Yamaha XJ6 / XJ6 Diversion Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Ocak 2015, 01:14
#1301
Öncelikle merhaba herkeze.Kısmet olurda bir aksilik çıkmazsa önümüzdeki hafta Xj6 naked ile aranızda olucağım.Herkeze kazasız sürüşler inşallah.Forumu baştan sona kadar okudum hersey güzel iyi derken mehmet beyin verdiği cevap hiç yakışmamış.Kimsenin kimseyi azarlamaya hakkı yok.insanlar fikir soruyor ve saygı çerçevesinde ve bilgimiz dahilinde cevap vermemiz gerekir diye düşünüyrum.
Reklamlar
-
30 Ocak 2015, 02:36
#1302
Selamlar arkadaşlar uzun zamandır foruma girmiyorumdum zaten motora da binemiyorum hastalıktır falan ... ama satmaya da kıyamıyorm şimdilik yazı bekliyoruz
Ahmetbilici adlı üyeden alıntı
bende xj6 var. DEVERSİON F modeli ama bazen bu egzosla naked olsaydı dahamı iyiydi diye düşünmedim degil.
göreceli seyler pişmanmıyım hayır gayet yeterlı ve güzel hafta sonları müsait oldugumda riva yapıyorum millet ya biz r6 gelliyo zannettik diyolar susturucu takılı kullanıyorum genelde ama naked daha şekil schoberth s2 ve güzelbi mont şehir içi daha keyifli olurmuş özellikle yazın kısmet kafana yatanı al
Şu schuberth s2 'yi çok övdüler gidicem gözü kapalı alacağım .Hoş arai'de çok övülüyordu ama kardeşim aldı denedim de o ne sestir ya hiç memnun kalmadım .
-
30 Ocak 2015, 23:39
#1303
Arainin hangi modelini aldıda memnun kalmadı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:57 ----------
Herkeze slmlar fuar zamanı geldi fuarın son gün pazar gününe denk geliyo organize olabilirsek toplu bi şekilde gidebiliriz bn kesin gidicem gelmek isteyenler bi araya gelip ortak bi yerde buluşup birlikte gitsek güzel olur hemde tanışmış oluruz uyan olursa 1 ay var daha haberleşelim.
-
01 Şubat 2015, 00:07
#1304
Model bu ,yalnız kaskı beğenmeyen benim ,kardeşim beğeniyo benim de beğenmeme sebebim ses alması .
Schuberth s2 ses konusunda çok övülen bir kask motor üstünde denemedim arkadaşınkini öylesine takmıştım ,naked motorda nasıldır bilmiyorum...
-
02 Şubat 2015, 11:48
#1305
Schuberth denedim ama arai denemedim ikisinin srasında kaldım fuardan alcam 2 sinden biririni.
-
02 Şubat 2015, 17:19
#1306
Vala şunu söyleyeyim Schuberthi konfor için arai 'yi güvenlik için alacaksan alacaksın .
Schuberth'in test sonuçları daha kötüydü hoş rx7'nin de sharp sonucuna bakmamak lazım orada kötü gözüküyo ama ben inanmıyorum .Yarışlarda bu kadar çok kullanılıyorsa , ....
Schubert'in ses ve içeriye hava alma durumu nasıldı ? Bilhassa ses . Sese hiç tahammülüm yok kaç çeşit kask denedim kaliteli bir şey almak istiyorum son defa .
-
02 Şubat 2015, 18:11
#1307
Cnyt68 adlı üyeden alıntı
Öncelikle merhaba herkeze.Kısmet olurda bir aksilik çıkmazsa önümüzdeki hafta Xj6 naked ile aranızda olucağım.Herkeze kazasız sürüşler inşallah.Forumu baştan sona kadar okudum hersey güzel iyi derken mehmet beyin verdiği cevap hiç yakışmamış.Kimsenin kimseyi azarlamaya hakkı yok.insanlar fikir soruyor ve saygı çerçevesinde ve bilgimiz dahilinde cevap vermemiz gerekir diye düşünüyrum.
Hay Allah'ım Ya rabbim, Bütün forumu okudunuz benimle @ahmetbilici arasında ki atışma mı gözünüze çarptı, Neyse bu konuyu tekrardan hortlatmak ne ben isterim ne de Ahmet Bey taraflar olarak biz aramızda konuştuk bitti gitti.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------
Süpervizör adlı üyeden alıntı
Daha önce Bandit S motorum vardı.Diversion a göre daha büyüktü
Ama diversion f te gayet yeterli kullanımı vs. daha kolay hatta.Makine üzerinde de sırıtmıyoruz boy olarak :D
Yani gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------
DİVERSİON F modelini kullanan arkadaşlar aşağıda ki sorularım hakkında yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum
1 ) Motor koruma takozu - Nereden nasıl temin ettiniz modele uygun mümkünse çok fazla orjinale zarar vermeden takılabilirse iyi olur.
2 ) Ön Cam 10 cm daha uzun olursa daha iyi olacaktır. Değiştiren arkadaşlar bilgi verebilir mi ?
3 ) Arka çanta ve yan çanta bağlantı demirleri tek parça ve uyumlu mudur ? İlla ki kappa vs. marka mı almak lazım ? Bu kadar pahalı çanta takımlarına gerek var mı ? daha ucuza iş gören bir ekipman yok mudur ki ?
4) Egzost olarak facebook ta Göksel Akgül arkadaşımızın paylaştığı sesi alabileceğimiz ve orjinal sistemi bozmayan gerektiğinde susturucu ile kısıtlayabileceğimiz bir egzost var mıdır ? Kullanan arkadaşlar fikir verebilir ve video yükleyebilirse çok minnetkar olurum
Kafamda biriken deli sorular bunlar..Yardımcı olmaya çalışan herkese teşekkürler..
Üstat ben motoru sattım ama eski motorum hakkında biraz yorum yapayım,
Koruma demirini facebook ta grubumuz var biliyorsun orada Aydın Kardeşler diye arat çok güzel tam bloğu koruyacak şekilde demir yapıyorlar,
https://www.facebook.com/aydinkardes...17905278270716
Ön cam bende fazla var ama sizin motor kaç model?
Normalden 15 cm uzun, bu işi yapan piyasa da bir çok yer var en bilinenleri Zeus Motor gidip givi veya kappa ya bir dünya para vermeye değmez,
Arka çanta ve bağlantı demirlerini bence sıfır alma şu anda millet motoru satıp yeni motor alıyor sahibinden.com da araştırıp bulabilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------
Bu arada MstTECH Marka 6 Power LED li sis farım satılıktır
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...99028626/detay
satılıktır, ilgilenen arkadaşlara duyurulur,
-
04 Şubat 2015, 11:18
#1308
XJ 6 mı almalıyım yoksa MT 07 mi karar veremedim.Yorumlarınızı bekliyorum.Aklım daima 4 silindirliden yana ama bilemiyorum.Yardımlarınız bekliyorum arkadaşlar.Teşekkürler.
-
04 Şubat 2015, 12:06
#1309
Adana İl Temsilcisi
selami kardeş,bende div.F var.ben yıllarca çift silindir motor kullandım,daha önce 1 kez 4 silindirim olmuştu,bir de şimdi oldu.güç olarak aslında birbirinden çok farkı yok.div.78 hp./07-75 hp.ama kg.olarak fark var.07-179 kg.div.205 kg.birinde 4 silindir sesi var,diğerinde de R1 de kullanılan crossplane sistemi var,yani daha teknolojik.bana göre hızlanma hemen hemen aynı.tabiiki 4 silindirin bakım maliyeti daha fazladır.ben artçılı olarak ve sakin kullanımla 100 km.de 4 lt.yakıyorum.daha hırçın ve devirli kullanırsam doğal olarak artacaktır.
-
04 Şubat 2015, 13:18
#1310
Fiyat olarak yakın oldukları için aynı ikilemi ben de yaşıyorum ama aslında çok farklı motosikletler.. MT-07 piyasada elden çıkarması daha kolay olan ve genelde şehiriçi kullanımı için üretilmiş hafif ve seri bir motor.... Diversion F ise otoyol kullanımında grenaj ve ön cam farkıyla daha az yoran bir seçenek... Çevreyolları, otoban ve uzun yol seyahatleri ağırlıklı kullanacak ve uzun süre elden çıkarmayacaksanız Diversion F alın ama şehir içi için kıvrak bir motor istiyorsanız ve kısa sürede sıkılan biriyseniz MT-07 mantıklı duruyor... Çıplak XJ6 ve MT-07 arasında ise MT-07 ağır basıyor gibi ama bunlar benim düşüncelerim, herkes farklı düşünebilir....
-
05 Şubat 2015, 19:19
#1311
adanalı adlı üyeden alıntı
selami kardeş,bende div.F var.ben yıllarca çift silindir motor kullandım,daha önce 1 kez 4 silindirim olmuştu,bir de şimdi oldu.güç olarak aslında birbirinden çok farkı yok.div.78 hp./07-75 hp.ama kg.olarak fark var.07-179 kg.div.205 kg.birinde 4 silindir sesi var,diğerinde de R1 de kullanılan crossplane sistemi var,yani daha teknolojik.bana göre hızlanma hemen hemen aynı.tabiiki 4 silindirin bakım maliyeti daha fazladır.ben artçılı olarak ve sakin kullanımla 100 km.de 4 lt.yakıyorum.daha hırçın ve devirli kullanırsam doğal olarak artacaktır.
Ben fazer den sonra 4 silindirliden vazgeçemiyorum sesi ve seri oluşu insanı mutlu ediyor.Artcının da rahat etmesi önemli tabi.Bende genelde sakin kullanırım.Motosikleti öyle kısa zamanda alıp satmam yani uzun zaman kullanırım öyle al sat hevesim yoktur.Fazerimide uzun yıllar kullandım.Şimdi de düşüncem uzun yıllar kullanmak.Bakalım hayırlısı neyse o olsun.Teşekkür ederim bora abi.Çok yardımcı oldun.Yakıt olarakta gayet iyiymiş div.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------
Volki34 adlı üyeden alıntı
Fiyat olarak yakın oldukları için aynı ikilemi ben de yaşıyorum ama aslında çok farklı motosikletler.. MT-07 piyasada elden çıkarması daha kolay olan ve genelde şehiriçi kullanımı için üretilmiş hafif ve seri bir motor.... Diversion F ise otoyol kullanımında grenaj ve ön cam farkıyla daha az yoran bir seçenek... Çevreyolları, otoban ve uzun yol seyahatleri ağırlıklı kullanacak ve uzun süre elden çıkarmayacaksanız Diversion F alın ama şehir içi için kıvrak bir motor istiyorsanız ve kısa sürede sıkılan biriyseniz MT-07 mantıklı duruyor... Çıplak XJ6 ve MT-07 arasında ise MT-07 ağır basıyor gibi ama bunlar benim düşüncelerim, herkes farklı düşünebilir....
Ben öyle çok sık motor değiştiren biri değilim yeni bir motor aldığımda uzun yıllar kullanırım.Diversion hem uzun yollar için hem de şehir içinde rahat bir motor sanırım çünkü ben fazerimi bile şehir içinde rahat kullanıyordum diversion daha rahat bir motosiklet fazere göre sanırım.Çıplak xj6 da aslında hoşuma gidiyor.Çıplak xj6 için neden öyle dedin acaba volki onun tipide aslında fena değil.Uzun yolda fazlamı yorar acaba cam olmadığı için.Yorumların için teşekkür ederim volki.Bakalım hayırlısı neyse o olsun.
-
06 Şubat 2015, 01:15
#1312
Arkadaşlar XJ6 arka çamurluk yani plakalık lazım. Bizim apaçi dilinde arka kuyruk. Fiyatı hakkında bilgisi olan var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------
Arkadaşlar bu motor 6. vites 100'le giderken kaç devirde oluyor? 130'la giderken kaç devirde oluyor? En az yakıt tüketimi nedir? Bu tüketimi elde eden kişi nasıl kullandı motoru bu konuda da bilgi verirse sevinirim. Uzun yolda 130'u geçmemek kaidesi ile tüketim ne olur?? Xj6 az yakıyor diyorlar ama ne kadar az yakıyor bunu merak ediyorum? Uzun yol yapan arkadaş/abiler varsa şöyle kullandım, şu kadar yakıt tüketimi oldu 100 km'de diye beni bilgilendirirse çok sevinirim. Kazasız belasız sürüşler dilerim herkese.
-
08 Şubat 2015, 19:30
#1313
bu motorla en cok yakan benim dir heralde yukardakı adanalı arkadaş 4 yayakarken ben 8 yakıyorum 130 la 4.5 5 180ve uzeri 8 ve uzeri ha bu arada benim motorda komple two var bogazdan
-
10 Şubat 2015, 12:30
#1314
Bendede two berhs var fulledikten sonra tek cizgiye 160 km yaptıktan sonra düşüyor yakıt biraz fazla ama deger cok ekonomik degil
-
10 Şubat 2015, 13:31
#1315
XJ6 çıplak olarak da güzel bir motor aslında ama çıplak motorun önemli bir esprisi olan "hafiflik" konusunda MT-07 daha avantajlı bir de 3-4 sene sonra motorunu satmak istediğinde MT-07'yi satman çok daha kolay olacaktır, ayrıca o zamana kadar XJ6 muhakkak yenilenecektir... Ama dersen ki ben 4 silindir sesi istiyorum, yapacak bir şey yok ;) İyi sürüşler...
-
10 Şubat 2015, 13:34
#1316
Uzun yolda 90km sabit hızla (genelde) en az yaktırabildiğim 100km de 4 litredir.
Şehir içi 5-6-7 oluyor.
Birde bu yaza kesin egzos düşünüyorum. Aralarda motorun sesi diğer araçlar tarafından fazla farkedilmiyor.
-
10 Şubat 2015, 13:38
#1317
selami olgun adlı üyeden alıntı
Ben fazer den sonra 4 silindirliden vazgeçemiyorum sesi ve seri oluşu insanı mutlu ediyor.Artcının da rahat etmesi önemli tabi.Bende genelde sakin kullanırım.Motosikleti öyle kısa zamanda alıp satmam yani uzun zaman kullanırım öyle al sat hevesim yoktur.Fazerimide uzun yıllar kullandım.Şimdi de düşüncem uzun yıllar kullanmak.Bakalım hayırlısı neyse o olsun.Teşekkür ederim bora abi.Çok yardımcı oldun.Yakıt olarakta gayet iyiymiş div.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------
Ben öyle çok sık motor değiştiren biri değilim yeni bir motor aldığımda uzun yıllar kullanırım.Diversion hem uzun yollar için hem de şehir içinde rahat bir motor sanırım çünkü ben fazerimi bile şehir içinde rahat kullanıyordum diversion daha rahat bir motosiklet fazere göre sanırım.Çıplak xj6 da aslında hoşuma gidiyor.Çıplak xj6 için neden öyle dedin acaba volki onun tipide aslında fena değil.Uzun yolda fazlamı yorar acaba cam olmadığı için.Yorumların için teşekkür ederim volki.Bakalım hayırlısı neyse o olsun.
XJ6 çıplak olarak da güzel bir motor aslında ama çıplak motorun önemli bir esprisi olan "hafiflik" konusunda MT-07 daha avantajlı bir de 3-4 sene sonra motorunu satmak istediğinde MT-07'yi satman çok daha kolay olacaktır, ayrıca o zamana kadar XJ6 muhakkak yenilenecektir... Ama dersen ki ben 4 silindir sesi istiyorum, yapacak bir şey yok ;) İyi sürüşler..
-
10 Şubat 2015, 14:54
#1318
egzosu degıstıren arkadaslar sıze 2 sorum var.
1. si : yuksek sesı cok guzel ve farkedılır yanı da var hem guvenlık hemde zevke hıtab edıyor pekiii muayne ısını nasıl cozuyorsunuz muaynede takılmıyormu arac
2. sorum : motor garanti dısına cıkıyormu
cevaplarınız ıcın sımdıden tesekkurler...
-
10 Şubat 2015, 20:50
#1319
Slm herkese 2014 model xj600diversion f alicam bayii aradım ancak mart gibi gelicegini soyledi adımı yazdırdım renk olarak füme yada komple siyah istiyorum ama beyaz ve race blu seçeneği var sadece. 2015 modeli ne zaman gelicek diye sordum haziran sonu gelicegini ve fiyatın artabilecegini söyledi sizce tip olarak degisiklik olurmu 2015 modelinde? Bu arada ingiltere fiyatı 6700 pound yani 25bin tl yapiyo yani tr fiyati 22500 gayet iyi bence. Kismetse martta aranızda olucam inşallah selametle
-
10 Şubat 2015, 22:21
#1320
hkn34 adlı üyeden alıntı
egzosu degıstıren arkadaslar sıze 2 sorum var.
1. si : yuksek sesı cok guzel ve farkedılır yanı da var hem guvenlık hemde zevke hıtab edıyor pekiii muayne ısını nasıl cozuyorsunuz muaynede takılmıyormu arac
2. sorum : motor garanti dısına cıkıyormu
cevaplarınız ıcın sımdıden tesekkurler...
Benim Honda CB600F Hornet'te komple Arrow eksoz sistemi (boğazdan) var...
1- Db-killer (ses kısıtlayıcı son susturucuya takılan aparat var (taktığında orj. gibi olur)...yani TÜV'den sıkıntısız geçtim.
2-Eksoz Garantiyi bozar (ben garanti bitince taktım)...
Hayırlı geceleRR...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler