xj6n için 2014 modellerde sele ve yan grenaj etiketleri ve boyalar değişmiş sanırım
xj6n için 2014 modellerde sele ve yan grenaj etiketleri ve boyalar değişmiş sanırım
American versyonlarında sele 2 parçadan oluşuyordu zaten. Muhtemelen ordan aldılar...
Selenin iki parça olması artçı açısından iyi olur sanırım daha rahat gibi görünüyor. Bu arada bende bir iki aydır takip ediyorum forumu. İnşallah bi aksilik olmazsa 15 yıllık büyük motor hayalimi Mayıs gibi xj6 naked ile süsleyecegim. Merak ettiğim bişey var antalya bayine sordum kaç tane sipariş verdiniz diye 1 tane mat gri dediler acaba başka bayiye soran oldumu kaç adet geleceğini yada daha sonra yine istek üzerine getirtebilirler mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------
Bu görüntü fuardan mı? Benim izlediğim fuar videosunda siyah naked görünüyor tek parça koltuklu.
Fotolar bizdeki fuardan değil.
yabancı forumlarda konularda geçen fotolar.
bakalım bize gelen versiyonlar da bu şekilde olacak mı?
bence Türkiyeye gelecek olan modelerin koltuğu böyle olmayacak bizim fuardakinde koltuk eski tipteydi diye hatırlıyorum. görüntü olarak tek parça olması daha güzel bence ama bunda kalçayı arkaya doğru yaslayabileceğinizden daha rahat olur diye düşünüyorum.
Full kasko 1600 tl 9 taksitle
Xj6 f 2013 model icin 21000 tl motosikldtin fiyati
Sair sigorta araciligiyla aviva ya yaptirdim
Anahtar ustunde unutulup calinsa bile tek tarafli kaza olsa bile
2000 tl ye kadarda ekipmana kasko veriyor
Benzin bittiginde yolda kaldigindada ariyorsunuz yol cekim hizmeti dahil
Bu kaskoya.
Ayrica muafiyet yok yuzde yuz motorun degeri neyse o sekilde yararlaniyorsun motor calindiginda pert oldugunda vs..
Tabi kisiden kisiye degisiyor kasko fiyatlari
Indirim olarak 30 yas uzeri olmak
Egitim sertifikasinin olmasi
Ehliyet alis tarihi a2 icin
Vs..
Ayrica kaskoya bisey olmassa yuzde 30 luk indirim olucak diger 1 senelik sozlesme icin.artik gonul rahatlugu ile huzur icinde surus yapacagim.
Bu arada ghost rider olmuşum haberim yok
motorunuza kaç oktan yakıt kullanıyorsunuz? 97 aynı fiyat artık 95 ile sıkıştırma oranı ile ilgiliymiş 9-10 arası olanlar için 95 tavsiye ediliyor bizimkisi 12.1 bu yüzden sanki 97 daha verimli olur diye düşünüyorum.
Bende 97 oktan kullanıyorum fakat zaten ülkemizde 97 oktan esasen 94 oktanı geçmemekte o yüzden her motor için bence 97 oktan kullanılmalıdır
Canlanın biraz gençler. Bizim motora mercek uygulaması. Ben çok yakıştırdım.
evet bence de çok yakışmış.
Diversion f siparis verdim. Gelmesini bekliyorum. Burdaki yorumlara bakarak karar verdim. Ins. dogru karar vermisimdir.
Doğru olmamı hiç darısı isteyenlerin başına
Ben de bugün malum siteye satış ilanı verdim
Neden satis ilani verdiniz? Sıķınti mi yasadiniz motorla?
Aynen abi ya o mevzuda çok sıkıntı :/ Geçerli bi sebep bence.
Honda CB ile arkadaşımın Ybr sini değiştirmiştik yeni başladığım zamanlar, Honda CB de gazı açtığın belli, kapatıp kompresyona aldığın belli, vites düsürüp devirli viraj aldığın... ... nası desem YBR daha bi pürüssüzdü evala ama ozamanda sarmıyor abi beni işte sanki canlı değilmiş hissi ( ki zaten canlı değil ama anlayan anladı işte )
Hak veriyorum motosikletin karakterini sevmemek değiştirmek için yeterli. Umarım en kısa zamanda aklındakine kavuşursun
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Kan uyuşmazlığı diyelim
Ben zaten tatlı su motorcusu olduğumdan yılda yaptığım km 3000 i geçmiyor.
Monster ı sattığıma pişman oldum.
Ancak xj6n hep keyif verdi sürerken.
Monster ise hem şekil hem de viraj alması açısından xj6 dan "bana göre" daha iyi.
Bundan sonra bir triumph 1050 alabilirsem benden mutlusu olmaz.
Denemediğim 3 silindir kaldı bir tek.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)