[MT] Ledow CXM 250A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
By_StaR adlı üyeden alıntı
arkadaşlar boş anlarımızda hepimiz elimize anahtarları alalım motorlarımızı sıkalım yoksa daha cok parça düşürücez yollarda... Dİpnot motorum 17 eylul itibari ile 11.500 km de yoluna devam ediyor herhangi bir sorunu yok.. Sizinkiler ne alemde ?
Arkadaşlar bu çin malı motorların hepsinde aynı durum var elinizin biraz anahtar tutması gerekiyor.
Ben 2-3 günde bir temizlik yaparken tüm vida ve civatalaıda yokluyorum fırsat buldukça bakmanızı öneririm.
Motorum henüz 2 haftalık Ayın 4 ünde aldım daha 1000 km olmadı
Kız arkadaşımla birlikte Sakarya/Adapazarına kadar gittik yolda gayet iyiydi, birde rodaj sürecini tamamladıpğında daha sağlıklı olacaktır diye ümit ediyorum.
Yamaha kopyası olmasından sanırım gerçekten keyifli bir motor.
kazurat adlı üyeden alıntı
Bu arada dikkat edeniniz oldumu bilmiyorum ama üstteki egzost boş hiç bir işe yaramıyor sadece görüntü
Evet benimde dikkatimi çekti keeway ss250 de aynı. 2. pistonun manifoltları aşağıya doğru dönüyor ve alttaki egzosta birleşiyor.
Bende pek anlam veremedim :S
İyi bir egzostçuya giderek sadece görüntü olan egzostu çalıştırabiliriz sanırım fakat bir faydası olurmu bilmem
34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
Kartal/İstanbul
Reklamlar
-
merhaba.
arkadaslar bendede keeway ss 250 var, egzos sıstemı aynı arkadakı pıstondan egzos cıkısı ıcten gıdıyor ve alttakı katalızore baglanıyor yanı ıkıegzos cıkısıda aynı yere baglanıp sonra dagıtım oluyor.usttekı tup de calısıyor ama cıkız alta gore daha az.saygılar.
-
09 Aralık 2008, 15:44
#23
-
10 Aralık 2008, 00:36
#24
bence birkaç gün binme daha büyük zararlar açarsın herkese kazasız sürüşler
Rakun senin imzan kısmında Kartal soğanlık yazısını gördüm o civarda Ahmet diye bir arkadaş vardı ledovu olan tanıyormusun acaba
GEL DEDİN, GELDİM, ABDURRAMAN ÇAVUŞ
-
10 Aralık 2008, 15:12
#25
ceash adlı üyeden alıntı
bence birkaç gün binme daha büyük zararlar açarsın herkese kazasız sürüşler
Rakun senin imzan kısmında Kartal soğanlık yazısını gördüm o civarda Ahmet diye bir arkadaş vardı ledovu olan tanıyormusun acaba
Yok şuanda kullanmıyorum zaten ama işe minibus le gelmek zoruma gidiyo bide bu gün havanın güzelliğinide hesaba katarsak... offf
Malesef tanımıyorum buralarda pek görmedim ledow ama karşılaştığım motorcular tanır beni en azından bi kısa kornayla slm veririm
34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
Kartal/İstanbul
-
11 Aralık 2008, 00:51
#26
sağlık olsun Ahmeti tanımıyorsan da beni tanıyorsun artık
GEL DEDİN, GELDİM, ABDURRAMAN ÇAVUŞ
-
12 Aralık 2008, 02:28
#27
34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
Kartal/İstanbul
-
12 Aralık 2008, 18:04
#28
motorun güzelmiş gerçi üstüme vazife değil ama niye deri çanta yerine plastik çanta taktın
GEL DEDİN, GELDİM, ABDURRAMAN ÇAVUŞ
-
12 Aralık 2008, 18:26
#29
34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
Kartal/İstanbul
-
12 Aralık 2008, 18:26
#30
bu motor yeni mi çıktı arkadaşlar..??? ilk defa görüyorum.. fiyatı hakkında bilgi verebilirmisiniz acaba??
-
12 Aralık 2008, 18:41
#31
sanırım bisan lifan,keeway super shadow ve ledow aynı tip motor görünüşü güzel bisancılar çok memnun motorlarından umarım sizde memnun kalırsınız.yamaha viragonun kopyası, ocakta alıcam inşallah.
iyi sürüşler.
Ey Mehmed ! Ahmed-i Muhtar'ın Mucizeleriyle
Umarım Galip Olur Din Düşmanlarına Devletim "
F.S.M.HAN
-
13 Aralık 2008, 00:07
#32
Rakun adlı üyeden alıntı
madem eski motorun jinlundu, neden sattın diye sormak isterdim, iki motoru da konfor, son sürat, yakıt tüketimi, yedek parça bulunurluk ve fiyatları açısından vs karşılaştırırsan memnun olurum
-
13 Aralık 2008, 00:42
#33
polo34 adlı üyeden alıntı
madem eski motorun jinlundu, neden sattın diye sormak isterdim, iki motoru da konfor, son sürat, yakıt tüketimi, yedek parça bulunurluk ve fiyatları açısından vs karşılaştırırsan memnun olurum
Her bakımdan jinlun avantajlıydı.
ancak 150cc lik motor 250cc ye göre çok güçsüz kabul edersinki jinlun 10 ledow sa 19 hp gücündeler.
Kesinlikle jinlunda bir sorunum olmadı sattığım kişide iyi bir arkadaşımdır.
Şuanda 10.000 km yi geçti ve kullanıcı hataları dışında parça değişmedim.
Yalnızca kronik sorunlar; buji, far lambası gibi.
Ancak genellikle artçım (sözlüm, herşeyim) da oluyor. buda 150cc nin rampa yukarı kalkması için, kaldıki esenkent gibi bir semtte, baya bi zorlanmasına debriyaja acımasızca kaymasına sebep oluyor diye değiştirdim.
Ama bu motorla yaşadığım sorunları düşündükçe keşke satmasaydım diyorum zaman zaman.
Ama bu motorumdada yakında sorun kalmıyacak sanırım çünkü sorunların motordan değil servisimden kaynaklanıyormuş şimdi daha iyi anladım.
Kıyaslama istersen şöyle diyim;
Jinlun;
Yakıt; Ağustosta şehirler arası yolda 900 km yol yaptım toplam ve bunu 70 ytl lik benzinle yaptım. 11 litre deposuyla şehir içi 320 km yapıyordu.
Konfor/keyif; kesinlikle alan kişinin şöför koltuğunu değişmesi gerekiyor. çok rahatsız, uzun yolculuklarda yorucu ve bel ağrısı yapıyor. artçı ise müthiş rahat. (birde benim sisy bar değişmişti. (sözlüm arkada uyucak kadar rahattı)
Fiyat/Performans; jinlun bu konuda bence piyasanın en iyisiydi. Ancak artık ICm makine bu motorları getirmiyor. Yedek parça bol fakat çok ucuz değil.
Ancak piyasadaki akranlarına göre çok dayanıklı olduğu konusunda temin ederim. 340 km aralıksız yol yaptım yüksek hız ve yüksek devirde (Balıkesir/Akçaya gitmiştim) ne o gün nede o günden önce ve sonrasında motorumu aldığıma beni hiç pişman etmedi. Aldığım rakam komik gelecek belki; 0 km de aldım nisan ayındaydı 2006 model olan motorum 21/04/2008 trafiğe çıktı. 2200 ytl ye 10 ay taksitle almıştım.(Aksesuarlar hariç, koruma demiri, çanta, cam gibi) Bence o paraya alınabilecek en iyi cruser tarzı motordu. Aylarca araştırmıştım.
10 Hp gücündeydi ve gücünü hatırlatıyordu rampalarda :(
Ledow;
Yakıt; Henüz 2000 km oldu daha tam randımanlı çalışmıyor karbüratör ayarsız çok yakmasına rağmen, 9 litre benzin (1depo) = 200 km şehir içi.
Konfor/keyif; Şöför koltuğu alışmak biraz zaman aklsada, sonradan rahatlığını hissettiriyor. mola verme ihtiiyacını tuvaletle sınırlıyor diyebilirim.
Artcı için işler biraz zor, koltuk dar ve öne doğru eğik, sisybar orjinalindeki çok yetersiz. Sisy bar ve arka koltukla biraz oynamak gerekiyor.
Fiyat/Performans; Aldığım fiyat fena bi rakam değil motorum 2006 model ancak 04/10/2008 trafiğe çıktı, 3250 ytl + ruhsat plakaya mal oldu: (Aksesuarlar hariç, koruma demiri, çanta, cam gibi)parça sorunu yok getiren firma sirkecide ve tanıdık sayılır. (Tümopar) Ayrıca Bisan-Lifan parçalarıda uyar. Parça şuana dek değişmedim ancak bir defa sorun yaşadım arka jant tellerinden tek bir tanesi kırılıp lastiği patlattı. Çukura mı düştün acaba diye düşünmeyin motoruma çok iyi bakarım düm düz yolda oldu, ben nazar diyorum 15 ytl ye akıldı oda. 15 ytl de lastikçide tabi. Bunun dışında babamın sakin ve devirsiz kullanma hevesinden dolayı arka pistonu haşlamışız, buji değiştik yırttık o iştende
19 Hp gücünde buda hatırlatıyor rampalarda
Ancak servis olarak satın aldığım yeri tercih etmiyorum artık, motoru serviseher götürüşümde arkasından ben bişiyleri tamir etmek zorunda kaldım.
Eski motorumun (Jinlun) servisi olan Sezgin abi sağolsun her motoru aşmış bi adam ona devam edicem, yalnızca garanti için uğrarım sanırım aldığım yere.
Ledowun bence en büyük dezavantajı, benzin durumunu görememek, her ne kadar jinlun dada tam doğru görmesemde, bilgi sahibi olabiliyodum hiç yolda bırakmadı benzinden dolayı.
Daha bu akşam ledowumla yolda kaldım, depoyu bi açtım ki, aboooovvvv sömürmüş depoyu nem bile yok
Bu vesileyle bana yardımcı olan, scooter kullanan usta şöför abime teşekkürler Allah razı olsun.
Bu akşam soğanlık-kartal e5 bağlantıları arasında yolda kaldım. cc'si küçük gönlü büyük bi abimiz. tahminen 150cc lik scooterla rampa yukarı beni iterek götürdü. Evet iterek ayağını dayadı ark çanta demirine arkasında artçısıyla, az ilerdeki benzin istasyonunun önüne kadar gittik. Allah razı olsun tekrar
Kazasız belasız sürüşler.
34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
Kartal/İstanbul
-
13 Aralık 2008, 01:34
#34
Arkadaşlar,Ledow ile Bisan-Lifan Roadstar 250 nin bir cok parcası birbirine uymuyor haberiniz olsun.
Yağ filtresi,Jant teli,far,gaz teli gibi universal parcalar dısında neredeyse tum parcalar birbirinden farklı.
Farklar milimetrik de olsa birbirine uymayı engelliyor.Maalesef bu insafsız bi satış taktiği.
Nasıl ki aynı motorun farklı yıllarda uretilmiş modelleri birbirinin parcalarını kullanamıyorsa Bisan,Keeway,Ledow un da cogu parcası uyumsuz.
Zaten yanyana geldiklerinde bariz farklar oldugu acıkca anlaşılıyor.
Hangi parcaların uyumsuz oldugunu burada tek tek saymak anlamsız ama durum boyle.
-
30 Aralık 2008, 22:49
#35
Abilerim kardeşlerim benim motor aynı sorunu tekrarlıyor, bu sorunu daha önce yaşayan varmı bilmiyorum.
Şu anda arka pistonum çalışmıyor, servise her gidişimde buji diyorlar ama 2500 km de 4. buji oldu bu ve sorun devam ediyor.
Öncelikle sorun düşük devirlerde motorun boğulması, ve gazı bıraktığım anda stop etmesi. Tahminimce arka pistona ait olan, benzinin katalizörde patladığını duyabiliyorum. Ancak devir yükseldiğinde sorunsuz çalışmaya başlıyor.
şuan 250 cc lik motorum 125 den daha zayıf durumda ben ateşleme bobininyle alakalı olabileceğini düşünüyorum. Bu arada arka pistondan çıkarılan tüm bujiler bozulmuş oluyorlar. Sağlıklı ateşlemiyorlar ve simsiyah çıkıyolar, sanırım buda yağlanmasından oluyor. Bu sorunu daha önce yaşayan oldumu? Ledow la bende çok daha fazla km yapmış abilerim var forumda onlardan bi yorum bekliyorum
34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
Kartal/İstanbul
-
30 Aralık 2008, 23:14
#36
Rakun adlı üyeden alıntı
Abilerim kardeşlerim benim motor aynı sorunu tekrarlıyor, bu sorunu daha önce yaşayan varmı bilmiyorum.
Şu anda arka pistonum çalışmıyor, servise her gidişimde buji diyorlar ama 2500 km de 4. buji oldu bu ve sorun devam ediyor.
Öncelikle sorun düşük devirlerde motorun boğulması, ve gazı bıraktığım anda stop etmesi. Tahminimce arka pistona ait olan, benzinin katalizörde patladığını duyabiliyorum. Ancak devir yükseldiğinde sorunsuz çalışmaya başlıyor.
şuan 250 cc lik motorum 125 den daha zayıf durumda ben ateşleme bobininyle alakalı olabileceğini düşünüyorum. Bu arada arka pistondan çıkarılan tüm bujiler bozulmuş oluyorlar. Sağlıklı ateşlemiyorlar ve simsiyah çıkıyolar, sanırım buda yağlanmasından oluyor. Bu sorunu daha önce yaşayan oldumu? Ledow la bende çok daha fazla km yapmış abilerim var forumda onlardan bi yorum bekliyorum
Şimdi En Başından Az Önce Arayıp Durumu anlatmıştım ama yeniden Yazayım dedim ARka Silindirin Ateşleme sorunun 2 Basit Sebebi var Bu sebeplerin birincisi beyine giden fişin gevşemesidir veya cam sigortanın gevşemesidir başkada bir problem yok onda
PiaggioCiao 25cc>>Mobilette Enduro 50cc>>Peugeot Nİnja 52>>Peugeot Trekker 100cc>>Ledow Cxm 250cc>>Kawasaki Zx9>> Yamaha DraGStaR 650..
"www.radyomoto.com"/MoToRCu CC'si BüYüK OLaN DeĞiL;GöNLü BüYüK OLaNDıR
-
31 Aralık 2008, 00:27
#37
By_StaR adlı üyeden alıntı
Şimdi En Başından Az Önce Arayıp Durumu anlatmıştım ama yeniden Yazayım dedim ARka Silindirin Ateşleme sorunun 2
Basit Sebebi var Bu sebeplerin birincisi beyine giden fişin gevşemesidir veya cam sigortanın gevşemesidir başkada bir problem yok onda
Abi teşekkür ederim yarın sabah eve gidince bi denicem
Edit; Dediğin gibi sanırım abi elektirksel bir sorun. Kabloları ve pabuclarını sıkınca motor normal çalışmaya başladı ama uzun test edemedim dolu yağıyodu o anda
34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
Kartal/İstanbul
-
By_StaR adlı üyeden alıntı
Şimdi En Başından Az Önce Arayıp Durumu anlatmıştım ama yeniden Yazayım dedim ARka Silindirin Ateşleme sorunun 2
Basit Sebebi var Bu sebeplerin birincisi beyine giden fişin gevşemesidir veya cam sigortanın gevşemesidir başkada bir problem yok onda
Abi sorun tam gaz devam ediyo, ateşlemeden kaynaklanıyor sanırım çünkü özellikle 4 ve 5 . viteslerde, güç gereken durumlarda, motor boğuluyo, ve bunu gaz açıklığı aynı olmasına rağmen yapıyor. Yani karbüratörden olma ihtimali düşük.
Servise gittim bişiy yok diyor. siz hangi servislere gidiyorsunuz ledow konusunda tavsiye edebileceğiniz bir usta varmı?
34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
Kartal/İstanbul
-
hocam slm
ben 5000 kmyi geçtim ve rodajı bitirdiğim için sibop ayarı yaptırdım. daha sonra yolda 80 km civarında bir titreme peydah oldu. akabinde 1 ay sonra kendi kendine tek piston a kadar düştü. ama bu işlemi diyelim 120 ile gidiyorum sorun yok tak birden teklemeye başlıyordu. düşük hıza durup duruken hiç problem yokken tek piston devre dışı kalıyor ve stop ediyordu.
bende bujileri sıktım ve düzeldi. sanırım rölanti ayarından sonra sıkmayı unutmuşlar şu anda 80km deki problemde kesikdi.
derdine ne kadar dermen olur bilmem ama motordaki bujinin oturduğu yeri bir kontrol et belki buji tam oturmuyor ve oradan hava alıyor olabilir.
Counter Strike'cilar buraya
www(dot)dostsunucu(dot)com
-
arkadaşlar zaten tek piston alakasız anlarda duruyorsa, sorun yüzde 90 buji yada buji yatağındadır..
tüm çok silindirli makinelerde geçerlidir bu.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)