---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...61056622/detay
sİZCE NASIL MOTOR
Güzel motor bakılabilir. Egzosu ne acaba?
EKSPERTIZE SOKMAK ISTIYORUM MOTORU MAKINAYA BILDIGINIZ YER VARMI ACABA SCOOBOY
İstanbulda kızıltoprak delta Yamaha da Gökhan ustaya gösterebilirsin.
Arkadaslar bu motorun ısınma problemı varmı
Hayır yok
Zaten su soğutmalı sistem
Şehiriçi sürüşte bile fan açtığını hatırlamıyorum
Şehiriçinde sağ ayak tarafina egzosun sıcaklığı vurur
Arkadaşlar, 2014 model Race Blu Diversion F'lerde "depoda" mat değil de metalik siyah kullanılmış gibi geldi bana, dikkat eden var mı??
RESIMLERDE GORDUDGUM KADARAYILA MAT DEGIL GALIBA HAKLISIN
Merhabalar. aşağıdaki linkteki motor hakkında bilgisi olan var mı acaba?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-ilk-sahibinden-xj6-s-159521056/detay/
fan açmıyor demiş bir arkadaş, fan özellikle yaz aylarında 50kmnin altında gidersen ışıklara takılırsan falan çok rahat açıyor ama bu problem değil 4 silindir makina için normal bir durum. bu arada bende motorumu satışa çıkaracağım ama üşeniyorum hala sahibindene koymaya 2009 model temiz 18000de naked fazlasıyla bakımlı ve aksesuarlı. çok seviyorum bu aleti ama satma sebebim rüzgar almayacağım bir motor bakıcam artık malesef nakedtan vazgeçeceğim.
ya rüzgarın tek etkisi zaten kaskın içinde uğultu olması 2000 liralık karbon bell marka kaskım var sesi bayağı kesmesine rağmen genede baş ağrıtacak kadar uğultu oluyor hangi kaskı takarsan tak zaten bu olacaktır. yoksa rüzgarın vücudunu etkileyecek bir etkisi yok heleki 120 ile hiç olmaz. genelde şehir içi kullanılacaksa naked iyi bir seçim, benim uzun yol planlarım olduğundan istemeyerekten naked motorumu satma durumuna geldim ama kararsızım yinede, grenajlı motor benim için hiç çekici değil. şu diversion f kullanmak hiç nasip olmadı rüzgar konusunda nasıl çok merak ediyorum açıkçası, ancak diversion f alıyorsun o kadar para verip abs opsiyonu yok oda ayrı bir saçmalık, ne mantığı var anlamış değilim. yoksa xj6 motoru piyasadaki en iyi motorlardan birisi bence mekanik olarak hem güçlü hem sorunsuz hem titreşimsiz hemde az yakıyor. fazer 8 abs almaktansa diversion absli almayı tercih ederdim.
benimde 3 haftalık tecrubelerim doğrultusunda motor sıcaklığı 80 derecelerde geziyor fakat ışıklarda dur-kalklarda 90 -100 arası derecelere çıkıyır ama fan açtığını bende doğru düzgün hatırlamıyorum henüz,
şöyle bir sorum var özellikle sabahları motor soğuk ken boştan 1. vitese geçerken tak sesi geliyor böyle rahatsız edici bir ses değil ama bir sorayım dedim ?
Yinede bir sorayım dedim çok teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------
günde ortalama 30 KM yol yapıyorum bostancı - Mecidiyeköy sabah trafiği ile değerlendirmek gerekirse motor için çok seri esnek diyebilirim,
araçlardan kaçma konusunda baya bir kolaylık sağlıyor, özellikle vites aralıkları şehiriçi için benim çok işime yaradı (250cc lik motordan sonra) sürekli vitesleri kurcalamana grek kalmadan hız değişikliğine imkan sağlıyor ,yakıt konusuna çok deyinemiyorum 3. depodayım ilk 2 depoda 65 tl ile 200- 210 KM yol giderken son depoda 220 KM oldu son 2 çizgiye yeni düştüm yani ortalama şimdilik 5.5 lt yakıyorum ama daha alışıyorum önümüzdeki hafta uzun yolda test edicem tekrar paylaşırım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)