Arkadaşlar bir önerim var; altınelbiseliyi mesaj yağmuruna tutsak xj6f, er6f ve CBR650f karşılaştırması yapsa harika olmaz mı?
Arkadaşlar bir önerim var; altınelbiseliyi mesaj yağmuruna tutsak xj6f, er6f ve CBR650f karşılaştırması yapsa harika olmaz mı?
F lerin duellosu iyi olur
Benim profil fotoğrafımdaki s modeli yarım grenaj.
Ben bu soruyu İzmire geldiğinde Barkına sormuştum. Oda 600-650 sınıfında işler biraz karışık. Kimi naked seviyor kimisi grenajlı bu nedenle kimseyi memnun edemeyiz demişti
ya aslında bn xj lerin tanıtılmaması gerektiğini düşünyorum sonra hırsızların aradığı motor haline gelmesinden korkuyorum
bknz 600f , 600rr adamlar hangi mahallede kaç tane hangi garajda var çetelesini tutmuş lazım olunca gidip çalıyorlar
Slm arkadaşlar motor sahiplerinden hiç bi atak yok insan arada video koyar resim atar f ve n modelleri fikir edinelim bizde mumkünse tabi saygılar herkeze.
herkese selamlar.
2 ay öncesine kadar fz6 fazer kullanıcısıydım. şimdi yeniden almayı planlıyorum.
gönlüm fazer 8 den yana ama maddi olarak çok zorlamak istemiyorum.
istanbul içi ve yakın gezilerde kullanıyorum. gezilerde eşim artçı olarak bulunuyor.
kullanım rahatlığı olarak (fazer biraz yoruyordu) hangisini tavsiye edersiniz?
ayrıca kıvraklık olarak (yoğun trafik, u dönüşü vs...) hangisi daha kullanışlıdır?
cevaplarsanız çok sevinirim.
saygılarımla
Valla benim eski motorumda fz6 idi 98 Bg olan fazer 6 selesi yüksek olduğu için şehir için de yoruyor xj6 da böyle bir şey yok tam anlamıyla scooter gibi kullanabilirsiniz.
Fazer 8 de fazer 6 gibidir tahmin ediyorum,
Hem 800 cc lik motor şehir içinde sık kullanımda aşırı hararet yapabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:04 ----------
Arkadaşlar Dün Motoruma İstanbul Sefaköyde bulunan Autocar Led firmasından Arka stoplara bağlı 4 lü power led taktırdım,müthiş bir görüntü oluştu 100 TL mâl oldu,normalde ledler arka stop gibi devamlı yanıyor ama frene basıldığında müthiş bir görüntü veriyor,
Bende daha evvelden piyasa malı üçgen şeklinde çakar led vardı en son eskişehire giderken yolda bozuldu bende sinirlendim bir daha piyasa malı ürün takmıyacam dedim,Profesyonel bir uygulama oldu.Tavsiye ederim.
Bunlarda resimleri;
Yok hiç bir şey olmuyor ,istediğini bağla ben senelerdir kullanıyorum maşallah tek marşta tık diye alıyor.
Hatta trafikte duruyorum kontağı kapatmıyorum bunun yerine kırmızı düğme(killer switch) den kapatıyorum bu esnada fan çalışıyor xenon farlar yanıyor arka stop burun altı ledler usb şarj soketi sonra trafik açıldımı ilk marşta sorun olmadan alıyor,
Ben bunu yamaha servisine sordum abi dediler istediğini bağla sıkıntı olmaz dediler,
Şimdi bayramdan sonra önede bu ışıkların aynısının beyazını taktıracam burun altına
Bu arada herkesin bayramını en içten dileklerimle kutlarım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------
Geçen eskişehirden gelirken yağmurda geldim kornam tırtladı bir çalıyor bir çalmıyor,bende gittim 15 TL araba kornası aldım on numara oldu,öncekinin sesi hint fakiri gibiydi bu kornaya bastığında bas bas bağırıyor tavsiye ederim ,hatta sizler gibi yeni kullanıcılar direk sökün üzerindeki orj kornayı koyun bir yere bozulmasın alın 15 TL araba kornası bozulursada 15 TL gider ,orjinal kornanız sağlam kalır
yakıtta er6f- konforda xj6f - güçte cbr650f alır. karşılaştırmasına gerek yok direk söyleyeyim ben size abs tek olmayanda xj6f olarakta belirtir
Merhabalar iyi sürüşler, sizlere bir sorum olacak. Şu an hali hazırda 2011 model Hyosung GT250R kullanıyorum sonraki motorum olarak XJ6 istiyorum. Şimdi merak ettiğim şöyle bir konu var ki işletim maliyeti... Hyosung'umun emsali 250 cc motorlara göre işletim maliyeti daha yüksek hatta düşüncem XJ6 ya yakın belki aynı olduğudur. Acaba yağ bakım aralıklarınız vs rutin kontroller başınıza çıkardığı ufak arızalara ne kadar ödüyorsunuz? Öğrenci olarak göze alabilir miyim bunu düşünüyorum bu aralar. Sizlerden yardım bekliyorum. Teşekkür ederim şimdiden tekeriniz düz bassın.
Saygılar
Her 5000 km de yag , yag filtresi bakimi 150 tl tutuyor baska masrafi yok benzin haric.15000 de bujiler degisecek extradan
Ayrica ariza felan cikarmiyor 14.000 km dir suruyorum hic bir ariza cikarmadi suana dek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------
ortalığı şenlendirelim haraket gelsin. !
motorumun ilk yılki yeni hali
sonraki yıl başı aynı motorumun başka bir hali
ve en son halleri
Selam herkese.
Yeni motorcu oldum. Egitimi tamamlayip, ehliyet sinavimdan da gectim ve simdi sira motoru almaya geldi. Hocamin tavsiyesi uzerine Honda CBR650F baktim. Bir de Fazer 8, XJ6 Diversion, Kawasaki EF6F baktim. Bunlar arasinda kararsizim.
Sizlerin onerisini de duymak isterim.
Simdiden tesekkurler.
A.s
Dediklerinizin hicbiri size uygun deyil.
Hocaniz sizi hic sevmiyor ölmenizi istiyor.
Egitimde alsaniz maximum 250 cc ile baslamanizdir. 600 cc ve uzeri size her yonden agir gelir. Bildiklerinizide unutturur ve kaza kacinilmaz olur. 600 lukle baslanir diyenler ve baslayanlar sans eseri yasiyorlar sen hayatini sansa birakanlardansaniz rulet masasinda duello misali 600 luk alabilirsiniz.
Not.dost acı soyler.
Yorum icin tesekkurler. Egitimde 250cc'lik bir motor kullaniyordum. Kesinlikle beni tatmin edecek bir motor degildi. Yasim geregi cilginca kullanacak bir durumum yok. Kucuk hacimli motorla baslanir konusunu bircok yerde okudum ancak baslangic motoru olarak yukaridaki motorlarin onerildigine de cok sahit oldum (Fazer haric).
Hocam yillarin egitimcisidir, oldukca da deneyimli. Bircok ogrencisine daha kucik hacimli motorlar tavsiye ettigine sahit oldum. Tumuyle egitim performansina bakarak karar veriyor. Beni cizdiyse durum vahim tabii.
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)