2009 Yamaha V-max basına tanıtıldı..
Reklamlar
-
05 Haziran 2008, 10:23
#1
By edy02, shot with Hasselblad H3D-39 at 2008-06-04
By edy02, shot with Canon EOS 5D at 2008-06-04
By edy02 at 2008-06-04
By edy02, shot with Hasselblad H3D-39 at 2008-06-04
By edy02, shot with Canon EOS 5D at 2008-06-04
By edy02 at 2008-06-04
By edy02 at 2008-06-04
By edy02 at 2008-06-04
1,679 cc V4 197 bhp at 9000 RPM / Ağırlık 310 kg (benzin, yağ, vs.. dahil)
sınırlı sayıda üretilecek olan v-max'in ilgilteredeki fiyatın yaklaşık £10,000(24.000 Ytl) , amerikada ki fiyatı ise $17,990 olması bekleniyormuş .
örnek vermek gerekirse ingilterede ;
yzf-R6 satış fiyatı £7500(18.000 YTL)
burdaki satış fiyatı 27.450 ytl .
Amerikada
YZF-R6- Satış fiyatı - $9,600
v-max- $17,990
Türkiye'de;
YZF-R6- Satış fiyatı--27.450 ytl
v-max -satış fiyatı ????????????
VMAX SPECS
Angle of Engine V bank 65°
YCC-1 Funnel shift timing 6,650 RPM
Length of Funnel (Long) 150mm
Length of Funnel (Short) 54mm
Inner tube diameter of front fork 52mm
Exhaust layout 4-1-2-4
Valve Angles Intake side:14 + exhaust side:15 =29
Front-rear length of engine 506mm; 27mm shorter than existing model
Height of engine 606mm; 6.5mm higher than existing model
YCC-T calculating capacity 1/1000 of a second
YCC-T control signals 1/100 of a second
Number of rear gear teeth 29
Diameter of rear gear 188mm
Wall thickness of main frame 3mm-6mm
Length of rear arm 662.5mm
Fork pitch of under bracket 225mm
Fork offset of under bracket 30mm
Diameter of front brake 320mm
Thickness of front brake 5.5mm
Diameter of rear brake 298mm
Thickness of rear brake 6mm
Number of pixels of display 256x64dot
ENGINE
ALL NEW DESIGN
* 1679cc LIQUID COOLED
* 65° V4 CONFIGURATION
* 4 VALVES PER CYLINDER
* DOHC
* FUEL INJECTED
* YCC-T
* YCC-I
* 11.3:1 COMPRESSION RATIO
* EXUP
* SHAFT DRIVE
* LIGHTWEIGHT FORGED ALUMINUM PISTONS
- 90mm x 66mm (BORE x STROKE)
* FRACTURE SPLIT CONNECTING RODS
* CHAIN AND GEAR DRIVEN CAMSHAFT SYSTEM
- INTAKE CAMSHAFT IS DRIVEN BY CHAIN
- EXHAUST CAMSHAFT IS DRIVEN BY GEAR MECHANISM
* 5 SPEED TRANSMISSION
* RAMP TYPE SLIPPER CLUTCH
* 4-1-2-4 EXHAUST SYSTEM
* 3 WAY CATALYTIC CONVERTER WITH OXYGEN SENSOR
* EXUP EXHAUST VALVE
* TITANIUM MUFFLER CANISTERS
INTELLIGENCE
* MULTIFUNCTION METER INCLUDES:
- SPEEDOMETER, TACHOMETER W/SHIFT LIGHT, & INDICATOR LIGHTS
* ORGANIC ELECTRO LUMINESCENSE MULTIFUNCTION DISPLAY INCLUDES:
- ODOMETER, CLOCK, DUAL TRIP & RESERVE TRIP, FUEL GAUGE, GEAR POSITION INDICATOR, COOLANT TEMP., MPG, INTAKE AIR TEMP., THROTTLE VAVLE OPENING ANGLE, STOPWATCH, & COUNTDOWN INDICATOR
* YAMAHA CHIP CONTROLLED THROTTLE
* 48mm THROTTLE BODY
* YCC-1 (YAMAHA CHIP CONTROLLED INTAKE)
- SWITCHABLE FUNNEL LENGTHS FROM TALL (150mm) TO SHORT (54 mm) AT 6,650 RPM
CHASSIS
ALL NEW DESIGN
* ALUMINUM FRAME
* FULLY ADJUSTABLE SINGLE REAR SHOCK
* ABS WITH WAVE TYPE BRAKE ROTORS
* MULTIFUNCTION DASH WITH SHIFT LIGHT EQUIPPED TACHOMETER
* NEWLY DESIGNED CAST ALUMINUM MAIN FRAME
* CF DIE CAST AND EXTRUDED ALUMINUM SUB FRAME
* 52mm TITANIUM OXIDE COATED FORK
* ADJUSTABLE PRELOAD, COMPRESSION, & REBOUND
* 4.7" OF TRAVEL
* CAST ALUMINUM TOP TRIPLE CLAMP
* FORGED ALUMINUM BOTTOM TRIPLE CLAMP
* LINKED TYPE MONOCROSS REAR SUSPENSION
* SINGLE SHOCK WITH ADJUSTABLE PRELOAD, COMPRESSION, & REBOUND
* 4.3" OF TRAVEL
* NEWLY DESIGNED CAST ALUMINUM SWINGARM
* BREMBO RADIAL PUMP MASTER CYLINDER & RADIAL MOUNT SUMITOMO 6 PISTON FRONT BRAKE CALIPERS
* BREMBO MASTER CYLINDER & AKEBONO REAR BRAKE CALIPER
* 320mm WAVE-TYPE FRONT DISCS
* 298mm WAVE-TYPE REAR DISC
* ABS
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
Reklamlar
-
05 Haziran 2008, 10:26
#2
-
05 Haziran 2008, 10:32
#3
yine de bildiğimden vazgeçmem
[COLOR="Red"][B]geçmişte BUnReCU idi[/B][/COLOR]
[B]ama hâââLâââ[/B]
[B][COLOR="Magenta"]chica del viento[/COLOR][/B] [B]of 01 [/B] :cherry: & [B][COLOR="Lime"]miss dr[/COLOR][/B] ::159::
-
05 Haziran 2008, 10:43
#4
-
05 Haziran 2008, 10:46
#5
vay annasını altında bi iş makinası çalışıyomuş gibi binilir buna yahu
-
05 Haziran 2008, 10:46
#6
Üretildiği ilk dönemlerden beri kesin bir sınıfa dahil edilemeyen ve 2 teker sevdalılarınca sınıflar ötesi bir yeri olduğuna inanılan bu makina bence de
Yamaha nın PRESTİJ ürünü olup,teknolojinin ve beyfendiliğin vardığı son
noktayı temsil etmektedir.
Beldeyama nın satış ve servis mantığıyla tabii ki ülkemizde Yamaha yıllar
içinde zavallı ve sahiplerinin yüzünü kızartan bir ürün haline gelmiştir.Artık
üretici firmanın ciddi anlamda kendisinin ülkemizde yapılanarak,servis yedek
parça ve her türlü ciddi hizmeti vererek yamaha sahiplerine hakettiği hiz
meti geri vermesini ümid ediyorlar tercihini bu markadan yana kullananlar.
binbasi nayman x-max ''06
Yamaha Touching Your Heart.
Safety First,then RIDE..!
-
05 Haziran 2008, 11:04
#7
Bende bunu TR'a hiç getirmesinler, ellerinde kalır.
CC Çok yüksek, sıkı benzin yakacağı ortada, fiyatı astronomik,
ağır ve hantal bizim caddelerdeki her çukura girer, birinden kaçamaz.
İdeal motor bence 450CC-600CC arası olmalı gerisi teferruat...
"Motosiklet Özgürlüktür."
-
05 Haziran 2008, 11:20
#8
gerçekten dehşet bişey...
-
05 Haziran 2008, 12:07
#9
Admin
-
05 Haziran 2008, 12:15
#10
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
cok dehşet bir makina daha once kısa bir sürede olsa kulandım ama yenisi muhteşem ama türkiye de hangi yolda kulanılacak her cukurda o agırlıkta bir makına nasıl olur bilemiyorum
Ben dostlarımı ne kalbimle nede aklımla severim
Olurya kalp durur..Akıl unutur...Ben dostlarımı ruhumla severim O ne durur ne de unutur....(MEVLANA)
-
05 Haziran 2008, 12:25
#11
Gaziantep İl Temsilcisi
-
05 Haziran 2008, 12:43
#12
nasıl bı guctur yaa 197 bg vay beeee....allah alana kaza bela vermesın...
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
-
05 Haziran 2008, 13:38
#13
Trafikte göremiyeceğimiz motorlar arasına bir tane daha eklenmiş oldu.
-
05 Haziran 2008, 13:52
#14
way way wayy bu nedir yaw böyle,
yaratık desek doğru olurmu acaba
[B][I]Dediklerim bazen ters gelir, olabilir hayat herkeze ders verir[/I][/B] ::exclaim:
-
05 Haziran 2008, 14:19
#15
-
05 Haziran 2008, 14:28
#16
o bir efsane. torku daha da yükseltmişler şaşırdım
-
05 Haziran 2008, 14:53
#17
-
05 Haziran 2008, 15:07
#18
1700cc 200hp
usta Türkiyeye getirirlerse buna lpg takıp binemeyız
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
-
05 Haziran 2008, 15:52
#19
166 Tork ureten bir makina Vmax efsanesi geri donuyor . Alacak olan surucudeki cesareti tebrik ederim. Yanlis ellerde oldurucu bir makina olur bu cunku.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
05 Haziran 2008, 17:09
#20
Motosiklet Eğitmeni
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler