Yamaha XJ6 / XJ6 Diversion Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Mayıs 2015, 14:47
#1421
çok güzel olmuş hocam. Kendiniz yapmanız ayrıca güzel. Güle güle kullanın
saykokan adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Sadece uzun yola giderken kullanmak için tekstil çanta bağlayabileceğim yan çanta demiri arayışına girmiştim. Yamaha bayisinde 290 tl ye var. Baktım başka yapan da yok alayım dedim. 1 ay sürer dediler. Bu arada bunu alsak nasıl bağlayacağız diye araştırırken ingilteredeki yamaha bayisinin satış sayfasında yolcu pegi bağlantı demirine bağlanacağını öğrendim. Sonra A3 e çıktısını alıp motorun yanına gittim baktım imkansız bir durum. Başka bir sitede mt-07 ve xj6 için aynı parçayı sattıklarını görmüştüm. mt*07 nin fotolarına bakınca bu parçanın sadece mt-07 için olduğunu anladım. çünkü onun peg bağlantısı selenin altında bizimki ise sürücü pegine yakın.
Durum böyle olunca iş başa düştü. Makina sanayi için üretim yapan bir arkadaşımın yanına gittim ölçtük, biçtik. Arkadaşım 3 boyutlu çizdi, malzemeyi belirledi kestirdik falan derken ortaya fotolardaki mal çıktı. Taktık, hiçbir dengesizlik yok. Üzerine difi (34lt) çantalarımı bağlatım. 150 ye kadar çıktım hiçbir sallama falan da yapmadı. Şöyle bir güzelliği var, kuyruk üstü yolcu tutamağını söküp aynı yere monte ediyorsunuz. Sadece 5dk sürüyor. Sadece yola giderken takıp gitmeye uygun yani. İhtiyacı olan varsa yardımcı olabilirim.
http://i.hizliresim.com/a5LPng.jpg
http://i.hizliresim.com/8gMm6W.jpg
http://i.hizliresim.com/mP3qXZ.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------
Arkadaşlar bende 2 aylık Diversion F sahibiyim. Yeni almış olan, hali hazırda uzun zamandır kullanan arkadaşlara kazasız belasız sürüşler diliyorum.
Şimdiye kadar rastladığım tek problem arka lastiğin kızaklama olayı. 60 la giderken bile sadece arka freni kazıklayınca kitliyor tekeri yola devam.. Bu sebeple lastikleri değiştirmek istiyorum. Arkadaşların pilot road 4 önerdiğini gördüm ama benim düşündüğüm pilot power 3. araştırdığım kadarı ile pilot road 4 ıslak zemin için çok ideal ama ben yağmurlu havalarda zaten hiç çıkarmıyorum motoru (sonradan yağmur yağarsa sibop kesiyoruz tabi )
Reklamlar
-
29 Mayıs 2015, 15:19
#1422
Selamlar cümletennnnn
numaniko arkadaşım eğer ki ıslakta cıkarmayacaksan ve lastik ısınana kadar risk almam zaten diyorsan michelin pilot power 3 güzel tercih olur fiyat olarak da daha uygun lastik diye hatırlıyorum road 4 e göre. 10-15 bin km yol gittikten sonra pilot power 3 latiklerde düzleşme fazla olduğu için road 4 ler ile değiştirmek zorunda kaldım. Bu biraz lastikten birazdan ve birazda benden kaynaklı bişey sende de illa olacak diye bi şart yok tabiki. bende ön lastiğin sağ yüzeyinde ve arka lastiğin ortasında düzleşme gerşekleşti ayrı ayrı nasıl başardım bilmiyorum ))) Yol tutuşu tatmin edici bi lastik fakat aşırı agresif kullanıma türküye koşullarında uygun olduğunu düşünmüyorum. Karar senin ;)
-
30 Mayıs 2015, 08:12
#1423
"delibursalı"
"herkese merhaba.. 1 hafta önce 2012 model cbr 125 model motorsikletimi sattım. Motorumu satmadan önce de XJ6 N ve F modellerine çok baktım. Forumu da okudum. Bursa'da yaşıyorum günde işe gidip gelme toplamda 13 km yol yapıyorum. Her haftasonu olmasa da arada Bursa'ya yakın yerlere gidiyorum. Boyum 1.73 ve kilom 65. Beni şehiriçinde yormayacak, kolay kavrayacağım ve haftasonları da rahatlıkla kullanacağım (yakıt değerlerini okudum, hıza göre değişkenlik gösteriyor)aynı zamanda bakımı,yedek parçası uğraştırmayacak bir motor almak istiyorum. Bu motorun malzeme kalitesi nedir? Şehir içindeki trafiği hepimiz biliyoruz, kıvraklığı nasıldır? Yani süspansiyonları sert mi? Malum asfaltımız süper! Bakımlarının ucuz olduğunu okumuştum, bu konuda da biraz aydınlatırsanız sevinirim. Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Bu arada 2. el km'si çok olmayıpta satmayı düşünen arkadaşlar varsa görüşmek isterim. Teşekkürler."
