arkadaşlar merhaba motorunuz ne yakıyor biri bilgilendirebilirmi canımı sıkmaya başladı iki güne bir fullemek ??
100 km de
Uzun yol + efendi kullanım (1000-6000rpm) = 4lt
Uzun yol + biraz hızlı (4000-8000rpm) = 4.5lt
Uzun yol + biraz hızlı (4000-8000rpm) + artçı = 5lt
İstanbul trafiği + zaman zaman artçı + normal kullanım (1000-6000rpm) = 5lt - 5.5lt
İstanbul trafiği + zaman zaman artçı + biraz hızlı (4000-8000rpm) = 5.5lt - 6lt
Not: 6lt yi neredeyse hiç geçmedi çoğu zamanda yaklaşmadı genelde 4.5 - 5.5 lt arasında tüketmekte. Çok agresif kullanımım yok çünkü (10-12 bin devir aralığı) sevmiyorum ayrıca yazık motora.
arkadaşlar selam diablo corsa 3 ile m7 arasında seçiminiz ? ayrıca ankarada yaşayan arkadaş varsa bi egzoz yaptırıcam 2.el fz6 manifoldu aldım ucuna bi son susturucu yaptırmam lazım yardım pls.
michelin pilot road 4 aldım çok memnunum zınk diye duruyor panik frende kaymadan kitlenmeden .
anladım teşekkürler fakat benim zaten kilitlenme ile ilgili bi sıkıntım yok bana daha çok viraj lazım bu 2 lastik çift hamurlu olduğu için cazip geliyor ben hornet kullanıcısıydım 180 lastik vardı sıkıntı yoktu ama şimdi viraj performansım biraz düştü malum 160 lastik kendimi geri tutuyorum biraz korkuyorum açıkçası bridgestone batlax bt 20 ler var üstünde jilet gibi
Alem buysa kralda bi sıkıntı var müdür
Beyler zaman kötü herkez motoruna binsin
Merhaba arkadaşlar bende bu hafta XJ6n ailesine katıldım. Benim motordada bridgestone batlax var, bu lastikler hakkında bilgi verebilirmisiniz?
valla bizde tam onu konuşuyorduk batlax ısınınca iyi diyorlar ama gerçekten geç ısınıyor benim motorum daha 1200 kmde üzerinde batlax var işte değiştiriyim diyorum çünkü şehir içi genelde benim işim ama bi taraftan hala lastiğin rodajı devam ediyor bi 500 km sonra düzelir diyende var ama bakalım bekliyorum şimdilik 2 tane var kafamda bir 3. sü eklendi işte pilot 4 hayırlısı olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------
bunu bilmiyordum mesela iyi oldu onada bi bakıyım nası yapçaz çözcez bi şekilde :D
michelin road 4 kullanıcısıyım 1-2 bin km oldu daha çok memnunum tavsiye ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:29 ----------
Yağ ve yağ filitresi değişimi yapmadıysanız rodaj sonrası tavsiye ederim. Motor rahatlar ve temizlenmiş olur. Yakıta da etki edeceğini düşünüyorum.
arkadaşlar çok soru sormuş gibi olucam ama bugün bi 140 km yol yaptım yemin ederim insanlıktan soğudum yaa varmı naked için düzgün güzel bir cam kullanan ? givininkini biliyorum arkadaşımda var göbekten göğse alıyo rüzgarı biraz daha uzun bişey takan gören bilen varmıdır ?
Alem buysa kralda bi sıkıntı var müdür
Beyler zaman kötü herkez motoruna binsin
bu motora kullanılacak en iyi lastik seçimi tebrikler
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------
arkadasının kullandıgı cam takma aparatından alıp üzerindeki camı uzatabilirsin yada ona göre özel cam yaptırabilirsin
merhaba arkadaşlar. yazılarınızın tamamını okuma şansım henüz olmadı. ama okuyabildiğim kadarında viraj konusuna hiç rastlayamadım. örneğin bi gsr 600 için en çok söylenen şey viraj yeteneği iken xj 6 da bu hiç vurgulanmamış. bende gsr 600, er 6, xj 6, cb 650 f gibi modeller arasında gidip geliyorum. ancak benim için en önemli şey HİS. motorun hissi yüksek olmalı. suan küçük cc lerde iki adet motorum var. biri cbf 150 diğeri cbr 250r. örneğin cbf le trafikte 100 km hızlarda cbf in aynalarını araçlara deydirebilecek kadar his yakalarken cbr da bunu yapamıyorum. umarın ne demek istediğimi anlatabilmişimdir. saygılar
bu arada gsr 600 e çokça bindim virajına ve hissine bayıldım ama gönlüm marka olarak yamahadan yana olduğu için onu da denemeden karar vermek istemiyorum. (aralarındaki güç farkı umurumda değil xj güç olarak bana fazla fazla yeter sorum kesinlikle o yönde değil)
bende geçmişte hornet gsr600 kullanmış bir kişi olarak karşılaştıracak olursam viraj konusunda okadar süper olduğunu söyleyemeyeceğim tabi bunun 1.sebebi 160 lastik tabanı olması ama tabi iyi değil diyorsam berbat filan değil yanlış anlama şehir içinde kesinlikle hornetten ve gsr den konforlu olduğunu iddia ediyorum çünkü lastiklerin arası daha kısa daha doğrusu maşa açısı daha dik o yüzden rahat kontrolü var. özür dileyerek bir şey eklemek istiyorum naked motosiklet alıyorsanız bu sizin genel olarak şehir içi kullanacağınız anlamına geliyor ha en fazla kuşadasına çeşmeye davutlara filan gidersiniz oralarda zaten ahım şahım 1 bilemedin 2 viraj vardır haa ahmetbeyli ürkmez yolu yaparsan seni o virajlarda asla üzmez onuda söliyim rahat rahat girer çıkar ama sizde naked kullanmış biri olarak bilirsiniz ki yol bize göre değil bizim yerimiz cadde rüzgar konusu aynı gsr ve hornet gibi hatta bu tam göğüse alıyor kafa granajı şekli sebebi ile. umarım yardımcı olabilmişimdir sormak istediğiniz soru olursa özeldende yazabilirsiniz saygılar iyi günler.
Alem buysa kralda bi sıkıntı var müdür
Beyler zaman kötü herkez motoruna binsin
açıklamanız bir harika. öncelikle bu yazınız için size çok teşekkür ederim. yazınızdan da anladığım üzere ne demek istediğimi anladığınızı da görüyorum. sormak istediğim soruların sonu gelmeye bilir pişman olmayın sonra örneğin cbf çok uzun bir motor. yani lastik araları oldukça uzun. buna rağmen o motora o hissi veren nedir? motorda sürücüsüne bu hissi yakalatan şeyin bilmediğim bir sırrı var çözemiyorum. bi cbr 250 de hada geniş lastik ve nispeten daha kaliteli bir lastik olmasına rağmen o hissi yakalayamıyorum. bu sorum biraz karmaşık yada anlamsız olabilir sizi de yormak istemem açıkçası. o yüzden daha elle tutulur bir soru: gsr daha iri bir motor olmasına rağmen xj 6 dan daha hafif. yada ben öyle biliyorum. 185 kg. tabi ( yanlış bilmiyorsam ) bu boş ağırlığı. dolu ağırlığı takribi neye tekabul eder. her halukarda xj 6 dan daha hafif sanırsam. xj 6 nın bu kadar ağır olusu işi şehir içinde nasıl zorlaştırmıyor diye de düşünmüyor değilim. saygılar..
cevabınız beni gerçekten çok aydınlattı tekrar çok teşekkür ediyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------
bu arada ikisini de kullanmış biri olarak aralarındaki yakıt farkından da söz eder misiniz biraz. teşekkürler..
Herkese Hayırlı Günler... Dün itibariyle 3700 Km'de XJ 6 RaceBlue aldım.Şu an birbirimizi tanıma aşamasındayız tıpkı avatarda olduğu gibi İlk izlenim olarak cbr'den sonra aşırı rahat ve kolay kullanımlı geldi yakıt olarak şuan bişey diyemiyorum.Sizlerin de şunu şöyle yaparsan daha iyi olur dediğiniz birşey varsa ilgiyle dinlerim... Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...
yeni xj6 alan arkadaşlarıma hayırlı olsun,kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)