Tam olarak neresini yada neyi anlamadığınızı yazarsanız ona göre cevap verebilirim.
Pompanın son durumu.
Torna işi bitti gayet güzel oldu neredeyse hiç sorun çıkmadı. Salmastra keçe olmadığı için hafta başına kaldı montaj işi.
Çektiğim resimleri eklemek isterken hafıza kartı uçtu bu nedenle resim ekleyemiyorum :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------
Bu yeni şekli ile bundan sonra bir keçe sorunu çıktığında yeni keçeyi takıp yola devam etmek en fazla 1 saat sürecek.
Gerçi maksat bu değildi aslen . Onarılamaz yapıdaki keçeyi artık revize edilebilir hale getirmekti. Oda sanırım oldu .
Daha önce de dediğim gibi yapısı gereği honda bunu bir sorun çıktığında komple değişecek şekilde ayarlamış.
Ha şimdi diyebilirsinizki (bu hep olur) bunu yapan mühendis öyle yapmayı bilmiyormu. Onu bende bilmiyorum.
Yalnız neredeyse tüm suzuki ve yamaha modellerinde pompa benim şuanda yeptığım şekildedir. Hatta cbr serisi hondalarda da artık böyle.
Bir vstrom kullanıcısı için pompa ömrü ne ise bundan sonra benim içinde aynısı olucak. En kötü keçe ile dahi 25 bin den fazla gidilebileceğini umuyorum. İyi bir keçe ile 50 binlere kadar gidebilir. Oda bana yeter
Tabiki birde işin 350 euro yerine sadece 100 tl ye halledilmesi durumu varki işin en güzel yanı.
Bundan sonrası içinde ,2 rulman 2 keçe bir mekanik keçe (salmastra ) fiyatına eski haline dönecek biçimde oldu. Buda ortalama 40- 50 tl gibi bir şey tutar oda iyileri ile.