saolasin cok tesekkur ettim.
lastikler dunlop harika zınk diye duruyor arkayı biraz fazla sıkarsan kayıyor ama arkayı fazla sıkmaya gerek yok .
lastiklerden çok memnunum cbr den buna geçtikten sonraki durumla kıyasladım. daha önce michell lastik taktıysan belki bu lastikler sizi tedirgin edebilir. ama cbr deki irc den xj6 nın dunlop lastiğine geçince dünya varmış dedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------
arka fren eğer biraz fazla basarsan kayar bu normaldir her motorda kayar ancak ön biraz basınçlı arkayıda yumuşak bir şekilde basınca motor zınk diye duruyor iş sizde bitiyor.
ve arkayı kaydırsan bile hiç sıkıntı etme motor kendini çok çabuk toparlıyor yani arkayı kaydırsan bile düşmessin kanımca .
1.5 yıldır dunlop roadsmart 2 kullanıyorum çok fazla agresif kullanmıyorsanız tavsiye ederim 8000 km oldu lastikler hala çok iyi durumdalar, arka lastik çift hamurlu olduğundan ortasının aşınması gibi bir durumda söz konusu değil fiyatıda muadillerine göre uygun.
Selam Arkadaşlar bende 2013 xj6n abs kullanıcısıyım İzmirden. Motoru bu forumdaki yorumlara bakarak aralık ayında aldım.Çok memnun kaldım. Güzel paylaşımlar bilgilendirmeler var forumda. Vaktini ayırıp yazan arkadaşlara teşekkür ederim.
Lastik konusunda ben biraz memnuniyetsiz kaldım önceki motorumda diablo rosso 2 vardı tutunuş inanılmaz iyiydi sanırım onunla kıyasladığım için çok tatmin etmedi beni. Özellikle soğuk havalarda lastik hiç tutunmuyor.
Ben mart ayında alacağım motoru. O zaman ekim ya da kasıma kadar fabrika lastikleriyle idare ettikten sonra iyi bi lastik almak gerekecek gibi.şehir içi yakıt tüketimi nasıl acaba?
Merhaba arkadaşlar bu gün 2005 fazer mı sattım. Şimdi kafamda fz8 mi xj6 mı soruları var. Temiz 2013 xj6 buldum fiyatıda uygun ama egzozun bulunduğu nokta ve lastiklerin ince olması kafamı karıştır. Egzoz uygulamalarını gördüm biraz uğraştırıcı gibi. Lastik yeni alanlar aynı ebattamı alıyorsunuz yoksa kalınlastırıyormusunuz. Genelde şehir içinde kullanacağım xj6 makul gibi görünüyor. Gaza gelip fz8 almasam mı? karar veremedim.
forumu okudum. ama yinede sizin tavsiyeleriniz olursa sevinirim
yakıt diyorsan xj6 güç diyorsan fz8. yakıtı hesaplarsan ayrıca fz8 in bandrolüde yüksek gelecek onuda hesap etmelisin. konfor viraj kabiliyetleri arasında çok farklar olacağını sanmıyorum. şahsi düşüncem tabiki.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------
ayrıca şehiriçi kullanımda fazlaca güç işine yararmı oda dikkate şayan
Yamaha XJ6 Diversion F
Selam scooboy bu video iyi oldu,bende manet takımı aldım ebayden yakında gelir. Benim motor kırmızı olduğundan ayar yeri kırmızı, manet gri uzatma kısmı da siyah olandan aldım. Senin manetlerin katlanır ve kolu uzayıp kısalanından aldım. Gelince kendim takacağım bende...
Motorun lastiklerini değiştirdim geçen hafta, üzerinde orjinal lastikleri vardı (2011 model motorum) ve tutmuyordu artık hiç, Michelin Pilot Power taktım ve çok memnunum. Yumuşak lastikler, yol tutuşu ve virajlar farketti ve motorun keyfi çok arttı.
Keyifli sürüşler herkese...
Küçük insanlar kişilerle, Sıradan insanlar olaylarla, Büyük insanlar fikirlerle ilgilenir.
Dün depoya yapıştıramadığım tankpad i aldığım yere ebayden mesaj attım.
Özür dileyip hemen yenisini gönderiyoruz dediler.
Adamlar dürüst
evet ilk cbr125 forumuna yazmıştım zamanında, sıradaki motorum diye, aldım, ondan sonra cbr250r sayfasına yazdım, onuda aldım ve şu anda kullandığım motor, sıradaki motorum diye, şimdide size yazıyorum, Allah izin verirse sonraki motorum XJ6 Diversion f olucak şimdilik görüşmek üzere
agrasiwe kardeş aynen bende cbr250r kullandım sonra ninja 250r aldım arkasından xj6 aldım. cbr 250r daki rahatlıktan ve virajdan çok daha iyisini hissedeceksin emin ol.
Merhaba arkadaşlar kısmet olursa fuardan bir motor alma niyetim var.Fazer 8 ve xj6 diversion arasında gidip geliyorum.Merak ettiğim konu şu;
Diversion da eski fazer lardaki gibi ufak bir opersyonla 78bg den 98 bg e çıkma olasılığı var mı?
sanmıyorum hiç duymadım yapanıda görmedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------
selam ben motosikletimden son derece memnun olmama rağmen canım sıkıldığı zaman illaki bir yeriyle oynarım mesela ben diversion f olan motosikletimi sticker ile kaplatmıştım en son hali bu
şimdi ben geleyim asıl konuya
geçen aylarda honda anesin açılışında şu 800 cc lik motosikletini gördüm asker desenli modifiyeli orjinali böyle çok hoşuma gitti o renk ve desen
ve kaskımıda bu şekilde alıcam veya buna benzer birşey yaptırcam
ve bu şekilde korumalı bir mont olucak gerçi bu resim temsili
motosikletime bu tarz bir sticker uygulaması diversion f imde nasıl durur fotoshop bilen varsa bir zahmet beyaz yerlerini yaparsa bir görmeyi çok isterdim ..
BENİM İÇİN ÖNEMLİ SORULAR !
1.ruhsata işletmem gerekirmi motosiklet üzerindeki sticker uygulamasını
2.Herhangi bir ceza yermiyim askermişim gibi sanılıp polisler sürekli çevirip ceza yazarmı
3.yasak mı?
bu işe girmeden yorumlarınızı almam lazım
TEŞEKKÜRLER....
nedir şu lastik kalınlığı hayranlığı ben anlamadım naked motosiklet alıyorsun 600lük pistlerde yarış yapmayımı planlıyorsun bununla 160 lastik neyine yetmiyor?
yıllar önce çıkan 78 hp.lik fazerların orjinali 98 hp.idi.küçük yazılım ve enjektör oynamaları ile fabrikasyon olarak 78 hp.ye düşürülmüştü.piyasada bu işi iyi bilen ustalar vaktiyle 78 hp.likleri 98'e tekrar geri çeviriyorlardı.ama diversiyonun motoru yeni nesil yani 98 den çevrilme değil orjinal 78 hp.bu yüzden cc.yükseltme yapılamayacağını bir yerlerde okumuştum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:52 ----------
arkadaşlar,bu motorları onlarca mühendis tasarlayıp,üzerlerinde yıllarca çalışıp bir saptamada bulunuyorlar.her konuda orjinallikten yana olan birisi olarak,bu konuda da orjinaliyle oynanmamasını tavsiye ediyorum.düşünü 42 numara ayakkabı giyiyorsanız 43 yada 44 giyerseniz yürüyüş/koşuş şekliniz nasıl olacaktır?sadece görünüş olarak yapılacak bu değişiklik,size yakıt sarfiyatı olarak dönecektir.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
XJ6N e sadece 700 lira zaman gelmiş ve 19900 olmuş, eurodaki artışa rağmen fiyat uygun kalmış gibi görünüyor. Eğer sadece stoklarla sınırlı değilse N modelinin satışına da devam edilecek gibi görünüyor, 2014 sadece F modeli satılacak deniyordu...Gerçi F ve N için ABS li modeller yok listede...
fiyat listesinde adı olduğuna göre gelecektir diye düşünüyorum her ne kadar internet sitesinden kaldırmış olsalarda. bu arada mt-07 abs ile fiyatı aynı sayılır. çift silindirin vereceği hafif titreşim, sesinin kötülüğü ve artçı rahatsızlığı dışında mt-07nin başka dez avantajı olur mu ne diyorsunuz? xj6mı satıp mt 07 düşünmüyor değilim absli motosiklet almayı düşündüğümden.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)