Yamaha XJ6 / XJ6 Diversion Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Nisan 2015, 15:40
#1401
https://www.facebook.com/video.php?v=10152772286350756&set=o.63321235670073 4&type=2&theater
birde dönen sonuçları ekliyeyim ayrıca elimde şuanda 10 tane mevcut var 250 tl den satıcağım fiyatın nedenini soran arkadaşlar olabilir
bir uygulama geliştirdik uygulma üzerinedn bütün fonksiyonlara erişebilinecek ımeı developer kit vs giderleri ile birlikte böyle bir fiyatı vardır.
direkt iletişime geçerek daha detaylı anlatabilirim.
bir arkadaş la beraber hırsızlık demosunuuda yakında paylaşırım.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152772370420756&set=p.10152772370 420756&type=1&theater
Reklamlar
-
13 Nisan 2015, 18:33
#1402
barodi adlı üyeden alıntı
aleykümselam
artçı yoktu bende ama doğru tahmin sabah 11.30da cevahirde buluşma yerine gidiyordum.15 motor rivaya ordanda şile saklıgöle gittik dün.10 tane r25 , 1 fazer 800 , 2 xj6 diversion f , 2 fazer600 çok güzel oldu gezi.
Bende dün saklıgöle gitmiştim demek ki saatimiz denk gelmemiş. Yoksaaaa 10 tane R25 dikkatimi çekerdi :D
-
15 Nisan 2015, 10:39
#1403
ylcnn adlı üyeden alıntı
Yeni lastik alan ve alacak arkadaşların dikkatine!!!!!!!!!!!!!!!!!
Unutmamamız gereken birşey var. Yeni lastik taktırdıktan sonra sert kalkış sert duruş ve motoru aşırı yatırmaktan kaçının. lastik üzerindeki mum tabakası ve kılcal iplikler bitmeden sert kullanmak istenmeyen sonuçları doğurabilir. 300-500 km lastiğin alışması ve yüzeyinin optimum çalışabilir hale gelmesi için zaman tanıyın.
Kazasız belasız sürüşler dilerim.
bunu bütün arkadaşlarımıza söyleyip bilinçlendirelim gerekirse sıfır lastiği sert yüzeyi olan bir bez veya sert süngerle fırçalayıp yıkamak lazım. michelin pilot road 4 gibi iyi bir lastikle geçtiğimiz haftasonu sürüşünce bir abimiz ciddi bir kaza yaptı o gün takmıştı lastikleri 150 veya 200.kmsinde arkasını kaydırarak yol dışına çıktı allaha şükür canına birşey olmadı. siz siz olun ani durma kalkış ve yatmalardan kaçının lastikler biraz aşınana kadar
-
15 Nisan 2015, 11:04
#1404
ichiroo adlı üyeden alıntı
bunu bütün arkadaşlarımıza söyleyip bilinçlendirelim gerekirse sıfır lastiği sert yüzeyi olan bir bez veya sert süngerle fırçalayıp yıkamak lazım. michelin pilot road 4 gibi iyi bir lastikle geçtiğimiz haftasonu sürüşünce bir abimiz ciddi bir kaza yaptı o gün takmıştı lastikleri 150 veya 200.kmsinde arkasını kaydırarak yol dışına çıktı allaha şükür canına birşey olmadı. siz siz olun ani durma kalkış ve yatmalardan kaçının lastikler biraz aşınana kadar
Çok geçmiş olsun. Gerçekten hangi lastik olursa olsun çok dikkat edilmesi gereken bir husus.
-
15 Nisan 2015, 12:59
#1405
[IMG][/IMG]
-
16 Nisan 2015, 08:16
#1406
çok çok geçmiş olsun yanlız sıfır tekerlerin kullanımın ad şöyle bir şey var ,
lastikler beklerken aşınma olmaması için etrafını bal mumu gibi bir maddeyle kaplanyor bu nedenle 0 lastik alıdıktan sonra ilk 1000 KM yi 100 KM/h hızı aşmadan rodajını yapmak gerekiyor diye biliyorum. yanlış eksik bir yeri varsa bilen bir arkadaş aydınlatırsa daha iyi olur.
hatta başka bir bilgiye göre lastiği fırçalamak yıkamak vb. işlemler daha da zarar verdiğini okumuştum.
tekrar edeyim bilgiler okuduğum duyduğum bilgilerdir teknik detayı bilen birine sorarak daha aydınlatılmış oluruz.
