jx6 sahipleri neden 20 binden sonra satmaya çalışıyor satışta ki makinalar 20-30 km deler altı da üstü de neredeyse yok
jx6 sahipleri neden 20 binden sonra satmaya çalışıyor satışta ki makinalar 20-30 km deler altı da üstü de neredeyse yok
10bin km civarı 250cc tecrubesi olan, akli basinda, egitimli biri icin bu motor ölümcül olur mu?
Güncel bakım fiyatları nasıl acaba?
Bir de Istanbul'da sehir icinde kullanacağım daha çok(haftasonu sehirlerarasi kaçamakları da bolca olacak tabi ama). Açıkçası mt-07 yerine sirf 4silindir sesi icin bunu tercih edecegim gibi görünüyor. Sesi trafikte dikkatleri cekecek kadar etkili mi?
Tecrübeli arkadaşlar umarim cevaplarlar
Arkadas two brothers egzoz takti sesi muthis cikiyor.
Bendede twobrothers var yıkıyor ortalığı
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------
7 bin devire kadar uysal 7 binden sonra fittirir eğer biraz kendini bilirsen sorun olmaz he heyecan pesindeysen bulaşma tükurecek kadar torklu ve güçlüdür
.
[QUOTE=antilop_skul;3803642]bunu bende merak ediyorum pulsarı satıp almayı planlıyorum[/QUO
bı kac bın km vespa , 16000 km kadarda pulsar kulandım bu yaz xj6 n aldım themanicjoe nın dedıgı gıbı alt devırlerde cok ılımlı ve uysal bır motor cok rahat ve hata tolore eden bır makına ama yuksek devırlerde gucunu gösteriyor . önemli olan ben gaza gelmem yolda gereksız hızlar yapmam dersen gereksız agresıf surmem dersen cok rahat 200 cc veya 250 cc den gecilecek makina ..
Naked değilde Diversion F rüzgarlık çok başarılı süper ayarlanmış.
200 km hızlarda motor üzerinde çok rahat hareket ediyorsun ya bitiyorum..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
XJ6 F almak istiyorum. Çok istiyorum ama ABS yüzünden yanaşamıyorum.
Lütfen beni ikna edin ABS konusunda da kafam rahatlasın, huzur içinde motorumu alıp bineyim beyler
Tekerinize taş değmesin.
Neden ABS den endişe ediyorsun anlamadım..??
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
basto kardeş,teknolojinin ve sağladığı kolaylıkların kötü olduğunu kimse savunamaz.tabii ki arabada da motorda da olması iyi birşey.en azından psikolojik olarak bile rahatlatır insanı.ama eğer tecrübeli ve öngörülü bir sürücü isen,ABS ye çok fazla gereksinim duymazsın,şöyle:
-trafikte bir yolcu minibüsünü takip ederken,biliriz ki el kaldıran bir müşteriye hemen duruverecek,ee şimdi bunu bile bile ben eğer öngörülü bir sürücü isem o minibüsü yakın takip etmem.ya bırakırım gitsin yada geçer giderim.
-yerler ıslak,yağmur yağmış mesela 50/60 la gidilmesi gereken bir yol,eğer ben bu hızdan daha hızlı gidersem motoru/arabayı güvenli bir şekilde durduramayacağım belli.ABS'm var diye maceraya girmenin anlamı yok.o hızlarda 4 tekeri olan ve lastiklerinin yola basma alanı çok daha fazla olan arabayı bile durdurmak meseledir.
tamam ABS,aracın önünün-arkasının oynamasını engelleyip,düz bir hat üzerinde güvenli durmasını sağlar,bunu biliyoruz.ancak şöyle bir bilimsel gerçek daha var ki,ABS'li bir aracın durma mesafesi,ABS'siz bir araca göre daha uzun mesafedir.bana göre tecrübeli ve öngörülü bir sürücü böyle pozisyonlara düşmeyecektir.
belki başka arkadaşlardan da farklı fikirler gelecektir.
Haklısınız ben de trafikte çok şükür hiç ihtiyaç duymadım ABS'ye. Henüz 1 yıllık sürücüyüm. Sadece boş alanda kendi kendime yaptığım testlerde ABS'siz motorda ön teker kitlerken, ABS'lide kitlemediğini gördüm.
Öngörülü olsak da ihtiyaç duymayacağımız anlamına gelmiyor, zaten ABS bir kez lazım olur belki. Onda da kurtarmamıza veya daha az hasarla atlatmamıza yardımcı olursa ne ala.
Aklımda kalan bir kuruntu, ya bir gün lazım olduğunda ama olmadığında pişman olursam. O gün pişmanlığım fayda vermezse diye.
Yoksa motora hastayım. ER6 F var buna rakip ama ben bu motoru almak istiyorum. Yamaha'dan istesek de ABS'li getirmiyorlar zaten değil mi?
tabii ki kilitleme olmayacaktır.ABS=ANTİ BLOKAJ SİSTEM demektir zaten.ne zaman ihtiyacımız olacağını bilemeyiz.tekrar söylüyorum,olması bir avantaj ama olmaması bence bir eksiklik değil.
ben 30 yıldır motor kullanıyorum.2007 de 1 motorum ABS'li idi,onda da hiç ihtiyacım olmadı.şuanda da XJ6 F'i 2.5 yıldır kullanıyorum yine ihtiyacım olmadı (çok şükür).genelde oldukça sakin kullanırım.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
adanalı üstad, çantaların maliyeti ne olur peki? Ben de motoru alınca aynen yan ve arka çanta istiyorum.
ABS konusunu bilemiyorum gerçekten, lastikler de çok önemli tabii. Dediğim gibi belki hayatta bir kez lazım olacak bir şey.
güncel aksesuar fiyatları benim donanımın olarak şöyle:
lastik fiyatı şuanda 1300 tl.oldu
bu arada benim motorum,bir hayırlı işimiz dolayısı ile satılıktır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8556965/detay/
Demek ki biz motoru alsak üstüne 5000 TL harcamak lazım bu aksesuarlar için :D Teşekküler üstad. Ben de motorumun satılmasını bekliyorum, inşallah satılırsa ancak borç harç ile üstüne koyup alabileceğim.
Peki beyler, tabii burası XJ6 başlığı ama sizin tecrübenizden faydalanmak için soruyorum ER6 F ile XJ6 F'yi karşılaştırır mısınız?
Arkadaşlar merhaba Ankara'da yaşıyorum düşük km,düşmesi kalkması olmayan siyah renk Division f almak istiyorum satmayı düşünen olursa bilgi vermesini rica ederim.
Merhabalar yamahanin kendi sitesinde tek renk var ama sahibinden de sıfır farklı renklerde var. Diversion için konuşuyorum 2015 model yazıyor Yamaha bayileri bunun sebebi nedir? Artık tek renk mi geliyor?
Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)