Dostum imkanın varsa bir arkadaşından rica edip motoru tecrübe et. Ben tecrübe etmeden satın alıp Çanakkale'den İzmir'e getirdim. Sakin uzun yolda çok keyifli, ekonomik tüketimi olan rahat bir makine. Fakat İzmir şehir içi trafiğinde aynı şekilde kullanışlı değil. Denge merkezi sebebiyle ağırlığını hissettiriyor. Ufak hızlarda keskin dönüşlerde tedirgin oluyordum. Makineyi genelde sevdiğim halde istediğim statüde kullanamadığım için satıp MT 07 aldım. Yaklaşık 30 kg. kadar daha hafif ve oldukça kıvrak. Daha önce takıldığım trafikte artık aralardan yılan gibi sıyrılabiliyorum. Kısacası artık şeride takılıp beklemiyorum. Bunun tek dezavantajı naked olduğu için rüzgar alması ki bunu da bilerek aldığım ve bana engel teşkil etmediği için sorun yok. Ben çizgimi ikinci motorda yakaladım. Seninde para ve zaman kaybı yaşamadan çizgini bulmanı ve kazasız sürüşler dilerim. (Diversion sport touring olmasına rağmen SS'lerden ayrılan yönü sadece son hızıdır)
-
30 Mayıs 2015, 14:27
#1424
Merhaba arkadaşlar,
Slip on ekzoz arayışındayım. orijinal ekzozumu kesip biçmek istemiyorum. Aşağıdaki linklerde leovince GP ve mivv ekzozlarının videoları var. Ses olarak leovince dah tok gibi ama görüntüsü de borozan gibi Tavsiyelerinizi bekliyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=ojTQx5P1GUM
https://www.youtube.com/watch?v=BSIC4dFjOiQ
-
03 Haziran 2015, 09:49
#1425
saykokan adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Slip on ekzoz arayışındayım. orijinal ekzozumu kesip biçmek istemiyorum. Aşağıdaki linklerde leovince GP ve mivv ekzozlarının videoları var. Ses olarak leovince dah tok gibi ama görüntüsü de borozan gibi
Tavsiyelerinizi bekliyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=ojTQx5P1GUM
https://www.youtube.com/watch?v=BSIC4dFjOiQ
bende düşünüyorumda bu egzosları getiren firma varmı Tr de. Scorpion var bir de biliyorsanız?
-
03 Haziran 2015, 10:09
#1426
numaniko adlı üyeden alıntı
çok güzel olmuş hocam. Kendiniz yapmanız ayrıca güzel. Güle güle kullanın
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------
Arkadaşlar bende 2 aylık Diversion F sahibiyim. Yeni almış olan, hali hazırda uzun zamandır kullanan arkadaşlara kazasız belasız sürüşler diliyorum.
Şimdiye kadar rastladığım tek problem arka lastiğin kızaklama olayı. 60 la giderken bile sadece arka freni kazıklayınca kitliyor tekeri yola devam..
Bu sebeple lastikleri değiştirmek istiyorum. Arkadaşların pilot road 4 önerdiğini gördüm ama benim düşündüğüm pilot power 3. araştırdığım kadarı ile pilot road 4 ıslak zemin için çok ideal ama ben yağmurlu havalarda zaten hiç çıkarmıyorum motoru (sonradan yağmur yağarsa sibop kesiyoruz tabi
)
Dostum motorun hayırlı olsun.
Öncelikle şunu söylemeliyim 60 la giderken bile dediğin sürat çok yüksek bir sürat. Zaten 20-30 km nin üstünde arka fren kullanılmaz, motorunu da yavaşlatmaz. Hele eğim aşağı bir yol ise motorun arkası hafiflediği için frenlemeye en ufak bir katkısı olmaz ve arkası kaydığı için kaza riski yaşarsın.
