Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha XJ6 / XJ6 Diversion Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1741
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı Atakan85 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mrb dostlar. Hava sıvaklıgı 40 derece be uzun yoldayım. Motorun hararet derecesı 99 ve 100 oluyor fan acıyor 91 e düşüyor ama benim hızım 120 150 arası. bu sıcaklarda bu durum normal mi. 2011 arrow eksozlu diversion 6f. Teşekkürler.
    hava ne kadar sıcak olursa olsun 100km ve üzeri süratlerde benimki 85-87 dereceyi geçmiyor. radyatorunu ve radyator suyunu kontrol et.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1742
    sergio53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XJ6N
    Pazarlık sünnettir dışardan bakıldığında öyle gorülebilir ama piyasaya bakıldığında istediğim fiyat anormal değil diye düsünüyorum.Özellikle en az 1500tl lik aksesuarda olduğu düşünüldüğünde

  3. #1743

    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Motosikleti
    2011 xj6f diversion
    İlk fırsatta serviste baktırıp bilgiyi paylaşacağım.

  4. #1744

    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Şehir
    Kadıköy
    Tam dolu bir depo benzin ile (sıcakların olumlu etkisi, orjinal egsozu geri taktırmam faktörler olabilir) 240 km yol yaptı XJ6 D.F modeli, benzin tek çubuk 240 kmde yanıp sönmeye başladı.

    Istanbul şehir içi full trafik sonucu bu. Bundan önceki motorlardan Suzuki İnazumam da bu kadar yakıyordu.

    Değiştirmek, tarz olarak farklı tat alır mıyım diye cafe racer modellere bakmak isteyeceğim tam, bu bütçeye bu performans çok iyi geldiği için oturuyorum mabadımın üstüne, yakıt konusunda sorusu olan yeni arkadaşlara duyurulur. (bu başlığa yazmadım daha önce ama kış ortasından beri severek yoldaslik ediyoruz birbirimize XJ6 ile.

  5. #1745

    Üyelik
    31 Ağustos 2015
    Alıntı Atakan85 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mrb dostlar. Hava sıvaklıgı 40 derece be uzun yoldayım. Motorun hararet derecesı 99 ve 100 oluyor fan acıyor 91 e düşüyor ama benim hızım 120 150 arası. bu sıcaklarda bu durum normal mi. 2011 arrow eksozlu diversion 6f. Teşekkürler.
    Motorunuzda sorun var yani radyatörde. O hızlarda o dereceler hava 60 derece olsa bile normal değil.
    Atakan85 bunu beğendi.

  6. #1746

    Üyelik
    01 Eylül 2015
    Motosikleti
    YZF R25
    Normal normal. Benimki de daha yepisyeni. 101 dereceye bile cikiyor. Kullanim kitapciginda 110 dereceye kadar normal diyor. Bence fazla kurcalatmaya gerek yok.
    Atakan85 bunu beğendi.

  7. #1747

    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Motosikleti
    2011 xj6f diversion
    Durum normal bilginize. Fan devreye girip sogutamıyorsa problem var. 110 dan sonra conta sorunu başlayabilirmiş. Yorumlar için teşekkrler

  8. #1748

    Üyelik
    27 Haziran 2016
    Arkadaşlar bişi sorucam, bu çevre yolu var ya sağ doğuru akom tabelası falan var oradan ben her gün maslağa işe gidiyorum. O yolda hep Xj6'lı bir arkadaşı görüyorum. Revitin montu, beyaz bir kaskı var ve performans egzosu var.

    Sesi muazzam bişi 1000lik gibi yani bugünde işe giderken gördüm böyle dağlık alan içerisinde dik bir yeri çıkıyoruz üst geçitimsi bir yerin kenarına çekmiş yağmurun dinmesini bekliyordu korna çaldım 2 kez oda çaldı.

    O arkadaş kim ya bi merhaba demek istiyorum, daha önceden önümde teker falan yapmıştı kendileri biraz apaçimsi sanırım :D o arkadaşı bulacağım :D

    Eve dönerkende sol şeritten yardıra yardıra gidiyo hep görüyorum arkadaşı valla sesi çok güzel motorunun allah kaza bela vermesin kendisine, sanırım gri mavi siyahlı olan motoru kullanıyordu mavi jantlı olanı yani.

  9. #1749
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Alıntı Vikings96 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunuzda sorun var yani radyatörde. O hızlarda o dereceler hava 60 derece olsa bile normal değil.
    Pek normal değil, diğer arkadaşlar sormak istediğinizi anlamamış, bahsettiğiniz sıcaklık 50-90 km hızla giderken veya dur kalkta olması gerekn birşey, sürekli sabit orta veya yüksek hızda olması gereken 85 ila 95 derece arası hatta sizin dediğiniz gibi o sıcaklık sabit gazla 100 120 km hızla giderken sabit durması gerekir 85 te.Hatta gaz açmayıp 60-70 le bilede gitseniz sıcaklık sabit kalmalı, bahsettiğim şey dur kalk veya trafikte kısa süreli sabit gitmek değil...

    Radyatör soğutma devresi hava yapmış gibi veya su eksilmiş motoru düz tutup radyatör kapağını söküp su ekleyebilirsiniz antirifize gerek yok tahminim çok az su eksilmiştir.

  10. #1750
    hn33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2015
    Motosikleti
    Yamaha xj6 diversion
    Egzoz düşünen arkadaşlar bu video yu mutlaka izleyin https://m.youtube.com/watch?v=QlXMz2buBNw

  11. #1751
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Alıntı hn33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Egzoz düşünen arkadaşlar bu video yu mutlaka izleyin https://m.youtube.com/watch?v=QlXMz2buBNw
    Videoda şöyle bir yarım gazda tutup gazı tam açsaydınız keşke, ses geliyor güzel gibide diğer açık susturuculu egzostlar gibi değil sanki, se direk iki tane boru çıkışlı kısacık egzost takarlarya onlara benziyor.
    Aprilia RS 250 GP Nº1

  12. #1752
    hn33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2015
    Motosikleti
    Yamaha xj6 diversion
    Alıntı bassturbin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Videoda şöyle bir yarım gazda tutup gazı tam açsaydınız keşke, ses geliyor güzel gibide diğer açık susturuculu egzostlar gibi değil sanki, se direk iki tane boru çıkışlı kısacık egzost takarlarya onlara benziyor.
    Ses sisteminde dinle farkı anlarsın

  13. #1753
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Oradan nasıl bir ses çıktığını biliyorum.Bazı susturucular alt devirde sakin ses verir orta ve üst devirde çok öter bazılarıda bahsettiğim gibi sizinki gibi hem alt hemde üst devirde silik değilde çok gürültülü ses verir onu söylemeye çalıştım yoksa yaptığınız sistem süper olmuş hatta aç kapalı bir sitem bile yapılabilir motorlu veya mekanik.

  14. #1754
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı Atakan85 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Durum normal bilginize. Fan devreye girip sogutamıyorsa problem var. 110 dan sonra conta sorunu başlayabilirmiş. Yorumlar için teşekkrler
    dur kalk olmayan yerlerde 85-87 nin üstüne çıkması bence normal değil.
    hava yaklaşık 35 derece bu videodaki görüntülerde, full hd yapıp izleyin benim motorumun bahsettiğiniz derecelerin yanından bile geçmediğini göreceksiniz.

  15. #1755
    rockie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800 XC
    Alıntı Jemand adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dur kalk olmayan yerlerde 85-87 nin üstüne çıkması bence normal değil.
    hava yaklaşık 35 derece bu videodaki görüntülerde, full hd yapıp izleyin benim motorumun bahsettiğiniz derecelerin yanından bile geçmediğini göreceksiniz.
    http://www.youtube.com/watch?v=5XxhN-jsL0E
    Hocam video güzelmiş çekim yaptığın kamera ve motordaki egzozu öğrenebilirmiyim?

  16. #1756
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı rockie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam video güzelmiş çekim yaptığın kamera ve motordaki egzozu öğrenebilirmiyim?
    gopro hero 4 silver
    tiger full carbon underbody

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------

    29 gün önce aliexpress' den 56 dolara satın aldığım sinyalli led kuyruk lambası elime ulaştı ve montajını yaptım. montaj işi beni epey bi uğraştırdı. tahminimce 2015 e göre yapmamışlar. soketlerin duyların falan benim motorla hiç alakası yok. bağlamanız için ya elektrikten iyi anlayacaksınız ya da bir elektrikçinin yolunu tutacaksınız. çamurluğu çıkardığım için sinyalsiz sinyalsiz geziyordum. bu kadar geç elime ulaşacağını tahmin etmemiştim çünkü. şuanlık memnunum, fiyatı ve ürün kalitesi beni ziyadesiyle memnun etti.
    tiawern bunu beğendi.

  17. #1757
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Merhaba arkadaşlar yazılmıştır muhakkak ,Bu motorun yakıt sarfiyatı ve bakım giderleri hakkında bilgi verebilir misiniz ?

  18. #1758
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı fedos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar yazılmıştır muhakkak ,Bu motorun yakıt sarfiyatı ve bakım giderleri hakkında bilgi verebilir misiniz ?
    bakım ücreti servisten servise değişir. genelde saatlik ücret 60tl alırlar. üzerine yağ parası + filtre parası alırlar. 1000 bakımı için konuşuyorum. ben 240 ödemiştim. yakıt konusuna gelince tamamen sana bağlı. basmazsan 24-25krş basarsan 30krş lara kadar yakar.

  19. #1759
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    O halde yakıt,100 km de 5,5 LT gibi bir rakam sanırım ?

    Alıntı Jemand adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bakım ücreti servisten servise değişir. genelde saatlik ücret 60tl alırlar. üzerine yağ parası + filtre parası alırlar. 1000 bakımı için konuşuyorum. ben 240 ödemiştim. yakıt konusuna gelince tamamen sana bağlı. basmazsan 24-25krş basarsan 30krş lara kadar yakar.
    güzel bakan , güzel görür.

  20. #1760
    kadango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2009
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Fazer 8 - MT-07
    Alıntı hn33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Egzoz düşünen arkadaşlar bu video yu mutlaka izleyin https://m.youtube.com/watch?v=QlXMz2buBNw
    İyi güzel de, bu yöntemle başta subaplar olmak üzere motoru kucaklarsınız zamanla. Subap ayarı tutmaz,silindir subap eğmeye başlar. Sonra subap keser, silindir-piston hasarına sebebiyet verir. Olmadı krank, piston kolu ayvayı yer... Vanalı egsoz sistemi otomobillerde senelerdir kullanılıyor zaten ama sağlıklı değil.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler