Suzuki DRZ 400 SM Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Şubat 2013, 04:22
#101
arkadaşlar bu makinanın hava ayarı nasıl yapılır bilen varmı.Sanırım benzini biraz çiğ atıyor,performansta sıkıntı yok ama ayarlanması gerekli.Tavsiyelerinizi bekliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:19 ----------
Tebrikler,bunca yıldır motor kullanıyorum hala standart modda devam ediyorum
Reklamlar
-
23 Temmuz 2013, 03:28
#102
selam arkadaşlar
birşey sorucam bu motorun cıkış fiyatı 13.500
6-7 sene gecmiş motorun piyasası 11.250 en düşük benim aklım ermedı ka yasında ki makinaya bu paralar istenmesi
s
-
19 Aralık 2013, 14:14
#103
Merhaba arkadaşlar yeni uye oldum hava ayari ile uyguladığımı aktarayim hava ayar civatasini sonuna kadar sıkın sonra 8 tur yada 9 tur geri cevirin benimkisi süper oldu bu havarda bile ciklesiz tek marsta calisiyo ve patirdama kalmadi benim arka disli 47 dis 41 e dusurmek istiyorum elinde olan varsa görüşelim tel 0506 311 0898 herkese kazasis surusler
-
25 Nisan 2014, 14:46
#104
sllnbs.okn adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar
birşey sorucam bu motorun cıkış fiyatı 13.500
6-7 sene gecmiş motorun piyasası 11.250 en düşük benim aklım ermedı ka yasında ki makinaya bu paralar istenmesi
s
Valla bende takip ediyorum , ikinci elde 3-4 tane motor var. Onlarda 0 parası istiyorlar.Anlamak mümkün değil.
-
25 Nisan 2014, 15:25
#105
Neredeyse tüm motorlar için geçerli bu durum. XT660 lar da farklı değil, yada 2010 model bir CBR125...
-
01 Mayıs 2014, 04:50
#106
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...62838767/detay
Bence bu makine Büyük olasılıkla jagadam 'a ait
Geçmiş yorumlarını okuyan varsa şayet bilir.Almak isteyen konuşsun derim
-
02 Mayıs 2014, 00:00
#107
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
evet onun motoru, Muhittin motoruna gözü gibi bakan biri, yüksek cc'li büyük bir motoru daha var, epey gezmişliğimiz var onunla, kendisi çok düzgün efendi biridir ...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
02 Mayıs 2014, 00:11
#108
polo34 adlı üyeden alıntı
evet onun motoru, Muhittin motoruna gözü gibi bakan biri, yüksek cc'li büyük bir motoru daha var, epey gezmişliğimiz var onunla, kendisi çok düzgün efendi biridir ...
Evet, aynen öyle.İmkanım olsa cruiserimin yanına bir tanede SM almak çok isterdim.Şehir içi tam eğlence makinesi
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
15 Mayıs 2014, 09:55
#109
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
Ben aldım motoru, bana kısmetmiş Sağolsun sahibi de çok yardımcı oldu birçok konuda. Ankara-İstabul da yapmış olduk buarada. Detaylara daha sonra değinicem.
-
29 Mayıs 2014, 23:11
#110
Konu burada kapandı mi yoksa aramızda benden başka drz si olan varmı arkadaşlar varsa bir kaç sorum olacak da
-
29 Mayıs 2014, 23:58
#111
Syanur adlı üyeden alıntı
Ben aldım motoru, bana kısmetmiş
Sağolsun sahibi de çok yardımcı oldu birçok konuda. Ankara-İstabul da yapmış olduk buarada. Detaylara daha sonra değinicem.
hayırlı olsun, sen artık 400cc motoru 600cc yaparsın
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
02 Haziran 2014, 01:17
#112
-
16 Haziran 2014, 21:36
#113
Çok güzel bir konu ve başlık olmuş, belki ileride 50 bin km yol yaptıktan sonra bizde düşünürüz drz çok harika bir motosiklet.
-
17 Haziran 2014, 12:23
#114
Dikkatimi çekti, bu başlıta "motoru aldım" diyen herkes 1-2 mesaj sonra yazmayı kesmiş. Jagdam hariç. Ben de motoru ondan aldım zaten, bari ben yazayım biraz.
Görsel olarak paylaşımlarım zayıftır ama yazışım guvvatlıdır
Öncelikle şu gösterge mevzusuna değineyim. Orjinal DRZ göstergesi epey sapkın, biz bunu anladık. Şöyle ki, DRZ'lerde hız ve mesafe(tripmetre) ölçümü ön tekerden yapılıyor. Sensör yardımı ile tekerin nekadar döndüğünü hesaplayıp bunu da teker çevresi ile çarpıyor ve aldığı mesafeyi buluyor.
Bunu benim mondialden de biliyorum. Hızı hesaplarken de göstergedeki "zaman" verisine bölüyor ve hız göstergesinde hızı gösteriyor.
Hızı yanlış göstermesi için ya tekerden aldığı ölçümü yanlış hesaplaması lazım yada zamanı yanlış hesaplaması lazım. Eh, 5 TL lik saatler bile zamanı doğru hesaplıyor (günlerce-aylarca), o yüzden ben ön tekerdeki ölçümün doğru olup olmadığını merak ettim.
Sağolsun Jagdam abimiz ben ölçtüm demişti ama ben yine de double-check! diyerekten kendim ölçtüm. Ölçümü de şu şekilde yaptım, mümkün olduğunca düz bir yolda tripmetreyi sıfırlayıp varış nokatsında kaç yazdığına baktım= 96.4 km ölçtüm. Aynı yola G.mapsten baktım 99.4 km diyor.
Yani ~%2 kadar fazla ölçüyor benim göstergem şuanda. Bu da çok mühim bir fark değil, yani aslında 100kmh ile giderken 102 yazıyor kadranda.
Bu işe girmemin sebebi nette birçok DRZnin orjinal gösterge ile +150 kmh gibi hızlara çıkabilmesi (hatta~165 civarı vs,vs,). Ben en fazla 147 görebildim bu motorda, onda da motor devri 10.300 olarak kaydedilmiş. Anlık bir deneme oldu zaten. Ama asıl şaşırdığım bu motorlarda 10.000 devirde kesici olduğu söylenmesiydi. Demekki avrupa modellerinde yok bu kesici.
Ve eklemek istediğim diğer şey ise CBR250 nin yine 165 kmh gibi hızlara çıkabiliyor olmasıyla alakalı. Çok merak ediyordum, benden daha hızlı mı gidiyor bu 250lik diye. Tamam bizim vites oranlarımız vs, çok daha farklı ama birisi ~26hp diğeri ~40hp.
Sonuç olarak yan yana giderken;
DRZ 100kmh - CBR250 111kmh
DRZ 115kmh - CBR250 130kmh
değerlerini gösterdi yorumu size bırakıyorum.
Bidahaki sefere de şu perf. modifikasyonlarından biraz bahsedicem
-
15 Ağustos 2014, 20:54
#115
Bende kapora verdim bir drz 400 sm için. Motorumu sattıktan sonra scooter ile idare ederim diyordum.... olmadı , edemedim
Altın Elbiseli Adam Barkının da Drz 400 incelemesinde dediği gibi apaçi kardeşliğine selam olsun.
-
01 Aralık 2014, 11:56
#116
Arkadaşlar 400sm bende çok almak istiyorum ama bir sorum var size.
Bu motoru aldıktan sonra alçaltma kiti almayı düşünüyorum. Arkayı alçalttım okey. Peki ön tarafı nasıl alçaltıcaz nasıl bi işlem yapmamız Lazım boyum 173 ayaklar uçta basıyor . Kontrolü rahat olsun diye alçaltmak istiyorum?
-
01 Aralık 2014, 14:56
#117
ckara adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 400sm bende çok almak istiyorum ama bir sorum var size.
Bu motoru aldıktan sonra alçaltma kiti almayı düşünüyorum. Arkayı alçalttım okey. Peki ön tarafı nasıl alçaltıcaz nasıl bi işlem yapmamız Lazım boyum 173 ayaklar uçta basıyor . Kontrolü rahat olsun diye alçaltmak istiyorum?
Boyu 1.73 olan kız arkadaşım bile gayet sürüyor stock DRZ'yi, alçaltmanız anlamsız bence. Motorun sürüş özelliğinden ve keyfinden çalıyorsunuz.
2 ayağınızı birden yere değdirmeye çalışmayın, sadece sol ayak yere uzanır durduğunuz zaman. Yoksa çoğu motorda ayaklar yere değmiyor zaten. Ayrıca bu tarz ince ve hafif motorlarda ayak ucu basması bile yeter.
İlla ki arkayı alçaltıcam diyorsanız önü de amortisör bağlantı yerlerini gevşeterek, amortisörleri yukarı çekin, alçaltmış olursunuz. Ben şiddetle tavsiye etmem, boyunuz gayet uygun....
-
01 Aralık 2014, 15:10
#118
Syanur adlı üyeden alıntı
Sonuç olarak yan yana giderken;
DRZ 100kmh - CBR250 111kmh
DRZ 115kmh - CBR250 130kmh
değerlerini gösterdi
yorumu size bırakıyorum.
ohannes.....
-
30 Aralık 2014, 16:44
#119
Büyük bir keyifle kullanıyorum motorumu daha önce yüksek hacimli motorlar da kullandım ancak bu motorun sürüş zevki bir başka. Teknik konularda iletiişim halinde olabileceğimiz bu motoru kullanan arkadaşlar var ise iletişim halinde olalım.
Bu vesileyle ayrıca iyi seneler diliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------
Büyük bir keyifle kullanıyorum motorumu daha önce yüksek hacimli motorlar da kullandım ancak bu motorun sürüş zevki bir başka. Teknik konularda iletiişim halinde olabileceğimiz bu motoru kullanan arkadaşlar var ise iletişim halinde olalım.
Bu vesileyle ayrıca iyi seneler diliyorum.
-
30 Aralık 2014, 16:54
#120
Sagolasin @vladimir istanbulda misin dostum ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler