Sehir icinde kullanilacaksa mt07, karayolunda kullanilacaksa xj6 tercih ederdim. Bu arada Mehmet Bey'in motoru cok iyi gorunuyor. Belli ki motorunu seven birisi kendisi.siz benim yerimde olsanız sıfır abs li mt 07 mi yoksa xj6 yı mı seçerdiniz ?
Sehir icinde kullanilacaksa mt07, karayolunda kullanilacaksa xj6 tercih ederdim. Bu arada Mehmet Bey'in motoru cok iyi gorunuyor. Belli ki motorunu seven birisi kendisi.siz benim yerimde olsanız sıfır abs li mt 07 mi yoksa xj6 yı mı seçerdiniz ?
egemen kardeş,ben bu şekilde satın aldım.ilk sahibi çantalarını da taktırmş.yan çantalar. 35 lt.GIVI V35 modeli,arka topcase 49 lt.ADANA'dan selam olsun.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Bende kappa nın 35 lt yan çantaları var içine kask girmiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------
05.01.2015 tarihinde yeni motorumu almış bulunmaktayım, Resimlere bakarken Maşallah Demeyi unutmayın lütfen,
2012 CBF 1000 17.000 Km.
maşaallah fakat bu soğukta akıl işi değil hayırlı olsun kaç gayme bu motor ?
Artık xj6 yı da mart nisan gibi satarsınız..
Çok teşekkürler Ben motoru 23.700 TL ye aldım, izmir den istanbula sürerek getirdim,
Bende xj6 çok çabuk çıkarmak isterim bakalım,
valla gece gece sesli güldüm teşekkürler yorumlarınız için xj6 çok güzel bir motor ama hem yaş büyütmek hemde cc büyütmek istediğim uzun zamandır xj6 dan da önce aklımda olan cbf1000 tercih ettim.Kawasaki versais lere baktım onlarda 40.000 km sonra motor bloğunda sorun çıktığından bahsedildi,yamaha da da istediğim tarz 1000 cc lik bulamadım fazer8 ler vardı 800cc bana ara model geldiği için honda cbf 1000 tercih ettim.
Motor dan kısaca bahsetmen gerekirse 109 bg lik 1000 RR motor bloğu bulunmakta torku inanılmaz örnek vermem gerekirse 4.viteste 20 km hıza kadar düşüp hiç vites düşürmeden 140-160 km hızlara çıkabiliyor.
Motorun torku kuvetli olduğu için güç konusunda hiç bir problemi yok,xj6 da aynı seneryada muhakkak vites küçültmek gerekir yoksa piston vurma sesi bloktan yükselir.
Selesi 3 kademe ayarlanabiliyor benim ki aldığımda en üsteydi o yüzden havada gidiyormuş hissi uyandırıyor.
Zaten motor xj6 dan yüksek ön camı ayarlı resimlerde gözüken en üst seviyede camın iki yanından aşağı yukarı çekip ayarlanabiliyor.
Selesi xj6 2011 den daha rahat çünkü 2012 ve üstü xj6 kullanmadığım için sele rahatlığını yalnızca kendi motorumla karşılaştırmam doğru olur xj6 da belli bir süre sürdükten sonra 2 yada 3 saat kalçamda ağrı yapıyordu 5 dk dinlendim mi ağrı geçiyor tabi fakat bunda o ağrıyı yaşamadım sele daha geniş sanki sandalyede oturuyor hissiyatı uyandırıyor.
Yalnız başıma şöyle bir olay geldi izmirden çıktım ilk benzinciye girdim depoyu fulldedikten sonra marşa bastım aküsü bitti hayda dedim kendi kendime çünkü motoru aldığım kişi ile bütün gün izmirde hondaya gittik notere gittik geldik tık demedi nazar değdi herhalde dedim ilk önce yokuş aşağı vurdurayım dedim pompacı arkadaşlardan yardım istedim 2.viteste yokuş aşağı ittik fakat yol kısa olduğu için fayda etmedi,etmediği gibi 250 kg motoru tekrar yukarı kadar iterek çıkarmak zorunda kaldım,sonrasında motorun aküsünü açıp takviye yapayım dedim fakat ne görüyim motorun selesi çiftli olduğu için anahtarla açılan kısımda yalnızca küçük bagaj ve bir kaç sigorta var akü şoför selesinin altında o selede alyanla sökülüyor neyse ki tamir takımı eksiksizdi hemen alyanla söküp aküye ulaştım tabi bu esnada çevremde bin tane akılveren yok marş motoru konjektörü falan bozuk o esnada hem seleyi söküp onlara da laf yetiştiryorum diyorum ki 17.000 Km motorun marş motoru veya konjektörü bozulmaz neyse alyanla vidaları Çtıktan sonra çok kolay bir şekilde şoför selesi çıktı bende hemen takviye kablosu ve motoru takviye edecek araç arayışlarına girdim kısmet işte o esnada benzinciye bir kaç araç girdi hemen gittim sordum araçta takviye kablosu var mı o abinin de başına böyle talihsizbir olay gelmiş 1 hafta önce bu olaydan sonra araca takviye kablosu almış ve o kabloyu kullanmak bana nasip oldu,Neyse ki araçtan takviyeyi yapar yapmaz tık çalıştı sonra gelenbeye kadar marşımkapatmadan geldim gelenbede polis durdurdu gece olmuştu polisdçdedi ki yolökapalı geçemezsiniz hay Allah dedim polis bana 50 m ileride shell benzinci ve mola yerinde konaklamamı tavaye etti 1 gece sorunlu konakladım sandalyenin üstünde sabahı ettimm.
Devam edeceş
hayırlı olsun,çok iyi bir tercih yapmışsınız.kazasız belasız sürüşler diliyorum.
Herkeze slmlar disk kilidi kullanan varmı fiyatlar baya ucuk uygun fiyata bi mts diye bi urün bula bildim kullanan varsa tavsiye edermi veya başka bi marka cvplayan olursa sevinirim saygılar.
Disk kilidi alarmlı olsun gerisi pek önemli değil.Gerçi fiyat yüksek diyorsunuz ama 19.000TL motora verip 100-200TL kaçmanın nasıl bir mantığı var anlayamadım. Allah korusun motorun çalınsa diyecekmisin Disk kilidi pahalıydı almadım. Sadece Disk kilidi yetmez bu arada halat kilit ve kasko yaptırmalısın.kaskoya vereceğiniz para hele ki motorunuzun güvenliği için olmazsa olmazlardan.Kasko yaptıramıyorsan motoruna alarm taktır.
Elbette taktırıcam onun için araştırıyorum kapalı garajda duruyor şuan kullanmıyorum ama cıkarıp biyerlere cıktıgımda taka bilecegim uygun fiyatlı olmasını istemezmi insan hepsinin hemen hemen özellikleri aynı aynı işi görüyolar 55 tlye de var 500 tl yede var arasındaki caydırıcılık farklarıda hemn hemn aynı gibi bi fark varmıdır diye bi önerisi olan vardır elbet.
Uygun fiyat olması ?????
Güzel bence sen sat motoru uygun fiyatlı pcx125 falan al.Ben nediyorum sen nediyorsun marka nın önemi yok ama 500Tl kilit ile 55 Tl kilidi karşılaştıramazsın(fiyatları sen yazdığın için örnek verdim)
sen en iyisi 55 Tl olanı al.Kafan rahat olsun
Zincir ve alarmlı disk konusu ne kadar da çok tartışıldı değilmi?
Benim bu tartışmalardan kendime çıkardığım bir kaç şey var.
Bir defa motorunuza göz koyan tecrübeli hırsız eğer uygun yerdeyse illaki üzerindeki
zincirden de disk kilidinden de kurutulmayı başarıyor.
Kaldı ki daha geçenlerde kendi özel otoparkından hem zincirli hemde disk kilitli olmasına rağmen
motorunu çaldırdı bir arkadaşımız.(Belki onda alarm olsa farklı olurdu bilmiyorum)
Bir başka cbr250 lü arkadaşın motorunu oturduğu kafenin önünden(Motoruna bakmasına rağmen)
yolu kesip bir kamyonun perdeleme yapmasını sağlayıp saniyeler içerisinde götürmedilermi?
Sihirbazlık gösterisi gibi değilmi?
Neyse ben öne orta kalite alarmlı bir disk kilidi yine öne masterlock 5 derece halat kilit
arka tekere orta kalite bir halat kilit takıyorum ama yinede saat başı kafam aşağıda otoparkta.
Birde gezilerde mutlaka motoru bıraktığımda öne alarmlı disk kilidini takıyorum ve görüş açımda tutuyorum.
Tamam sadete gelirsek gerçekten yapabildiğimiz kadarını yapıp hırsızın işini zorlaştırmalıyız diye düşünüyorum.
Yani eleman keşfini yaptığında kafasında hesap yapmalı bu motor için bu kadar zaman şu an uğraşmalımıyım diye.
Kasko olayına hiç girmiyorum. Çok fahiş kasko ödemeleri yaptım ilk motorlarımda. Şimdi kaskom yok.
Çalınma dışında büyük kaza yaparsam diye endişeniyorum aslında...
Siz çok doğru yazmışsınız ne yaparsan yap o motor çalınacaksa çalınır ama tedbir her zaman caydırır bunu da unutmamak lazım. Yalnız Kasko için Fahiş fiyat derken 1200TL mi kastediyorsunuz tam anlayamadım, Ben motorumu 1200TL ye kasko yaptırdım kafam rahat, Sırf çalınma değil ya büyük kaza olsa trafik sigortası karşılamasa veya benim arkadaşın başına geldi otoparkta üstüne benzin döküp yaktılar. Bu tip durumlarda kasko ilaç gibi.
Bende de aküye bağlı alarm+2 tane ikisi de alarmlı birisi armor birisi mtk marka hassasiyetleri farklı ayarlanmış disk kilidi var.Üzerine alarmlı u kilidim ve alarmsız 10mm döküm halat armor zincirim var.Ve brandam.
Yani anlayacağınız motorumun üzerinde 4 tane alarm oluyor.Sabah gider hale kendim getirmem bile 15 dakika alıyor(uygun sırayla açmak zorundayım yoksa alarmlardan biri başlıyor çalmaya) anahtarlarıyla açmak o da.Sanırım hırsızın 45dk-1 saat gibi bir süresini,üstelik bağırta bağırta alarmla(alarmların en sessizi 110 dB.136 dB lik akü alarmım çok iyi) alır.
Şimdiye dek üzerine ancak kedi ve birkaç kendini bilmez liseli sonradan pişman olmak üzere oturdu
Motorum Gv 250 büyük çoğunluğunu intruder 800 ümden kalan ekipman oluşturuyor bunların.
İstanbul'da yaşıyorsanız bunları yapmazsanız canınız yanabilir.Ben bile garantide değilim,motoru bu kiitlerle beraber kapalı kameralı güvenlikli otoparkta tutuyorum.Varın siz düşünün.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)