Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 ... SonuncuSonuncu

Honda Africa Twin XRV 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #101

    Üyelik
    15 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Africa twin
    Alıntı ESAD adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Crixus,iki ay önce aldım diyorsun.Sen nerden buldun acaba africa'yı?Kaç model afrikan,kaç kmde idi?Aldın alalı yağ hariç hiç bir masraf yapmadınmı?Birşey daha;uzun yol yaptınmı,eğer yaptıysan,motor 140 160 la felan uzun süre rahatlıkla seyredebiliyormu?Teşekkürler.

    esad ben sahibinden.com dan buldum aldim.aslinda biri baska sehirden kapora bile yollamisti gelip alacakti motoru ama ben gorunce drek arkadasa parasini verip aldim vermek istemese bile..cunku gercekten cok temiz bi motor.km si 55 000 di simdi 59 000 oldu.2000 model.yani yaklasik 4000 km kullandim ve sadece aldigim da yagini degistirdim o kadar.ilk gunler alisma donemi cunku biraz yuksek bi motor o yuzden alisik olmayani zorluyo ama simdi trafikte bile sanki altimda ybr var gibi rahatim.uzun yola cikmak nasip olmadi daha cunku evde 14 aylik oglum var kimseye birakip kacamiyoruz :( ama istanbul da 4000 km yi otoban da yaptim.ilk aldigimda denemek icin bastim ve drek 200 u gordu..o da son oldu bidaha basmadim o kadar gerek yok zaten.sadece bana gore selesi rahatsiz onunda cozumu var. bide bence 6 vites olsaymis cok daha iyi olurdu..ama zaten bunlar surat yapmak icin degil gezmek gormek yasamak icin dolayisiyla 120 130 140 la cok rahat seyahat edersin.daha yukarilari da cikar ama rahat edecegin maksimum surat 150 bence.daha araziye giremedim eger boyle bi yol yaparsam buraya yazarim.resimlerini de yakinda koyarim buraya istersen


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102
    Yusuf Ziya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2009
    Şehir
    Adana / Seyhan
    Motosikleti
    Piyade
    merhaba arkadaşlar.
    Şu an kullandığım makina bu başlık altına pek uymuyor.
    Ancak daha önce TA kullandım.
    Daha sonra VFR 800 kullandım.
    Farklı bir amaç için şu an hayabusa kullanıyorum.
    Yıl başından sonra bir endru makine almam lazım. Varedero olarak kafamda kurgu yapıyordum ki
    bu başlığa girdim. Hep kafamı kurcalayan Afrika hakkında yazılanlar beni çok heveslendirdi.
    Fazla bir yatırım yapmadan (Varederoya göre) mükemmel bir makineye sahip olabileceğimi anladım. Paylaşım ve bilgi aktarımında bulunanlara teşekkürler.

