Yamaha XJ6 / XJ6 Diversion Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Haziran 2016, 18:41
#1721
Yani onca kişi buraya birşeyler yazıyor hepsindede aynı motordan var kimsede demiyor forumdan birisi şu esnekliği sormuştu 5 saniyelik bir yukarı aşağı hareketiyle bakayım akşam yazarım diye...Teknik konu başlığına yazmam gerekicek sanırım buradakiler kullanıcı.
Reklamlar
-
04 Haziran 2016, 19:06
#1722
ya acayip ölü burası. soru soruyorum bir süre sonra da dönüp kendim cevap veriyorum soruma. yine bir şeyler sormak istiyorum. 2015 xj6n de koruma takozlarını tam olarak nereye montajlıyoruz?
-
06 Haziran 2016, 16:07
#1723
motorumu almadan önce araştırma yaptığımda neden bu xj6 ile ilgili yeterli kullanıcı değerlendirmeleri yok diye düşünüyordum . bu motora sahip arkadaşlar motora binmekten yorum yapamıyorlar , bunu motoru aldıktan sonra anlayabildim. kötü bir niyetleri yok. Bu gidon sorusu aklımdaydı henüz kontrol edemedim . en kısa sürede kontrol edip yazacağım.
-
07 Haziran 2016, 16:15
#1724
CLAWS adlı üyeden alıntı
motorumu almadan önce araştırma yaptığımda neden bu xj6 ile ilgili yeterli kullanıcı değerlendirmeleri yok diye düşünüyordum . bu motora sahip arkadaşlar motora binmekten yorum yapamıyorlar , bunu motoru aldıktan sonra anlayabildim. kötü bir niyetleri yok
. Bu gidon sorusu aklımdaydı henüz kontrol edemedim . en kısa sürede kontrol edip yazacağım.
Aynen bizzat ben
-
08 Haziran 2016, 17:49
#1725
bugun kontrol edebildim. içinde lastik sönümleyici var , tireşimin direksiyona etkisini azaltıyor , ancak benim kontrolumde dışarıdan fark edilmesi çok zor gibi geldi fark edilebilecek bir esneme gibi duruyorsa normal olmayabilir. kontrol ettirmenin faydalı olacağı görüşündeyim
-
08 Haziran 2016, 17:55
#1726
CLAWS adlı üyeden alıntı
bugun kontrol edebildim. içinde lastik sönümleyici var , tireşimin direksiyona etkisini azaltıyor , ancak benim kontrolumde dışarıdan fark edilmesi çok zor gibi geldi fark edilebilecek bir esneme gibi duruyorsa normal olmayabilir. kontrol ettirmenin faydalı olacağı görüşündeyim
Tamam teşekkürler, evet iç kısımda lastik var aynısını chooper bir motordada gördüm, bahsettiğim esneklik çok aşırı asılınca belli oluyor yani normal sizinde demenize göre, daha önceden hep race tipi motor kullandığım için bana değişik geldi çünkü race tipi motorlarda amortisör borusuna bağlı elcikler.Direksiyonun üst manete bağlantı kısmı direk vida ile değil titreşimi alsın diye lastik destekle alttan vidalanıyor.
-
11 Haziran 2016, 01:06
#1727
Jemand adlı üyeden alıntı
ya acayip ölü burası. soru soruyorum bir süre sonra da dönüp kendim cevap veriyorum soruma. yine bir şeyler sormak istiyorum. 2015 xj6n de koruma takozlarını tam olarak nereye montajlıyoruz?
universal olanlari bir türlü uyduramadığımdan mecburen orjinal xj6n koruma takozu aldım. servis L ye benzer bir aparat ile şasiye bu şekilde montaj yaptı.
-
12 Haziran 2016, 22:20
#1728
Arkadaslar cok ikilemde kaldim cbf 150 vardi 2 yil aradan sonra motora karar verdim tekrar xj6 mi diverson mu guzel satarken hangiisinim piyazasi daha canli ikitane buldum cok temiz diverson 1500 tl phaliya mal olack birde guzel bir egsoz takdirsam kac tl dir ?
-
15 Haziran 2016, 05:22
#1729
merhaba xj6 f kullanıcıları birkaç sorumu cevaplarsanız sevinirim .
şuan ktm rc250 kullanıyorum ilk motorum ve gelecek sezon ıcın bu motoru kestirdim gözüme .malesef ktmnin yüksek ccleri cok pahalı cunku . 250 ccden bu diversion absli f modeline geçsem sorun yaşarmıyım ? çok agresifmidir acaba yanı ufak bilgilendirseniz ? yoksa cbr500 felanmı almalıyım 600 cc üstü için karar veremedım şimdiden teşekkürler
-
16 Haziran 2016, 11:18
#1730
al kardeşim hiç problem olmaz bu motorun agresif olması için gazı açman lazım yoksa gazı çok açmadıkça gayet istikrarlı sakin bir karakterde.sadece ktmden sonra ağır gelir biraz ama onada kısa sürede alışırsın.
gokberk6426 adlı üyeden alıntı
merhaba xj6 f kullanıcıları birkaç sorumu cevaplarsanız sevinirim
.
şuan ktm rc250 kullanıyorum ilk motorum ve gelecek sezon ıcın bu motoru kestirdim gözüme .malesef ktmnin yüksek ccleri cok pahalı cunku . 250 ccden bu diversion absli f modeline geçsem sorun yaşarmıyım ? çok agresifmidir acaba yanı ufak bilgilendirseniz ? yoksa cbr500 felanmı almalıyım 600 cc üstü için karar veremedım şimdiden teşekkürler
-
21 Haziran 2016, 22:07
#1731
Arkadaşlar Xj6'dan böyle bir ses alabilirmiyiz? bu kadar tok ve güçlü verebiliyormu? özellikle ilk başta aradan çıkarken 2 kez veriyor o ses çok mükemmel tam aradığım kuvette bir ses.
Üzerinde Two Bro. egzos var ve şu xj6'nında üzerinde Two Bro. var biri 600 diğeri 800, motor yapıları vs ayrı elbette fakat bunun gibi bir ses alabilirmiyim acaba böyle kuvvetli ve tok? xj6'dan çılız ses çıkıyor genelde videolarda.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-18xxx-km-de-2013-model-sahibinden-xj6-makina-pazarliksiz-306547871/detay
-
22 Haziran 2016, 09:07
#1732
Evet alırsın sonuçta 4 silindir motor, devirleri aynı z 800 tabiki daha kuvvetli ama hatta xj6 nın viteste uzaması daha kısa yani daha çok bağırır motor
-
22 Haziran 2016, 11:11
#1733
bassturbin adlı üyeden alıntı
Evet alırsın sonuçta 4 silindir motor, devirleri aynı z 800 tabiki daha kuvvetli ama hatta xj6 nın viteste uzaması daha kısa yani daha çok bağırır motor
Üst devirlerde hepsi çığlık atıyor zaten o sesden bahsetmiyor benim için o alt devirde ki böğürmesi tabiri caize ondan lazım :D video da ilk başta 2 kez ara gaz veriyor ya işte öyle bir ses yakalarım umarım xj6'da :D
-
23 Haziran 2016, 05:45
#1734
Leo vince taktırdım gayette memnunum hatta ilk günlerde susturucuyu çıkaramamıştım 4 5 bin devirde çok güzel sesi var aslında tüm devirler güzel çalıştır rölantide dinle tüm dertleri unut o derece
-
23 Haziran 2016, 09:53
#1735
Merhaba arkadaşlar, geçen hafta itibariyle 2014 model xj6n alıp aranıza katıldım sormak istediğim ufak bir nokta var. KTM rc250 den bu motora geçtim. 4 silindir olmasından dolayı motorda titreşim genel olarak yok fakat dikkatimi çeken birşey var 6bin ve 9bin devirlerde gidonda ve peglerde zırıldama şeklinde ince bi titreşim oluyor. Motor yağını serviste yeni değiştirdim Yamalube 10-50 full sentetik koydu usta. Yağ değişiminden sonra zırıltı azaldı ama hala belli olacak şekilde var. Ustaya sorduğumda iste motorun mekaniğinde hiçbir şey yok bahsettiğin şeyi anlamayadım felan dedi ki kendizi de fz8 kullanmakta bi farklılık olsa anlardı diye düşünüyorum. Benzer şekilde titreşimi farkeden varmı aranızda ? Belki motorun karakteristik özelliğidir normal birşeydir bilgim yok bu konuda ?
-
23 Haziran 2016, 10:18
#1736
Merhaba arkadaşlar,
2015 mayıs ayında aldım.Temiz ve tamamen sorunsuzdur.10000km bakımı yeni yapılmıştır.3500km'si yurtdışında yapılmıştır.Ekstra olarak orjinal XJ6 radyatör koruma kapağı, orjinal koruma demiri, çanta taşıyıcısı (orjinal tutamaçlar da verilecektir) ve 50lt yamaha sırt dayamalı topcase mevcut.Yedek anahtarları kullanım klavuzu vs hepsi var.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...2077365/detay/
-
23 Haziran 2016, 16:16
#1737
rockie adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar, geçen hafta itibariyle 2014 model xj6n alıp aranıza katıldım
sormak istediğim ufak bir nokta var. KTM rc250 den bu motora geçtim. 4 silindir olmasından dolayı motorda titreşim genel olarak yok fakat dikkatimi çeken birşey var 6bin ve 9bin devirlerde gidonda ve peglerde zırıldama şeklinde ince bi titreşim oluyor. Motor yağını serviste yeni değiştirdim Yamalube 10-50 full sentetik koydu usta. Yağ değişiminden sonra zırıltı azaldı ama hala belli olacak şekilde var. Ustaya sorduğumda iste motorun mekaniğinde hiçbir şey yok bahsettiğin şeyi anlamayadım felan dedi ki kendizi de fz8 kullanmakta bi farklılık olsa anlardı diye düşünüyorum. Benzer şekilde titreşimi farkeden varmı aranızda ? Belki motorun karakteristik özelliğidir normal birşeydir bilgim yok bu konuda ?
hangi viteste olursa olsun motorun titrediği bir devir vardır. benimkinde tam 7bin devirde yapıyor o dediğini. bir kaç kişiden daha duydum. kafaya takılacak bir şey olduğunu düşünmüyorum. fakat zırıldama olmuyor bende. sadece hissediyorsun seleden.
-
23 Haziran 2016, 16:59
#1738
2015 te 22500 e sıfırını aldıgınız motorları 23 24 e satmasaydınız çok kişi burda olurdu
-
23 Haziran 2016, 17:29
#1739
2014 Fazer 8 var, takas fiyatim 40 bin TL (sifir fiyatina bakabilirsiniz)
-
23 Haziran 2016, 20:44
#1740
Mrb dostlar. Hava sıvaklıgı 40 derece be uzun yoldayım. Motorun hararet derecesı 99 ve 100 oluyor fan acıyor 91 e düşüyor ama benim hızım 120 150 arası. bu sıcaklarda bu durum normal mi. 2011 arrow eksozlu diversion 6f. Teşekkürler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler