vallahi 79 hp ile trafikte can çekişileceğine katılmıyorum. ss kullanmak isteyen ama belli bi gücün gereksiz olduğunu düşünmek isteyenlerin tercih ettiğini ve edeceğini düşünüyorum.
örneğin ben bundan sonraki makinemin cbf500 olmasına karar verdim. evet 500 cc zaten kullanıyorum ve o paraya er-6n/f ya da biraz düşük modelli 600f bile alınabilir biliyorum ama ille daha güçlüsünü aramak zorunda hissetmiyorum artık kendimi. ve hep yineliyorum 50 hp civarında güç trafikte güvenli sürüş için yeterli. ama 185 hp makine kullananı da yadırgamam çünkü herkesin tercihi, beklentisi amacı farklı.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
Arkadaşlar 250R ı her şartta denedim. Redline de 184Km/h de gaz kapattım. Tam 166Km/h de redline ye girer. İzmir-Bursa 6 saat bilfiil yol yaptım.Yol yaptıkça motor açıldı.İzmir sıcağında bile hararet yapmadı. Yağ radyatörü tıpkı su radyatörü gibi performanslı. Tam sentetik özel yağ kullandığın sürece sorun olmuyor. Hali hazırda Suzuki nin 6 ileri 4 silindir turing raicing bir modelide yağ soğutmalıdır.
Motorun tek kusuru ve suçu kaslı yapısıdır. 600 lük muamelesi yapıldığı için heeer motorda zorlandığında olabilecek krank kırma dahil her türlü problem vıdı vıdı vıdı abartılarak bağıra bağıra anlatılıyor. Hiç düşünme bence..
ama şu söylemessek hyosung'a çok büyük ayıp etmiş oluruz adamlar koskaco kawasaki ile rekabet içindeler bu iş de her baba yiğidin harcı değil adamlar gt250r ile ninjayı er6 ile gt650 r yı kıyaslıyolar bir durup düşünmek lazım diye belirtmekistiyorum
[B][COLOR="Green"]1908 Üsküdar İnfaz 1908[/COLOR][/B]
İSTANBULU İZLİYORUM ÇAMLICADAN
hereksin bildiği gibi motosiklet bi yarış motosikleti değil ayrıca çift silindir olmasıda diğer bi yönü.nasıl bir cbr 600rr ile cbr 600rr motoru kullanılan cbf 600s hız performans konusunda yarışamasalar bile.ikisininde farklı kullanım amacı var.buda sport touring diye tabir edebileceğimiz 650 cc çift silindir motosiklet.kalkıpta 650 lilik diye cbr 600 veya diğer 600 cc super sport makinelerle karşılaştırmak doğru olmaz.eğer 4 silindir race kullanımlı makine olsaydı karşılaştırmak tabiki doğru olurdu.eğer ben gezicem hızı sevmiyorum ama aynı zmnda race görüntüsü olsun ve fiyatıda makul olsun diyorsanız doğru yerdesiniz bence...
Durdurun Dünyayı İnecek VARRRRR!!!.....
14.2500 ytl 'ye ancak 2 ci el rr yada r6 bulabilirsiniz yada benim gibi 0 km bir motor. 79 hp inanın hiçte kasmıyor
[B]::158::[/B] [COLOR="Red"]34 FK 6005[/COLOR]::158::
BİNDİM BİR ALAMETE GİDİYORUM KIYAMETE
100 km de 5.5-6 litre civarında mı yakıyor bilen varmı?
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
gt 250 r 100km de 4 - 5 litre son hız 160 170km. gt 650 r 100 km. de 6 litre son hız 200-210 km.
benim gv 650 235 görüyor,gt650 için hesap hatası söz konusu.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
mtoroon dergisini bulabilrsen orada 650 liğinde 250 liğinde testleri var geçmiş sayılarda...650 lilik 3 . viteste 180 görüyormuş öle diyor motoron dergisinde.son hız olarak 240 filan diyorlar ama efektif 210-220 civarı
Durdurun Dünyayı İnecek VARRRRR!!!.....
Eyong abi nerdesin bir hesap yap be abi son hız kaç bir zahmet
[B][COLOR="Green"]1908 Üsküdar İnfaz 1908[/COLOR][/B]
İSTANBULU İZLİYORUM ÇAMLICADAN
Katılıyorum gercı topıgı gereksızce kırletmek ıstemem ama arkadasıma daha yenı 5000 kmde 2007 kasa 2008 model fz6 aldık 12.500 e Plakasızdı tescılı bıle 2008 model oldu...
Neyse topıge gelırsek ben seyı merak edıyorum bu motorda da kardesı 250R gıbı kronık mekanık sorunlar var mı ??? Yanı bunuda zorlamadan mı kullanıyorsunuz ???
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
atlamak gibi olmasın ama motoru almak isteyenlere bakın ne buldum
yepyeni tazecik 650r
http://www.sahibinden.com/acil_ihtiy...XQQdisplayitem
[B][COLOR="Green"]1908 Üsküdar İnfaz 1908[/COLOR][/B]
İSTANBULU İZLİYORUM ÇAMLICADAN
bu motor uzun zamandır satılık 2007 model karbüratörlü. 2008 modeller de ST KANUNI yazar ve enjeksiyonludur. Fiyat farkı burdan oluşuyor. Diğer bir durum ise Hyosung 'un garanti olayının yedek parça olarak artık getirtememesi global motorun.
Aynı durum ST KANUNİ için geçerli değil. yedek parça sıkıntısı yok. Sonuç Hyosung alırsanız garanti olayını unutacaksınız. yada ST&KANUNI alacaksınız. İkiside aynı motor aynı fabrikadan çıkıyor.sadece disbiritörü değişti.
tecrübeyle sabittir.
[B]::158::[/B] [COLOR="Red"]34 FK 6005[/COLOR]::158::
BİNDİM BİR ALAMETE GİDİYORUM KIYAMETE
motorOn degisinin Temmuz sayisinda GT650R'nin testini yapmislar. Test sirasinda olculen efektif son surat 197.1 km/s, gostergenin yazdigi 224 km/s @ 9030 devir.
benim gördüğüm sürat 226 km
[B]::158::[/B] [COLOR="Red"]34 FK 6005[/COLOR]::158::
BİNDİM BİR ALAMETE GİDİYORUM KIYAMETE
Şöyle bakınırken Hyosung 650 R lara baktım da.. İkinci elleri 10.000 km'nin altındakiler 9 ile 12 000 YTL arasında.. 650 lik bir motor için asLında iyi bir fiyat yalnız Okuduğum yorumlara bakılırsa Son hızı ortalama 210-220 km/h...
Kullanan arkadaşlarımız arasında her hangi bir şikayeti olan var mı acaba ???
Veya Bu hızın üzerinde seyreden var mı... Merak ettim ; 650 cc bir motorun bu fiytta satılması piyasasını artırmalı aslında...
Peki bu arkadaş neden 250 km/h görüyorum demiş
http://www.sahibinden.com/arayin_kon...XQQdisplayitem
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)