Hyosung Gt 650R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Motor tipi DOHC, 8 Sübap, Su Soğutmalı, V-tvin(90C)
Çalıştırma Sistemi Elektrik
Hacim 647 cc
Silindir Adedi 2
Maksimum Güç 79 Hp
Maksimum Tork 68.1 Nm / 7500 rpm
UxGxY 2060x655x112mm / 2060x740x1090 mm
Tekerlek Mesafesi 1435 mm
Yerden Yüksekliği 130 mm / 150 mm
Ağırlık 208 kg / 196 kg
vites Adedi 6
ön Fren Çift Disk
Arka Fren Disk
Ön Lastik 120/60 - ZR 17 55W
Arka Lastik 160/60 - ZR 17 69W
Sele Yüksekliği 780 mm
Yakıt Tank Kapasitesi 17 lt
Akü 12V 12Ah [/COLOR]
aslında gt 250r almak istiyorum ancak soğutma sistemi yüzünden beni 650r daha yakın geliyor acaba suile hava soğutma arasında nasıl farklar olur
[B][COLOR="Green"]1908 Üsküdar İnfaz 1908[/COLOR][/B]
İSTANBULU İZLİYORUM ÇAMLICADAN
Reklamlar
-
4 silindir olsaymış tadından yenmicekmiş yani ama gt250r iyi tutuldu
-
ben gt 650r kullanıyorum. Fiyat olarak ve performans olarak ideal. Elbette 4 silindir değil. Bu fiyata daha iyisini bulmak bence zor .
[B]::158::[/B] [COLOR="Red"]34 FK 6005[/COLOR]::158::
BİNDİM BİR ALAMETE GİDİYORUM KIYAMETE
-
aslında gt 250r almak istiyorum ancak soğutma sistemi yüzünden beni 650r daha yakın geliyor acaba suile hava soğutma arasında nasıl farklar olur
[B][COLOR="Green"]1908 Üsküdar İnfaz 1908[/COLOR][/B]
İSTANBULU İZLİYORUM ÇAMLICADAN
-
eğer otora yeni başlıyorsan 650lilik bi motor tabikide senin için iyi olmaz kendini düşünüyorsan gt 250 r modelini alırsın
ayrıca 250 modeli sadece hava değil yağ&hava soğutmalı diye geçiyor internet sitesine bakarsan
2 motoruda aynı rahatlıkta kullanabilirsin hiç bir problem teşkil etmez....
sadece ama sadec hava soğutması olan bir motorla çok uzun süre uzun yol yapamazsın motorunu arada durup dinlendirmen gerekir yoksa motor bi süre sonra boğulmaya başlar nedeni ise giderek ısınması ve benzinin çoğu zaman motor bloğunun içine giremeden son kısımda ısıdan yanmasından kaynaklanıyor...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
gt250r ile mesela ben 600 km hiç durmadan gelicem he ama 5 dakkalık 4 5 kere sigara molası vermek şartı ile :D
-
erhanım durmadanda gidersin sen o yolu :d
koçum bee kim tutar seni bea yürü bee (az gaz olsun )
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
ver gaz ver çok yakmam enjeksiyonlu çünkü
-
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
sadece ama sadec hava soğutması olan bir motorla çok uzun süre uzun yol yapamazsın motorunu arada durup dinlendirmen gerekir yoksa motor bi süre sonra boğulmaya başlar nedeni ise giderek ısınması ve benzinin çoğu zaman motor bloğunun içine giremeden son kısımda ısıdan yanmasından kaynaklanıyor...
aslında bu tamamen bi önyargı.
ağustos sıcağında antalya sahil şeridinde artçılı ve yüklü olarak yol yaptım. hiç bi zamanda durup motoru dinlendirmek gibi bi sıkıntım olmadı. aslında gs500 ü kullandığım 15 bin kilometrede hiç böyle bi sıkıntım olmadı. uygun devir bandında kullandığınız müddetçe hava soğutma hararete yol açmaz.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
VaScO1925 adlı üyeden alıntı
ver gaz ver çok yakmam enjeksiyonlu çünkü
tamam sen motoru al gel ben gazlıcam
chopperrider adlı üyeden alıntı
aslında bu tamamen bi önyargı.
ağustos sıcağında antalya sahil şeridinde artçılı ve yüklü olarak yol yaptım. hiç bi zamanda durup motoru dinlendirmek gibi bi sıkıntım olmadı. aslında gs500 ü kullandığım 15 bin kilometrede hiç böyle bi sıkıntım olmadı. uygun devir bandında kullandığınız müddetçe hava soğutma hararete yol açmaz.
tabkide öyle olur ama genel olarak kimsenin motoru ole düşük devirlerde kullanmadığını göz önüne alırsak sonuçları bu şekilde oluyor yoksa dediğiniz gibi dikkatli kullandığınız taktirde sorun olmuyor...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
tabkide öyle olur ama genel olarak kimsenin motoru ole düşük devirlerde kullanmadığını göz önüne alırsak sonuçları bu şekilde oluyor yoksa dediğiniz gibi dikkatli kullandığınız taktirde sorun olmuyor...
sanırım uygun devir bandı derken yanlış anlaşıldım. inanın ben motosiklet üzerindeyken ne gözüm yakıt ekonomisi görür ne başka bişey. hangi devirde kullanmaktan keyif alıyor, hangi devirdeki sesi duymak istiyosam o devirde kullanırım. ve bugüne kadar uzun yolda hiç öyle 4000-5000 rpm de gitmedim. vites değişimlerimi 8000 rpm civarı yaptım ve uzun süre 7000 rpm altına düşmeden yol aldım. 11 binde redlinea giren bi makine için yüksek değerler bunlar. ve bu kullanma sitiline rağmen bi sorun yaşamadım.
uygun devir bandından kastım gereksiz yere yüksek vites ve düşük devirde kullanmaktır. genelde acemi sürücüler yakıt ekonomisi için bunu yaparlar ve yağ dolaşımı zayfladığı için hararet oluşabilir.
ama bu bile açıkçası düşük bi ihtimal.
bugün 1100 cc cruiserlar bile hava soğutmalı ve kullanan tanıdıklarım hiçbişeklide hararetten söz etmiyorlar. tek sıkıntıları şehir içinde bacaklarının biraz ısınması
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
Fiyatı düşünüldüğü zaman, hiçte fena bir makine değil.
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
-
Her zaman Sıvı soğutmalı daha iyidir tabi ki.. Yalnız ; Düzgün kullanımda Çin malları bile şişmiyor.. Ki Hyosung Yağ soğutmalı bir motor Yani motor sürekli serinliyor
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
eğer kullanan arkadaşlar varsa en son hızını soylıyebilirlermi?
-
GT250R kullanmasam farklı bir motordan bu motora geçmek isterdim lakin aynı motora biniyormuş havasını taşımak sıkabilir insanı.
Hemde ağır bir motor yahu. Misal bir 600 RR'dan 20 kg ağır neredeyse.
Gerçi 2 silindirli olduğu için yakıt avantajı var.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
Bastan yanlıs anlamayı onlemek icin acıklama yapıyorum.
14.250,00 YTL verilipte 2 silindir 79 hp bir motora para veripte ıkına sıkıla trafikte can cekismek yerine aynı paraya 600RR , ZX6R veya R6 alıp buyuk cc nin tadına varmayı neden dusunmez insanlar anlamıyorum.
Acıkcası bana hiç mantıklı gelmiyor.
Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?
-
CERRAHI adlı üyeden alıntı
Bastan yanlıs anlamayı onlemek icin acıklama yapıyorum.
14.250,00 YTL verilipte 2 silindir 79 hp bir motora para veripte ıkına sıkıla trafikte can cekismek yerine aynı paraya 600RR , ZX6R veya R6 alıp buyuk cc nin tadına varmayı neden dusunmez insanlar anlamıyorum.
Acıkcası bana hiç mantıklı gelmiyor.
Bu motorla trafikte can çekişilmez ama sıfırına bu kadar para verilecekse alternatifleri düşünmek lazım noktasına katılıyorum.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
CERRAHI adlı üyeden alıntı
Bastan yanlıs anlamayı onlemek icin acıklama yapıyorum.
14.250,00 YTL verilipte 2 silindir 79 hp bir motora para veripte ıkına sıkıla trafikte can cekismek yerine aynı paraya 600RR , ZX6R veya R6 alıp buyuk cc nin tadına varmayı neden dusunmez insanlar anlamıyorum.
Acıkcası bana hiç mantıklı gelmiyor.
nie herkez senmi alsın pert etsin alsın pert etsin
oruç kafana Vurmaya başladı senin hadi aç hatipoğlunu anlatıyo gene :D
-
VaScO1925 adlı üyeden alıntı
nie herkez senmi alsın pert etsin alsın pert etsin
oruç kafana Vurmaya başladı senin hadi aç hatipoğlunu anlatıyo gene :D
Naparsın fordculuk kanıma işlemiş
Duran gordummu dayanamıyorum
Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?
-
adaş çok fenasın =) ama Allahtan ben hep arkandayım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler