If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
selam arkadaşlar bende Fıdıl almak istiyorum fakat size sormak istediğim şeyler var bu arada yeni evliyim eşimi motor almak için zor ikna ettim genelde motora 2 kişi bineceğiz ben 85 kğ 1.72 cm eşim 55 kğ 1.58 cm plaka+ruhsat masrafları haricinde 4.300 tl paramız var kafamda 3 motosiklet var Kymco like 125 Sym Fiddle 125 ve son olarak Fizy 125.Kymco Like 125 çok beğeniyorum fiyatıda normal fiyatının altında buldum (4.300 tl)Honda Fizy 125 te yere çok alçak altı sürtüyor diyorlar bide Fizy Pizzacı motoru ve tipide çok hoşuma gitmiyor.Fiddle hakkında tek bildiğim diğer iki modelden 1 hp daha zayıf motoru bu çok fark edermi bilmiyorum benim için öncelik selesi ve süspansiyonu rahat olsun çünkü 2 kişi bineceğiz 2.elde satarken sorun yaşarmıyım yedek parça sıkıntısı olurmu kronik bir arızası varmı çok arıza yaparmı kısaca arkadaşlar bana FIDILI önerirmisiniz bu motoru aldığım için beni doğduğuma pişman edermi parayı çok zor bir araya getirip biriktirdik alınca bidaha satıp üstüne para koyup başka bir motosiklet alma şansımız yok en az (2-3 sene) yardımlarınızı bekliyorum bu arada peşin para alacağız taksitle kredi kartıyla falan değil yardımlarınızı bekliyoruz
Öncelikle şunu söyleyeyim bende eşimle kullanıyorum sıkıntı olmuyor ilk motorum 5300 km oldu tek bir sıkıntı çıkarmadı Facebook kullanıyorsanız grubumuza bekleriz oraya da bunu yazarsanız birçok kullanıcıdan cevap alırsınız forumlara pek bakan yok o yüzden https://www.facebook.com/groups/symfiddle/
vvvveeeee Fiddle'landııııımmm
arkadaşlar gece gece biri aradı..sahur zamanı..anlaştık.gittim sabah istanbula..motor gebzede. bıraktım benim motoru atladık gittik gebzeye arabayla..motoru aldık. banka görevlisi cem bey ile güzel güzel sohbetler ettik..birbirimize güvenip motorları değiştirdik..yarın devir işlemleri olacak.
motor 2013 model , 2014 şubat çıkışlı... 1680 km de teslim aldım..gayet temiz. çok ufak bir çiğizi var ama sürtme falan değil.. bakımları zamanında yapılmış.gayet diri motor..ama hoşuma gitti.en basiti, motora sığdım ama uzun yolda totoda müthiş ağrı yapıyordu. lastikleri çok dandik. yani ben aslında yorum yapmak istemiyorum, çünkü eski motorum sym gts evo aklıma geliyor . onunla kıyaslıyorum ister istemez..ama görünüm konfor olarak gayet başarılı bir motormuş. bu kadar beklemiyordum...
seramik silindir olmasına güvenerek tam gaz geldim 200 km boyunca. hep ama hep dip gazdı..arka tekerin sol tarafında tamami ile yağ olmuştu zorlanmaktan.tahliye hortumundan çıkan atık yağ tamami ile janta bulaşmış. o derece zorladım, yakıtı denemek için... o şekilde 17 küsür kuruş yaktı.. yani 100 km de 3.4 lt yaktı.. benim 250 lik scooter ile aynı neredeyse ama olsun yapacak birşey yok..motorun keyfi var arkadaş o yeter tabi gelirken mimarsinan koprusunun orda bi moa verdim, sonra yola devam edecem ana basıyorum marşa tık yok..zar zor sağına soluna vura vura çalıştırdım..sinyak takılıyor çalışmıyor tak tuk çalışacağı yerde hızlı hızlı çalışıyor vs.anladım ki akü kutup başı gevşemiş.. eve geldim bi açtım, evet gevşemiş. hemen sıktım güzelce.. başka hiçbir sorun yok motorda..biliyorum, gts evo da ben 6 ayda 13.000 km yaptım, kaliteli motor olduğunu çok iyi biliyorum o yuzden içim çok rahat..
artık aranızdayım.. işte resimler
bu da son olarak, Ankaralı olmamın şerefine "kırmızı motor aldınmı, muradına erdinmiii "
fıdılınız hayırlı uğurlu olsun aramıza hoşgeldiniz güzel anlatımınızda renk katmış yazıya
evet sayfanın üst kısmına da yazmıştım. teşekkür ederim.daha iyisi senin olsun her zaman beklerim sizlri ağırlamaktan mutluluk duyarım..
Bir yerde bu motor ile ilgili yazı buldum.gayet iyi yazmışlar.
Alıntı :
-------
"Neredeyse Japon marka motosikletlerinin (Honda, Yamaha, Suzuki) kalite seviyesine ulaşmış iki Taiwan şirketinden birisi de SYM dir. SYM (Sang Yang Motors) 1961 yılından beri üretilmektedir. Eski tarz ve klasik görünümlü 50cc, 125 cc ve 150 cc scooter’ların hızla yükselen popülerliği ve müşteri talebi üzerine hemen hemen tüm markalarda bu tarzda en azından bir model görebiliriz. Scooter dünyasının düşük fiyatlı, düşük kaliteli piyasasından (çin mallarından) kaçmak hiçbir zaman kolay olmamıştır. SYM, Fiddle II 125 S modeliyle piyasaya bir başka yüksek kaliteli seçenek sunuyor ki, ilk defa scooter alanların çoğu pek fazla güvenilirlik ve dayanıklılık endişesi duymadan kolayca iki tekerlekliler kulübüne katılabiliyor. Anlayamadığım tek şey, bu kalitede scooterlar varken niye birisi zor kazandığı parasını gidip de bir hurda parçasına harcar? Halbuki SYM Fiddle II, klasik dizaynı olan 150cc’nin altındaki scooter’ların içinde iddialı bir konumda olma çabasındadır ki bunu da başarmış görünüyor.
SYM Fiddle II 125 S bu başarıyı elde etmek için, 124.6 cc’lik hava soğutmalı tek silindirli 4 zamanlı (7500 devirde 5,8 kW / 8 HP güç üreten) bir motora, elektronik CDI ateşleme sistemine, otomatik C.V.T. vites sistemine, 5.2 litrelik yakıt deposuna, önde 190 mm çapında disk ve arkada kampana frenleme sistemine sahiptir. Fiddle II 125 için 12 inçlik önde 110 / 70 ve arkada 120 / 70 lastikler kullanılmış. Ağırlığı ise 107 kg olup, 1870 x 695 x 1150 (exbxy) mm’lik boyutlarındadır.
Sürüş izlenimleri:
SYM Fiddle II 125′i kullanan hemen hemen herkesten olumlu yorumlar alınıyor. Sürüş hakimiyeti, konforu ve frenlerinin performansı bizden yüksek not aldı. Tek silindirli motorun performansı sürücünün beklentisine göre ”Yeterli” den ”İyi” ye değişebilir, ama genelde (45-70 km/h sürüşlerde) bu 125 cc’lik motorun performansı yeterli sayılır ve sürücüyü memnun bırakır.
Scooter’ın hakimiyeti ve frenleme performansı gerçekten iyi ve güçlü. Ön disk-arka kampana fren düzeninin isteğe göre ayarlanması oldukça kolay. Arka salıncaklı süspansiyon sistemi, keyifli ve sürücünün tepkilerine uyumlu bir sürüş sağlıyor. Bu kategorideki çoğu scooter’lar öylesine kuru ve sert bir sürüşe sahipler ki hatta yoldaki en ufak değişiklikleri bile anında sürücüye iletiyorlar. Ama SYM Fiddle II 125 sürücüsünün rahatını bozmadan küçük tümsekleri kolayca geçebiliyor ve aynı zamanda kıvrak bir sürüş imkanı da sağlıyor.
SYM Fiddle II 125 modelini alanların bu scooter’ı daha çok şehir içinde kullanmayı planladıklarını tahmin edebiliriz. Fiddle II 125, 45 km/h – 70 km/h hızları arasında çok iyi bir iş çıkariyor. Ama 85 km/h – 95 km/h hızları arasında scooter’ın zorlandığını ve dengesinin azaldığını kolaylıkla hissedebilirsiniz. Bunun sebebi kısmen Fiddle II 125′ın küçük (12-inçlik) tekerleklere sahip olmasıdır ki doğal olarak daha yüksek hızlarda büyük çaplı tekerlekler kadar iyi olamıyorlar. Fiddle II’yi otobanlarda da kısa süreli kullanabilirsiniz ama saatlerce otobanda sürmek istemezsiniz. Tabi ki bu bütün küçük tekerlekli scooterlar için geçerlidir. Kısa süreli tüm sürüşlerde Fiddle II 125′ten rahatlık açısından çok memnun kalacağınızdan emin olabilirsiniz. SYM Fiddle II 125 yolcu taşımak konusunda bir çok rakibinden daha kabiliyetlidir. Ortalama 80 kiloluk bir sürücü ve 60 kiloluk bir yolcuyla bile, Fiddle II gayet güven verici ve dengeli bir sürüş sergiledi.
İşçilik ve Montaj:
SYM Fiddle II 125′ın işçilik ve montaj kalitesi mükemmel denilebilecek kadar iyi. Tüm parçalar çok iyi monte edilmiş, hata payları oldukça az ve kullanılan malzemenin kalitesi de çok iyi ki bu scooter alırken önemli noktalardan biridir. SYM Fiddle II 125 de kullanılan plastik aksam ve boya işçiliği de oldukça yükses kalitede. Almayı düşündüğünüz uygun fiyatlı scooter’ın göstergeleri ve plastik aksamı daha yeniyken biraz mat görünüyorsa, artık zaman içinde suyun ve güneşin etkisi altında ne hale geleceğini siz tahmin edebilirsiniz. Neyse ki SYM’nin tüm yeni modelleri gibi Fiddle II 125 de bu konularda her müsteriyi memnun bırakıyor.
Diğer Özellikleri:
SYM Fiddle II 125′in en çok sevdiğimiz özelliklerinden biri elektronik sele altı bölmesi açacağı. Gidonun sol tarafındaki uzun/kısa far butonunu kısa far konumundayken aşağı bastığınızda sele altı bölmesi kolaylıkla açılır. Bir çok scooter’da sele altı bölmesi kilidini açabilmek için kontak anahtarına ihtiyacınız vardır ki bu da sürekli birşeyler alıp koyma durumlarında pek pratik değildir. Bu özellik sayesinde kontak anahtarıyla uğraşmadan istediğiniz zaman sele altı bölmesine erişebilirsiniz.
Elektronik Sele Altı Bölmesi Açacağı
Fiddle II 125 klasik çizgilere sahip ve Vespa’nın LX serilerine benziyor. Bu model Türkiye’de kırmızı, siyah ve beyaz renklerde üretilmektedir. Kırmızı rengin güzel tonunu neredeyse Fiddle II’nin hiç bir fotoğrafında göremezsiniz ama güneşte ve gün işiğinda çok beğeneceğiniz güzel bir kırmızı renkle karşılaşırsınız. Fiddle II’nin genel olarak boya işçiliği ve finisajı çok kaliteli ve test ettiğimiz kırmızı renkli modeli geçtiğimiz yerlerde oldukça dikkat çekti.
Elektronik sele altı bölmesi açacağından başka, gösterge panelindeki diğer özellikler tüm modern otomatik scooter’lardaki gibidir. Ön panel, hız göstergesi, kilometre sayacı, sinyal lambaları göstergesi, yakıt seviye göstergesi ve uzun far lamba göstergelerine sahiptir. Fiddle II’nin standart olarak arka çanta braketi ve bacak koruması arka plakasında torba ve küçük çanta gibi şeyleri taşıyabilmek için pratik bir kanca bulunmaktadır. Sele altı torpido bölümü bu sınıfta gördüğümüz en iyilerinden ve kolaylıkla XXL bir kaskı alabiliyor. SYM Fiddle II 125′in dikiz aynaları ise, küçük boyutlarına rağmen doğru konumlandırıldıkları ve birbirinden yeterli uzaklıkta oldukları için iyi arka görüş sağlıyorlar. Fiddle II’nin sele yüksekliği kendi sınıfındaki başka scooter’lara kıyasla daha yüksektir ama konfolu ve ergonomiktir. Selenin arkasında ise yolcu için oldukça fazla oturma yeri var.
Sonuç:
SYM Fiddle II 125′i sevmeniz için çok sebep var. Klasik bir dizayna sahip ve parça-işçilik kalitesi çok iyi. Bir Fiddle II kullanıcısının yıllarca sorunsuz ve keyifli bir sürüşe sahip olabileceğinden emin olabiliriz. SYM Fiddle II 125′in sele altı bölmesi hacminin büyüklüğünden bahsetmiştik. Buna bir de arka çanta eklendiğinde taşıma kapasitesi oldukça artıyor. Fiddle II’nin sürüşü güven vericidir ve konforu sınıfının üst seviyesindedir. İki yillik garantisini ve satış sonrası servisinin iyi olmasını da düşünürsek SYM’nin Fiddle II 125 S scooter’ı klasik görünümlü ve iyi performansa/konfora sahip bir scooter arayanlara dikkate değer bir seçenek gibi görünüyor.
-----
Vuhuuuuuuu
Ve Ramazan abide sonunda fiddle olayına bulaştı
Sığmam sığmayacam ama olsun skötür istiyom , cenk gel bu motoru al gel lan al bana skötür lazım diye diye sonunda sezonun ortasında patlattı bombayı abicim çok güzel bir hareket oldu bu motorun en güzel özelliği seleyi komple boşaltıp pazara gidiyorsun sonra yolda torba taşımıyorsun araba gibi de çok yakmıyor
Harika bir hareket oldu abicim kendim almış kadar sevindim inan allah nice kilometreler yapmak nasip etsin inşallah.
ha birde kendime söz verdim eğer motor alırsam artık ben geleceğim yanına pazar yine denk getiremedik bi gergin ortam içerisindeydim tutturamadık.
Sağlık olsun sen motoru aldın ya önemli olan oydu bundan sonrası çok daha kolay olacak
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------
Bu organizasyon kaçmaz ben diyim bak motor almam lazım motor benim çok sıkılıom bak geliolar bana inceden
https://www.facebook.com/cenk.toker.3
Mail:cenktoker@windowslive.com[/COLOR][/I][/B]
Gelsin gelsin o umudunu kaybetme insallah sana da alıcaz bi motor. Evet gel al gel al dedim durdum.sonunda ben erdim muradıma çok sevdim . fabrikada göz nuru oldu resmen herkes hasta oldu motora SYM kalitesini biliyorumm zaten o yüzden pişman değilim.. motora sığmam sığmam dedim ama sığdık bakalım.alışığım ben bana ufak gelen şeylere saece dönerken gidon bacağıma değiyor. bacakları açmak zorunda kalıyorum dönerken o kadar
abi milletin hasta olması çok normal bir durum yolda soran çok oluyordu (soranların geneli ablalar) ne güzel motorun varmış nedir markası ne kadara aldın diye o zamanlar..
O yüzden yenge ile çıkarken aman dikkat diyim bak eve dönünce surat sallıyorlar bizzat yaşadım
https://www.facebook.com/cenk.toker.3
Mail:cenktoker@windowslive.com[/COLOR][/I][/B]
bagajı gerçekten işe yarıyor. kask almasa da montum eldivenim sığıyor. bi de far ayarı yapmam lazım. kolaymıdır acaba
ama yıkamadan kirliyken çok pis duruyordu heryer. köpükle yıkadım ( aslında köpükle yıkamam ) tertemiz sıfır gibi oldu. bu da beni sevindirdi.
Baaa bah cenk, motor alır almaz buraya geliyorsun ona göre
hadi bakalım göreceğiz.. Motor 2.000 km oldu. 1680 de almıştım sanırım..
Akşam market alışverişine gittim. Cenk dediğn gibi neler aldım neler hepsini taşıdı maşallah..ilk motorum mondial hs 150 nin öndeki kask asma aparatı dandikti. plastikti resmen..ama bunun çok sağlam, birsürü malzemeyi as taşıyor maşallah sağlam yapmışlar orasını. 3 kilo patates 2 kilo soğan astım
işte ben biraz daha yandan çekseymiş resmi eşim, zar zor sığdığımı iyi görürdünüz Gts evoya bile zor sıgıyordum
bu da GTS evo oturuş pozisyonu versiyonu.. Ankara Kuşadası yolu
Saygılar sevgiler
cuma akşamı iftardan sonra 22:00 de çay çekirdek etkinliği duyurulur...
https://www.facebook.com/events/601739513256735/?ref_notif_type=event_mall_comment&source=1
Ben bi mehmet abi ile konuşayım bir manisi yoksa orada olacağım mahmut
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------
Ben bagaja neler neler sığdırıyordum abi ya arka çanta beğenmediğim için o olaya hiç girmedim
Valla makine harika duruyor abi yere bassan durduracakmışsın gibi bir izlenim var sende de
Allah kazasız belasız nice kilometreler nasip etsin herkese
Tekirdağ a geleceğiniz günü sabırsızlıkla bekliyorum ben gelecem gelecem ama olmuyor evli barklı adamız yahu.
bakın dün neler aldm.elimde liste var.
3 ad. 1 litre meyve suyu. 3 pide. 2 kg domates. yarım kg soğan, 1 kg domates. 2.5 kg yoğurt. 2 ad ayran ( büyük ) ve zeytin
bunların hepsini motor aldı. şaşırdım. o önceki asama aparatı yokmu. ortası da boş motorun çok hoşuma gidiyor. adamlar damacana bile taşıyor yahu fiddle ile. yolda gördüm şaşırdım.
cenk motor bana harbiden ufak.. alıştım ama o tatlılığı yokmu çok hoşuma gidiyor yahu
Sayin cenk toker sym fiddle istiyorum söyle alayimda bi karadeniz gezisi yapayim fiti fiti
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)