2 apache sahibi oldum,biri 2008 diğeri 2009 modeldi,toplam km 37.000 km.2008 modelde düz yolda 120 km maximum rüzgar esiyor esmiyor fark yok.% 30 eğim aşagı maximum hız 125-130 km arası dişliler orjinal.
2009 model orjinal dişli maximum 120 km.
ön 15 dişli düz yolda 130km 10.000 devir'de
rampa aşagı % 25-30 eğim tek kişi (95 kg ) 145 km hız,kesiciye girdi ara sıra
demem şudur ben O 145 km sürate inanmadım desem yeridir.çünkü 120 km den sonra Apache'lerin km saati sapıtmaya başlar kronik arıza.ama 120 km ye kadar dogru gösteriyor çogu kez test edilmiştir kaliteli araçlarla.
km saatin'de 160 yazıyor diye O hızları beklemek hayal bence gördüm diyen varsa kesin km saati bozulmuştur.
zaten dogan km saati de 180 km gösterir ama 150 km den sonra yerle irtibası kesilir uçmaya başlar
insanları yanıltmamalı 80-100 km arası titreşim başlar ve son hızları 120-130 km arası.artçısız senelerce sorun çıkarmadan binilebilir.orjinal jincir ömrü ortalama 30-40.000 km arası.Apache topacında daha detaylı bilgiler bulabilirsiniz.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
övgüyü sonuna kadar hakediyor.2009 model apache'mi 23000 e getirdim sürekli geziyorum yaz kış,Daha 1 defa yolda bırakmadı,gerekli bakımları zamanında yaptıktan sonra kesinlikle fiyat-performans %100 hakediyor.
Ben hergün işe giderken 120 hiç zorlamadan görüyorum,Düz yolda rüzgar yoksa iyi de kapatmışsam sıkıştırdığımda 140km/h a çıkıyorum.Kandıra yolunda eğimli yerde 150km/h yi apache küçümsenicek bir motor değil arkadaşlar.
arkadaşalr eğimi meğimi rüzgarı anlamam,bu motorla 100km lık otobana cıksak 120-120-125 km suratle devamlı gıdermı ,gitmez.eğimli yolmuş 140 görüyormuş.adam eğimli yolda bisikletle 70 80 km ye cıkıyor.150 lık makınanın devamlı hızı 100-110 u gecmez.
MOTOR bence bır hastalıktır.
apache kullaniyorum 160 gordum benim motorda high speed in fotografini atabilirim
30bin kmdir kullandığım Apache temiz asfaltta hafif eğimli yolda max. 132 gördüm dahada hızlanmadı gerçek bu 140 gören arkadaşlar dişli değişmiş olabilir vede bu sürati yokuş aşşa kaydetmişlerdir. 12 - 44 dişli oranına sahip ön arka olarak öne 14 dişli taktığınızda 4. Viteste 105 110 görüyor ancak 5. Vites ölüyor vede vites araların uzuyor virajlarda yüksek devirde tork düştüğü için arka tekere gerekli yük binmiyor ve bu hissiyat çok bariz belli ediyor kendini son olarak konuya dönecek olursak iridyum buji +açık '' hava filtresi açık egzos ayarlı karbüratör ile birlikte + ön dişliyi sadece tek diş yükseltip yüksek devirde çok kayıp olmadam düz ve temiz yolda 140 ı ekranda görmesi muhtemel gps te 125 lere falan tekabül eder ancak stok motor ile düz yolda bu sürati gören olamaz. Benim 30bin km lik bi apache kullanıcı olarak kanaatim bu yönde. Birbirimizi kandırmayalım (: hayrlı cumalar iyi forumlar.
Hafif eğim sola hafif viraj temiz yol 132 diyor aynı hızı gördüm düz yol değil zaten ön dişli ufak olduğu için çevirebileceği max. Bu daha fazlasını çevirmek istiyosanız dişli ile oynamanız gerek
geçen bir arkadaş videonun birinde yokuş aşağı arkasında rüzgar 195 yapıyordu
Allah aşkina, 150 cc kendi halinde, karinca kararinca bir motor ile yapacagin hizi niye soruyorsun, hadi 299 yaptin, nasil duracagin hic aklina gelmiyor mu.. Bu hiz meraki nedir anlamiyorum yahu, motosiklet bir zevk degil ulasim aracidir. Zevkini git baska kanallarda ara, Sörf yap, yelken kanat falan ne biliyim yamac parasutu yap.. balik tut yahu....
benim apache otobanda yokuş aşşağıya rüzgarıda arkasına alarak 138 km hız yaptı.
bunun dışında düz yolda ve rüzgarsız güzel havalarda 127 civarı hız yapıyor ve çok dik yokuşlarda bile 100 km hızı görebiliyor.
rüzgarlı ve düz bir yolda 110 km hızı görüyor öyle yada böyle.
........
bu motorun en iyi yanı 1. ve 2. vites. yani 60 km hıza kadar çok iyi hızlanıyor fakat sonrası işte 150cc olduğunu hatırlatıyor. 0-60 hızlanmam 4.1 saniye. 1 hafta içerisinde yaptığım son testte böyle çıktı.
hele 1. vites 5 bin devirde giderken birden dip gaz yapıyorsunuz ve motor öyle bir öne atılıyor ki sanki altınızda tork canavarı bir şey var.
sonra o çekişin bir miktarı 2. viteste devam ediyor ve 3. vitese geçince biraz daha sakin bir şekilde 90 km hıza kadar çıkıp 4. vites 110 ve 5. vites allah ne verdiyse.
fabrika verisi sanırım 5. vites 115 km hız sınırı koymuş. benim motorun lastik çapı biraz büyük ve 119 km hızda giriyor red line çizgisine.
düz ve rüzgarsız yolda 110 km hıza kadar rahat çıkıyor diyebilirim.
Bu konu motosiklet modelleri başlığı altında nasıl açılmış 😂
hahaha :D ..gerçekten alem adamlar var forumda
bende şaşırdım ama belli etmedim.. tvs apache başlığında sorulacak soru için yeni konu açılmış hemde olmaması gereken yere. neyse, moderatörler farketti de masuzmu ellemiyorlar konuya şu anda bir şey bilmiyoruz.
ama şunuda belirteyim; 125 cc kymco ile tvs apache yi sollamak gururuma dokundu hafiften. konu sahibi beyefendi ile anahtarına 100 metre yarışı yapmak istiyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)