bahsettigin konuyu cok merak ettim merak ettim umarım bilgisi olan vardır ben ilk defa senden duydum
bahsettigin konuyu cok merak ettim merak ettim umarım bilgisi olan vardır ben ilk defa senden duydum
Dostum bahsettigim parca motorun sag kismindan, bujinin hemen yanindan cikan bi hortum war. Bu hortum deponun sag alt kisminda salyangoz gibi saseye bagli ufak bi parcaya baglaniyo, burdan iki cikisi var biri karburatore digeride yanilmiyorsam hava filtresine.. Iste bu ufak parca eski motorlarda (4-5 sene onceki) yok, hatta bu forumun 1.sayfasindaki windy resmindede yok, bu parcanin egzostaki yanmamis yakiti geri donusum yaparak ekonomi yaptigi soyleniyo, tabi bunu yaparkende motor gucunden biraz caliyormus (1bg) .. Tabi bu parcayi sokupte kullanmak ne kadar dogru tartisilir..
kardeş tamam katalizörden bahsediyorsun ben başka bir parca sandım bende şunu duydum mekanizmaya baglı olan borunun içı zamanla kurum baglıyormus ue motorun performansı düşuyormuş bende bi sökup bakacam sen konuyu acarak hatırlatmış oldun ama tamamen iptalinde acaba ne olur ?umarım bilgi veren olur
Benim uzun suredir aklimda, fakat isimden dolayi motoruma cok vakit ayiramiyorum, bi pazar gunlerim bos oluyo ondada malum her yer kapali.. Zaten iptali durumundada motor cikisi ve karburator girislerini kapamak icin parcalar lazim, o yuzden bu isi ustaya yaptirmak istiyorum kendim ellemiyorum. Benim cekindigim nokta motorun ozelliklede karburator ayarlarinin motorun bu haline gore ayarlanmis olmasi, misal iptal ettik diyelim; sonrasinda karburatore tekrar hava veya yakit ayari gerekirmi? Iptal edenler boyle biseye gerek olmadigini soyleselerde bu konuda bilgili birisine danismadan yapmak mantikli gelmedi. Ama sanirim bizde deneyipte gorucez sonuclarini en kotu soktugumuz parcayi tekrar takariz diyorum, umarim baska bi sorun cikarmaz..
kardeş sökersen bilgileri lütfen paylaş ben yarın hortumu sökecem bakalım kurum varmı bilgi paylaşımı yaparım
Acil 112 bu parcanin motor gucunde ufakta olsa bi kayba neden oldugu soyleniyo.. Ben 1ay once motorun tozunu alirken silindir cikisindan sokup parmagimla kapatip motoru calistirmayi denedim.. Sabah serinde ciklesiz calismasi hayal makina hic cikle yapmadan 2.de aldi tabi bu parcayi komple atip, gerekirse kör tipa gibi cikislari kalici olarak kapatip motorla bi 50-100km yol yapip test edilmeli.. Buna firsatim olmadi, belki burda windy de yapanlar vardir diye umut edip konuyu foruma actim..
acil bu parcayı sökup atmanın ne gibi eksileri olur
ok kardeş deneyecem
bu gun hortumun her iki ucunuda tıkadım 15 dk lık sürüs yaptım ne performans nede çalısma bir fark göremedim orjiye devam
windiciler selam nerelerdesiniz sesiniz solugunuz cıkmıyor
alo windy ciler
nasıpse 2 haftaya wındy cı olacam ve modıfıye konusunda yardımınıza ıhtıyacım olacak.ı am not apachexd
ASIM'ın nesli diyordun ya nesilmiş gercek,çiğnetmedi namusunu çiğnetmeyecek...
zaten aklımda varxd soylemeyı unuttum ıkıncı el alıom o yuzden modıfıye sartxdayrıca su motor kısmını parlatmak ıcın bır sprey fean var mı
ASIM'ın nesli diyordun ya nesilmiş gercek,çiğnetmedi namusunu çiğnetmeyecek...
teşekkürler.
ASIM'ın nesli diyordun ya nesilmiş gercek,çiğnetmedi namusunu çiğnetmeyecek...
Gectigimiz hafta sonu cok yagis vardi, Katalizoru iptal edip test etme firsatim olmadi, artik bu hafta sonunu bekliyorum .. Devriyaj balatalarida cok sıkıstrinca kacirma yapiodu, tavsiye uzerine 6yayli cg 150 balata seti aldim, umarim uyar bizim motorlara...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------
Bu arada lastik olarakta irc tavsiye ederim arkadaslar...
kardeş şimdiden hayırlı uğurlu olsun bencede önce lastikten başla
4 teker insanın bedenini taşır...... 2 teker ise ruhunu taşır........
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)