Bende senin gibiyim motorla bayılıyorum gitmeye dağ taş çok güzel fotolar,
Ellerine sağlık,mahallede çekilen resimde pantolon kamuflaj mtr kamuflaj tam olmuş
Allah kaza bela vermesin inşallah.
Pirelli Diablo Rosso 2 hepsinden bir adım önde duruyor ama müthiş incelemenizin de hakkını vermem gerekiyor. Bu arada inat olsun die değil ama 170 taban olanını deneyerek başlamak istiyorum. O kadar da sıkıntı yaratacağını düşünmüyorum.
Saygıdeger abilerim sevgili kardeslerım kısmetse bu ay ıcerısınde anadalomuzun guzıde bir sehrıne ogretmen olarak atanıcam. Yaklasık 30 binlik spacy ıle kuryelık, 10 binlık pcx ve 10 bınde yzf 125 tecrubem var. Kısacası hep kucuk cc motorlar kullandım. Kurban bayramımızdan sonra sezonunda yavaslamasıyla motosıklet alma nıyetındeyım. Hayalim hep ss kullanmaktı, evlenmeden once bu hayalımı gerceklestırıp evlendıkten sonra tekrar scootera donus yapmak ıstıyorum. Bu ugurda da diversion ve gsxr 600 arasında kaldm fakat bıraz daha naif bir motor olması sebebıyle diversion agır basmakta. Hatta mumkunse dıslılerle oynayıp acceleratıonu dusurmeyı planlıyorum. Sızlerın bu konuda tecrubelerınız ısıgında verebıleceginız onerıler varsa dınlemeye hazırım.
İyidir güzeldir,sıkıntısı olmayan motor kullananların hepsi memnun.
10000 yzf 125 sonrasi diversion f i gaza gelmemek sarti ile kullanimi cbr 250 den bile kolay ve rahatlik konfor yzf 125 ten sonra yayla gibi yani maxi scooter rahatligini vericek.sport touring yarı naked bir motor diversion f.
N ve s modelleri naked
Yzf deki gibi gazı fazla acmamak gerek en azindan motorun gucunu huyunu frenleme tepkisini nerde ne zaman durabilecegini anlayip tecrube edinene kadar. Sonucta 4 silindirli 600 luk 77.5 hp lik ve 100 km yi 3.8 4 saniyede yapabilen bir motor .belli bir hiza kadar motor hatani tolere ediyor.ornegin ani frenleme yaptim arkayi ve on freni ayni anda kitledin freni yavasca birakirsan kitlenme yok oluyor ve motor kendini cok cabuk toparliyor . Ama bu kitlenmeyi gsxr da yapip 100 beygir uzeri motoru toparlarmi bilmiyorum.
Kesinlikle diversion f diyorum. Gsxr cok guclu bir safkan racing 100 beygir ve uzeri guc uretiyor yzf den sonra surmeyi bile unutursun .
Abiler bu motorun yakıt tüketi mi nasıl acaba?
MT-07(ABS) ile XJ6 arasında kaldım. Sizce hangisini tercih etmeliyim?
Size göre ikisinin avantaj ve dezavantajlarını paylaşabilir misiniz?
* Ağırlıklı olarak Şehir içi işe gidiş gelişlerde (Günlük toplam 30KM) kullanacağım. Ayda 2 kez de İstanbul dışında 300KM uzaklığa git gel yapabilirim. (Yani aylık şehir dışı 1.200 KM civarı)
Dostlar Two Brothers M2 Black Full Sistem Egzoz almayı düşünüyorum sizce almaya değermi egzozunda değişiklik yapmış arkadaşlar fikir verebilirse iyi olur.Videolardaki seslere pek ısınamadım.
(1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO
Hepinıze tavsıyelerınız ıcın tesekkur ederım. Xismailaydın dıversıonun ss degılde sport tourıng oldugunun farkındayım ama safkan bır racing tecrubeme fazla gelir endisesıyle bu modele yoneldim.
İki makine de çok iyidir. Ancak MT-07 2 silindir XJ6 4 silindir olmak üzere başlayan farklar tepeden tırnağa herşeyiyle bambaşka çizgilere ve keyiflere hitap ediyor. Kategori olarak birbiri ile karşılaştırılabilecek durumda değiller. Önce iki silindir mi yoksa dört silindir mi olmalıya karar vermelisiniz. MT-07 fiyat olarak piyasa da ki tüm makinelere göre ciddi cazip duruyor. Üstelik 2014 teknolojisi ile motor , spor maşa sistemi , yakıt tüketimi , fiyat , ABS fren sistemi , tarz ve bütün hatları ile olmuş bu dedirten bir makine. XJ6 ise daha marşa bastığınız anda bir dakika bu işte bir gariplik var dedirtip km leri hızlıca devirdiğiniz bir alettir. 1150km yolu mecbur kaldığım için tek seferde 9 saatte yaptım , ikimizde banamısın demedik. Bugün alacak olsam MT-07 değil ama MT-09 ile XJ6 Diversion arasında karar veremem , ikiside olsun isterim.
@hedef_turan egzost takayım mı demiş benim motorum da 2000 Tl egzost var uzun yolda kulağımı ....
Ama şehir içinde güzel oluyor farkedilme ses motoru daha heybetli hale getiriyor,
Ama açıkca söyleyeyim şu anda egzost taktırmam karar sizin,
@onurkaya demiş mt07 mi xj6 mı?Xj6 bir kere sport turing mt07 Naked arasında en başta bu fark var,desen ki fz8 mi xj6 belki aynı segmentte bunun haricinde en önemlilerden biri 2 silindir 4 silindir,ama 2 silindir daha dayanıklı bir motordur onuda bilmek lazım bu iş tamamen keyif ve zevk meselesi Ben şahsen naked motor almam o rüzgar o rüzgar adamı dayaktan öldürüyor xj6 da fz8 de veya fz6 da yat motora rüzgarda neymiş??
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:44 ----------
Bu arada yakıt tüketimini sorman formu hiç okumadan yazayımda birileri yazar nasıl olsa mantığı geri sayfalarda var güzel kardeşim oralarda detaylı yazıyor..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------
egzostlu -250-270 krş
Egzostsuz -190-210 krş
2200 Km yol 588 Tl yakıt yakmışım..
Ben yine burada yazdım ama sen yine formu oku çoğu sorulan şey orada yazıyor
Hastasıyım şu aletin yaa. Kitap gibi makine. Allah kaza bela vermesin arkadaşlar. Allah banada nasib eder birgün inşallah.
Hayırlı günler & hayırlı sürüşler.
Slmmlr arkadaşlar cbr 650 f formunu incelerken gördüm xj6 herkez memnun maşallh makinadan fiyatta uygun ama buseferde nakedmi devirsonmu insann kafasını karıştırıyor naked cok rüzgar alıyormuş tevsiyeniz ne olur herkeze şimdiden tşşkkrlr
Naked xj6 kullanicilariyla diversion culari birbirine dusurmek icin hazirlanmis tuzak bir soru :-)
Şaka bir yana hangisini alirsan al pisman olmassin. Ruzgar rahatsiz ediyorsa kisinda kullanicaksan diversion f öneririm. Eger naked ciysan naked suport touringci isen diversion f karar senin.
Senin tarzin ne naked mi touringmi
Mesela ben suport touringciyim
Bn ilk defa naked bi motoru bukadar cok begendim devirsondan daha eybetli duruyor ama rüzgar alması sıkıntı
O zaman grenajlı model tercih et,karar sizin,Benim ki 2011 model s modeli aslen en güzeli bence o.
Çünkü yarım grenaj motorda daha heybetli duruyor açıkcası benim görüşüm bu yönde.
bende yakından gördüm naked modelleri gerçekten daha heybetli yani buyuk duruyor
Evvet arkadaslar, tum yazilanlari okumak epey zamanimi alsada , en bastan sonuna kadar okudum.ismim gokhan. Ankarada yasiyorum.35 yasimdayim..
Cok arastirmadim, ilk motorum 250cc regalraptor chopperdi. Bu yaz antalya manavgat festivalinde 1 defa test ettigim ve aşık oldugum , xj6 yi, manavgattan ankaraya doner donmez almaya niyetlendim. 28 bayi aradiktan sonra , istedigim renk olan race blue, istanbul kiziltoprak delta motorda vardi, motorum bana 480 km uzaktaydi, ve onu gidip almaliydim.oylede yaptim. Hemen rezerv ederek atladim otobuse, aldim ve surerek ankaraya getirdim. Bende xj6 sahibiyim. Ve 2019 a kadar oyle olacak, sonraki motorum, z1000 olarak dusunuyorum..
su an motorum 2600kmde..
F mi N mi cok dusundum. F resimde hep hosuma gitti. Ama N in gorunusu cok guzel, baktiginizda o gucun kaynagini cigerlerini gorebiliyorsun.
F biraz daha araba girunumunu andiriyor... Grenaj kaporta filann.
Zaten motor= özgurluk+ruzgar degilmidir.
Ruzgardan kaçsaydik arabaya binerdik. Bu mantikla ve dusunceyle biranda F modeli hernekadar guzel gorunsede secenekler arasindan aninda elendi.
Herkese kazasiz surusler dilerim. Tekerimiz duz bassin.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)