Yamaha XJ6 / XJ6 Diversion Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Mart 2017, 10:40
#1901
Arkadaşlar merhaba 2015 model xj6 naked modelini düşünüyorum, sizlerden de bir fikir be tecrübelerinizi öğrenmek isterim. Sanırım 2017 modelleri tr gelmiyor sitede motorları göremedim. Bu motoru tercih etmeli miyim yoksa başka alternatifler mi düşünmeliyim. Motorun artı ve eksilerini anlatabilir misiniz? Çok fazla kullanıcısını görmüyorum buda beni cezbediyor, herkesde olanı değil de olmayan motoru tercih etmek benim için daha iyi
Reklamlar
-
14 Mart 2017, 08:32
#1902
Arkadaşlar xj6 motor parçalarını yurtdışından alan var mı? Yada bakmak için bir site bilen?
-
14 Mart 2017, 10:02
#1903
YouSuffer adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar xj6 motor parçalarını yurtdışından alan var mı? Yada bakmak için bir site bilen?
öncelikle bu adresten parca numarani bul kardeşim
yamaha-motor-online-parts-catalogue
Yamaha part number öğrendikten sonra cmsnl.com üzerinden alışveriş yapabilirsin. Ben zamanında 2000tl 'lik parça almıştım.Stoklarında var ise 1 günde gönderiyorlar
-
14 Mart 2017, 13:30
#1904
Arkadaşlar Merhaba, geçen hafta 2014 model diversion f ile aranıza katıldım
Forumun tamamını okumaya çalışıyorum ama gerçekten zor oluyor. Motor hakkında dikkat etmemiz gereken ip uçları var mıdır. Bir de daha önce konusu geçmiş ama güncel olması açısından soruyorum. Üzerinde Dunlop lastikler var sanırım orijinal 16000 km ama lastik bana hiç güven vermedi. 2017 itibariyle cebimi de zorlamadan önereceğiniz lastik var mıdır (Türkiye şartlarında tarla gibi yolları göze alarak rica ederim(: )
-
14 Mart 2017, 15:57
#1905
yeni makinanız hayırlı olsun. Kazasız, belasız kullanın inşallah. Batlax s20 yi şiddetle tavsiye ediyorlar. Sanırım ben de bu sene değiştireceğim.
-
14 Mart 2017, 16:07
#1906
beyler bakın derim
beyler egzoz almak isteyenler ama maddi sorunlardan dolayı alamayanlar orjinalligini bozmak istemeyenler bunu izleyin 20-50 tl arası bir maliyetle buna sahip olabilirsiniz şimdi çıkacak süper uzmanlar yok şöyle yok böyle diye itibar etmeyiniz yakın zamanda mt 07 deki örneği de ekleyecegim kismet olirsa bu proje tamamen biz motor severlerin faydası na olsun diye yapılmıştır ticari kaygim ve kazancim yok biliyorsunuz her tamirci her parçacı bizleri öpmek istiyorlar.... saglicakla kalın https://m.youtube.com/watch?v=QlXMz2buBNw https://m.youtube.com/watch?v=K8W9Hux47l4
-
14 Mart 2017, 16:25
#1907
hn33 adlı üyeden alıntı
beyler bakın derim
beyler egzoz almak isteyenler ama maddi sorunlardan dolayı alamayanlar orjinalligini bozmak istemeyenler bunu izleyin 20-50 tl arası bir maliyetle buna sahip olabilirsiniz şimdi çıkacak süper uzmanlar yok şöyle yok böyle diye itibar etmeyiniz yakın zamanda mt 07 deki örneği de ekleyecegim kismet olirsa bu proje tamamen biz motor severlerin faydası na olsun diye yapılmıştır ticari kaygim ve kazancim yok biliyorsunuz her tamirci her parçacı bizleri öpmek istiyorlar.... saglicakla kalın
https://m.youtube.com/watch?v=QlXMz2buBNw https://m.youtube.com/watch?v=K8W9Hux47l4
eziyet etmeyin la şu garip motorlara
-
14 Mart 2017, 19:15
#1908
Lastik olarak Batlax s20 çok güzel. Ancak sportif sürüş için yapılmış, yumuşak hamurlu ve dolaysıyla kısa ömürlü. Bu nedenle bütçe açısından iyi olmayabilir. Ben gaz açarım, spor kullanırım derseniz tabi ki alın. Ama uzun ömürlü olsun, uzun yol giderim. Her yola az buçuk gelebilsin derseniz aynı markanın t30 modelini öneririm. Ben çok memnunum, s20 kadar hızlı ısınmıyor ama biraz ısıttıktan sonra çok güzel yol tutuyor ve daha uzun ömürlü.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------
n4me adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba 2015 model xj6 naked modelini düşünüyorum, sizlerden de bir fikir be tecrübelerinizi öğrenmek isterim. Sanırım 2017 modelleri tr gelmiyor sitede motorları göremedim. Bu motoru tercih etmeli miyim yoksa başka alternatifler mi düşünmeliyim. Motorun artı ve eksilerini anlatabilir misiniz? Çok fazla kullanıcısını görmüyorum buda beni cezbediyor, herkesde olanı değil de olmayan motoru tercih etmek benim için daha iyi
Motordan ne beklediğine bağlı olarak değişir. Eğer uçarım kaçarım dersen bu alet bunu sana o kadar veremez. Bunu bir kenara koyalım. Benim için artı yönleri şöyle: kullanımı oldukça kolay, harekete geçince çok pratik ve atik ağırlık hissettirmiyor, trafikte nispeten rahat aralara girilebiliyor(bende naked modeli var bu konuda daha avantajlı olabilir), uysaldır bir yere kadar hata affeder ama gazı açınca heyecan da veriyor hele düşük hacimlerden geçildiyse bu motora tatmin ediyor ve bence çok güzel bir yüksek hacime geçiş motoru, az yakan bir 4 silindir, virajı oldukça keyifli, kronik bilinen hiçbir sorunu yok(çok araştırdım yerli yabancı forumlarda). Artı olarak aklıma gelen yönleri şimdilik böyle. Eksilere gelecek olursak: ağır abidir kendisi, harekete geçince sıkıntı yok ama olduğu yerde geri alması, döndürmesi falan bayağı iş yani, ama sele alçak olduğu için çok da sıkıntı olmuyor. Naked modeli için diyeyim uzun yolda malum çok rüzgar alıyor ben ön cam taktım oldukça rahatladım. 6500 rpm civarında ilginç bir titreşimi var ama öyle bu ne falan dedirtecek kadar değil tatlı bir titreşim hafif hissedilir. Çok duyarlı değilseniz hissetmezsiniz bile. Frenler çok yüksek hızlardan ani düşüşlerde tatmin etmeyebilir.
Özellikle sormak istediğiniz bir şey olursa cevap verebilirim aklıma gelenler bu kadar.
-
14 Mart 2017, 19:26
#1909
esbabsız adlı üyeden alıntı
Lastik olarak Batlax s20 çok güzel. Ancak sportif sürüş için yapılmış, yumuşak hamurlu ve dolaysıyla kısa ömürlü. Bu nedenle bütçe açısından iyi olmayabilir. Ben gaz açarım, spor kullanırım derseniz tabi ki alın. Ama uzun ömürlü olsun, uzun yol giderim. Her yola az buçuk gelebilsin derseniz aynı markanın t30 modelini öneririm. Ben çok memnunum, s20 kadar hızlı ısınmıyor ama biraz ısıttıktan sonra çok güzel yol tutuyor ve daha uzun ömürlü.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------
Motordan ne beklediğine bağlı olarak değişir. Eğer uçarım kaçarım dersen bu alet bunu sana o kadar veremez. Bunu bir kenara koyalım. Benim için artı yönleri şöyle: kullanımı oldukça kolay, harekete geçince çok pratik ve atik ağırlık hissettirmiyor, trafikte nispeten rahat aralara girilebiliyor(bende naked modeli var bu konuda daha avantajlı olabilir), uysaldır bir yere kadar hata affeder ama gazı açınca heyecan da veriyor hele düşük hacimlerden geçildiyse bu motora tatmin ediyor ve bence çok güzel bir yüksek hacime geçiş motoru, az yakan bir 4 silindir, virajı oldukça keyifli, kronik bilinen hiçbir sorunu yok(çok araştırdım yerli yabancı forumlarda). Artı olarak aklıma gelen yönleri şimdilik böyle. Eksilere gelecek olursak: ağır abidir kendisi, harekete geçince sıkıntı yok ama olduğu yerde geri alması, döndürmesi falan bayağı iş yani, ama sele alçak olduğu için çok da sıkıntı olmuyor. Naked modeli için diyeyim uzun yolda malum çok rüzgar alıyor ben ön cam taktım oldukça rahatladım. 6500 rpm civarında ilginç bir titreşimi var ama öyle bu ne falan dedirtecek kadar değil tatlı bir titreşim hafif hissedilir. Çok duyarlı değilseniz hissetmezsiniz bile. Frenler çok yüksek hızlardan ani düşüşlerde tatmin etmeyebilir.