-
17 Nisan 2015, 11:50
#1407
arkadaşlar 2013 model 1500 km de abs li yakışıklıyı satıyorum naked hayatı bitmiştir http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-abs-li-2013-1500-kmde-kazasiz-boyasiz-209420910/detay
-
19 Nisan 2015, 13:43
#1408
Arkadaşlar uygun fiyatta bir akrapoviç tüp egzos buldum.
oksijen sensöründen sonra kesip sadece tüpü kaynattıran arkadaşlardan
fikir istiyorum. Böyle bir tadilatın zararı olurmu?
-
19 Nisan 2015, 18:39
#1409
egzozu kesinlikle kesme sonra pişman olursun orjinali 3000 tl civarı illa egzoz takıcam diyosan bitane çıkma fazer 600 manifold bul komple egzozunu sök fz6 manifoldu tak üzerine istediğin gibi oyna çıkma fiyatı 250-300 arası bulursun
Alem buysa kralda bi sıkıntı var müdür
Beyler zaman kötü herkez motoruna binsin
-
20 Nisan 2015, 21:30
#1410
herkese merhaba.. 1 hafta önce 2012 model cbr 125 model motorsikletimi sattım. Motorumu satmadan önce de XJ6 N ve F modellerine çok baktım. Forumu da okudum. Bursa'da yaşıyorum günde işe gidip gelme toplamda 13 km yol yapıyorum. Her haftasonu olmasa da arada Bursa'ya yakın yerlere gidiyorum. Boyum 1.73 ve kilom 65. Beni şehiriçinde yormayacak, kolay kavrayacağım ve haftasonları da rahatlıkla kullanacağım (yakıt değerlerini okudum, hıza göre değişkenlik gösteriyor)aynı zamanda bakımı,yedek parçası uğraştırmayacak bir motor almak istiyorum. Bu motorun malzeme kalitesi nedir? Şehir içindeki trafiği hepimiz biliyoruz, kıvraklığı nasıldır? Yani süspansiyonları sert mi? Malum asfaltımız süper! Bakımlarının ucuz olduğunu okumuştum, bu konuda da biraz aydınlatırsanız sevinirim. Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Bu arada 2. el km'si çok olmayıpta satmayı düşünen arkadaşlar varsa görüşmek isterim. Teşekkürler.
-
21 Nisan 2015, 14:04
#1411
şehir içi bulabileceğin en kıvrak motorlardandır kendisi bakım masrafı 250 tl filan ortalama zincir değişene kadar.malzeme kalitesi tartışılmaz bence süper ötesi nekadar az granaj okadar iyi herzaman. süspansiyon olayı ben 84 kg yim cuk yani sen ayarlatabilirsin kilona göre bide bu motorun en sevdiğim özelliği öyle herkezde yok gs e binen adam bile geliyo vaay süpermiş diyo ya o yetiyo
-
21 Nisan 2015, 23:46
#1412
-
23 Nisan 2015, 14:58
#1413
Merhaba Arkadaşlar
Geçtiğimiz günlerde serin havada motorumu çalıştırdım motor ısınırken bende kask ve eldivenlerimi giydim.Motora binerken egzozun altında yerde su olduğunu gördüm.Eğilip katalizörü kontrol ettiğimde katalizör den geldiğini farkettim.Telefon ile katalizörün fotosunu çektiğimde altında ufak bir delik olduğunu gördüm.Servise sorduğumda normal olduğunu ve nemi atmak için her egzozda böyle delikler olduğunu ilettiler.20bin kilometredir kullanıyorum daha önce böyle birşey dikkatimi çekmedi.Sizde kontrol edebilir misiniz?Sizin egzozlarda da bu delik var mı?
https://www.youtube.com/user/PeaceRider34
-
08 Mayıs 2015, 01:33
#1414
P34C3 adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar
Geçtiğimiz günlerde serin havada motorumu çalıştırdım motor ısınırken bende kask ve eldivenlerimi giydim.Motora binerken egzozun altında yerde su olduğunu gördüm.Eğilip katalizörü kontrol ettiğimde katalizör den geldiğini farkettim.Telefon ile katalizörün fotosunu çektiğimde altında ufak bir delik olduğunu gördüm.Servise sorduğumda normal olduğunu ve nemi atmak için her egzozda böyle delikler olduğunu ilettiler.20bin kilometredir kullanıyorum daha önce böyle birşey dikkatimi çekmedi.Sizde kontrol edebilir misiniz?Sizin egzozlarda da bu delik var mı?
http://i.hizliresim.com/MEPJl6.jpg
http://i.hizliresim.com/XvD4Yo.jpg
https://www.youtube.com/user/PeaceRider34
onu daytona mı söyledi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:29 ----------
Angelmarker adlı üyeden alıntı
egzozu kesinlikle kesme sonra pişman olursun orjinali 3000 tl civarı illa egzoz takıcam diyosan bitane çıkma fazer 600 manifold bul komple egzozunu sök fz6 manifoldu tak üzerine istediğin gibi oyna çıkma fiyatı 250-300 arası bulursun
ses istiyorsa neden pişman olsun ki bende akrapoviç slip on kısa tüp sipariş vermiştim yarın montajı olacak inşallah ama o manifoldlu sistemi anlayamadım bende eski kasa r6 ların headersleri oluyor diye biliyorum bulabilirsem onunla montaj yaptırıcam
where is the truth lies ?
-
11 Mayıs 2015, 22:34
#1415
ozkanil adlı üyeden alıntı
onu daytona mı söyledi ?
Normalde bakımlarımı yaptırdığım bir servis söyledi ki servisimden oldukça memnunum.
https://www.youtube.com/user/PeaceRider34
-
12 Mayıs 2015, 09:14
#1416
Katalizörde ya da egzoz borusunun herhangi bir yerinde delik olmaz.Yani egzoz çıkışını kapatırsan başka bir yerden gaz çıkışı olmamalı.
Egzoz moniflodundan geçen gaz en son susturucudan çıkar.
Bahsedilen su zaten sıcaktan buharlaşır ve dışarı atılır.Serin havalarda olabilecek bir hadise.
Resimlere iyi baktığım zaman sanki altı sürtülmüş/hasar almış gibi duruyor?
-
13 Mayıs 2015, 22:13
#1417
68charger adlı üyeden alıntı
Katalizörde ya da egzoz borusunun herhangi bir yerinde delik olmaz.Yani egzoz çıkışını kapatırsan başka bir yerden gaz çıkışı olmamalı.
Egzoz moniflodundan geçen gaz en son susturucudan çıkar.
Bahsedilen su zaten sıcaktan buharlaşır ve dışarı atılır.Serin havalarda olabilecek bir hadise.
Resimlere iyi baktığım zaman sanki altı sürtülmüş/hasar almış gibi duruyor?
Bildiği kadarıyla biyerlere sürtmedim. Sürtünme gibi olan izler zincirden gelen yağ biriktileride olabilir diye düşündüm.Başka bir XJ6 görürsem direk egzozuna yapışıcam
Gerçi herhangi bir sıkıntı yaşamadım şu ana kadar.
https://www.youtube.com/user/PeaceRider34
-
15 Mayıs 2015, 07:52
#1418
Merhaba,
22 nisanda motoru teslim aldım. 3-4 yıl motora binmeme ragmen bazı tereddürlerim vardı. İlk gün inanın motordan inesim gelmedi. Şehir içi kullanımı, uzun yol kullanımı oldukça iyi. Yakıt super denilebilir. Ben şehir içi kullanımı seven birisi değilim fakat kesinlikle çok iyi. Henüz 3-4 saat uzun yolculuğum olmadı, sürekli 2 saat kullanıdığım oldu, kesinlkle pişman değilim. bu motora karar vermek için yaklaşık 1 yıl düşündüm.
Bir de insanlar ne istediğini tespit etmeli önce.
-
18 Mayıs 2015, 15:33
#1419
-
19 Mayıs 2015, 19:27
#1420
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler