Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

PIAGGIO X8 400 bilgi paylaşım başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Biraz geç kalan bir başlık ama üretimi bitmesine rağmen Türkiye'de yeni satılmaya başlayan bir model olduğu için az tanınıyor.Öncelikle fotolar ve teknik detayları aktarayım:











    Technical data
    Engine: liquid-cooled, 4-stroke single cylinder, 4 valves
    Engine capacity: 399 cc
    Fuel supply: electronic injection
    Starter: electric
    Max. output: 34 bhp at 7,500 rpm
    Max. torque: 3.7 kg-m at 5,500 rpm
    Front brake: 2 discs (240 mm), 2-piston callipers; Rear: 240 mm disc
    Front tyre: 120/70 x 14; Rear: 140/70 x 14
    Seat height: 790 mm
    Fuel tank capacity: 12 litres
    Dry weight: 198 kg

    Practical:
    Colours: silver, blue, charcoal grey, red or black
    Warranty: 2 years parts and labour, unlimited mileage
    Place of manufacture: Italy
    Web site: www.piaggio.com

    Our measurements:
    Top speed: 155 kph (96 mph)
    Average fuel consumption: 6 l/100 km
    Average fuel range before reserve: 170 km (105.6 miles)



    Gelelim asıl meseleye.Bu makina hakkında öncelikle varsa kullanıcılarından deneyim,tecrübe,şikayet veya memnuniyetlerini almak isterim.Tabiki kullanıcısı olmayan fakat görüş belirtecek arkadaşlarında yazmasında fayda var.Sonuçta estetikte çok önemli.
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ShowDown - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok
    çakma burgman gibi duruyorİyi markaların aynı kopyaları...
    facebook.com/kaskafa

  3. #3
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Bu alet sağlam.

  4. #4
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Alıntı ShowDown adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çakma burgman gibi duruyorİyi markaların aynı kopyaları...
    Tabiki Senin görüşündür ama Piaggio'yuda taklitçi Çin mallarıyla karıştırmamak lazım.X8 hem 200 hemde 250CC'lik motorla kendini kanıtlamış bir model.Aslında 400CC'lik bir motorun bu makinadaki yarattığı farkı merak ediyorum.
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz

  5. #5
    mhyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2007
    Şehir
    Ümraniye,Levent/İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı ShowDown adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çakma burgman gibi duruyorİyi markaların aynı kopyaları...
    Burgmanla alakası yok.Eskiden beri olan x8 200 ve de 250 modellerinin çizgisinde üretilmiş bir model.Bu motorları kullananlardan pek sorunlu olduğunu hiç duymadım ki yeni nesil son teknoloji 400cc'lik motoruyla x8 400'de kesin süperdir
    Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R

  6. #6
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Alıntı mhyen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burgmanla alakası yok.Eskiden beri olan x8 200 ve de 250 modellerinin çizgisinde üretilmiş bir model.Bu motorları kullananlardan pek sorunlu olduğunu hiç duymadım ki yeni nesil son teknoloji 400cc'lik motoruyla x8 400'de kesin süperdir
    Asıl merak ettiğim,X9 250 ve 500'lerin kalkışlarında aktarma kayışı veya debriyaj sisteminden gelen "gaacıııırrrt!" sesinin bu makinadada olup olmadığı.Bildiğim kadarıyla X9'lardaki bu problem giderilemiyordu.
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz

  7. #7

    Üyelik
    22 Eylül 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS '08 & Piaggio X9 250 '06
    Alıntı ShowDown adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çakma burgman gibi duruyorİyi markaların aynı kopyaları...
    Tam tersi, çakma Piaggio demek istedin herhalde Kopyaysa bile Suzuki kopyalamıştır.

    Alıntı DARKDIAMOND adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Asıl merak ettiğim,X9 250 ve 500'lerin kalkışlarında aktarma kayışı veya debriyaj sisteminden gelen "gaacıııırrrt!" sesinin bu makinadada olup olmadığı.Bildiğim kadarıyla X9'lardaki bu problem giderilemiyordu.
    X9'daki ses kayışdan değil, debriyajdan geliyor ve haklısın giderilemiyor. Genelde çok rahatsız edici boyutta değil ama fazla dur kalk yaptın mı abartıyor yandaki arabaya mı sürttüm acaba diye durup baktığım zamanlar oldu

    X8 200 kullanan bir arkadaşım var, gayet memnun, bir ses sorunundan şikayet etmedi ama fark etmemiş olması ihtimal. Bir ara onun motoru deneme şansım olursa bakarım. Benim ön yargılı görüşüm onda da olduğudur, hele 400cc gibi daha güçlü bir modelde kesin vardır şeklinde

    Ancak bu ses alım kararını etkileyecek bir konu değil bence, işçilik kalitesi ve teknik olarak rakiplerinin hepsinden üstün. Ama X9 daha iyi onu da ayrıca belirteyim

    Ekleme: Ufff...6 litre yakıyormuş. Bence 6lt yakan bir scooter alınmaz. 250'si 3.5-4.0 arası yakıyor ve gelen fazladan güç ne kadar işe yarar tartışırım. Şehir içinde 250 cc fazla fazla yeter, 110 km ile gayet konforlu gidersiniz, 130-140'a kadar yolu var ama aerodinamik yüzünden bu hızlar biraz rahatsız olabilir. Tek sorun 90 ile giderken gazı açtığındaki hızlanması yavaş, 400'de bu biraz, altını çizeyim biraz daha iyidir.

  8. #8
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    "pyro",X8 200 için bilgini bekliyorum.
    X8 400'ün,100km/6 lt oranı zannedersem "Average fuel consumption" ifadesine istinaden yüksek performans kullanımlarını belirtmek amacıyla yazılmış gibi.Dediğin gibi normalde 6lt yakıyorsa insanın ocağına incir ağacı diker.Eğer bu motorda karar kılarsam kullanma amacım,hem işe gidiş geliş hemde uzun yolda artçılı geziler olacak.O sebeple bazen ihtiyacım olan yüksek hızı nispeten 400CC karşılayacak gibi görünüyor.Bide X8'in şehir içindeki pratikliğide beni cezbetmiyor desem yalan olmaz.

    Ben bu "Average fuel consumption" ifadesine sırf devirli kullanım diye yaklaştım ama şehiriçi ve şehirdışı tüketimlerinin ortalaması desek daha doğru olur.
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)