Özellikle sormak istediğiniz bir şey olursa cevap verebilirim aklıma gelenler bu kadar.
esbabsız her çükünü yazmış motorun. fazla ekleyecek bişey yok.
sesi egzoz ile dillere destandır
elektronik desteği yok denecek kadar azdır.
blok ömrü epey uzundur kronik problemi neredeyse yoktur
bastınmı gitmesi için biraz beklemen lazım
ilk yüksek cc motorumdu kendileri, rüzgar yemekten bıkıp usandığım ve bir de videolarımın altında "birader ses var da gitmiyo sanki bu" yorumları beni derinden yaraladığı için değiştirdim kendilerini
yorumlara bkz.
-
14 Mart 2017, 20:33
#1910
esbabsız adlı üyeden alıntı
Lastik olarak Batlax s20 çok güzel. Ancak sportif sürüş için yapılmış, yumuşak hamurlu ve dolaysıyla kısa ömürlü. Bu nedenle bütçe açısından iyi olmayabilir. Ben gaz açarım, spor kullanırım derseniz tabi ki alın. Ama uzun ömürlü olsun, uzun yol giderim. Her yola az buçuk gelebilsin derseniz aynı markanın t30 modelini öneririm. Ben çok memnunum, s20 kadar hızlı ısınmıyor ama biraz ısıttıktan sonra çok güzel yol tutuyor ve daha uzun ömürlü.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------
Motordan ne beklediğine bağlı olarak değişir. Eğer uçarım kaçarım dersen bu alet bunu sana o kadar veremez. Bunu bir kenara koyalım. Benim için artı yönleri şöyle: kullanımı oldukça kolay, harekete geçince çok pratik ve atik ağırlık hissettirmiyor, trafikte nispeten rahat aralara girilebiliyor(bende naked modeli var bu konuda daha avantajlı olabilir), uysaldır bir yere kadar hata affeder ama gazı açınca heyecan da veriyor hele düşük hacimlerden geçildiyse bu motora tatmin ediyor ve bence çok güzel bir yüksek hacime geçiş motoru, az yakan bir 4 silindir, virajı oldukça keyifli, kronik bilinen hiçbir sorunu yok(çok araştırdım yerli yabancı forumlarda). Artı olarak aklıma gelen yönleri şimdilik böyle. Eksilere gelecek olursak: ağır abidir kendisi, harekete geçince sıkıntı yok ama olduğu yerde geri alması, döndürmesi falan bayağı iş yani, ama sele alçak olduğu için çok da sıkıntı olmuyor. Naked modeli için diyeyim uzun yolda malum çok rüzgar alıyor ben ön cam taktım oldukça rahatladım. 6500 rpm civarında ilginç bir titreşimi var ama öyle bu ne falan dedirtecek kadar değil tatlı bir titreşim hafif hissedilir. Çok duyarlı değilseniz hissetmezsiniz bile. Frenler çok yüksek hızlardan ani düşüşlerde tatmin etmeyebilir.
Özellikle sormak istediğiniz bir şey olursa cevap verebilirim aklıma gelenler bu kadar.
Cevaplarınız için teşekkür ediyorum... 4. aylarda bakalım nasip olursa naked düşünüyorum. Aldıktan sonra bol bol sorularım olacaktır elbet sizlerin tecrübelerinizden yararlanmak, benim için iyi bir şans
Gözler ki aşk kapısının tokmağıdır gözler ki aşkın kapısıdır, Girmesini bilene!!
-
14 Mart 2017, 20:41
#1911
esbabsız adlı üyeden alıntı
Lastik olarak Batlax s20 çok güzel. Ancak sportif sürüş için yapılmış, yumuşak hamurlu ve dolaysıyla kısa ömürlü. Bu nedenle bütçe açısından iyi olmayabilir. Ben gaz açarım, spor kullanırım derseniz tabi ki alın. Ama uzun ömürlü olsun, uzun yol giderim. Her yola az buçuk gelebilsin derseniz aynı markanın t30 modelini öneririm. Ben çok memnunum, s20 kadar hızlı ısınmıyor ama biraz ısıttıktan sonra çok güzel yol tutuyor ve daha uzun ömürlü.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------
Motordan ne beklediğine bağlı olarak değişir. Eğer uçarım kaçarım dersen bu alet bunu sana o kadar veremez. Bunu bir kenara koyalım. Benim için artı yönleri şöyle: kullanımı oldukça kolay, harekete geçince çok pratik ve atik ağırlık hissettirmiyor, trafikte nispeten rahat aralara girilebiliyor(bende naked modeli var bu konuda daha avantajlı olabilir), uysaldır bir yere kadar hata affeder ama gazı açınca heyecan da veriyor hele düşük hacimlerden geçildiyse bu motora tatmin ediyor ve bence çok güzel bir yüksek hacime geçiş motoru, az yakan bir 4 silindir, virajı oldukça keyifli, kronik bilinen hiçbir sorunu yok(çok araştırdım yerli yabancı forumlarda). Artı olarak aklıma gelen yönleri şimdilik böyle. Eksilere gelecek olursak: ağır abidir kendisi, harekete geçince sıkıntı yok ama olduğu yerde geri alması, döndürmesi falan bayağı iş yani, ama sele alçak olduğu için çok da sıkıntı olmuyor. Naked modeli için diyeyim uzun yolda malum çok rüzgar alıyor ben ön cam taktım oldukça rahatladım. 6500 rpm civarında ilginç bir titreşimi var ama öyle bu ne falan dedirtecek kadar değil tatlı bir titreşim hafif hissedilir. Çok duyarlı değilseniz hissetmezsiniz bile. Frenler çok yüksek hızlardan ani düşüşlerde tatmin etmeyebilir.
Özellikle sormak istediğiniz bir şey olursa cevap verebilirim aklıma gelenler bu kadar.
Hızlı ısınmıyordan kasıt nedir acaba üzerindeki dunloplarla 200 km yol yapmama rağmen bence tutuş kötüydü, ısınıp ısınmaması fark etmiyor gibi. s20 ile t30 arasında tutuş farkı yoksa azda olsa geç ısınması sorun olmaz yılda ortalama 20.000 km yapıyorum ömrü uzun olursa iyi olur açıkçası. zaten ns200 den geçtiğim için sanki bıraksam motor kendi kendine yola devam edecekmiş gibi geliyor, inanılma kontrolü kolay ama torku da cezbedici. Bu yüzden sakin sakin devam ediyorum şimdilik. Birde ekonomik ama dayanıklı bir çanta demiri bakındım pek alternatif yok gibi kullanan arkadaş var mı acaba aramızda ?
-
14 Mart 2017, 20:57
#1912
Şöyle ki özellikle soğuk havalarda, t30'un tam performansına gelip yolu iyi tutması atıyorum 20 km sonra oluyor ise bu s20'de daha kısa zamanda olacaktır. Bu nedenle t30 varken, ben hem motorun ısınması hem de lastiğin ısınması için bir süre sakin gidiyorum yatırmıyorum dikkat ediyorum. Lastik ısındıktan sonra gayet iyi tutuyor. Ama tabi ki s20'nin tutuşu kadar değil. Mesela yüksek hızda viraj alırım, virajda sert gaz açarım falan dersen t30 üzebilir ki bu dediklerim zaten spor kullanım anlamına geliyor. S20 sana bunları çok iyi veriyor ama o da taş çatlasa 10000 km gider gitmez. Genelde 8000'de değiştirme zamanı geliyor. Bu biraz ne istediğine bağlı işte ve tabi bütçeye. Kendim için şöyle örnek vereyim ben dağ yolları virajları severim ve aynı zamanda uzun yol da gidiyorum. T30 bunların hiçbirinde beni korkutacak bir şey yapmadı. Ama tutup bu lastikle de peg sürtmeye virajda çok ani gaz açmaya çalışmadım. Limitini bilmek gerekiyor yani. Bu arada bu iki lastiğin arası dedikleri metzeler m7'yi önerdi geçen bir arkadaşım. Denemedim ama bir araştırın derim.
-
15 Mart 2017, 01:05
#1913
tian adlı üyeden alıntı
öncelikle bu adresten parca numarani bul kardeşim
yamaha-motor-online-parts-catalogue
Yamaha part number öğrendikten sonra
cmsnl.com üzerinden alışveriş yapabilirsin. Ben zamanında 2000tl 'lik parça almıştım.Stoklarında var ise 1 günde gönderiyorlar
hocam teşekkürler ingilizcem olmasına ragmen ön amortisor ve disk i bulamadım biraz karmançorman acaba siz biliyorsanız direk link i atabilirmisiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:02 ----------
bu arada lastik olarak pilot power 3 ve pilot road 4 u onerırım kullandım hep başarılıydı
-
15 Mart 2017, 09:23
#1914
YouSuffer adlı üyeden alıntı
hocam teşekkürler ingilizcem olmasına ragmen ön amortisor ve disk i bulamadım biraz karmançorman acaba siz biliyorsanız direk link i atabilirmisiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:02 ----------
bu arada lastik olarak pilot power 3 ve pilot road 4 u onerırım kullandım hep başarılıydı
ön amortisör, front fork
ön disk ise front brake caliper sekmesinin altında disk brake assy diye geçer.
direk link atılamıyor, adobe flash player altyapısı ile çalışıyor sistem. adresı barı sabit yani.
-
15 Mart 2017, 12:14
#1915
sabree adlı üyeden alıntı
Hızlı ısınmıyordan kasıt nedir acaba üzerindeki dunloplarla 200 km yol yapmama rağmen bence tutuş kötüydü, ısınıp ısınmaması fark etmiyor gibi. s20 ile t30 arasında tutuş farkı yoksa azda olsa geç ısınması sorun olmaz yılda ortalama 20.000 km yapıyorum ömrü uzun olursa iyi olur açıkçası. zaten ns200 den geçtiğim için sanki bıraksam motor kendi kendine yola devam edecekmiş gibi geliyor, inanılma kontrolü kolay ama torku da cezbedici. Bu yüzden sakin sakin devam ediyorum şimdilik. Birde ekonomik ama dayanıklı bir çanta demiri bakındım pek alternatif yok gibi kullanan arkadaş var mı acaba aramızda ?
Ben softcase kullanıyorum. Bunun için çanta demirini TR'de bulamadım. Bir yamaha bayisi XJ ve MT için diye satıyordu 2 sene önce fiyatı 400tl idi yanlış hatırlamıyorsam ama MT ve XJ nin bağlantı yerleri farklı. Aslında sattıkları MT içindi. Haliyle iş başa düştü yazdık çizdik yaptırdık. Arka yolcu tutamaçlarını çıkarıp onların yerine takıyoruz.
İsterseniz ne zamana olur ne kadara olur sizin için görüşebilirim. Ben köşelerini yuvarlatmayı unuttum onu da halletmek lazım.
-
15 Mart 2017, 15:28
#1916
Tesekkur ettim cizik varda belki alirim yenilerim
-
15 Mart 2017, 16:31
#1917
Jemand adlı üyeden alıntı
esbabsız her çükünü yazmış motorun. fazla ekleyecek bişey yok.
sesi egzoz ile dillere destandır
elektronik desteği yok denecek kadar azdır.
blok ömrü epey uzundur kronik problemi neredeyse yoktur
bastınmı gitmesi için biraz beklemen lazım
ilk yüksek cc motorumdu kendileri, rüzgar yemekten bıkıp usandığım ve bir de videolarımın altında "birader ses var da gitmiyo sanki bu" yorumları beni derinden yaraladığı için değiştirdim kendilerini
yorumlara bkz.
https://www.youtube.com/watch?v=TFtfpK8NVYA
https://www.youtube.com/watch?v=5XxhN-jsL0E&t
Gerçi şimdiki motosikletiniz de pek gitmiyor(top speed XJ& ile nerdeyse aynı)...224km/h pek iyi bir değer sayılmaz 115ps makine için değil mi?
-
15 Mart 2017, 21:54
#1918
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Gerçi şimdiki motosikletiniz de pek gitmiyor(top speed XJ& ile nerdeyse aynı)...
224km/h pek iyi bir değer sayılmaz 115ps makine için değil mi?
xj 205 gibi bir hıza epey ıkına ıkına çıkıyor. mt bir anda. bilmiyorum hiç kullandınız mı mt, ivmelenme konusunda 2 misli belki de daha fazla bir fark söz konusu. 115ps in 225 son hızı olması konusunda haklısınız, fakat bir limitlendirme söz konusu. ufak bi yazılım ile 270 gibi bir rakam görebilmeniz mümkün. fakat bu yükseklikteki makina için o hızlar pek akıl karı değil. şayet hız isteseydim tracer ın üzerine ufak bir miktar para ekleyip r6 da alabilirdim.
benim asıl değindiğim konu top speed değil, hızlanması idi. konunun bu olduğunu anlayamıyacak kadar keko olduğunuzu sanmıyorum. sizin muhabbeti götürmeye çalıştığınız yer başka taraflar.
neyse, evet evet crossplane3 bloğu gitmiyor. aynen aynen xj ile aynı..
yersen.
-
16 Mart 2017, 00:35
#1919
Jemand adlı üyeden alıntı
xj 205 gibi bir hıza epey ıkına ıkına çıkıyor. mt bir anda. bilmiyorum hiç kullandınız mı mt, ivmelenme konusunda 2 misli belki de daha fazla bir fark söz konusu. 115ps in 225 son hızı olması konusunda haklısınız, fakat bir limitlendirme söz konusu. ufak bi yazılım ile 270 gibi bir rakam görebilmeniz mümkün. fakat bu yükseklikteki makina için o hızlar pek akıl karı değil. şayet hız isteseydim tracer ın üzerine ufak bir miktar para ekleyip r6 da alabilirdim.
benim asıl değindiğim konu top speed değil, hızlanması idi. konunun bu olduğunu anlayamıyacak kadar keko olduğunuzu sanmıyorum. sizin muhabbeti götürmeye çalıştığınız yer başka taraflar.
neyse, evet evet crossplane3 bloğu gitmiyor. aynen aynen xj ile aynı..
yersen.
https://www.youtube.com/watch?v=xFZje5iXxbA&t
https://www.youtube.com/watch?v=xowp-v7IuSA
https://www.youtube.com/watch?v=9LdUBo5fpWk&t
Kullandığım çıplak olan MT-09 idi, evet 200'den sonra yol tutuşu çok kötü ve tank slappere çok yatkın,hızlanması evet müthiş,ama çok eksiği var, 224 ile bunun için sınırlandırmış Yamaha mühendisleri...200^+ süratlere pek elverişli değil.
-
26 Mart 2017, 14:19
#1920
Selamlar herkese, 2015 xj6 naked motosikletimiz var alışma sürecindeyiz, yakıt tüketimini ölçtüğümüzde 8 litre gibi bir rakam ortaya çıkıyor 100 km.'de araştırdığımda herkes 6 litreyi geçmediğini söylüyor, ben bu rakamı şehir içinde 6000 deviri geçmeden yakalıyorum, sizce de bu rakam çok değil mi ? Sizlerin yakıt tüketimi nedir, ne gibi bir çözüm bulabiliriz buna ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler