Yamaha XJ6 / XJ6 Diversion Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
08 Temmuz 2018, 11:55
#2041
Reklamlar
-
08 Temmuz 2018, 19:37
#2042
Yağı 15w-50 ile değiştirdim.Tam sentetik mobil 1 kullandık.Biraz daha iyi gibi gelsede tam olarak sorun buymuş diyemedim.Ben de başlangıçta kavrama balatalarından şüphelendim ama aldığımda 13500 km de olduğu için yağ olayını denemek istedim.Şu anda 16000 km civarında ama tabii ki daha önceki kullanıcılarının ne derece hor kullandığını bilmiyorum.Bi servis yolu gözükecek sanırım.Bu km de olması da km düşürme gibi durumları düşündürmeye başladı.
-
09 Temmuz 2018, 00:39
#2043
Debriyaj manet boşluğu doğrumu?
-
09 Temmuz 2018, 02:24
#2044
Doğru olmalı.1.5 - 2 cm civarında serbest boşluğu var.Sıktığımda da tam olarak ayırıyor.
-
09 Temmuz 2018, 03:34
#2045
Şunu bir deneyin, motor ısınsın fan açsın kapasın, sonra düz zeminde durun boştan bire alın fakat bire geçtikten sonra ayaklarınızı bir iki saniye havaya kaldırın veya motoru dik dengede tutacak şekilde debriyajı bırakmadan durun.Motor ileri gitmeye meyillitsede saç veya balata ömrü dolmuş olabilir çünkü tam ayırmıyor.Tabi önce tel ve kurşun topuzlarını kontrol edin.
-
09 Temmuz 2018, 20:56
#2046
Motor ısınmış haldeyken birinci viteste ve elim debriyaja basılıyken ileri doğru hareket etmeye çalışmıyor.Fakat şöyle bir durum var.Elim debriyaja basılı ve birinci vitesteyken ani gaz verince motorun zinciri silkeleniyor.Telin uç kısımlarına baktığımda da herhangi bir yıpranma veya kopma göremedim.
-
10 Temmuz 2018, 01:42
#2047
O silkelenme normal, debriyaj hafif tutar gibi yapıp bırakır zincir bir anlık kasılıp gevşer.Tecrübeli bir ustaya veya bilen birine gösterin.Bir ihtimal önceki kullanıcı değişik hareketler yapmışsa balatada veya saçlarda eskime olmuş olabilir.
-
10 Temmuz 2018, 02:47
#2048
Mehmet Esen adlı üyeden alıntı
Yağı 15w-50 ile değiştirdim.Tam sentetik mobil 1 kullandık.Biraz daha iyi gibi gelsede tam olarak sorun buymuş diyemedim.Ben de başlangıçta kavrama balatalarından şüphelendim ama aldığımda 13500 km de olduğu için yağ olayını denemek istedim.Şu anda 16000 km civarında ama tabii ki daha önceki kullanıcılarının ne derece hor kullandığını bilmiyorum.Bi servis yolu gözükecek sanırım.Bu km de olması da km düşürme gibi durumları düşündürmeye başladı.
Valla Mehmet bey kusura bakmayın ve kimsenin günahını almak istemem ama 2013 model tam 5 yıllık bir motor bana 13 bin km'de denilse oradan koşarak uzaklaşırdım. Hele ki bahsi geçen motor spor tarzda yüksek devirli olduğundan motorun yıpranma hızı daha yüksektir. Onu da geçtim genelde bu tarz motorların kullanıcıları biraz motoru hırpalarlar. Bu gibi etkenlerden ötürü bence "ama daha 13 binde " gözüyle bakmamalisiniz diye düşünüyorum. Zira zamanımızda km düşürme işi çok basit. Kardeşim bile gelse abi satayım motorumu 13 bin km'de ama 2013 model dese inanmazdım şahsen.
Başta da dediğim gibi kimsenin günahını almak istemem ama bahsedilen km pek inandırıcı değil temkinli olmakta fayda var
-
10 Temmuz 2018, 09:55
#2049
Kendi sattığım motorum 2012 modeldi ve sattığımda 13000 de bile değildi.Tabii ki herkesi kendim gibi düşünmem doğru olmaz.Bu motoru da alırken muayene tarihlerindeki km lerine, manetlerin orjinalliğine , elcik ve disklerdeki yıpranmalara bakarak aldım ama 2018 yılında her türlü üçkağıtçılığın yapılabileceğine de eminim.Küçük bir yerde yaşıyorum ve burada çoğunlukla küçük cc motorlar olduğundan servislerin bu tarz motorlar hakkında çok tecrübeli olacağını düşünmüyorum.En iyisi bi yetkili servise göstermek olacak sanırım.
-
17 Temmuz 2018, 08:46
#2050
Adana İl Temsilcisi
benim motorum 2011 model ve henüz 27500 km.de.genelleme yapmak bence yanlış olur.mesela ben tam 1,5 aydır motora binmiyorum.genelde de motorumu uzun yolda kullanırım,şehir içinde pek kullanmam.bu kullanım tarzıyla bu km.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
17 Temmuz 2018, 13:10
#2051
bassturbin, dostum debriyaj setini nereden aldın? yaylar da dahil mi? Benim motosiklette de hafiften ayırmama problemi var. Normalde fark edilmiyor sadece orta ayaklığa aldığım zaman vitese takıp debriyajı sıktığımda arka tekerlek dönmeye uğraşıyor.
-
17 Temmuz 2018, 22:22
#2052
OzanAntalya adlı üyeden alıntı
bassturbin, dostum debriyaj setini nereden aldın? yaylar da dahil mi? Benim motosiklette de hafiften ayırmama problemi var. Normalde fark edilmiyor sadece orta ayaklığa aldığım zaman vitese takıp debriyajı sıktığımda arka tekerlek dönmeye uğraşıyor.
Maslak ebc bayiinden aldım.Orta ayaktayken dönmesi normal önemli olan düz zeminde sizi götürmeye çalışıyorsa sıkıntı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------
Yaylar balatalar ve saclar takım olarak evet.Yukarıda yazdım yaylara vs pek gerek yok.
-
04 Eylül 2018, 00:10
#2053
Merhaba;
Bakım yaparken ilk defa dikkatimi çekti fakat resimde pek belli olmuyor, Subapların gözüken kısımları bariz yağlanmış ve hava filtre kutusu arasında yağlanma vardı normal bir durummu fikri olan varmı ? Bujilerde yağlanma yok. - Motor 40bin de.
-
06 Eylül 2018, 22:01
#2054
Normal, buji tırnak aralıklarını ölçün, 20.000 km geçtiyse yeni bujileri takın.Buhar yapan yağ ve ikinci hava sisteminde motora tekrar egzost gazları geri veriliyor.
-
07 Eylül 2018, 10:52
#2055
Sesi çıkmıyor xj6 cıların.
Beyler motorlarınıza çok iyi bakın ucuza satmayın.
Her geçen gün daha kıymetli olmaya başladı xj6 lar.
-
26 Eylül 2018, 15:35
#2056
Merhaba arkadaşlar abiler xj6 diversion almayı düşünüyorum 2011 2012 model artıları eksileri nedir sizce diğer düşündüğüm model nc700x onu sırf abs ve bagaj için düşünüyorum sizinde fikirlerinizi almayı istedim yardımcı olursanız sevinirim
-
27 Eylül 2018, 01:25
#2057
3rd3m35 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar abiler xj6 diversion almayı düşünüyorum 2011 2012 model artıları eksileri nedir sizce diğer düşündüğüm model nc700x onu sırf abs ve bagaj için düşünüyorum sizinde fikirlerinizi almayı istedim yardımcı olursanız sevinirim
Nc kuvvetli ve seri değil xj6 bildipin 600 lük spor ve seri motor.Xj6 ya da arka çanta taktınızmı sorun biter.Nc nin o ön bağajı öyle kocaman birşey değil.Düzgün motor kullanan kimse frene pek ihtiyaç duymaz.Elinizin ayağınızın ayarı varsa absye gerek yok.Bilmediğiniz önünüzü görmediğiniz yerdede gaz açmazsınız olur biter.İlk başta söyleyeceğimi şimdi söyliyeyim nc ve xj6 aynı sınıf makineler değil kıyaslamak için.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:20 ----------
Xj6 nın hiç olumsuz bir yanını görmedim şahsen diversiyon f olanını kullanıyorum.Motor kısmı uzun ömürlü ve sağlamdır.Vaktinde bakımlarını yaptırdıkça uzun km ler binilebilir bir olumsuzluk olmadıkça, 600 sınıfı 4 silindir en az yakıt tüketen motordur.Fazla hız serilik vs sevmiyorsanız biryerlere gidip geleyim bazende gezeyim basıncada biraz gitsin derseniz nc yi düşünün.Nc nin deviri düşüktür 100 km den sonra hız ve tork 100 e kadar gibi değil dahada düşer, ama xj6 öyle değil sonradan ortama katılan çekingen ama sende neler neler varmış denilen tipler gibi huyu vardır, nede olsa 4 silindir, nc de tork hissedilir alt ve orta devirlerde ve düşük hızlarda gaz açınca.
-
27 Eylül 2018, 16:48
#2058
hız yapmayı seven biri değilim sınıf olarak da farklı makinalar daha önce racing motor kullandım çok rahatsız etti açıkçası rahat bir motor bakıyorum
-
27 Eylül 2018, 22:40
#2059
Xj6 da rahatsız eden eğik kullanma yok.Yarı dik yarı hafif eğik kullanımı var.
-
29 Eylül 2018, 19:11
#2060
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler