Bencede Honda yazma ama kanunide kalmasın Seko arkadaşıma katılıyorum.
Bencede Honda yazma ama kanunide kalmasın Seko arkadaşıma katılıyorum.
TŞK.ler Seko arkadaşım, dediğin belki doğru olabilir, katılıyorum sana ama soru soran kişilerede herzaman aynı açıklamayı yapmaktan biraz sıkıldım(abi nası yani ya bu kanunimi? S&T noluyo? falan filan gibi). Honda amblemini bugun yapıştırıp bi baktım şöle, pekde kötü durmuyo gibi..
Birde adamlar S&T Kanuni yazısını öle bi yazmışlar ki üzerine sanki 10 kat vernik atmışlar, aslında senin dediğin gibi yapmayı düşünüyordum(sadece S&T'nin kalması) fakat kanuni yi sökünce anladım ki sökülen yazıların altında kalın bi boşluk kalıyor, AUTOKING e gittiğimde bana komple boyanması gerektiğini söylediklerinde S&T yide mecbur söktürdüm. Biraz bakacam, eğer gözüme hoş gelmezse dediğin gibi gidip S&T yazdıracağım. Depomu boyattım, bayada güzel oldu boyası(AUTOKING farkı). Aynı uygulamayı yapacak Diğer arkadaşlara tavsivem boya ustalarını çok çok iyi seçmelerii....
en iyi 250 ybr 250 ok
KONTROLSÜZ GÜÇ,GÜÇ DEĞİLDİR-
BİNDİM KAWASAKİ ZZR1400'ÜN ÜSTÜNE KÖKLEDİM BEN GAZINI ARKAMDAN GELEN F-16 YESİN EGZOS GAZIMI:queen:
Kullanan arkadaşlar lütfen motorun almaya degermi yoksa bu motoru alma pişman olursun veya al çok güzel desinler bilgilenmek istiyoruz...
Güncelleme...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:30 PM ----------
eee... gt ciler yokmu haber motor nasıl gidiyo sorun yaratıyomu km ler ilerledi nede olsa
Yokmu yol yapan maceraları olan arkadaşlar...
Güncel...
güncelliyelim
almayın kardeşim bu motoru diyorum.
1- şasesi resmen karyola profilinden bükme gibi.
2-rüzgarlı havalarda 120 den sonra kafa salınımı başlıyor hayatınızı riske atmayın.
3-kanuni firması kesinlikle malının arkasında durmuyor, herhangi bir şikayetiniz olduğunda resmen ipe un sermeye başlıyor.
4-yaşadığım şehirde s&t servisi olmadığı için beni durmadan 250 km uzaktaki servislere yönlendirmeye çalışarak işleri zorlaştırıyor halbuki yaşadığım şehirde kanuni servisi var.
5- makinanın arkası çok hafif frenlemeler bu sebeple zayıf kalıyor ve arka teker hemen kitliyor.
6- makinada kullanılan shinko diye lastikler var aslında lastik demek yanlış plastik gibi makinanın virajı yok ön arka hemen frenlemelerde kızaklıyor.
7-egsoz kalitesiz malzemeden yapılmış hemen sararmaya başladı.
8-on frenleri çift disk olması gerekir ancak tek disk bence yetersiz.
bu sebeplerle almayın kardeşim bu makinayı boşuna paranızı çarçur etmeyin. biraz daha sabredin ileri sürüş eğitimi alın 2.el bir japon alın hayatınızı yaşayın.
eski bit gt650 kullanıcısı olarak gt 650 lere lafım yok ama gt 250 almayın. heleki s&t kanuni hiç almayın kanuni adını duyduğunuz yerde kaçın ortamı terkedin.
patron ne yaptın sen ya bütün hevesim kırıldı :D satıcıdan haber bekliyorum :D bence bu motor sıfır parasını haketmez doğrudur ama 2. el az km çok temiz uygun fiyat :D hakedebilir :D
bilip bilmeden o kadar çok kişi atıp tutmuşki konu hakkında :D sizin yazdıklarınız doğrudur bişey diyemem :D güzel motor yahu olaya farklı yönden bakın satılan bütün cometler 25000 km civarı .d :DD: : ve 2. el alacaksınız solmuş ve yıpranmış bitmiş motorlara 5000 civarı istiyorlar o civara temiz güncel model sağlam kanuni alırsınız daha az çizikli daha diri daha taze :D
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)