Bence N de F de tasarım olarak doyurucu, arkadaş CBR 250'den dolayı grenajlı motorlara sempatisi olduğu için söylemiş gibi... Ama zaten sadece F geliyor galiba artık, çıplak versiyon yok listede... İkinci el ayrı mevzu ama 0km 2014'de sadece F gelecek gibi..
Zevkler ve renkler tartışılmaz. Bana da yarım karenajlı Diversion modeli güzel geliyor. Mini etekli bir hatunun bikinili ya da dar kot pantolonlu hatundan daha çekici geldiği gibi
İzlenimlerimi aktardığım yazımda yazmayı unutmuştum. Alette düşük devirlerde muhteşem bir tork var. Normalde 4 silindirli makinaların düşük devirleri zayıf olur derler bu hiç öyle değil. Rölantiden itibaren etkileyici bir çekişe sahip, çoğu zaman vites düşürmenize hiç gerek bırakmıyor. Düşük devirden çok kolay toparlayıp hızlanabiliyor. O derece ki 6. viteste hiç gaz vermeden motoru bayıltmadan stop ettirmeden kaldırabiliyorsunuz
Seleyi bu şekilde nasıl yapmışlar bir bilginiz ya da bu konu hakkında yürütebileceğiniz bir mantık var mı Benim aklım almadı şahsen. Racing'lerde ki gibi çift sele olmuş. Eee hadi birini kilit mekanizmasının olduğu yere oturttun, diğer sele nereye oturucak? Çok hoşuma gitti bu. Sizce böyle bir şey yapma imkanımız var mıdır?
istanbulda bu iş için sadece bu tür işlerle uğraşan yerler var hem ucuz ve güzel iş çıkaran yerler var.
Bugün prensipte anlaştık bir arkadaşla. Yarın aranıza 2013 naked modeliyle katılabilirim.
http://www.motosay.com/iletisim.html burası yapıyor sanırım
benim artık amortisör keçe ve yağını değiştirmem lazım tavsiye edebileceğiniz bi yer varmı bu işi titizlikle yapacak? zonguldakta yaşıyorum ama farketmez heryere gidebilirim yeterki uygun ve iyi yapsın
Selam arkadaşlar; güzel paylaşımlar olmuş sayfada. Ben de 2011 ABS li bir N kullanıcısıyım İzmirden. Keyifli sürüşler
aleyküm selam, ben yetersiz buluyorum paylaşımları açıkçası, sorulara yeterli cevap bulamıyoruz katılım az, muhtemelen xj6 kullanıcılarının sayısının azlığındandır. geçenlerde amortisör yağı değişimi için birşey sordum günlerdir yazan olmadı fazer cbr forumu olsa 10 kişi yazardı
Evet motorumdan şu ana kadar çok memnunum fakat sayfası için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
Bir soru veya yaşadığımız bir şeyi yazıyoruz günler sonra hala son mesaj olarak kalıyor.
Canlanın beyler.
Geçen gün yamaha kızıltoprak delta da orjinal koruma takozu ve givi topcase tutacaklarını
takdırdım. Servisi gayet iyi, hoş sohbet,relax bir ortamdı beğendim.
Bu arada 1 aydır araştırdığım iki kalem malzemenin yabancı sitelerden bile ucuza malolduğunu
belirtmek isterim.
s.a arkadaşlar epeydir foruma girmedim. güzel paylaşımlar olmuş. bu arada sormak istediğim bişey var şu soğuk kış günlerinde bile motorum 100 105 dereleri görüyor başka bir akadaşta var oda aynı. özellikle şehiriçinde kış günü bile fan açıyor sanırım yakıt düşsün motor daha sağlıklı çalışsın diye. sizlerde bu olay nasıl paylaşırsanız sevirim.
kış ayında 90 derecenin üzerine çıktığını görmedim ama ben karadenizde yaşıyorum kışın genelde 10 derece civarında oluyor, 15 derecenin üzerinde de sıcaklık olmuyor siz antalyadasınız sonuçta 18 dereceleri buluyordur. çok fazla dur kalklarda olabileceğini düşünüyorum ama çok fazla dur kalk yapmıyorsanız radyatör suyunu değiştirmeniz gerekebilir eğer 2009 2010 model falansa motosikletiniz. zaten normalde 3 senede bir radyatör suyunun değişmesi lazım aslında.
Birkaç gündür sıkışık bağdat caddesine giriyorum. Dur kalklarda 100c yi görüyor bazen ama
hafif uzamada 85 civarına düşüyor. Bu kadar soğuk havada 100 dereceye çabuk çıkması
normalmi bilmiyorum. (genelde 1.vites 3-4bin devirde)
buda benim KARAŞİMŞEK
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------
motorun modeli 2011 ama daha km si çok düşük daha 2014 ün sonuna kadar falan sıkıntı yapmaması lazım 3 sene olarak düşünürsek. ayrıca burdur bucakda diğer bahsettiğim değerli bir hocamın söyledikleride bu yönde sanırım motorun çalışma prensibi böyle. hız 90 100 km lere gelinde dediğiniz gibi 80 85 derecelere düşüyor ama yavaş gidince fırlayıveriyor. fırlaması sorun değil ama kaç dereceden sonra temkinli olmalıyız onu bilmiyorum. birçok motor 120 125 130 derecelere çıkıp sıkıntı yapmıyor diye duydum. bizim xj6 da durum ney acaba.
Fevzi bey size tiger egzost hakkında özelden bir mesaj atmıştım. Ya görmediniz yada ben gönderemedim.
Tiger ı aradım sizin videoyu ve resimleri gördükten sonra.
Ne kadara mal olur? ve ne kadar zamanda takılır diye.
Fakat konuştuğum kişi malesef motorunuz uygun değil yapamayız dedi.
Ben motorun stock egzozundan pek memnun olmasamda son bir kaç günlük
gezilerimde hareket halindeyken sesin hiç te az olmadığına karar verdim.
Sormak istediğim. Normal haliyle bu kadar ses yaparken uzun yolda sizi
rahatsız ettimi?
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)