Bence de orjinal egsozun sesi fena değil, özellikle 4000 devir civarı bir yerde baya kalın ve tok bir ses çıkarıyor...
Bence de orjinal egsozun sesi fena değil, özellikle 4000 devir civarı bir yerde baya kalın ve tok bir ses çıkarıyor...
Aynen 4bin civarı çok güzel bir sesi var.
ben 140 + kmlere çıktığım zaman motor sesi falan duymuyorum orjinal eksozuyla. bundada 250 cc gp egzostu olduğu için çok aşırı ses gelmiyor. rahatsız olmuyorum tabi ses olayı biraz kişiden kişiye fark edebilir. ben 4 silindirli sesini çok severim oyüzden rahatsız olmuyor olabilirim.
takma konusunda kendi elimden gelir biraz buları falan kendim ayarladım açılarını egsoz ustası bir arkadaşım vardı oksijen kaynağıyla birleştirttim. sonrada monte ettim. orası biraz uğraş gerektiriyor. bu eksozla 250 cc olduğu için yakıtda artmıyor. herşey süper şu an için.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:20 ----------
scooboy kardeşim mesajını şimdi okudum yakıt konusunda değişim olmadı yalnız daha önce başka bir el yapımı egzost takdım onda baya bi artmışdı. bu tigerin gpm2 modeli. şöylede bir tüyo vereyim ben fazer 600 cc headresi bulup unu kesip biçtim orjinali hala duruyor. sende 2. el bi headres temin edip herhangi yaparım diyen egsozt ustasına takdırabilirsin. fiyat konusunda ise 760 tlye 7 taksit aldım 350 tlye headres aldım 2. el 75 tlde kaynak vs masrafım oldu hepsi bu.
Bilgiler için teşekkür ederim Fevzi bey.
Arkadaşlar çok güzel motorlarınız var, güle güle kullanın
Bişey sormak istiyorum; bu XJ6 lar ile 130 kmh hızda gittiğimizde yakıt tüketimi nasıl? 4.5 lt gibi bir değer yakalmak mümkünmü 130'la ? 90-110 civarı oldukça az yaktığını duymuştum bu motorların.
ben artçı+topcase ile 120-125 sabit 4 lt yakıyorum.bence 130 da 4.5 lt yakın olabilir .
yakıt konusunda 4 silindirli makinalarda xj6 nın eline su dökecek başka bir cihaz yoktur. benim motor eksoz olduğu halde adanalı arkadaş kadar düşmesede ortalama 4.5 lt yakıyor. okadar düşük performanslıda kullanmıyorum ama yinede hani araba gibide gitmiyorum biraz biraz atraksiyonlu şekilde motora zarar vermeyecek şekilde kullanımla bu değerleri yakıyor.motorumla uzun kmler binmeyi düşünerek kullanıyorum. rüzgar yok denecek kadar az yakıt az sesde var bi motordan daha ne isterimki. bazıları diyor efendim ben .... falan motorla xj6 yı geçerim. buyursun geçsin ben motora binmek istiyorum yarışmak değil. yarışacaksan alacaksın motoru istanbul parka gidip pistte yarışacaksın. yanlışmı düşünüyorum.
Sormak istediğim bir şey var. Bu motorda süspansiyonlar biraz sert gibi geldi bana
dunlop lastiklerden olabilirmi acaba Motorda lastiklerde yeni.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------
Az önce nette araştırırken şöyle birşey buldum leo vince egzost.
http://www.motorcycle-exhausts.co.uk...ct--10541.html
Burada da videosu var.
http://www.youtube.com/watch?v=AGFo7Z5NPXw
süspansiyon bunun sertse bide gsr yi binin cbr 600 f nasıl binmedim birde onu deneyin. ozaman rahatlığı daha iyi anlarsınız. anlatmak zor şimdi.
videodaki eksozt ucu ojinalin devamına monte ediliyor. ses çıkmıyor görüntü gibi bişey.
birde bunu izleyin
buda benim eksozt
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------
benim eksoz birde motor soğukken çalıştırıp hemen çektik çat cut etmesi ondan 10 15 dakika binip ısındıktan sonra çok daha güzel ve tok ses geliyor ve videodakinden daha iyi aklıma gelirse sıcakken bidaha çekeyim olmassa. daha net anlaşılır.
Fevzi bey söylediğiniz motorlara binmedim hiç dolayısıyla kıyaslamayı ancak Kawasaki 2006 ER6F ile yapabiliyorum.
En ufak bir çukurda ön teker çok sert vuruyor bunu söylemek istemştim. Hava basıncı normal. Lastikler yeni.
Belki bu motor için normaldir bilemiyorum ama ilk motorumda böyleydi. XVS650 dragstar ondada dunlop lastikler vardı.
Lastikleri michellin yaptığımda inanamamıştım. Acaba dunlop lastiktenmi diye düşündüm.
oda olabilir tabiki bende michelin lastikle kullanmak nasip olmadı bu motoru. daha önce ninja 250 vardı irc lastik vardı çok kayıyor ve sertti arkada michelin takdım bi farkını görmedim o yüzdende hiç deneme taraftarıda olmadım
Herkese tekrar merhaba, daha önce kendimi tanıtmıştım. CBR 250 kullanıcısıyım ve Diversion F düşünüyorum. Konu lastiklerden açılmışken arka frenlerin dozajlamasından memnun musunuz?? ABS'siz Yamaha'larda standart lastikle arkayı çabuk bırakma gibi bir sorun var mı?? Fazer 8 testinde böyle bir sıkıntıdan söz ediliyordu sanki.. Barodi arkadaşımız sağolsun 2 motor arasındaki farkları epeyce açıklamıştı ama böyle birşeyden bahsetmemişti diye hatırlıyorum...
bende arrow egzos var, tabiki ses yapıyor uzun yolda iyi olmuyor ama zaten egzos sesi olmasa rüzgar sesi falan olduğundan birşey farketmiyor bence, kulak tıkacı her türlü gerekli kulak tıkacınıda takınca egzos sesi rahatsız etmez
hala hangi motoru alacagima karar veremedim.xj6 n modelinn race blu olanina hastayim.Faat soyle bir soru geliyor aklima. cahilligim icin ozur diliyorum arkadaslar Simdi bu motoru ilk aldigimda lastiklerini degsitirmek istersem ya da belli bir kilometre sonunda lastikleri degistirirsem bu mavi jantlari yeni taktigim lastige takabilirmiyim? Yani boyle bir sey mumkunmudur? Eger mumkun degilse o ise hic bulasmamak lazim.
Bir de xj6 kullanicilarindan lastikle ilgili fikir alirsam cok sevinirim.Fabrika lastiklerinden memnunmusunuz? degistirip daha iyi lastik takmaya gerek varmi?
Cevaplariniz icin simdiden tesekkur ederim.
Herkese iyi bir pazar gunu diliyorum.
Aynı cantla devam edersiniz. Lastik canta etki etmez.
Üzerindeki lastikler dunlop fena değil ama bir arkadaşım xj6n den Fz8 e geçti metzeler al hemen arada çok fark dedi.
Ama şu an için değişmeyi artı bir masraf olacağı için düşünmüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:17 ----------
Bu pazar gününü havanın iyi olmasını fırsat bilip motorun temizliği ve e-bay dan aldığım manet ve sticker ları
takmaya ayırdım. manetleri takması ve ayarı çok basit youtube da bir kez seyrederek 5dk. hallettim.
Aldığım tank pad depoya yapışmadı sanırım soğuk yiyen yapışkanı sorun oldu.
Aşağıda fotoğrafları ekliyorum iyi seyirler.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Aydinlattigin icin sagol tesekkur ederim. Manetler gayet guzel duruyor hayirli olsun. Bu arada o youtube da manet degistirme videosunun linkini de gonderebilirsen cok sevinirim.Ben de alinca degistirmek istiyorum aslinda cok hos duruyo cunku farkli bir renk olmasi.Ben de kendim degsitiririm. Yapistirmaya calistigin sticker bu benzin deposunun ustundeki YAMAHA yazisi sanirsam.gayet guzel durmus ben de dusunebilirim boyle bir sey.
Bu manet degisimi icin falan ve ayrica motor bakimi icin elimde nasil bir bakim kiti olmasi gerekir? nerden ve kac paraya temin edebilirim? internetten almak daha mi mantiklidir?
Depodaki sticker karbon folyo deponun her iki tarafına yapıştırdım. Benim hoşuma gitti. Çok göze batmadan yamaha yazısı belli oluyor.
Tankpad siyah renkliydi ama yapışkanı dediğim gibi işlevini yitirmiş attım.
Söküp takma işi için bir düz tornavida birde sanırım 8-9numara anahtar yeterli oldu.
linki aşağı yazayım. xj6 olmasada hemen hemen hepsinde üç aşağı beş yukarı aynı parçalar. Fikir vermesi bakımından iyi.
http://www.youtube.com/watch?v=lyF6TKl8WHo
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)