Motorda arka fren sadece düşük hızlarda kullanılır. Motorunu durduracak olan ön frendir.
O yüzden lastiğini değiştirmeden önce fren yapmayı öğrenirsen senin için daha iyi olur. Dünyanın en iyi lastiğini de alsan fren yapmayı bilmiyorsan motorun durmayacaktır.
Google veya youtube a "altın elbiseli adam fren" yazarak aratıp videoları izlemeni tavsiye ederim.
Kazasız sürüşler dilerim.
-
08 Haziran 2015, 16:14
#1427
Arkadaşlar çıkma xj6 headers yada xj6'ya uyumlu 2006 R6 headersı bulabilirmiyim ?
-
13 Haziran 2015, 06:34
#1428
Pasali1921 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar çıkma xj6 headers yada xj6'ya uyumlu 2006 R6 headersı bulabilirmiyim ?
boşver headers'ı bak ben kestim biçtim mutluyum ))
where is the truth lies ?
-
13 Haziran 2015, 20:34
#1429
Pasali1921 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar çıkma xj6 headers yada xj6'ya uyumlu 2006 R6 headersı bulabilirmiyim ?
ferik egzoz imal ediyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------
saykokan adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Slip on ekzoz arayışındayım. orijinal ekzozumu kesip biçmek istemiyorum. Aşağıdaki linklerde leovince GP ve mivv ekzozlarının videoları var. Ses olarak leovince dah tok gibi ama görüntüsü de borozan gibi
Tavsiyelerinizi bekliyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=ojTQx5P1GUM
https://www.youtube.com/watch?v=BSIC4dFjOiQ
ikinci el two brothers candır.tok ve guclu
-
13 Haziran 2015, 20:44
#1430
numaniko adlı üyeden alıntı
çok güzel olmuş hocam. Kendiniz yapmanız ayrıca güzel. Güle güle kullanın
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------
Arkadaşlar bende 2 aylık Diversion F sahibiyim. Yeni almış olan, hali hazırda uzun zamandır kullanan arkadaşlara kazasız belasız sürüşler diliyorum.
Şimdiye kadar rastladığım tek problem arka lastiğin kızaklama olayı. 60 la giderken bile sadece arka freni kazıklayınca kitliyor tekeri yola devam..
Bu sebeple lastikleri değiştirmek istiyorum. Arkadaşların pilot road 4 önerdiğini gördüm ama benim düşündüğüm pilot power 3. araştırdığım kadarı ile pilot road 4 ıslak zemin için çok ideal ama ben yağmurlu havalarda zaten hiç çıkarmıyorum motoru (sonradan yağmur yağarsa sibop kesiyoruz tabi
)
10.000 km oldu kullanıyorum çok memnunum pilot power 3
-
14 Haziran 2015, 00:09
#1431
Selamlar, yamaha xj6 ve diversion nerede üretilmektedir? Eğer japon değilse, bu fiyatlara alınabilecek japonyada üretilen bir motor varmıdır? Teşekkürler.
-
16 Haziran 2015, 14:23
#1432
585858 adlı üyeden alıntı
Selamlar, yamaha xj6 ve diversion nerede üretilmektedir? Eğer japon değilse, bu fiyatlara alınabilecek japonyada üretilen bir motor varmıdır? Teşekkürler.
Vidasina kadar safkan japon
-
26 Haziran 2015, 13:15
#1433
Selamlar,
Bende aranıza xj6n ile katıldım.Şu an 300km'de motor.Sormak istediğim zincir bakımı konusu.Öncelikle 1000km bakımına kadar kesinlikle zincir temizliği ve yağlama yapmalımıyım?Rodaj konusunda bilgi sahibiyim ancak sizlerin önerilerini de alabilirim.
Teşekkürler
-
26 Haziran 2015, 14:44
#1434
sergio53 adlı üyeden alıntı
Selamlar,
Bende aranıza xj6n ile katıldım.Şu an 300km'de motor.Sormak istediğim zincir bakımı konusu.Öncelikle 1000km bakımına kadar kesinlikle zincir temizliği ve yağlama yapmalımıyım?Rodaj konusunda bilgi sahibiyim ancak sizlerin önerilerini de alabilirim.
Teşekkürler
Hayırlı olsun motorunuz, kazasız belasız binersiniz umarım.
Zincir bakımı için km takip edilmez zaten. Servis kitapcığında 1000 km normal şartlarda yazar.
Ama zincirin suyla temasının olduğu durumlarda hemen yağlanması gerekir. Çok tozlu kirli ortamlarda motoru muhafaza ediyor veya kullanıyorsak yine sık sık temizlemek gerekir.
Ben kabaca 250 km de bir temizleyip yağlıyorum. Tr şartlarında yol koşulları ortada her yer toz toprak.
Yani motora her binişimizde şöyle göz ucuyla bir zincire bakıp fikir sahibi olmak lazım. 100 km daha binip temizlesem iyi olacak veya yağı azalmış sadece hafif yağ sıkayım veya çok kirlenmiş tozdan hemen detaylı temizleyeyim vs. gibi.
-
26 Haziran 2015, 15:36
#1435
e_trkuz adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun motorunuz, kazasız belasız binersiniz umarım.
Zincir bakımı için km takip edilmez zaten. Servis kitapcığında 1000 km normal şartlarda yazar.
Ama zincirin suyla temasının olduğu durumlarda hemen yağlanması gerekir. Çok tozlu kirli ortamlarda motoru muhafaza ediyor veya kullanıyorsak yine sık sık temizlemek gerekir.
Ben kabaca 250 km de bir temizleyip yağlıyorum. Tr şartlarında yol koşulları ortada her yer toz toprak.
Yani motora her binişimizde şöyle göz ucuyla bir zincire bakıp fikir sahibi olmak lazım. 100 km daha binip temizlesem iyi olacak veya yağı azalmış sadece hafif yağ sıkayım veya çok kirlenmiş tozdan hemen detaylı temizleyeyim vs. gibi.
Teşekkür ederim.Bir iki gün yağmur yedi şimdiye kadar, bu durumda kısa süre içinde yağlarsam iyi olur diye düşünüyorum.Bu işlemler için arka sehpa alacağım ama arka maşada takoz olmadığı için bulduğum modellerin bana yaramayacağını anladım.Bana ucu kanca şeklinde değil L şeklinde olan bir sehpa lazım.Böyle bir ürün tavsiyeniz var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------
sergio53 adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim.Bir iki gün yağmur yedi şimdiye kadar, bu durumda kısa süre içinde yağlarsam iyi olur diye düşünüyorum.Bu işlemler için arka sehpa alacağım ama arka maşada takoz olmadığı için bulduğum modellerin bana yaramayacağını anladım.Bana ucu kanca şeklinde değil L şeklinde olan bir sehpa lazım.Böyle bir ürün tavsiyeniz var mı?
ilandaki ürünü aldım
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...7774039/detay/
-
26 Haziran 2015, 16:16
#1436
sergio53 adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim.Bir iki gün yağmur yedi şimdiye kadar, bu durumda kısa süre içinde yağlarsam iyi olur diye düşünüyorum.Bu işlemler için arka sehpa alacağım ama arka maşada takoz olmadığı için bulduğum modellerin bana yaramayacağını anladım.Bana ucu kanca şeklinde değil L şeklinde olan bir sehpa lazım.Böyle bir ürün tavsiyeniz var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------
ilandaki ürünü aldım
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...7774039/detay/
hayırlı olsun, kırmızısı güzelmiş
-
26 Haziran 2015, 17:02
#1437
e_trkuz adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun, kırmızısı güzelmiş
Teşekkür ederim
-
01 Temmuz 2015, 20:24
#1438
daha önce paylaşmıştım sanırım ama video çektimmi hatırlamıyorum. şehir içi kullanım ışıklar yoğun trafikli yerlerde motorun kavrulmasını önlüyor
-
03 Temmuz 2015, 09:12
#1439
Selamlar,
Bir tavsiye , bu iki aparatı kuyruk altından birbirine sabitlemek gerekir sanki, Allah korusun olaı bir düşmede kuyrukta hasara neden olur gibi geldi ama güzel olmuşlar elinize sağlık
-
03 Temmuz 2015, 12:45
#1440
fevzikeles güzel ve yararlı olmuş, eline sağlık.
Gerçekten sıcak günlerde motor bloğu ateş ediyor. Fikir iyi, kabloları da gizledin mi sonradan takma olduğu da belli olmaz. Belki bir miktar aküyü zorlayabilir.
Sanırım asıl fan dan bağımsız bir sistem, ikini bir termostat benzeri açma kapama şalteri var galiba?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler