Mehmeteniz kardeşim aynalar çok güzel olmuş aynından naked için almak istiyorum. Nerden aldın?
Mehmeteniz kardeşim aynalar çok güzel olmuş aynından naked için almak istiyorum. Nerden aldın?
arkadaşlar motorumu satmaya karar verdim...sahibinden de muğla merkez ilanı bana aittir...
Arkadaşlar selam , bu motora egzoz takan ses alan yokmu hic ne video ne resim var ama ole yalandan disina takma diil orjin egzozu kesip ara boruyla alinan kisa tup egzoz takan varmi ?
Gunlerdir yurt ici yurt disi egzoz ariyorum varmi satan veya tavsiye eden,?
bende arrow titanyum karbon uçlu egzos var en iyi sesi youtube ta araştırırsan arrowun verdiğini görürsün ara borusu ile birlikte sadece alttan ek yerinden orjinal egzosu kesip kaynak yaptırmanız gerekli çok basit iş. motosikletimi sattığımdan isterseniz egzosumu ayrı satabilirim size
Üstat ben ipone eadyatör sıvısını istanbuldan bahçelievlerden fatih kılıçlıdan aldım 1 lt 25 TL
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:01 ----------
Üstat ben onları ist.bahçelievlerde fatih kılıçlı var oradan aldım 130TL yalnız resimlerde dikkat ettiysen bağlantı yeri bizim motora uygun değil benim bundan evvelki led ışıklı aynanın altını kullandım o şekilde taktık direkt ayna oturmuyor maalesef
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------
Arkadaşlar 15.07.2014 salı sabahı saat 06.00 itibariyle istanbuldan çıktım direkt kayseri yoluna koyuldum,
Yan çantalarım olması sebebi ile körfeze varmam 09.00 buldu,
Bu resmi bolu dağının girişinde çektim
İstanbul ankara otobanında maşallah motorum hiç zorlanmadan 170-180-190 çıktı ki çantası olmasına rağmen,dengemi bozmadı açıkcası.
Sonrasında ankara vardığımda hiç hoşuma gitmeyen bir olay yaşadım
Moralim baya bozuldu motor yağ şambası yaktı,
Sonra ankarada servise gittim 2 saatim buralarda geçti yağı tamam bir problem yok dediler,
Hatta usta ilave yapacaktı sonra yağ süzülünce gerek olmadığını gördü,
Ankarada ki yanaha servisine gittim baydara orasıda kapanmış saat 18.30 gibiydi
Sonra kendi ustama telefon açtım,ustam dedi ki zaten dedi motor yağlama yapmaz ise dedi 15-20 sn sonra vuruntu yapar dedi,yatak sarar dedi bende yolda devamlı yağı kont ederek yağ lambası yana söne kayseriye geldim,
kayseri tabelası
Sonrasında kayseride maalesef yanaha servşsi olmadığımı öğrendim
Ama burada yunus polis motorlarının bakımını yapan
Orhan polat ustayı buldum,
Sağolsunlar çok içten çok yardımsever yaklaştılar.Sorunun yağ ve filitreden kaynaklanabileceğini söylediler,
Sonrasında ist.şirinevlerdeki seyfi ustaya telefon açtık
Yağ lambasının kontağı açtıktan sonra 10 defa yanıp söndüğünü
Ardından 2 sn bekliyeyip tekrar yanıp sönmeye başladığını anlattık ki ben şahsen seyfi ustayı tanırım,
Sağolsun telefonda bizi yönlendirdi sizde deneyebilirsiniz,
Kontak kapalı kırmızı düğme kapalı kilometre saatinin altındaki 2 butona basılı tutarak kontak açılıyor,
Ekranda 15-20 sn sonra d1 yazısı çıkıyor bu hata kodunu gösteriyormuş,
Sonrasında bu ekrandayken iki düğmeye basılı tutarsanız kodlara ulaşılıyor,
Seyfi usta düğmeleri bırakmamı söyledi ve tekrar düğmelerle d60 gelmemi istedi,
D60 karşısında 01 yazıyordu buda yağlamada problem okduğunu gösterirmiş
Bu hatayı sırlamamız gerekiyormuş,
Sıfırlama işlemide şu şekilde yapılıyor mesela d60 geldiniz kırmızı düğmeyi açtığınız zaman sıfırlıyor
Biz ustayla birlikte talimatları yerine getirdik ama ışık sönmedi maalesef.
Sonrasında seyfi usta dedi ki yağ ve filitreden kaynaklanıyor olabilie dedi ki filitre yan sanayi idi 2 gün önce koyduğum yağı boşalttık,yağ filitresini çıkardık orj.yamahanın yağ filitresini ve power 1 15w-50 yarı sentetik yağını koyduk,
Yağ 1lt-40 TL(3Lt konuldu)
Yağ filitresi-50Tl
Toplam 200TL işcilikle birlikte ustaya hesapta olmayan bir ödeme yaptım,
Biz umuyoruz ki ışık sönecek yine sönmedi maalesef
Ekranda d60 karşında hata kodu vermedi bu sefer,
Ama ışık sönmedi,10 kere yanıyor sonra yeniden başlıyordu,
Hem orhan usta hemde seyfi usta dediler ki merak etme büyük ihtimalle sensörde sıkıntı var,
O yüzden yapıyor dedi,
Bende ayrıldım,
Sonra kayseride eve dönerken arka frenim boşaldı olacak ya
Meğersem aşırı sıcak buna sebep olurmuş,
Sonrasında pompalayınca düzeldi,
Orhan ustaya telefon açtım aşırı sıcaktan yapar dedi
Çelik fren hortumu takarsan sorun olmaz dedi,
Bi kere yaptı bir daha da yapmadı çok şükür,
Şimdi tekrardan yola çıkacam ıspartaya doğru oradan da istanbula dönücem
Hayırlısıyla kazasız beladız gider gelirim,
Bu arada bizim kayserideki bağımıza motoru soktuk düşe kalka bu da onun resmi
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:46 ----------
Yağ lambası ve frenin boşalması ile bir fikriniz var ise cep telefonum
Arayın lütfen ve buraya yazın
Diğer arkadaşlarında başına gelebilir çünkü
Tel No:05323180393
Kayseri orha usta 0(532)7243122
İst.şirinevler Yamaha Seyfi Usta 0(507)3416747
Yolda buraya eklemeye devam edicem inş.
Givi*V47NN Tech Arka Çanta Topcase ve Baglanti Demiri 2014 - http://sahibinden.com/170680809
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------
olabilir ozelden ulasirmisin bana hocam
Hadi hayırlı uğurlu olsun,
Hem koruma demiri hemde topuz çift etkili
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------
Arkadaşlar,ısparta yalvaca saat 05.50 itibariyle vardım,
Buradan da Allah nasip ederse İst.Dönücem,
konya Yolu
yalvaç yolu
Isparta yalvaç yolu aşırı virajlı bir yol
Ama motorun maşallahı var tık demedi
Yan çantalar şık olmuş
Eğer dengeli konulursa eşyalar yalpalama yapmıyor.
BU arada yakın zamanda dişli seti değiştiren yok sanırım.Yıldızticarette seti 359 demişler ama stokta yok gözüküyor.Elemana numaramı verdim arayacaktı ama arayan soran yok .
Arrow egzioz kaca satiyorsun donmedin.birde benzin lambasi yandiktan sonra kac km. Gidiyor motor
Üstat sağolasın ama rüzgarda dengeyi bozuyor özellikle yan rüzgarda,ben kırıkkale yolunda yandan acayip rüzgar esiyordu gece 03.00 sıralarındaydı,motor o şerit senin bu şerit benim gezdi durdu.
Dişli seti için se bir fatih kılıçlıyı ara derim bide ondan fiyat sor,
Bide devamlı senin araman lazım. Bizim motorlar piyasada pek yok o yüzden üstüne düşmen gerekiyor,
Mesela bende şöyle bir durum oldu onuda yazmıştım,debriyaj baskı balata seti int.gözüküyor ama ellerinde yoktu,
Bizde ebc karbon balata setini aldık fazer 6 ya göre,
Ama takarken son balata küçük geldi neyse ben o balatayı aldım tornacıda içini 4 mm yakın oydurdum ancak oturdu.
Ama ebc balatasının kodu uyuyor hadi buyur
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:24 ----------
Benzin lambası yandıktan sonra rezervden yediğini gösteriyor,
Benim başıma ist ankara otobanında geldi ha bitti bitecek derken 55-60 km yol gittim,
Alında koruma topuzları iş görürdü fkat sisfarlarına yer bulamadım bundan dolayı topuzların içersinde kalıcak motoru koruyacak şekilde bişiyler yaptırdım.bakalım inşallah sadece sis farları için kullanırım güvenliği için kullanmış olmam
Sesini merak eden arkadaslar icin
http://youtu.be/NLzXgDZJT0k
IMG]http://i61.tinypic.com/dr6pe1.jpg[/IMG]
2 ay kulanilmistir sifir suan 1200 tl. koruma demiri dahil 700 tl satiliktir.
sonunda bir düşüncemi daha gerçekleştirdim. radyatörün önüne 2. bir fan bağladım. yağ soğutmaya giden su borusuna müşür bağladım. orjinal boruyu çıkardım onu kesmem gerekiyordu kesmedim. aynı büyüklükte boru alıp onu uyguladım. 92 87 derece aralığında çalışıyor ve yağın ömrünü uzatıyor. şimdi kimileri diyecek mühendisler bilememişmi. milyonlarca araç 90 derecede çalışıyor ve en uzun ömür bu derecelerde gerçekleşiyor. bende bunu baz alarak böyle bir eylem yaptım. fan 92 derece devreye giriyor özellikle şehiriçi trafiğinde hep çalışıp motorun çok ısınıp yağın erken bozulmasını önlüyor ve vites geçişleri hep dinamik kalıyor. yağlama maximum seviye oluyor. tabi benim düşüncem bu yönde.honda cbr 600rr radyatör fanı aldım 2. el ve hiçbiryeri kesme biçme yapmadan motorun orjinalliğini bozmadan uygulama yaptım. yalnız dikkat edilmesi gereken husus aldığım fan üfleç değil emiş yapan bir fandı pervane kısmını çıkarıp revizyondan geçirdikten sonra üfleç fana çevirdim. buyrun buda resimleri.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------
toplam maliyet ise 250 tl oldu herşeyi kendim yaptım koblosundan aparatlara kadar herbişeyi yaptım.150 tl fanı aldım gerisi müşür kablo ıvır zıvır. bu arada müşür fiat müşürü orjinal parça kullandım. ilk önce italyan malı müşür verdi 100 derecede açtı orjinal fanıyla aynı anda açtı o pek iş görmedi sonra değiştirdim. motosiklet müşürleri pahalı. bu müşürü 15 tl ye aldım komik gelebilir ama gayette güzel çalışıyor.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)