  3. #103

    Üyelik
    29 Kasım 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    AFRİCA TWİN OLMASINI İSTİYORUM
    Alıntı Crixus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    esad ben sahibinden.com dan buldum aldim.aslinda biri baska sehirden kapora bile yollamisti gelip alacakti motoru ama ben gorunce drek arkadasa parasini verip aldim vermek istemese bile..cunku gercekten cok temiz bi motor.km si 55 000 di simdi 59 000 oldu.2000 model.yani yaklasik 4000 km kullandim ve sadece aldigim da yagini degistirdim o kadar.ilk gunler alisma donemi cunku biraz yuksek bi motor o yuzden alisik olmayani zorluyo ama simdi trafikte bile sanki altimda ybr var gibi rahatim.uzun yola cikmak nasip olmadi daha cunku evde 14 aylik oglum var kimseye birakip kacamiyoruz :( ama istanbul da 4000 km yi otoban da yaptim.ilk aldigimda denemek icin bastim ve drek 200 u gordu..o da son oldu bidaha basmadim o kadar gerek yok zaten.sadece bana gore selesi rahatsiz onunda cozumu var. bide bence 6 vites olsaymis cok daha iyi olurdu..ama zaten bunlar surat yapmak icin degil gezmek gormek yasamak icin dolayisiyla 120 130 140 la cok rahat seyahat edersin.daha yukarilari da cikar ama rahat edecegin maksimum surat 150 bence.daha araziye giremedim eger boyle bi yol yaparsam buraya yazarim.resimlerini de yakinda koyarim buraya istersen
    Crixus,bugun bende soyle kiziltopraga dogru gittim,bakalim africa raslarmi diye,ama malesef bir tane bile yok.Orada hondanin ustasiyla ayak ustu baya sohbet ettik motorlar hakkinda,bu arada africayida sordum,kendisininde bir aralar 98 model africasi varmis.Bana pek tavsiye etmedi.soyledigi olumsuz seler;koltugu hic rahat degilmis darmis,soylemesi ayip kic agrisindan cok cekiyordum dedi,ayrica ccok eski olduklari icin(90 model ve 98 ze kadar olanlar,fazlaca yipranmis olabileceklerini alirsan baya masraf cikartabilecegini,98 ve yukarisini alabiliyorsan iyica inceleyip temizse almamai tavsiye etti.daha ziyada ozellikle africadan iyi anlayan bir usta tavsiyesiyle almak gerek dedi,eski model olacagi icin(2000 ve oncesi)parca beklemek daha uzun surer 10 yildan oncekiler daha kisa surer dedi,africadansa 2004 ve uzeri transalp al dahaiyi dedii,ama ben africa hastasiyim,daha saglam oldugu soyleniyor africaya gore dedim,ayni dedi,transalpte ayni temel ustune kurulmus dedi,parca sorunu yasamazsin dedi.Ayrica eski model olup az kilometre olan motorlarinda kafa karistirdigini eger km dogruysa motor yatmis demektir ve o motorda sorunlar basgosterir dedi,paslanma karincalanma gibi sorunlar olur ve devamli yag yakar dedi,africalarin genelinin motor yapisi sekmanlar cok siki olmadigindan(surtunme kayiplarinin en aza inmesi ve motorun mumkun oldugu kadar uzun omurlu olmasi icin)bu bosluklardan yag sizintisi daha cok olur ve boylece motor daha fazla yag yakar dedi,tahmini 1000 kmm de bir 200gr.yag yakarmis.Sonucta 98 ve uzeri hirpalanmamis ve yatmamis bulursan al,yoksa transalp al daha iyi dedi.Motora iyi bakilir iyi kullanilirsa 250- 300 000 km rahatlikla gidecegini de ekledi.
    O arada baska bir abi geldi cbr1100xx blackbird le,50 li yaslarinda,motoru 68 000 km de idi ve 97 modelmis,abi dedim seninkide 97 model ama
    Baya temiz motorun bende bakiyorum 97 98 alinirmi dedim,ben dedi bu motoru alirken aldigim kis ve hanimi agladilar satatrken cocuklari gibi saymislardi,sahibi motora yaptigi islemleri tek tek not yazmis gozu gibi bakmisti,simdi bende yanen not yaziyorum satarsam alacak adama onlari bende verecegim,eger boyle tanidik birinden bulabilirsen rahatlikla al dedi.Butun bu konusmalardan ccikardigim sonuc:10 yildan eskisini mumkunse alma,10 yil icinde olaida alacaksam cok dikkat et bir ustadan yardim almam gerektigi.Sen ne dersin bu soylenenlere cirxus?
    Eger resimlerini koyarsan cok memnun olurum,ayrica istanbuldaysan gorusmek bile isterim.mail adresim,metinbas@ozgunkimya.com.Saygilar sumarim.not:Bu yaziyi telden yazdim zor oldu,yanlislarim icin ozur dilerim.
    MOTOSİKLET AZGIN DUYGULARI GÖSTERME VE İNSANLARI RAHATSIZ ETME VASITASI DEĞİLDİR.

  4. #104

    Üyelik
    15 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Africa twin
    Sen ne dersin bu soylenenlere cirxus?
    Eger resimlerini koyarsan cok memnun olurum,ayrica istanbuldaysan gorusmek bile isterim.mail adresim,metinbas@ozgunkimya.com.Saygilar sumarim.not:Bu yaziyi telden yazdim zor oldu,yanlislarim icin ozur dilerim.[/QUOTE]


    ustanin her dedigine katiliyorum.ama bu dedikleri her motor icin gecerli yani alacagin her motorun tabiki riski var.yuksek model bile alsan nesi var nesi yok bilemezsin.tabiki tanidiktan alman buyuk aqvantaj.ve alabiliyosan 2000 ve uzeri model tarcih et.aslnida sahibinden cok da vardi bitane siyah ama ankara da cankaya da baya da temiz gorunuyodu hemde 2001 model ama cok para istiyodu.trans alp e gelirsek sonucta o da honda fakat her zaman africa africa dir bide bildigim kadariyla ta lar cok yakiyo onu da bi arastirmanda fayda var.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:05 ----------

    africa twin

  5. #105

    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    KUBA - RAINBOW-100 CUB
    Adamlar ne gezmiş Hindistan'da be helal olsun ! Bu ülkede hiç düz bir yer yok mu acaba. Link için teşekkürler.
    Motosiklet = Özgürlük

  6. #106

    Üyelik
    29 Kasım 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    AFRİCA TWİN OLMASINI İSTİYORUM
    Crixus;Alabiliyosan 2000 ve uzeri model tarcih et.aslnida sahibinden cok da vardi bitane siyah ama ankara da cankaya da baya da temiz gorunuyodu hemde 2001 model ama cok para istiyodu.trans alp e gelirsek sonucta o da honda fakat her zaman africa africa dir bide bildigim kadariyla ta lar cok yakiyo onu da bi arastirmanda fayda var.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:05 ----------

    africa twin[/QUOTE]

    Bende 2003 ve son üretilenlerden olsun isterim ama 13 14 bin verecek durumumda yok açıkçası,Ayrıca üretimden kalkmış ve 7 yaş ve üzerindeki motsiklet için bu kadar yüksek fiyatlar bana biraz fazla geliyor açıkçası.Bekleyelim bakalım,Mevla görelim neyler neylerse güzel eyler.
    MOTOSİKLET AZGIN DUYGULARI GÖSTERME VE İNSANLARI RAHATSIZ ETME VASITASI DEĞİLDİR.

  7. #107
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Arkadaşlar, benn boyu kısa enduro severlerdenim Boyda ötürü pek binmeye cesaret edemiyorum. Bu zamana kadar f650 ve dr800 big kullandım. dr800 ün fabrika verisi sele yüksekliği 86 cm olarak veriliyordu. bineiblmek için ön amortisörleri yaklaşık 4 cm, Arkayı da bir okadar alçaltında güvenli yüksekliğe erişebildim. şimdi merak ettiğim husus şu AT ninde sele yüksekliği 86 cm veriliyor. Ama bu maksimum yüksekliği mi minimum yüksekliği mi? Bana bu konuda bilgi verirseniz çok sevinirim. Her ne kadar Chopper sevsem de garajımda olmasını istediğim bir motor AT.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  8. #108
    naproksen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2007
    Şehir
    MUĞLA
    Motosikleti
    Transalp
    ESAD, uzun zamandır forumlara giremiyordum o yüzden ancak şimdi konuya dahil olabiliyorum. Benim Africa Twin im 2003 model ve yurtdışından getirilmiş, mil göstergeli. Ve motorumdan çok memnunum. Evet dışarıdan bakınca artık üretilmeyen 8-9 yaşında bir enduro için 13-14 bin gibi rakamlar fazla ama şöyle söyleyeyim bana 16 binde teklif etseler sanırım satmam.
    Ustanın söylediği bir kaç şeye katılıyorum, koltuk konusu gibi ama onunda basit çözümleri var. Ama ben şimdiye kadar yağ yakma sorunu hiç duymadım.Ben üstten ne koyduysam, değişim zamanı alttan aynen alıyorum,hiç yağ seviyesini kontrol etmem. Ve gelelim yedek parça sorununa, Eğer biraz yabancı dilin varsa ebay den istediğin parçayı bulabilirsin. Hatta wemoto.com diye bir ingiliz sitesinden vida puluna kadar her parçayı Türkiye'den daha uygun bir fiyata alabilirsin.
    Ben bir süre önce Africa Twin hakkında inceleme yazısı tadında bir yazı yayımlamıştım :
    Honda XRV750 Africa Twin


    Bunu yapmak için uzun süre bekledim; çünkü daha tam anlamıyla bu inceleme yazısını yazacak kadar hazır değildim. AT ile 25,000 km den sonra hazır mıyım? Hayır. Ama benden sonrakilere ufak bir görüş olarak bu inceleme yazısını yazmaya karar verdim. Format daha çok benim hikayem…, inceleme yazısı bu hikayenin içinde.

    Onu ilk gördüğüm anı hatırlıyorum…Twister’ım bana yetmemeye başlamıştı ve biraz büyütme arayışına girmiştim.(her motorcu gibi). Her sağduyulu motorcu gibi çok fazla uçmadan (bütçede kısıtlı) 400cc lik falcon, KLE 500 tarzı motorlara bakıyordum. Tarzımı belirlemiştim enduro alacaktım. Bir gün bir abimiz satılık Africa Twin var bakmak istermisin dedi, ben pek alacağıma ihtimal vermediğim için yarım ağız bakalım dedim. Ve bakmaya gittik, brandası kapalı şekilde duruyordu. Bakmak için brandasını kaldırdım, önce farlarını gördüm, ikiz farlarını, sonra iri deposunu, çift silindirini, rahatsız koltuğunu v.s. işte ben o motoru, o an almıştım geriye sadece bürokratik işlemleri kalmıştı. Fiyat bütçemin çok üstündeydi, cc’si düşündüğümden çok yüksekti ben 650 cc lere olması çok zor diyerek bakıyordum, ama bunlar teferruat.

    Borçlar alındı, ödünler verildi işin teferruat kısmı halledildi. Sonra anahtarı elime aldım, kontağı açınca tripmaster (bir tür yol bilgisayarı) kendini sıfırlayıp normale döndü. Starter a basınca beni klasik Honda çalışma sesi Fıyy Fıyy Fıyy karşıladı, sonra tabiî ki 750cc 62 Hp nin gücünü gösteren bir ses. Aslında sesi bir pegaso yada F650GS e göre zayıf ama bu benim için bir artı. Çok gürültülü çalışmıyor, sesi ne kadarsa gücü o kadar, zaten ses olayı bir takıntıdır, kendini büyük gösterme ihtiyacıdır bu yüzden etrafta bir sürü egzoz kapağı açılmış mobilet dolaşıyor.

    Orta ayağı açıkken üstüne oturdum işte o zaman korktum, yer çok uzak görünüyordu. Orta ayaktan indirince ayaklarım yere değdi ve rahatladım.(boyum 1.85). Hafifçe gazı verdim ve işte gidiyorduk. İlk izlenimim bir enduroya yakışır vites aralıklarıydı, twister da 6 vites vardı ve durmadan vites değiştiriyordum. AT’deki aralıkları iyi ayarlanmış 5 vites oldukça güzel. Bu konuda keşke 6 vites olsaydı diyenleri duydum (otoban sürüşleri için) ama bana yeterli geldi, illa beğenmiyorum derseniz dişli oranlarıyla oynayarak bu sorunu çözebilirsiniz. (orijinal dişli sayısı ön 16-arka 45). Daha hızlı olsun diyorsanız arka dişli küçült, ön dişli büyüt, yok ben hız istemem konforlu otoban yolculuğu güzeldir diyorsanız tam tersi.

    Vites konusunda çok takıldık gelelim sürüş izlenimlerine. Akan trafiğe yukardan bakmak (gerçekten yukardan bakmak, DL V-Strom gibi Turing yüksekliğinden bakmak değil) gerçekten güven ve hakimiyet duygusu veriyor. Böyle bir durumda kralların, devlet adamlarının neden yüksek yerlerden halka hitap ettiğini anladım, hem herkes tarafından görülebiliyorsun ve içinde herkese karşı bir üstünlük duygusunun yarattığı tatmin var. Aynı durum trafikte de geçerli herkes tarafından görülebilmek. Diğer üstünlük duygusu sizin egonuza kalmış . Burada hemen şu düşünce aklınıza gelecektir “o kadar yüksekse, viraj kabiliyeti çok kötüdür”, yanlış! AT nin şöyle bir özelliği vardır: canınız o gün hangi motora binmek istiyorsa AT odur. Şöyle açayım konuyu, racing mi istiyorsanız çıkarın çantaları, indirin ön camı tamam (viraj kabiliyeti hiçbir zaman bir racing kadar olmaz ama inanın yatırmak istediğiniz kadar yatırın sorun olmadığını göreceksiniz), kros mu yapacaksınız zaten hazır, dünyayımı dolaşacaksınız, takın çantaları yükleyebildiğiniz kadar yükleyin işte yine hazır.

    Gelelim son hız konusuna, ibredeki son rakam 200 km ve AT yazanı gidenlerden, bizzat denedim.(her ne kadar hız merakım olmasa da insan limitlerini bilmek istiyor).

    Sürüş izlenimlerine devam edecek olursak AT nin hata affeden özelliği (tahminim bu enduro tarzı motorların ortak özelliği) sizi birçok yerde sıkıntıdan kurtarıyor. Yolda gidiyorsunuz yavaşladınız ama vites düşürmediniz, sonra hızlanmak için gazı verdiniz AT sizin için teklemeden biraz nazlanarak alt devirlerden toplayıp gelecektir. Viraj dönerken birden hızlanmak istediniz ve gaza yüklendiniz AT sizin için arka tarafı kaydırmadan istediğiniz şekilde hızlanacaktır.Bu arada önemli bir şeyi not olarak düşmek istiyorum bütün hataları affedeceği anlamına gelmesin, bilinçli bir sürücünün basit hatalarını affeder olarak düşünebilirsiniz. Ayrıca virajda gaza yüklenince arka tarafı kaydırmadan hızlanma özelliği bireysel bir özellik değildir, çoğu enduro bu şekildedir diye düşünüyorum. Torklu makinelerdir, gücü yavaş yavaş gerektiği kadar verirler(hız motorları gibi elcik ayarı çok hassas değildir), bu arazi sürüşlerinde de çok işinize yarar. Zaten bu torku hissedersiniz, gazı verince hafif önü havaya kalkar ve alttan alttan bir şeylerin canlandığını ve çalıştığını, o devinimi hissedersiniz, o gücün orada olduğunu ve gerektiğinde kullanmanız için hazır olduğunu bilmek gerçekten harika bir duygu.

    Gelelim koltuk sorununa, birçok AT sahibinin ortak şikayeti. Koltuk biraz rahatsız, biraz ince o yüzden basınç dağılımı dar bir alanda oluyor bu da çabuk rahatsızlık yaratıyor. Bu sorunun çeşitli çözümleri var, kaplatabilirsiniz, corbin den rahatını alabilirsiniz ya da hava yastıklarından kullanabilirsiniz. Ya da benim gibi zamanla alışırsınız. Artçılı bir yolculuk da rahat olmuyor koltuk düz olduğu için artçınız her frende üstünüze doğru kayıyor, bunun çözümü içinde araya kaplamacılardan bir tümsek koydurabilirsiniz, Ya da benim gibi mümkün olduğunca yalnız binersiniz.

    Diğer sorunu da benzin pompası. Evet çoğu AT cinin ortak sorunu bozulan benzin pompası, bunun nedeni benzin bitince boşa çalışan pompanın sapıtıp devreleri yakması. Bunun çözümü fahiş fiyattan servisten yenisini almak, Mitsubishi panelvanın benzin pompasını almak (kodu: Mitsubishi part No. VC-Z-916), ya da yurtdışı sitelerden facet pump almak (kodu:40105) ve tabi ki benim çözüm seçeneğim olan son seçenek, benim gibi tripmaster’ı (bir deponun gideceği km belli) kullanarak pompayı benzinsiz bırakmamak.(56000 km de orijinal pompa).

    Gelelim yakıt tüketimi olayına, herkesin “750 cc mi acayip yakar, benzini su gibi içer” düşünceleri yanlış. Yaklaşık sekiz aydır her benzin fişini saklıyorum ve her seferinde depoyu doldurarak kaç lt. yaktığını hesaplıyorum. Bu fişlere göre 100 km’de en düşük 4,3 lt en yüksek 5,6 lt tüketim oldu. Burada şunu not düşmeliyim çoook nadir şehir içi kullandım, 5,6 da bu kullanımlardan birine ait. Bence tüketimi bu güce bu motora göre oldukça iyi.

    Bakım maliyetleri de herkesin merak ettiği bir sorudur. İlk aldığımda iki sefer servise götürdüm bu da biraz maliyetli oldu. Maliyetli derken işçilik ücretininde hatırı sayılır bir miktarda olması önemli. Ama zamanla bakım maliyetlerini minimuma indirebiliyorsunuz. Bu size bağlı. Yağ ve yağ filtresi değişimini, hava filtresi değişimini rahatlıkla kendiniz yapabilirsiniz. AT nin iyi yanlarından biri mekanik olması, eliniz biraz anahtar tutuyorsa ve biraz da okuyup araştırmayı seviyorsanız çoğu şeyi kendiniz yapabilirsiniz. Okuyup araştırarak çoğu ustadan daha çok şey bilebilirsiniz. Mesela çoğu usta AT de kullanılacak bujinin tırnak aralığının 0,8-0,9 mm aralığında olması gerektiğini bilmez. Yeri gelmişken birkaç ufak bilgi vereyim bari; yağ ve yağ filtresini değiştirecekseniz 2,6 lt yağa ihtiyacınız var, sadece yağ değiştirecekseniz 2,4 lt gerekli. Ben güney egede yaşayan biri olarak motorumda 10-40 yarı sentetik yağ kullanıyorum. Buji kodu (NGK için geçerli) DPR8EA-9 dir. Lastik ölçüleri ön : 90/90-21 arka: 140/80-17. Aküsü 12V 12A dir, marka tercihi size bağlı.

    Birazda AT nin off-road (yoldışı-arazi) kabiliyetinden bahsetsek iyi olur sanırım. Öncelikle şunu söylemek isterim 205 kg ağırlığıyla AT biraz insanın gözünü korkutuyor. Tabi ki bir cross motor gibi şu keçileri takip edeyim diyemiyorsunuz. Arazi sürüşü daha çok sizin sürüş yeteneğinize ve doğru lastik seçimine bağlı. Benim gibi Metzeller tourance’lara asfalta uygun hava basıp (ön:29 arka:32, eğer yolcu varsa ön:29 arka:36 bu değerler motorun üstünde yazıyor ) araziye girerseniz, düşmeseniz bile motorla dans ederken baya bi ter atarsınız. Kısacası uygun şartları sağlarsanız araziye girmekten çekinmeyin.

    Muhakkak daha yazılacak çok şey vardır ama şu anda benim aklıma gelenler bunlar, daha öncede belirttiğim gibi ben AT ile ilgili önbilgi niteliğinde olması için yazıyorum. Sormak istediğiniz şeyler olursa bana buradan yada http://lntoftheotherworld.blogspot.com/ adresinden ulaşabilirsiniz.
    Başka yardımcı olabileceğim bir şey olursa, yardım etmekten memnun olurum...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:03 ----------

    CRİXUS , özelden gönderdiğin mesajı biraz geç gördüm kusura bakma, özelden yanıtladım. selamlar...
    Africa Twin
    lntoftheotherworld.blogspot.com

  9. #109

    Üyelik
    15 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Africa twin
    sele sorununu dün ben dayanamadım kendimce çözdüm...şöyle yaptım önce zımbalarını tek tek söküp süngerini açtım ve bir falçata yardımıyla oturduğum yere yastık yuvası diyebileceğim bir yer açtım....hatta kazdım da denebilr sonrada yumusak sünger parçalarını küçük bir yastık gibi doldurup o açtığım yuvaya yerleştirdim.ve tekrar zımbaladım..şimdilik gayet rahat oldu.

  10. #110
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı Crixus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sele sorununu dün ben dayanamadım kendimce çözdüm...şöyle yaptım önce zımbalarını tek tek söküp süngerini açtım ve bir falçata yardımıyla oturduğum yere yastık yuvası diyebileceğim bir yer açtım....hatta kazdım da denebilr sonrada yumusak sünger parçalarını küçük bir yastık gibi doldurup o açtığım yuvaya yerleştirdim.ve tekrar zımbaladım..şimdilik gayet rahat oldu.
    Sorum sanırım arada kaynadı ama tekrar sorayım; maksimum ve minimum sele yüksekliği ne konumdadır acaba? beni aydınlatırsanız sevinirim.

    teşekkürler.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  11. #111

    Üyelik
    15 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Africa twin
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorum sanırım arada kaynadı ama tekrar sorayım; maksimum ve minimum sele yüksekliği ne konumdadır acaba? beni aydınlatırsanız sevinirim.

    teşekkürler.
    bunu konuda şimdilik bi fikrim yok ama akşam ölçüp sana ortalama bişey söyleyebilirim...

  12. #112
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı Crixus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bunu konuda şimdilik bi fikrim yok ama akşam ölçüp sana ortalama bişey söyleyebilirim...
    Bana AT nin arka süspansiyonunun yükseklik ayarı olup olmadığını söyleyebilir misin peki?

    teşekkürler.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  13. #113
    naproksen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2007
    Şehir
    MUĞLA
    Motosikleti
    Transalp
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana AT nin arka süspansiyonunun yükseklik ayarı olup olmadığını söyleyebilir misin peki?

    teşekkürler.
    Bildiğim kadarıyla sele yüksekliği 860 mm yani 86 cm olması lazım. Arka süspansiyon ayarı yok diyorlar ama gördüğüm kadarıyla süspansiyonu sökerseniz üzerinde ayar yapmak için bir yer var. Sanırım sadece servislerde aletlerle yapmak mümkün...
    Africa Twin
    lntoftheotherworld.blogspot.com

  14. #114

    Üyelik
    15 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Africa twin
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana AT nin arka süspansiyonunun yükseklik ayarı olup olmadığını söyleyebilir misin peki?

    teşekkürler.
    Ayar yeri var amortisorde sokmeyede gerek yok bence sanırım özel bı anahtarı vardır orta sehpada ayarlaniyodur bence zor olmasa gerek

  15. #115

    Üyelik
    29 Kasım 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    AFRİCA TWİN OLMASINI İSTİYORUM
    NAPROKSEN,blogundaki gezilerine uzunca baktım,okuyabildiğim kadar okudum,güzel geziler.Birşeyi merak ettim,sorması ayıp olmazsa ne işle meşgulsün acaba,bu kadar geziyi finanse etmek iyi bi kazanç gerektirir.Açıkçası ben africa yı alsam bile bu kadar geziyi yapamam.Malum türkiye ekonomik şartları.Saygılar.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:38 ----------

    NAPROKSEN,bu arada videolarının hiçbiri gözükmüyor bile.
    MOTOSİKLET AZGIN DUYGULARI GÖSTERME VE İNSANLARI RAHATSIZ ETME VASITASI DEĞİLDİR.

  16. #116
    naproksen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2007
    Şehir
    MUĞLA
    Motosikleti
    Transalp
    Alıntı ESAD adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NAPROKSEN,blogundaki gezilerine uzunca baktım,okuyabildiğim kadar okudum,güzel geziler.Birşeyi merak ettim,sorması ayıp olmazsa ne işle meşgulsün acaba,bu kadar geziyi finanse etmek iyi bi kazanç gerektirir.Açıkçası ben africa yı alsam bile bu kadar geziyi yapamam.Malum türkiye ekonomik şartları.Saygılar.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:38 ----------

    NAPROKSEN,bu arada videolarının hiçbiri gözükmüyor bile.
    Ben devlet memuruyum, valla gezileri finanse etmek oldukça zor oluyor, en önemli masraf benzin. Yeme içme kalma olayını ucuza getirmeye çalışıyoruz mecburen, benzini ucuza getirme şansımız yok çünkü. ayrıca ordaki geziler yaklaşık üç yıllık bir süreç,hepsini arka arkaya yapacak bütçe yok malesef...

    Videolar google ın türkiye'de yavaşlatılması zamanında kayboldu,onları silip yerine linklerini koyacam ama şu an vaktim yok. Eğer dailymotion.com a girip naproksen diye aratırsan oraya iki tane video yüklemiştim.selamlar...
    Africa Twin
    lntoftheotherworld.blogspot.com

  17. #117

    Üyelik
    29 Kasım 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    AFRİCA TWİN OLMASINI İSTİYORUM
    [QUOTE=naproksen;2135672]Ben devlet memuruyum, valla gezileri finanse etmek oldukça zor oluyor, en önemli masraf benzin. Yeme içme kalma olayını ucuza getirmeye çalışıyoruz mecburen, benzini ucuza getirme şansımız yok çünkü. ayrıca ordaki geziler yaklaşık üç yıllık bir süreç,hepsini arka arkaya yapacak bütçe yok malesef...

    Bende senin gibi küçük yerde devlet memuru olmayı çok isterdim.İstanbul çekilmiyor artık.Yerinde merkezi bir yerde,herkes oralara gezmeye gelirken sen zaten orda yaşıyorsun.Buralarda motosiklet kullanmak çok tehlikeli.20 milyonluk şehirde,resmen araç kullanmak işkenceye dönüşüyor.Bende fethiye'ye bir kaç defa geldim,motor kiraladım,oralarda kullanmak zevk.Bilmiyorum kiralamak için büyük endurolar varmı şimdi,o zamanlar(2005-2006)sadece xt 600 ler vardı.Her ya geleceğinden emin olduğun garanti bir işin olup o tip küçük yerlerde yaşamak şu an hayallerde.Motosikletli yaşam oralarda çok çabuk karar verilebilecekken ,buralarda bin kere düşünüyorsun.Sırf bu karmaşık trafik yüzünden hanımı razı edemiyorum africa almak için.Bakalım ısrarlar nereye kadar varacak.En büyük hayalim motosiklet sahibi olmak.Çünkü çocukluktan beri iki teker üstündeyim.sahibi hiç olmadım ama hep başkalarınınkini kullandım.İnşaallah bir gün kavuşurum muradıma
    MOTOSİKLET AZGIN DUYGULARI GÖSTERME VE İNSANLARI RAHATSIZ ETME VASITASI DEĞİLDİR.

  18. #118
    hercul3367 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2008
    Şehir
    mersin/bozyazı
    Motosikleti
    yamaha xt660r innova 125
    arkadaşlar africa twin tur camı nerelerden bulunabilir acaba
    bilgisi olan varsa sevinirim.
    Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
    Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
    http://gezginpardus.blogcu.com/

  19. #119
    VIA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    Başkent
    Motosikleti
    Yamaha XT660R- Afrika twin 1000L
    XT den sonra daha doğrusu XT ile birlikte son noktayı koyacağım modeldir AT
    Ahmanamra bunu beğendi.

  20. #120

    Üyelik
    15 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Africa twin


6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler