Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha XJ6 / XJ6 Diversion Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1001
    Ajanimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6F Diversion
    800 TL lerden 400 TL lere gelen fiyat politikası birşeylerin etksini gösterdiğidir.Hergün farklı bir ürün fiyatı yansıtmak lazım demek ki. Bugün günlerden gidon olsun ozman 200TL TR fiyatı ; bakalım neyi kaça bulucaz.
    mehmetenis bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1002
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Alıntı Ajanimo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    800 TL lerden 400 TL lere gelen fiyat politikası birşeylerin etksini gösterdiğidir.Hergün farklı bir ürün fiyatı yansıtmak lazım demek ki. Bugün günlerden gidon olsun ozman 200TL TR fiyatı ; bakalım neyi kaça bulucaz.
    Hadi bakalım bekliyoruz
    Ajanimo bunu beğendi.

  3. #1003
    Ajanimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6F Diversion


    200 yerine 150 TL kapıda Farklar toplamda bir sene içinde bir motosiklet fiyatına denk gelir mi acaba ?
    mehmetenis bunu beğendi.

  4. #1004
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Evet arkadaşlar bugün çok şükür sonunda nihayetinde zincirimi,dişlilerimi ve ön arka fren balatalarımı değiştirdim,
    İşlemi ümraniyede Şampiyon Motor dan Yunus Beyin vasıtasıyla yaptım,
    Toplam 630 TL mâl oldu.

    1-)Gold marka s3 racing ceramic carbon sintered metal ön fren balatası kod:099-100TL

    2-)Gold marka s3 racing ceramic carbon sintered metal arka fren balatası kod:021-100TL

    3-)D.i.d marka orjinal 520vx2 gold X ring zincir-200TL

    4-)İtalyan 45 dişli arka dişli:JT Marka-125TL

    5-)İtalyan 16 Dişli ön dişli:-75TL

    6-)İşcilik:30TL

    Toplam:630TL

    45T Arka Dişli



    16T Ön Dişli


    D.I.D Marka X Ring Zincir 520 Vx2







    Gold marka s3 racing ceramic carbon sintered metal ön fren balatası


    Gold marka s3 racing ceramic carbon sintered metal arka fren balatası



    -------------------------------------------------------------------------------

    Bu Görüntülerde +18Çıkan zincir,dişli,balatalar;







    -------------------------------------------------------------------------------
    Bu görüntü ise takozlar durumları gayet güzel




    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:24 ----------

    Alıntı Ajanimo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i1376.photobucket.com/albums/...ps7fb5d8a5.jpg

    200 yerine 150 TL kapıda Farklar toplamda bir sene içinde bir motosiklet fiyatına denk gelir mi acaba ?
    Üstat bu direksiyonun normalden ne gibi farkı var?

  5. #1005
    Ajanimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6F Diversion


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------

    Renk özellikle seçim şansı olduğu için siyah gri ya da metalik gri olabiliyor, kapıya teslim 200 tl yerine 120 TL ye geliyor. Ürün kutusundan 0 açılmamış olarak geldiği için herhangi bir motosikletin üzerinden sökülmemiş, çizikleri örtbas etmek için sen merak etme orası gaz kolunun takılı olduğu yer onun orjinali öyle diyen biriyle muhatap olunmuyor.
    mehmetenis bunu beğendi.

  6. #1006

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı Ajanimo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i1376.photobucket.com/albums/...psf99ded8f.jpghttp://i1376.photobucket.com/albums/...ps9058fb62.jpghttp://i1376.photobucket.com/albums/...psafbfd576.jpghttp://i1376.photobucket.com/albums/...ps0227ba4b.jpghttp://i1376.photobucket.com/albums/...ps6ea95333.jpghttp://i1376.photobucket.com/albums/...ps19ba3df3.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------

    Renk özellikle seçim şansı olduğu için siyah gri ya da metalik gri olabiliyor, kapıya teslim 200 tl yerine 120 TL ye geliyor. Ürün kutusundan 0 açılmamış olarak geldiği için herhangi bir motosikletin üzerinden sökülmemiş, çizikleri örtbas etmek için sen merak etme orası gaz kolunun takılı olduğu yer onun orjinali öyle diyen biriyle muhatap olunmuyor.
    Bana satarmisin bu resimdeki gidonu siyah oldugu icin .
    Cunku benimki metalik gri yakismiyo siritiyor.siyah daha orjinal duruyor.
    Siz gene siparis verirsiniz :-) ?
    mehmetenis ve Ajanimo bunu beğendiler.

  7. #1007
    Ajanimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6F Diversion
    Tam iki saat oldu değiştireli , ancak renk siyah değil sipariş ettiğim koyu gri idi. Satmak için değil ama siyah ta sipariş vermek aklımdan geçiyor .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------



    Bugün ki üründe bu olsun. Fiyat başta çılgın gelebilir ama sadece grenajın tekine bu fiyatlar istendiğini öğrenince tüm set 20 küsur parça artı sağ sol manetler artı yanında bir sürü entrika ile birlikte süper ürün. Gümrüğe takılacağı kesin ama %20 vergisi ile birlikte radikal değişiklik için birebir. Yaza hazırlık için şimdiden düşünebilirim.
    mehmetenis bunu beğendi.

  8. #1008
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Üstat bu yurt dışından gelen gidon ile bizim motorların üzerindeki gidon arasında rengi haricinde şekil farkı var mı?
    Mesela daha mı dik veya daha mı geniş?
    Ajanimo bunu beğendi.

  9. #1009
    Ajanimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6F Diversion


    Renk dışında hiçbir farkı yok. Üzerinde denge topuzlarının değişik uçlu olanları için extradan parçaları var. Haricen istenirse kullanılabilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------

    Selamlar bu arada 50 km kadar kullanma fırsatım oldu , en ufak bir fark yok açı çap yada boyla ilgili. Sadece kullanılan malzeme biraz daha sağlam hissi verdi. Gönül rahatlığı ile alınabilir , kullanılabilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:35 ----------




    Bugün de bu olsun
    mehmetenis bunu beğendi.

  10. #1010
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Hayırlı uğurlu olsun, Güzel günlerde kullan sana tavsiyem 2,5 yada 3 cm gidon yükseltmesi yaptır gerçekten çok faydasını göreceksin benimkin de var oldukça memnunum.

  11. #1011
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Arkadaşlar geçen zinciri,dişliyi değiştirdiğimi yazdım hatta detaylı resimlerini koydum,ama taktığım dişli 46 T değil 45 T,bugün avcılar ümraniye tekrar avcılar arasında son hızın 170 geçmediğini gördüm bunun sebebi 46 yerine 45 dişli takılmasından mı kaynaklanıyor.
    Hadi son hız düştü diyelim ters orantılı olarak yakıt performansının artması gerekecek bu düşüncem doğru mu değil mi?

  12. #1012
    Ajanimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6F Diversion
    Selamlar; orjinalinin 16/46T olduğunu biliyorum. Akselerasyon için 16/47T kullanılabiliyor ancak son hızda düşme olur , tam tersine son hızda artış ancak akselerasyonda kayıpla 16/43T kullanıyorlar. Ancak 45 hiç duymadım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

    Bu arada dişli sayısında ki değişimle doğru orantılı zincir bakla sayıları ile de bir yazı yazmışlar akşam müsait olunca bakıp mantığınn söylemeye çalışırım
    mehmetenis bunu beğendi.

  13. #1013
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Üstat bi bakalımda bende çok merak ettim açıkçası..

