Yamaha XJ6 / XJ6 Diversion Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Ağustos 2016, 10:20
#1801
Arkadaşlar selam, xj6n motosikletimi satıyorum. 2015 model, trafiğe çıkış tarihi 18,08.2016 bayiden aldım eve getirdim kapalı garajda duruyor. Daha sıfır. Şimdi diyeceksiniz ki, üç günlük sıfır motosikleti neden satıyorsun. Satma sebebim diversion f modelini almak için ve hatta buğün aldım, yarın da motoru Ankara Baydar yamahadan teslim alacağım. Motor bildiğiniz motor anlatmama gerek yok. Ben biraz uzun yol yaptağım için rüzgar bana sıkıntı yarattı naked motosiklet de. Sırf bu yüzden diversion aldım. Forumdan isteyen arkadaşlar olursa yardımcı olurum. Fiyat 27.300 TL.
Saygılar
Reklamlar
-
26 Ağustos 2016, 10:21
#1802
Yıl olmuş coni moni halen abssiz motoru savunanlar var.
Bende ön tekeri gereksiz buluyorum tek teker yetiyor bana
-
01 Eylül 2016, 20:42
#1803
Jemand adlı üyeden alıntı
cahil, net.
cerkezbiker adlı üyeden alıntı
Yuh be. Yoruma bak.
Laf söyledi balkabağı, .................
sizin gibi okumuşları çok gördük zannedersem birazda ondan oluyo bu güven. öyle yapıyorum söyle donanım var böyle okudum böyle eğitim aldım yola gelince nerdeler bilmiyorum sıkıntı icraat kısmında yapcak bişey yok süremedinmi donanımla eğitimle sürülmüyo işte bu meret :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------
mrt20 adlı üyeden alıntı
Yıl olmuş coni moni halen abssiz motoru savunanlar var.
Bende ön tekeri gereksiz buluyorum tek teker yetiyor bana
ben abs siz kullanabiliryorum sök ön tekeri kullan. madem o kadar biliyon. niye taşıyon ön tekeri. eşşeğe semer yük olmaz misali sende üstümde dursun diyon heralde. yük değil sana ön teker gazla
-
02 Eylül 2016, 08:50
#1804
fevzikeles adlı üyeden alıntı
sizin gibi okumuşları çok gördük zannedersem birazda ondan oluyo bu güven. öyle yapıyorum söyle donanım var böyle okudum böyle eğitim aldım yola gelince nerdeler bilmiyorum sıkıntı icraat kısmında
yapcak bişey yok süremedinmi donanımla eğitimle sürülmüyo işte bu meret :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------
ben abs siz kullanabiliryorum sök ön tekeri kullan. madem o kadar biliyon. niye taşıyon ön tekeri. eşşeğe semer yük olmaz misali sende üstümde dursun diyon heralde. yük değil sana ön teker gazla
Emredersin paşam.
Benim kullandığım hep en iyisi mantığıyla devam et sende.
-
02 Eylül 2016, 10:46
#1805
fevzikeles adlı üyeden alıntı
sizin gibi okumuşları çok gördük zannedersem birazda ondan oluyo bu güven. öyle yapıyorum söyle donanım var böyle okudum böyle eğitim aldım yola gelince nerdeler bilmiyorum sıkıntı icraat kısmında
yapcak bişey yok süremedinmi donanımla eğitimle sürülmüyo işte bu meret :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------
ben abs siz kullanabiliryorum sök ön tekeri kullan. madem o kadar biliyon. niye taşıyon ön tekeri. eşşeğe semer yük olmaz misali sende üstümde dursun diyon heralde. yük değil sana ön teker gazla
yaşına veriyorum bu saçma sapan cevaplarını..
-
05 Eylül 2016, 11:48
#1806
Selam xj6 kullanıcıları diversion f modelini 0 düşünüyorum ama kafamda bazı sorular var
-xj6 yazınca resmi sitede 2015 olarak yazıyor. Üretimi mi duruyor durdu mu 2017 modeli gelecek mi.
-sitede sadece beyaz rengi gözüküyor diğer yeni diye bayilerde duran gri raceblue renkler eski model mi
- 0 ı ile ikinci el 1 yıllık az km de ki modellerle uçurum var 3000-5000 bunun nedeni ne olabilir
-
05 Eylül 2016, 18:34
#1807
Arkadaşlar merhaba,
Bende Xj6 F modelini alma arefesindeyim. Daha öncede yazmıştım ama maddi durumlarımı ancak toparlayabildim.
Şu an ciddi olarak Xj6 Diversion F modeli ile Kawasaki ER-6 F modeli arasında kararsız kaldım. Kawa alırsam Abs'li olacak, ama çift silindir? XJ6 F alırsam Abs'siz olacak ama 4 silindir? Motorsikleti daha çok uzun yolda hem rüzgar hem titreşim açısından beni rahatsız etmemesi önemli... Tabii şehiriçi kullanımımda olacaktır.. Burası Xj6 forumu tabii ama Kawayıda kullanan fikri olan arkadaşlardanda bilgi almak isterim.Sizce hangisini tercih etmeliyim?
-
07 Eylül 2016, 21:37
#1808
Kava kaliteli ancak 2 silindir.mukayese edilmez xj6 ile mt 7 gibi uzun yolda farkı anlarsın hele artçı al xj6 ya bak Nasıl gidiyo ne mt 7 nede kava yakalayamaz seni herzaman 4 silindir avantajdır titreşimsiz bir yolculuk sonuç düşünme xj6 al derim
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:32 ----------
265bin km de 2012 model xj6 gördüm gecen gün şehirlerarası kurye taşıyormuş vatandaş yağını degıstiriyodu inanın hala biniyo motorda hiç problem olmamış rutin bakımları sadece. Kompresör yüzde 85 çıkmış
-
10 Eylül 2016, 14:01
#1809
Merhaba arkadaşlar
Özellikle Jemand nickli olmak üzere xj6 ve mt9 tracer kullanmış herkese bir danışmak istedim.
Bir yıldır zevkle xj6F kullanıyorum ve biraz boyum uzun olduğu için (1.90) biraz daha yüksek oturuşlu bir motor olan ve çok beğendiğim Mt9 Tracer alma niyetim var.Ve her iki motoru da kullanan biri olarak biraz kıyas yapabilirseniz sevinirim.Özellikle çok agresif diyorlar tracer için xj6 dan sonra zorlar mı gerçekten merak ediyorum.Bir taraftan da xj6 dan vazgeçemiyorum
-
11 Eylül 2016, 01:43
#1810
-
19 Eylül 2016, 12:07
#1811
R25'ini çaldıran biri olarak 3 aydır motosikletsizim ve çok fena kaşınmaya başladım tekrardan. Araştırmalardan sonra bana en uygun motor xj6 D F gibi geldi konforlu, yakıt tüketimi makul, titreşimi az... henüz kullanmak nasip olmadı ama almadan önce bir yerlerden kiralayıp zaman geçiririm kendisiyle. Bir senede 10.000 tl gibi büyük bir zam yemesi gerçekten çok üzücü, bu yüzden 0 alma ihtimalim ortadan kalkmış bulunuyor, ikinci el temiz bulabilirsem kışa hayırlısı diyorum, inşallah en kısa zamanda aranıza katılırım, herkese iyi sürüşler.
-
19 Eylül 2016, 17:19
#1812
Arkadaşlar selam,
Diversion f 2016 model kullanıyorum, ancak şehir içi trafikte bacaklara ve seleye vuran sıcaklık dayanılmaz oluyor. Sizin Motosikletlerde böyle bir sorun varmı acaba.
-
03 Ekim 2016, 12:12
#1813
Erolem adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selam,
Diversion f 2016 model kullanıyorum, ancak şehir içi trafikte bacaklara ve seleye vuran sıcaklık dayanılmaz oluyor. Sizin Motosikletlerde böyle bir sorun varmı acaba.
Merhaba, bendede f modelde aynı şekilde bacaklarıma hissedilir derecede sıcaklık geliyor. Dizim motor bloğuna değdiğinde yakıyordu Ama seleye geldiğini hatırlamıyorum. Hararet derecemde 100 civarinda geziniyor. Bir ara radyator suyunu kontrol ettirecektim...
-
03 Ekim 2016, 13:51
#1814
Şehir iki hızlı gitmezken 100 dereceleri görmek normal arkadaşlar. Çözümü gaz açmak ama malesef trafik içerisinde mümkün olmuyor.
Bu sebeple boş bulduğumda biraz daha yüksek tempolu sürüşe geçiyorum ben zaten ısı hemen 90-80'lere iniyor.
Radyatör sıvılarını kontrol etmeyenler de mutlaka etsinler.
Havalar soğumaya başlayacak kış kapıda. Aman sadece su doldurmayın motorlara antifreeze eklemeyi unutmayın.
-
12 Ekim 2016, 16:46
#1815
s.a arkadaşlar 351777045 sahibinden.com daki 2014 model kazasız çiziksiz xj6 mı satıyorum ilginen olursa tel:05394938411
-
23 Ekim 2016, 02:42
#1816
m_arslan adlı üyeden alıntı
Merhaba, bendede f modelde aynı şekilde bacaklarıma hissedilir derecede sıcaklık geliyor. Dizim motor bloğuna değdiğinde yakıyordu
Ama seleye geldiğini hatırlamıyorum. Hararet derecemde 100 civarinda geziniyor. Bir ara radyator suyunu kontrol ettirecektim...
Bende ettim suyu tam anlattığınız şeyleri bende yaşıyorum hepsi normal grenajlı oluncada çıplak motor gibi olmuyor biraz hararet fazla oluyor yani fan fazla açar naked çıplak olanda ısı grenaj içinde kalmayıp yayıldığından dışarıya onlarda biraz daha az fan açar veya hararet biraz daha düşükte seyreder.
-
23 Ekim 2016, 10:33
#1817
İyi günler arkadaşlar pulsar rs200 den bu motorsikletin naked modeline geçmeyi düşünüyorum, kullanıcı olarak sizin fikirleriniz neler tavsiye eder misiniz ? Ayrıca 3000 km altında abs ki modeli oluşta satmayı düşünen var mı ?
-
24 Ekim 2016, 21:35
#1818
ErkanDUU adlı üyeden alıntı
İyi günler arkadaşlar pulsar rs200 den bu motorsikletin naked modeline geçmeyi düşünüyorum, kullanıcı olarak sizin fikirleriniz neler tavsiye eder misiniz ? Ayrıca 3000 km altında abs ki modeli oluşta satmayı düşünen var mı ?
Yani biraz attan inip ejderhaya binmek gibi olur sizinkisi motor 200 lük motora göre daha ağır ama normal kullanırken hissedilmiyor birde gazı açarsanız yakıtta ona göre artıyor normal giderseniz 100 kmde 5-5.5 litre yakar veya biraz daha az ama gazı açarsanız arasırada olsa 6.5-7.5 litreye kadar çıkar yakıt tüketimi ama 600 cc lerde en az yakan modellerden birisi.Çok uzaklara gitmeyecekseniz geziye şehirdışına veya iki kişi binmeyecekseniz pek gerekli değil bence tabiki zevk meselesi yani pulsarda size yeter artar şehir içinde.Yani gitmesine gidiyorda pulsara oranla fazla yakıt yakacaktır.
-
25 Ekim 2016, 00:28
#1819
2000 km oldu alalı (0 aldim)çok memnunum bende pulsar 200ns ardından geçtim 100 km 4 sn. 150km 8 sn. 200 km 18 sn. Çıkıyor walla. son hız 225 düz yol bana yetiyor naked motorlarda 200 üstü hızla en fazla 3 bilemedin 5 dk yola alabilirsin ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------
Ağırlık merkezi çok iyi ayarlanmış amartisorler bence çok iyi.titreşim yok.sele birazcik sert yaklaşık 1 saat yolculuk yapınca Toto biraz ağırir. frenler çok yumuşak durmayacak gibi hissediyorsun.[COLOR="Silver"]
-
25 Ekim 2016, 09:20
#1820
Teşekkürler cevabınız için, şehir içi yeterli oluyor evet ama ben 4 silindir sesine hayranım bu modeli istememeli en büyük neden de bu, sanırım en fazla hatayı tolere eden 4 silindir bu şimdilik
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler