Suzuki DRZ - 400SM
Motorla İlgili Pek bi bilgiye Ulaşamadım Bu yüzden Topic acma gereyi duydum...
Yaklaşık 7 Aydır Yamaha XT125X Kullanıyorum Artık Değiştirme Vaktimin Geldigine ınanıyorum 2-3 ay sonra Çok Memnun Olduğum Motorumu Degiştirmek istiyorum...
Ben Biraz bilgiye Ulaştım bugun ama tatmın edıcı olmadı.. Eyer Kullanan Arkadaşlar varsa
onlardan bılgı almak ısterım yada bu topıc altına yazarlasa mutlu olurum
Suzuki firması Drz 400 modelini 3 farklı kullanım için üretmekte; bunlar Drz 400 S (street legal - dual sport), Drz 400 E (Offroad) ve Drz 400 Sm(Supermoto).
Drz 400 S modeli bir dönem Türkiye’de satılmış ancak E modeli distribütör tarafından Türkiye’ye hiç getirilmemiş. Drz 400 modelleri 2007 yılında da değişikliğe uğramadan üretilmesine karşın Türkiye’de yalnızca supermoto modeli satılıyor. S modeli 40 beygirlik motoru ve 135 kg ağırlığıyla hem arazi hem de yol sürüşlerinde oldukça kullanışlı bir motosiklet. Arazide ağırlığını fazla hissettirmeyen dengeli şase yapısı ile zorlu şartlarda dahi kullanıcı dostu davranıyor. Gazladığınızda kendini fazla dağıtmıyor. Suzuki model yelpazesinde yer alan Rmz 450/250, Rm 250/125 ve Drz 400 E modelleri ise en agresif motorlar. S modeli enduro-touring lastikle asfaltta da kullanabileceğiniz bir motor. Ama bu motosikletle yapabilecekleriniz tahmin edilenden fazla. Zira Amerika’da E modeli satılmamasına karşın Drz fanatikleri S modelini araziye daha uygun hale getiriyorlar.
S modelinin fabrika çıkış ayarlarına göre performansı yurtdışında yapılan bir test sonuçlarına göre şöyle;
0-100 km/h hızlanma 5,7 Sn
60-100 km/h 5,0 saniye
Maksimum Sürat 153 km/h
Birkaç Modeli Bulunuyor Ben DRZ-400SM ile İlgileniyorum Ama... Aşağıda Resımde Gorduğünüz.
Bu yukardaki Test Bana pek Inandırıcı gelmedı
kullanan arkadaşlar varsa
Yakıt Sarfiyatı....?
Yol tutuşu.....?
Parça Fiyatları....?
yada Genel Fabrıkasyon Hataları...?
basına gelen yasadıgı yada genel yasanan sorunlarvarsa buraya yazarlarsa sevınırım...
Renkler
Sarı-beyaz, siyah, mavi-beyaz
Garanti
2 yıl veya 30.000km
Motor
Tipi
4-zamanlı, DOHC, karbüratörlü, 1-silindir
Sübaplar
4, silindir başına
Soğutma sistemi
Sıvı soğutmalı
Silindir hacmi
398 cm3
Çap
90,0 mm
Strok
62,6 mm
Sıkıştırma oranı
11,3 : 1
Maksimum güç
40 hp / 7600 dd
Maksimum tork
39,2 Nm / 6600 dd
Aktarma
Tipi
Zincirli
Şanzıman sıralaması
5-vites
Elektrik
Ateşleme tipi
Elektronik ateşleme (Transistörlü)
Çalıştırma sistemi
Elektrikli marş
Ölçüler ve kuru ağırlık
Toplam uzunluk
2225 mm
Toplam genişlik
855 mm
Toplam yükseklik
1200 mm
Aks arası mesafe
1460 mm
Zeminden yükseklik
260 mm
Sele yüksekliği
890 mm
Kuru ağırlık
135 kg
Yakıt depo kapasitesi
10 Litre
Şasi
Ön süspansiyon
Sekme ve sıkıştırma ayarlı başaşağı teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
Arka süspansiyon
Eklem tip, yay ön yükleme, sıkıştırma ve sekme ayarlı, mono amortisör, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
Ön fren
Disk
Arka fren
Disk
Ön lastik ölçüsü
120/70-R17 M/C (58H) İç lastikli
Arka lastik ölçüsü
140/70-R17 M/C (66H) İç lastikli