Beyler merhaba xj6 için topcase yada yan çanta hangisi olursa aparatları lazım temin edecgm yeri bilen satmak isteyen haber ederse sevinirim
Beyler merhaba xj6 için topcase yada yan çanta hangisi olursa aparatları lazım temin edecgm yeri bilen satmak isteyen haber ederse sevinirim
Gözüm bu motora kaydı bakalım bir kaç aya hayirlisiyla fikir değişmez ise naked ile aranizdayim
aynen otomatik açıp kapatıyor kablolar vs gözükmüyor eğilip bakmayınca fanda pek dikkat çekmiyor. akü olayını şöyle yaptım kısa far sürekli yanıyor onu anahtar yarmıyla kapatıp açıyorum. çok kullanılacak gibi olursa kapatıyorum. zaten far kadar anca çeker oda aküyü dengelemiş oldum öylelikle
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------
bide özellikle yağ sogutmaya bağladım çünki yağ aşırı ısındıkça daha çabuk özelliğini yitiriyor. uzun ömürlü motorlara bakın hepsinde ayrıca yağ soğutması vardır. örnek transalp, vstrom gibi
Arkadaslar 2015 xj6 n raceblue ile aranızdayım
Arkadaşlar R25' ten sonra xj6 diversion f almayı düşünüyorum önümüzdeki sene bir kaç sorum olacak motoru şehir içi aktif kullananlara.
Uzun yol değilde dur kalklı, trafik ışıklı, yokuşlu bi istanbul trafiğinde motorun yakıt tüketim ortalaması nedir?
Böyle yollarda işe gidiş geliş ortalama 15-20 km diyelim rahatlığı nasıldır?
Sık sık fan açıyormu? Fan açtığında bacakları haşlıyor mu?
ABS' li versiyonu var mı?
Tekerinize taş değmesin kazasız belasız sürmeniz dileğiyle.
soft yan çanta için arıyorsan o aparat yok. Yamaha bayinde çıkan ise mt-07 için. Ben soft için sanayide yaptırttım. İstersen yardımcı olabilirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------
soft yan çanta için arıyorsan o aparat yok. Yamaha bayinde çıkan ise mt-07 için. Ben soft için sanayide yaptırttım. İstersen yardımcı olabilirim.
Herkese merhaba. Ben ilk motorumu almak istiyorum. Boyum 173, kilom 105. MT 125'i incelemek için bir Yamaha bayiine gittim. Motorun üzerine oturduğumda bana pek uygun olmadığını düşündüm çünkü motoru parmak uçlarımda tutabiliyordum. Bunun üzerine kilomunda 100 üzeri olduğunu düşünerek satıcı bana xj6n önerdi. Gerçektende oturuş pozisyonu ve sele yüksekliği tam bana göre. Ancak, bu motorun yeni başlayan birisi için tehlikeli olup olmayacağını sorduğumda, hiç bir tehlikesinin olmayacağını, olayın tamamen bende bittiğimni, kendisinin ilk motorunun 1000cc olduğunu ve bu söylentileri çıkaranların motordan anlamadığını söyledi. Motor kullanan arkadaşlarım ve forumlardan takip ettiğim kadarı ile ise satıcının söylediklerinin tam tersi durum geçerli. Açıkçası kafam epey karıştı. Büyük ihtimalle bir çoğunuz bu konudan sıkılmışsınızdır ancak deneyimlerinizi paylaşırsanız büyük sevaba girersiniz. Şimdiden teşekkürler.
O satıcıya söyleyin o 1000cc motoru (eğer gerçekten varsa) kapının önünde temizleyip cilalayacağına trafiğe ya da bir e5'e çıksın da görsün anasını doğurtan kadının genital bölgesini tersten. (Barkın'ın sözü)
Hocam Allah aşkına siz söylemişsiniz mt125 incelemek için gittim, forumda ve deneyimli kullanıcıların söyledikleri ile ters konuştu diye. Kendiniz bilmezin birisi mesaisini doldurmak için boş konuşmuş, siz referans alıp hayatınızı tehlikeye mi atacaksınız ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------
Bu arada Inazuma F modelini incelemenizi öneririm.
Yanıtınız için teşekkür ederim. Açıkçası bende satıcının söylediklerine pek ihtimal vermedim. Herhalde aylık satış kotasını dolduramamıştı bu ay
Bana şekilci diyebilirsiniz, biraz öyleyim Inazuma'nın incelemelerini takip ettim, yorumları okudum. Gerçektende hakkında kötü hiç bir yorum yok. Herkes çok iyi olduğundan bahsediyor. Ancak o ön çamurluk yok mu, beni tüm motordan soğutuyor. Kawasaki z250rl'yi almaya niyetlendim ancak Kawa servis kalitesi hakkında pek iyi şeyler duymadım. Sanırım bir seneye kadar MT 250 çıkacakmış. Böyle giderse onu bekleyeceğim. Kawasaki z300 gereksiz derecede pahalı.
Öncelikle o satıcı arkadaşı çok merak ettiğimi söylemek isterim.1000 cc ile başlayıp kendi ya da motorun başına bir şey gelmemesi mucize olur.Sana yardımı olur mu bilmiyorum ama
XJ6 benim 2.motorum ve her ne kadar alt devirleri toleranslı olsa da kullanımı çok rahat ve kolay da olsa bence ilk motor olmamalı.Şahsi fikrim ve genel düşünce en fazla 250 cc ile başlamaktadır.Tabi fazla para harcamadan mümkünse 2.el biraz tecrübe sonrası o şekli güzel makinalara da geçersiniz elbette
Hangi bayi o 1000cc ile başlayan. Lan kesin kardeşlerdir kılım o servise zaten acayip insanlar var. Inazuma iyidir eğitimle z300 ilede başlanır ktm duke 250 abs de mukkemmel motor
Yazınızı şimdi gördüm lakin bu konuya biraz ters başlamış gözüküyorsunuz .
Motosiklet modeli bakmadan önce honda güvenli sürüş yada yamaha sürüş akademilerinden bir ve ikinci seviye eğitim almanız burada kazandıklarınız ile birlikte maksimum 250 cc "mümkün ise abs'li" bir motosiklet ile başlamanız sağlınız açışından daha uygun gözüküyor .
Tabi ki tercih ve uygulama sizin kararınız lakin önce eğitime gitmekte ve eğitimi veren resmi kurum ve kişilerce bilgi sahibi olmakta fayda olacaktır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------
Bu arada bende 1000 cc ve birazda sakin versiyonlu bir motosiklet var .
Elinizin altında ki gaz ile 1'inci vites 130 km/h
ikinci vites 175 km/s hıza ulaşıyor .
Bunlar üst değerler lakin yeni başlayacak biri için çok ama çok fazla değerlerdir .
Son ağaç kesildiğinde, son nehir kirlendiğinde,son balık avlandığında; beyaz adam paranın yenmeyen bir şey olduğunu anlayacak
Ben işe gidip gelmek için ybr125 aldım. trafikte sıkıntısız, benzin yakmıyor, sorun çıkarmıyor. diversion'uma yazık. onu işe gidip gelirken rahatsız etmiyorum
sorularına gelecek olursak,
şehiriçi 4,5-5lt/100 km civarı yakarsın,
makine çok rahat. gidon turu oldukça iyi, bu da şehiriçinde büyük rahatlık. dengesi de çok çok başarılı.
Yazın şehiriçi trafikte bacakları haşlar. hem makineye de yazık.
abs yok.
Kararlı olan her şey, şartlara rağmen doğar...
Nietzsche
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)