Merhaba, Temiz bir Afrika Twin arıyorum. Motorunu satmak isteyen varsa benimle temasa geçmesini rica ederim. mgayrimenkul @ gmail com mail atabilirsiniz. Teşekkürler.
Merhaba, Temiz bir Afrika Twin arıyorum. Motorunu satmak isteyen varsa benimle temasa geçmesini rica ederim. mgayrimenkul @ gmail com mail atabilirsiniz. Teşekkürler.
Eyüp abi faceden de yazdım sana bu yakıt konusunuda bende 6-7 litre yakar diye düşünüyordum araştırdıkça vay beeeee dedim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-temiz-afrika-twin-138206264/detay Şu motoru gorunce Afrika aşkım kabardı gene diyorum vstromlara bu kamyon para verene kadar bir afrika alıp,ileride Afrikamızda oldu desek mi onlada maceralarımız olsa mı diye düşünmeye başladım senin AT ile bir deneme turuda atabiilir miyim
AfricaTwin Sen bir rüyasın benim için ve hep öyle kalacaksın bebeğim.
Sercan faceden yazdığını görmedim .
Yakıt konusunda net birşekilde şehir içi 4,5 5 lt insani kullanım şartlarında. İstediğin zaman ara gel dene .
Ben africayı kullanamıyorum artık 10 gündür hiç üzerine binmedim.
Bileğimi sakatladım bu nedenle burgman a geçtim.
Maalesef africa satılık ve 10 gündür ilan vermeye kıyamadım :(
Aslında V Strom daha sevimli bir makine.Bir kere şehir içinde daha kolay.Daha alçak.Daha ekonomik.Asfaltı virajı vs. kesinlikle daha çok seviyor.Daha az titreşimli.Rüzgara daha dirençli.Yürüyen aksamı en az Africa kadar sağlam.Dengeli.Bu yönüyle de sürücü hataları çok telafi ediyor.Africa da bayağı dengeli tabii ama ağırlık merkezi yukarda olduğu için dar dönüşlerde terletiyor.
Şu da var.Eğer benim gibi kaldırımlardan hoplayıp zıplayan,arazide küçük kros motorlarını kovalayan,ırmaklara giren çıkan biriyseniz ; o cici bici v strom'u elinize almanız uzun sürmez.V-strom bozuk yolda gidebilen bir all rounder motor iken;Africa Twin safkan endurodur.
Sanırım Emrah Ablak böyle bir şey yazmıştı vaktinde ben de o sıralar üniversite 1 deydim, kendi africamı alınca bariz doğruluğunu gördüm.
valla lastik seçimini doğru yapınca baksanıza neler yapıyor kerata ama şuda gerçekki cicili bicili vstrom'mum olsa ben o yaptıklarını yapmam kıyamam
http://www.youtube.com/watch?v=dscPtpWMY1I
Ben şöyle yoruluyorum olayı.
Vstrom ve benzerleri sahibinden hizmet bekleyen modellerken , AT her türlü şartta sahibine hizmet veren bir modeldir.
Vstromda sahibi motor için çalışır AT da motor sahibi için çalışır.
Diğerlerinde bu motor burdan geçermi diye düşünürken , At da bu motor burdan geçerde ben geçebilirmiyim diye düşünürsünüz. Arada ciddi farklar var ama ikisinide kullanmış olmak lazım.
Cadde şehir için cicili bicili gezerim diyene Vstrom.
Ama hiçbir motor At kadar saygı göremez. O bambaşka birşey. Diğer tüm endurolar yanından destursuz geçemiyorlar. Saygı duruşunda geçip , saygıda kusur etmemeye çalışıyorlar resmen
öncelikle herkese selamlar ve saygılar....
ukalalık olarak anlaşılmasın lütfen, sadece kendimi tanıtmak için yazıyorum..1993 yılında kurulan YUNUSLAR'a (Motosikletli Polis Timlerine) 1994 yılında katıldım ve günümüze kadar yani 19 yıldır yunusum, aynı zamanda Yunuslarda Motosiklet Eğitmeniyim.. Bilirsiniz bizler BMW'ciyiz belki 500.000 km yol yapmışımdır meslek hayatım boyunca BMW üzerinde, özellikle 1200 GS'lere hastayım.. 2010 yılında bana zimmetlenen sıfır km bir GS'i 45.000 km kullandıktan sonra başka bir ile tayin oldum ve buradaki görev motosikletim Honda CBF 600.. Arasında dağlar kadar fark var.. 1200'üm halaa burnumda tütüyordu.. AT'leri duydum, gördüm ama hiç kullanmak imkanım olmamıştı.. O kadar çok 1200'ü özlemişim ve içimde uhde olmuş ki, Allah yüzüme güldü ve karşıma bir fırsat çıkardı.. Fethiye'de bir İngiliz turist tarafından ülkemize sokulan, sadece yaz aylarında kullanılan, 2003 model, 19.000 km'de, anahtar değmemiş, nokta hata olmayan bir AT'ye bindim.. Aman Allah'ım O da ne,, sanki 1200'ümün üzerindeyimm. Performans, heybet, ihtişam, güvenlik unsurları ne ararsan var.. Fiyatı bende kalsın hemen aldım bu motosikleti ve 3 aydır kullanıyorum.. Viraj kabiliyeti, frenleme kabiliyeti, dar alan manevraları, sürüş keyfi, yüksek ölçülere sahip olması ve sayamayacağım bir çok özellikleri ile tam aradığım motosiklet olduğuna kanaat getirdim.. Bilmem ne kadar paralar verip 1200 almak hayalim aklıma geldikçe tebessüm ediyorum artık.. Motosikletin tek dezavantajı ABS olmaması, onu da profesyonel bir şekilde ezerek frenleme yaptın mı kızaklama yapmıyorsun ve avantaja çeviriyorsun.. Bir de zincir ve zincir takımlarına dikkat etmek lazım..Hiç başıma gelmedi ama duyduğum kadarı ile benzin pompası da kronik arızalarından birisiymiş.. Neyse bulduk da bunuyor muyuz arkadaşlar.. Allah herkese böyle bir motosiklet nasip etsin.. Üç tane kız babasıyım (hiç bir gocuntum yok) , Allah dördüncüsünü erkek (AT) verdi. Sağlıcakla
Arkadaşlar yeri burası değil ama kendi sayfasında hiç hareket yok... 1996 model xl600v transalp almak üzereyim... sağlam işçiliği olduğuna inandığım bi motor ustasından fiyatı o yüzden biraz yüksek vereceğim ama kafam rahat olsun diye 8500 civarı... size sormak istediğim şehir içi şehir dışı, normal ve sert kullanımlarda ortalama 100km de ne kadar yakıt tüketir bu xl600v? bilgisi olanınız var mı? yabancı sitelerde değerler 4,5-8 arasında gidip geliyor
Merhaba, bende xl650 var fakat bildiğim kadarıyla yakıt tüketimleri birbirine çok yakın. Ben biraz yüksek devirli kullanırım. Yakıt tüketimi ortalama 5,5-6 litre arasında oluyor. (çok sert kullanımda 8 lt gördüm fakat bu tarz motorlar öyle kullanıma uygun değil, dolayısıyla çok kısa süreli oluyor o tüketim değeri) Uzun yolda ort. 5lt tüketim oldu. Yakıt tüketimi fazladır. Ama asla yolda bırakmaz. Güvenilir motor. Arasıra bu tüketim canımı sıkıyor tabii ki fakat az yakan muadillerinin fiyatı ortada. Uzun vadede maliyetleri aynı seviyeye geliyor. Güvenli sürüşler.
Aşık olunacak motor vAllaha hayranlıkla takip ediyoruz hayellerimin içinde hayallerimdeki eşsiz parçalardan biridir kendileri. Trabzonda değirmendereden geçerken görüyorum içim gidiyor. Gerçekten at gibi motor o atların gidişindeki asaleti tek bu motorda gördüm sahip olamaycaksamda bi tur atmassam gözüm açık giderim heralde(işin şakası tabi) Bu motora sahip olanlar Allah kaza bela vermesin. Temiz kullanın motorunuz değerini bilin motorunuza iyi bakın ilerde belki talip olurum
2 aydır hala kullanamıyorum :( 3-4 ay daha kullanamayacağım sanırım.
30 gün ardından ilk çalıştırma , dururken bile efsane
http://www.youtube.com/watch?v=DAzSx7VTAPo&feature=youtu.be
Sevgili günlük bugün tam 3 ay oldu , ben hala at ıma binemedim.
Ve maalesef doktor bir ay daha ekledi alçı süresine :(
İnşallah bu son olur.
Sende çok sıkıldın biliyorum ama Murat abin seni arasıra atta götürücek sen hiç canını sıkma .
Not : Konu benim günlüğüme dönüştü ya ala
Geçen haftaki bensiz gezmesinden bir de resim iliştirim günlüğümün sayfasına
Sevgili günlük.
Son mesajımdan sonra bugün ilk defa çalıştırdım , tastamam 15 gün olmuş , yine şaşırtmadı bir marşta çalıştı.
Bu sefer şahidimde var
Bosuna efsane olmamis AT
Bizimkiler gibi kibarliktan cit kirildim degiller
Not: gunlugunu ben takipteyim sen yaz abi
Acayip senin boyla alakalı bir sorunun mu var da africadan soğudun scootera falan yöneldin?
Eğer öyleyse;kısa boylu bir arkadaşım arka swingarma süspansiyonu bağlayan parça yokmu -adını çıkaramadım şimdi- uzunu ile değiştirdi.Arkası 5-10 cm arası indi,önü de indirince;oldu bizim AT sana touring.Altı bu haliyle bile yeterince yüksek,yine hafif enduroya geliyor.Epeydir öyle kullanıyor zaten.Ağırlık merkezi de alçaldığı için daha dengeli de oldu. sana da yapak?
Teşekkürler.
O aparattan haberim var .
Ben sağ el bileğimi kırdım 4 ay oldu. Viteesli kullanamıyorum.
Zaten 3 aydır alçıda , burgmandan başka kullanamıyorum. O bile sıkıntılı.
Burgmanda frenlemede vücut ağırlığımı ayaklarıma verebiliyorum ve avuç içime yük binmiyor. Bu canımı acıtan ve iyileşmemi geciktiren birşey.
Uzun bir sürede bu nedenden dolayı ayaklarımı uzatıp destek alabildiğim modeler kullanmam gerekicek.
Ön fren kullanamıyorum , burgmanda kombine frenden dolayı pek ön frene gerek yok. Sadece arka birçok motordan iyi durduruyor.
Africayı kullanmak için kas gücü kullanmak gerekiyor bunun içinde sağ elime ihtiyacım var , o da bende yok
Ve evet yükseklikten dolayı motoru istediğim kadar zorlayamıyorum. Hakkını veremiyorum. gözüm korkuyor .
Kullanmama engel değil fakat arazide istediğim gibi hoplayıp zıplamak istiyorum
Belki daha alçak ve hafif bir enduro ;( f650 gibi mesela) düşünücem.
Yokssa Africa benim gözümde vazgeçilmez.
Şimdi sağ el olmadan nasıl gaz veriyorsun diyenler olabilir. Ona birşey uydurdum. Sizin çevirerek verdiğiniz gazı ben çekerek veriyorum. Çekme hareketi sorun yaratmıyor ama itme ve çevirme hareketi can yakıcı ve bana yasak hareketler. Zaten alçıdan dolayı çevirmem mümkünde değil.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)