  14. #1014
    Ajanimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6F Diversion
    Kesin bilgi olmamakla beraber ( ki muhtemelen bir sürü karşı çıkan olacaktır zamanla) Şimdi bu iş ciddi karmaşık . İşin doğrusu ön dişli 16 arka dişli 46 diş olması gerekiyor. 520 bakla dedikleri zincirde tam oturuyor dişlere. Ancak 45- 47 yada 43 dişli konulduğu zaman bakla sayısı fazla ya da az olduğu için zincirde tam oturmuyor , dişlinin ya sırtına denk geliyor atlama yaptırıyor ya da çok bol gelip kaçırma yapıyor.Bu da ya son süratte ya da akselarasyonda kaçırma yapıyor. Yani ön dişlide 16 kullanıp arka dişli de 46 yerine 45 ya da diğer versiyonları kullanırsanız muhakkak zincirde de ya bakla eksiltmeniz ya da fazlalaştırmanız gerekiyor. Verdikleri reçetede 520 525 530 zincir ile ilgili 525 520 ye göre 2 mm daha kalın 520 530 a göre 4 mm daha kalın gözüküyor , birde genişlikler var ki sormayın gitsin.Bu yinede bizin süper zekamızı test eden bir örnek gibi oldu. Eğer dişli tam oturmuyorsa biraz daha sık ama son süratten ya da akselarasyondan feragat et.Ya da fırlayıp biryerleri parçaladağında nasılsa motosiklet sürücüsü kabahatliydiye getir.Bütün bunların neticesinde daha önceki iş hayatımda edindiğim bilgiyle eğer dişli zincire uygun değilse ikiside yeni olsa bile çok kısa sürede aşınma gösterip birbirine uyumlu hale gelecektir ancak iki metal parça biribirini çok hzılı yediği için ve zincir daha sağlam olduğu için dişli kısa zamanda gere gere kullanılmaz hale gelecektir.Bir diğer detay da sanırım dişli ve zincir grubu fiyat dahilinde yurtdışından set olarak 43 45 46 47 ve zincir ve diğer aparatlar birlikte geldiği için ve herkesin ihtiyacı bir tane dişli olduğu için kimin şansı neye denk gelirse oluyor. İşte sırf bu yüzden kendi göbek bağımı kendim kesmeye çalışıyorum. Doğru ya da yanlış ama iki teker üzerinde tamamı denge prensibi üzerine kurulmuş harika bir aletin altımda 50 km nin üzerine çıktığı süratlerde maalesef kaderimi MERAK ETME ABİ BİŞİİ OLMAZ adamlarına bırakamıyorum.Son bir anektod olsun, daha fazla kafa şişrmek istemem ; 2013 senesinde 20 yıl boyunca hayalini kurduğum BMW (evet ismi cismi ile ) motosikleti , sırf nasılsa alamam , param yetmez ama olsun görmek bile keyif verir diyerek Borusan Otomotiv Bmw Motorrad ( vayy vayyy vayyy isme bak o bile heyecan veriyor ) a girdim. Ehh süklüm püklüm ikinci el varmı diye sordum zank die önüme ultra bir F700 GS full artı full bir makine çektiler 45 saniyede Hava berbat buz gibi soğuk resmini de yüklerim becerebilirsem. Ben sormadan ceplerde kine yetecek bir bütçe ile makineyi almam 1 saat sürdü . Fakat test için verdikleri 24 saatin ilk 5 dakikasında zincirden bir tangırtı geldiğini farkettim.Hemen dönüp bunda bir gariplik var dedim ancak acemilikmi dersin yoksa heyecan mı ; zincir gevşek o çarpıyor sabah satışla birlikte hallederiz dediler Uzay Üssü Alfa dan. Sabah sevdiğim bir Servise uğradım nedir diye lastik te ve jantta ki metal tozlarını gösterdi. Gerisi hoş olmayan maceradır.
    217 km sürati Manavgat - İstanbul arası Düzce otobanda çok temiz gördüm XJF ile belki biraz daha yürürdü ama bana yettide arttı bile hala cebimde duruyor fazlası.
    mehmetenis bunu beğendi.

  15. #1015
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Uzun yazınızdan anladığım kadarı ile,
    Aslında standart olan ön 16D-Arka-46D ve 520 bakla olan zincirler ise bu dişli sayılarına tam oturuyor.ama Dişliler büyür veya küçülür ise zincirinde baklaları bu seneryoya göre ayarlanmamışsa bol veya gergin olmasından dolayı atlama yapabileceğini söylüyorsunuz.
    Ben burada şunu hemen ekleyeyim benim did marka zincirim 520 vx yani 160 bakla ve tam oturdu.özellikle sizin dediğiniz hususun aynısını dişliyi ve zinciri takarken usta özellikle belirtti.

    Ben bu yüzden dişlilerin kırılabileceğini veya zincirin kopabileceği zannetmiyorum ama insan yapısıdır güvenmek zorundayız.

    Benim tespitim son hızımda sanki düşme yaşadım,bu durum motorda 2 kişi oluşumuzdan kaynaklanabilir,
    Yanlış vites seçiminden kaynaklanabilir o anki hava yol şartlarından kaynaklanabilir,tam bilemiyorum
    Debriyaj balatasından,lastiklerin havasından vs vs...

    Bu çok önemli bir olgu değil ben yeni değişen parça olduğu için direkt olayı zincir ve dişliye bağladım.
    Zaten,çok hızlı kullanan bir yapım yok,ama şunuda farkettim ilk aksekerasyonun artığını hissettim
    Yani mtr daha hızlı tepki vermeye başladı buda doğru orantılı olarak son hızın düşmesine sebep olmuş olabilir.
    Tabii bu kanatimce yakıta da etki edecek artı yönde ilavede bulunacak diye düşünmeden edemiyorum.

    Yazdığınız yazıya dönersek BMW F700 Gs ne oldu onu çok merak ettim.

    Yazdığınız yazı için çok teşekkür ederim.

  16. #1016
    Ajanimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6F Diversion
    Lastik konusu ciddi ciddi can sıkmaya başladı. Tavsiyeniz varmı. 160 tan 170 ebata geçmeyi düşünüyorum. Yük ve hız indeksleri her halikarda daha iyi. Aslında sürat yapmak için değil daha çok şehir içinde her frende anlamsız kaymaya başladığı için yol tutuşu daha iyi bir marka ya da model önerisi , tecrübesi olan varmı?
    mehmetenis bunu beğendi.

  17. #1017
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı Ajanimo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik konusu ciddi ciddi can sıkmaya başladı. Tavsiyeniz varmı. 160 tan 170 ebata geçmeyi düşünüyorum. Yük ve hız indeksleri her halikarda daha iyi. Aslında sürat yapmak için değil daha çok şehir içinde her frende anlamsız kaymaya başladığı için yol tutuşu daha iyi bir marka ya da model önerisi , tecrübesi olan varmı?
    Ebatı değiştirmen pek bişeyi etkilemez iyi de olmaz zaten, yükseklik değişeceğinden sürüş dinamiğin etkilenebilir. Yol tutuşu istiyorsan yumuşak hamurlu serilerden alacaksınız. Michelin Pilot Power, Metzeler M7rr, Pirelli Diablo Rosso 2-corsa gibi. Lastikleriniz fabrika çıkışı olanlarsa arada dağlar kadar fark olur bu lastiklerle.
    mehmetenis bunu beğendi.
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  18. #1018

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Michelin pilot power 4 en iyisi cift hamurlu 2014 model al ben alicam yakinda. 4 tane fitil var lastiklerde yama yok tedirginim .
    Sakin 170.alma kimse onermiyor.
    mehmetenis bunu beğendi.

  19. #1019
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Benim motorumda michelin pilot power lastikleri var geçen kış ufak tefek kaymalar haricünde sıkıntı yaşamadım,benim lastiğim 2013 ağustos üretimi,
    Yaklaşık 10.000 km yol yaptım,memnunum tavsiye ederim.
    Size ise michelin pilot road 4 tavsiye ederim bende alırsam o lastikten alıcam.Yalnız üretimi 2014 veya 2013 sonu olsun bayatlamış lastikler piyasada ucuza satılıyor[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:18 ----------

    Değerli Arkadaşlar ,lastik seçimlerinizi tek tek dikkatli bir şekilde okudum,

    www.lastikal.com.tr

    Metzeler Tourance Next 160/60ZR17 69W M/C Enduro Cadde-683TL(ARKA)
    Metzeler Tourance Next 120/70ZR17 58W M/C Enduro Cadde-613TL(ÖN)
    TOPLAM:1296TL
    http://imageshack.us/a/img901/9596/SxXYfw.jpg

    Bridgestone Battlax Sport Touring T30 120/70ZR17 M/C 58W-444TL(ÖN)
    Bridgestone Battlax Sport Touring T30 160/60ZR17 M/C 69W-483TL(ARKA)
    TOPLAM:927TL
    http://imageshack.us/a/img902/3349/iSy3Lm.jpg

    Michelin Pilot Road 4 160/60ZR17 69W-663TL(ARKA)
    Michelin Pilot Road 4 120/70ZR17 58W-490TL(ÖN)
    TOPLAM:1153TL
    http://imageshack.us/a/img661/7359/pXgpeJ.jpg

    Sıralama:
    Metzeler-1296TL
    Michelin-1153TL
    Bridgestone-927TL

    Benim motorumda Michelin Marka Pilot Power model lastik var,04.11.2013 tarihinde 18.882 KM aldım, şu anda motorum 03.08.2014 İtibariyle 27.389 KM Toplam 9666 KM yol yapmışım, bunun 2.201 KM İstanbul-Kayseri-Isparta/Yalvaç-İst. arasında yaptım diğer kullanımlar yaz kış şehir içi kullanımda geçerli ve ben Michelin lastiğinden oldukça memnunum yeni bir lastik alırsam da muhakkak Michelin pilot Road 4 tercih ederim.

    Bence sizde Michelin bu lastiğini inceleyin derim....

  20. #1020

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    agustosta sakaryanın kocaali ilçesinin karatoprak köyüne gitmiştim bi kaç parça manzara doğa görelim içimiz tabiat koksun .



    burdan su içmek gene nasip oldu okadar soğuk vede güzelki 24 saat akan bir kaynak suyu o sıcakta çok susamıştım kana kana içtim bu sudan



    burasıda ortaköy yanlış anlaşılmasın istanbul ortaköy deyil kocaaliye bağlı ortaköy (kocaali sakaryanın bir ilçesi koceeli izmit ile karıştırmayın)



    kocaali sahil kenarı



    burası istanbul yeşilköy sahil kenarı istanbulun gürültüsünden uzak kafa dinlemeye gittiğim yerlerden biri



    burasıda bizim istanbuldaki mahallemiz



    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler