10343_10546_1005 9_10340_10314_10548_10341_10534_100031_10084_10604 _10083_10103_10307_10142,searchweb201603_6,ppcSwit ch_5&algo_expid=1a968b6d-f23a-47be-8bba-7d37b11f05b7-4&algo_pvid=1a968b6d-f23a-47be-8bba-7d37b11f05b7&transAbTest=ae803_5&priceBeautifyAB=0
ÖNEMLİ UYARI
Letgo sitesinde,benim motorumun fotoları kullanarak,masum insanları aldatmak ve belki de dolandırmak isteyen,kötü niyetli,aşağılık,şerefsiz bir satıcı ilan vermiştir.aşağıda linkini paylaştığım ilandaki motorun fotoları benim bu sitede ilgili konularda paylaştığım fotolarıdır.bahsedilen motorla ve ilanla benim hiç bir alakam ve bilgim yoktur.adı geçen sitenin iletişim/şikayet/irtibat telefonu vs.si de olmadığı için şikayette bulunamıyorum.motor almak isteyen kardeşlerimi uyarmak istedim.kanmayın,size yazık olmasın.
https://tr.letgo.com/tr/i/yamaha-xj6...f-6655a5251dbd
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Menemen den misafirlerim vardı.ful krom nikel.sensör iptali olmadan ve desibel killer sistemi uygulayarak güzel bir ses aldık.kazasız belasız güle güle kullansın.
Böyle olayları görünce motosikletlerimizin resimlerini paylaşmaktan da çekineceğiz artık.
arkadaşlar, xj6 motorum da kullandığım ixil egzozumu uygun fiyata veriyorum. sadece istanbul içi ilgilenenler mesaj atabilir.
Hocam Merhaba,
İxil Egzoz için iletişime geçebilir miyiz? Ankarada olduğuma bakmayın İstanbuldan aldırtabilirim
Bir de alternatif olması için birkaç sorum var foruma. orjinal egzozu kestirmek istemiyorum. Olurda arkadaş bana ixil'i satmazsa 2. el FZ6 manifoldu alıp bir de güzel bir tüp alıp arasını egzozcuda bağlatırım diye düşünüyorum. Fz6 manifoldu kullanan var mı? xj6 ya hangi manifoldun uyumlu olacağı hakkında bilginiz var mı?
Selam arkadaşlar son zamanlar"da xj6 diversion f ön arka lastik değiştiren varmı maliyet nekadar acaba
diversion f arıyorum uygun fiyatlı km max 45bin
Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar 2015 model 1900 kmde xj6 diversion f ile aranıza katıldım şu an 2750 kmde...Orjinal arka çanta taşıyıcı almak istiyorum fakat sıfırını TR de bulamıyorum givi ve kappanın var sadece acaba nereden bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler...
Merhaba.Geçtiğimiz ay 2013 model 13500 km de bir xj6 alarak aranıza katıldım.Motoru aldıktan hemen sonra vites geçişlerinin fazla sert olduğunu hissettim.Yaşadığım ile gelince yağını motul 5100 10W-40 ile değiştirttim.Yağ filtresi de değişti.Fakat bi nebze daha iyi olsa da hala vites geçişleri sert.Özellikle 1 ve 2 arasında bazen 2'ye geçer gibi yapıp boşa düştüğü oluyor.Bu durumla karşılaşan ya da yağ tavsiyesi verebilecek olan varsa çok sevinirim çünkü ciddi anlamda sürüş zevkimi öldüren bi durum.Şimdiden teşekkürler.
Vitesleri tam kullanamıyorsunuz, 1 den 2 ye geçişte hiçbir sorun olmaması lazım, 1 ila 2 nin aradında tüm motorlarda boş var, 2 ye takarken hızlı çekmek gerekir vites pedalını, veya boş olduğunuda varsayıp 2 kademede hızlıca yukarı çekmek gerekir.13 binde motordada kesinlikle bir sorun olmaz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------
Ayrıca debriyaj manetinde 1.5 cm boşluk olmalı manetin ucundali topuzdan ölçünce.
Manetimde boşluk var.Önceki motorumda da vites geçişleriyle ilgili hiç bir problemim yoktu.Motor soğukken sanki biraz daha iyi gibi ama ısınınca 1 den 2 ye öyle bir kütlemeyle geçişi var ki vites atmaya korkar oldum(Yüksek devirlerde daha da kötü).Hızlı çekmeye kalktığımda da tepkisi aynı oluyor.Isınınca boşa geçmesi de zorlaşıyor.Gazı açtığımda lastik sarabildiğine göre baskı balatadan şüphelenmeme de gerek yoktur diye düşünüyorum.15w-50 denesem mi.Deneyen var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:45 ----------
Ben ıslak kavramada yarı sentetik kullanılır diye bildiğimden Motul 5100 10w-40 koydurtmuştum.Tam sentetik yağda kavramada kaçırma olabileceği gibi durumlardan bahsediliyordu ama denemediğim için bilemiyorum.15w-50 denemeyi düşünmeye başladım.
Yarın 15w-50 yağ koyulacak.O arada debriyaj telini de kontrol edeyim en iyisi.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)