Çok acılar çekerim çok acılar, köpek değilim onu ısıramam.. Isırırım dudağımı. Büyük kişilerin sırlarına ortağım, gene de nah şu kadar övünemem. Bütün ayıplar bende ama, ne yapıp yapmalı ulaşmalı dostlara. Geri de kalmayı kendime yediremem..
gt 650 r sahıbı olanlar tecrubelerını yazabılırler mı acaba?
motorla ılgılı en sevdıklerı , en cok sıkıntı cektıklerı ...
yanı bu motorla ılgılı bılgı ve tecrubelerını paylasacak arkadaslar arıyorum cevap atarlarsa sevınırım..
Çok acılar çekerim çok acılar, köpek değilim onu ısıramam.. Isırırım dudağımı. Büyük kişilerin sırlarına ortağım, gene de nah şu kadar övünemem. Bütün ayıplar bende ama, ne yapıp yapmalı ulaşmalı dostlara. Geri de kalmayı kendime yediremem..
kardeş halen arıyormusun hysoung
Gt 650 R temiz varsa bende talibim
Motoru 600km dir kullanıyorum daha cok erken belkide ama binince insana bi güven veriyor özellikle torku aşırı derecede yüksek bir 600rr ile baş edebilecek derecede gidebiliyor emin olun torku onu yeri geldimi duman edebilir. Ara hızlanmalarda yalan yok 1000rr ile yürüyebiliyoruz tabi biyere kadar. Benim motorum 4500km de belkide yeni oluşu buna etken ufaktan bi yoklayayım dedim 246km/h kadar çıkabildi dahada zorlasam 250 göreceğinden eminim, ama gerek duymadım. yakıt yönünden çok komik belkide gülebilirsiniz ama otobanda ortalama 150-200 km hızlarda 100km de 4.5lt bu fiyata bundan iyisi yok emin olun. 250 fiyatına varsın 2 yaş eski olsun temiz bir 650lik makinaya binebilirsiniz. Benim motorum ikinci seri siyah şasilerden mutlaka alırken buna özen gösterin hyosungdaki kronik sorunların hepsinin düzeltilmiş versiyonudur bu. Ben bu motora uzun süre binmek istiyorun en az bi 3-4 yıl satmam bundan sonra anca 1000lik makina paklar çünkü eger benim gibi titizlikle binerseniz yagını gerektiği zaman değiştirirseniz bu v-twin size çook uzun zaman hizmet edebilir. Bu arada benimki turuncu heryerde göremessiniz kızlar ona aşık
hyosung debriyaj balatasını nasıl temin edebilirm arkadaslar bana önerisi olan varmı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------
var hocam bende iletişime geçersen görüşebiliriz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:48 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-bin-lira-fazla-olsun-650-cc-olsun-125149986/detay
satılıktır ilgilenenlere duyrulur
ARKADASLAR BENDE 2006 GT650 R VAR SATIYORUM İLGİLENEN VARSA 0535 705 7317 RENK KIRMIZI
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:20 ----------
BENDE 2006 650R VAR ISTERSENIZ RENK KIRMIZI 0535 705 73 17
beyler bana enjeksiyonlu model için termostat lazım. elinde olan varsa bana mesaj atarsa sevınırım. hadı ıyı bayramlar..
hayırlı pazarlar arkadaşlar... gt250comette 1 ay kadar kullanılmış gt650comet-gt650r amortisörü var elimde isteyen olursa uygun rakama verilecektir... gt250cometime takmışlardı boy1.78 ama balet değilim mecburen gt250 amortisörüne döndük
bana o amortisör ile çok yüksek ve sert gelmişti ikinci el 250ninkinden buldum taktım sv nin yakıt durumu şu oldu hiç birşey yapmadım kullandığım istasyonu değiştirdim 100km-36tl oldu hemde hiç kasmadım alt devir kullanayım diye
hyosung gt-250 comet + suzuki sv650s
makinan ne olursa olsun yeterki v-twin olsun...
Abi yinede 7.4lt/100km olduğunun farkındasın değil mi? Neredeyse benim 2 katım yakmışsın
Bizim arkadaşın 3 ay önce birine sattığı makinayı mı aldın sen ya? O da bu civarlarda yakıyordu.
Adam 100ü geçmeden kullandı 6.5lt /100km yakmıştı.
Tamam bu motosikletlere çok yakıyor diyorlardı ama bukadarı çok abartı. Ben 150 ile giderken bile 4.5lt/100km yakıyorum.
Enjeksiyonlu sendeki değil mi?
Silindirlerin senkron ayarını bir ölçtürsene. Çok basit bir işlem iki hortum takıyorlar 40tl -50tl ye baktırırsın. Eğer bundan sebep çok yakıyorsa zaten 2 depoda parasını çıkarır kara geçersin
farkındayım genede fazla yakıt ama işlerden çanakkaleye servise inecek zamanıda bulamıyorum... niyetim bugün akşamüzeri havafilitresi vs söküp bir bakınmak... birde ş.içine takılınca bu 105derecelere ulaşıyor ve fanda açmıyor... aldığım arkadaş 115derecede açılıyor dahada çıkmıyor dedi bu değer bana göre çok gibi sanki...
hyosung gt-250 comet + suzuki sv650s
makinan ne olursa olsun yeterki v-twin olsun...
hocam kesin arıza var o sıcaklık meselesinde aman 3 kuruşluk meseleden başına büyük sorunlar çıkmasın. 104-105 de fan açması lazım. 125 derecede üst kapak contası yanar aman !
üzerinde hiflo performance filitresi var 5000-5500 arası depo altından bir gurultu geliyor karnım aç der gibi orjinal filitresini satan adamı bir bulamadım gitti tr de hep k&n hiflo vs performance birde bir tiger trioval var ama sanki daha küçük hacimli birşeye göre üretilmiş gibi geliyor sese bakarsak...
bende bir silindirik tiger daha var ilk aldığım gt250 ile gelmişti o bile daha sağlam kükrüyordu yaz başı ona orjinalini taktım şimdi daha sıkı ivmeleniyor gibi... onunlada bir deniycem ama hyo dan çıkan boğazlı vidalı diğeri geçme sanayiye gidip açıktaki egzoza bir dümen yaptırmam lazım....
gerçi yaşta geçti unutkanlık hasıl oldu ama en son hatırladığım 98 sırad'ım bile 95-105 derece arası çalışıyordu 2004 den beri bir makinaya sahibi olarak binmeyince unutuyoruz böyle ne neydi diye...
Düşündüm taşındım bende GT - 650R aldım. 3.400 KM 2013 trafiğe çıkışlı. Hadi bakalım hayırlısı.
foto-vıdeo tecrubelerını beklıyoruz. pıyasada cogu kısının merak ettıgı ama cesaret edemedıgı bır model.
tatlı sert alt devirleri 2.silindir v motor olması sebebiyle dolu dolu. orta devirlerinde deliren üst devirleri nispeten daha saki bir motor.
bende go pro var. bir video çekerim artık bir kaç güne.arkadaştan da bekliyoruz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)