Elimle durduramadim. Arkadasin 2400km de cbr250 si vardi. Ayni denemeyi yaptik 1 mm bile oynamadi. Benim motorda debraji sıkarak marş a basip calistirirken bile teker donerek calisiyor . Debraj manetinden duzeltemedim.... yardım lütfen
Elimle durduramadim. Arkadasin 2400km de cbr250 si vardi. Ayni denemeyi yaptik 1 mm bile oynamadi. Benim motorda debraji sıkarak marş a basip calistirirken bile teker donerek calisiyor . Debraj manetinden duzeltemedim.... yardım lütfen
İlan numaram : 228669601
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...28669601/detay
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Tek yada 4 silindir olması sadece debriyajdaki dönmeyi azaltan bir etken olabilir. Hatta otomobillerde bile vites boşta iken tekerlek dönmeye başlar (frenler sıkmıyorsa) elle tuttuğunuz zaman duracaktır. bu bir sorun olduğu anlamına gelmemektedir. İçiniz rahat olsun kazasız belasız sürüşler dilerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------
Bir kaç yanlış denemeden sonra linki düzelterek ekliyorum
İlan numaram : 228669601
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...28669601/detay
15 bine xj6 bulmam mümkün mü
Dolar artiyor. Motor fiyatlari artiyor. Zor
arkadaşlar selamlar, nc 700 ve er 6 n ile birlikte son zamanlarda xj6 n de bakmaya başladım. yakıt tüketimi hakkında detaylı ölçüm yapan var mı? 100 km'de ne kadar yakıyor?
3.8 litr net
Çok kez ölçüm yaptim.
En düşük 3.5 lt en yüksek 6 lt yakıt tüketimim oldu. Fakat genelde karma kullanimda yakıt tüketimim 4-4.5 lt arasında dolaşmakta.
Karşılastirmakta olduğun motosikletler motor tercihleri bakımindan birbirinden cok ayri bunu unutmamak lazim.
Allah gönlüne göre versin..
teşekkürler gokhan0679 ve ylcnn. Değerler, Nc 700 kadar değil ama er6 ile yakın sanırım. Benzer motorlar olmadığını biliyorum ama chopper ve scooter hariç tüm motorlara aynı mesafedeyim ben
Xj6 görüntü ses titresim ve 4 silindir acisindan cik daha üstün. ..
xj6'yı yakından inceleme fırsatım olmadı. Açıkçası er6N biraz daha çekici geliyor bana ama ilk fırsatta bir xj6N'i görmeye gideceğim.
3.8 mi, 4 mü İstanbul'da ?
Arkadaşlarım uygun devirde kullanmasına rağmen 5 lt. ortalama ile sürüyor.
Çok yakmıyor evet ama cbr250 ile şehiriçinde aynı yakıyor demek gibi bir şey verdiğiniz değerler.
Yanlış anlamayın sallıyorsunuz demeye getirmiyorum , hangi devir aralığında ve nerede sürüyorsunuz , orjinal egsoz (değiştirmediyseniz) 100 km.de 1 litre kadar etki ediyor mu yakıt sarfiyatına merak ettim.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
Motorsikletim şuan 31.800 km de bakimlarina önem veriyorum ( etkisi mutlaka vardir ) genelde şehir içi kullanimimda 4.000-6.000 devir araliginda fazla trafige girmemeyi tercih ederek, devride 6.000 i gecmemeye gayret ederek kullaniyorum. Tabiki yolun durumuna gore 4 silindirin mutlaka sesini duymaliyiz ve hissetmeliyiz yoksa ne gerek böylesi
Değerler sizi o kadarda şaşirtmasin ayrica arrow egzoz ve topcase mevcut
Ben yazdıgım degerlerde min ve max belirtmistim arkadasa umarim yardimci olabilmisizdir.
Kazasiz belasiz sürusler herkese
teşekkür ederim arkadaşlar, şehiriçi çok önemli değil ama uzun yolda 4 litrenin altına düşebiliyorsa seçeneklerim arasına alıyorum
Nc 700 ile arasındaki fark 1 litre bile değil, yüksek fiyatı nedeniyle de zaten nc 700'den soğumuştum. Sanırım artık çok uygun fiyatlı farklı bir motor olmadıkça, bir sonraki motorum xj6N ya da er6N olacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:46 ----------
kullanım zevki konusunda haklı olabilirsin ama görsel olarak er6N daha iyi gibi sanki. xj6N fotolarda çok ufak duruyor umarım canlı görünce fikirlerim değişir.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)