arka 100/90 18 mi?
Kardeş lastiklerin güzel olmuş deseni filan, ama dublex alsan daha iyi olurdu diye düşünüyorum Marka tanıdık değil galiba yada benim cahilliğim bu konuda
Frenler benim motordada berbat , Değiştirip kaliteli bir balata takman kesinlikle çok iyi olmuş Bende biraz daha bineyim balatayı en kalitelisinden takacağım çünkü şakaya gelmiyor fren olayı
Kazasız belasız sürüşler dilerim
Gül Dediğin Nedir Senin? Üç Beş Diken Biraz Yaprak, Ömür varya Ömür Çok Sevdiğin Üç Beş Nefes Sonra Toprak. . .
hatırlayamadım şimdi :((( ama eski lastik büyüktü. orjinali değilmiş zaten.. yeni taktığım için ybr nin orjinal ölçülerinde dediler. sanırım 100/90 18. yarın bakarım tekrar yazarım ölçüleri. Siz bu konuda deneyimlisiniz, bridgestone takmıştınız sanırım öncesinde. Bu lastik hakkında bilginiz var mı?
Bu arada kaza yapmıştınız geçmiş olsun. İyileştiniz mi?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:15 ----------
Kardeşim lastikler zaten tubeless (dubleks yani )
ama tamircideki kompresörün basıncı yeterli gelmedi, iç lastiksiz oturtamadı bi türlü arkayı. bende iç lastik tak, alışsn lastik, bi dahaki gelişimde çıkartırız dedim :D acelem vardı uğraşmasını bekleyemedim
Ön orjinalinde iç lastikli olduğu için, tubeless sibopu uymadı. dar geldi delik o yüzden iç lastik taktık yine..
Balata önemli gerçekten. benimki bitmiş, durmuyodu bi türlü :S şimdi iyi oldu ama. Sende ihmal etme, değiştir hemen. Lazım olduğunda durmazsa sonra değiştirmenin bi anlamı kalmıyo zaten
pirelli mt 65 takmıştım. Orjinal ölçüler
90 90 18
Arka lastik diş derinliği azalınca tekrar değiştirdim, Irc 100 90 18 taktım. Bu arada tamirci senin lastiği biraz uğrarsa olması gerektiği gibi takabilirdi.
112ciyiz
Benimkilerin ölçülerini bilmiyorum şimdilik ama iki ölçüyü de denemişsiniz. Bi fark oldu mu kullanış açısından?
Bu arada sizde tanımıyorsunuz sanırım markayı? Şimdilik bende pek bir yorum yapamıyorum ama virajlarda kendiliğinden yatıyor gibi geldi bana :S ya eski lastiğe göre daha küçük olduğu için öyle geldi bilmiyorum ama lastikler yeni diye pek zorlamıyorumda. yatırmamaya çalışıyorum. taktırdığım adamda ilk bi kaç gün dikkat et kayar falan demişti çünkü..
Uğraşsa takardı ama işte dediğim gibi, vaktim yoktu. Bir an önce olsun bitsin istedim o yüzden ben söyledim iç lastik takmasını. Şimdilik kalsın böyle sonra bi gittiğimde çıkarttırıcam zaten
ben de iyileştim sayılır, teşekkür ederim.
orjinal ön lastik tubeless değil fakat 2 liralık metal subap için şambriyelli lastik kullanma.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:30 ----------
pirelli ıslak zeminde kötü olduğu için irc taktım ama onu da 500km den fazla kullanmak nasip olmadı, şimdilik biraz daha iyi tutunuyor gibi.
112ciyiz
oz.07 Kardeş arka lastik oturmadığı için şamiyel takmışsın , ön sübap deliği uymadığı için orayada şamiyel takmışsın Bir an önce dublex duruma dönüştürsen daha randıman alırsın lastiklerinden
Ben lastikleri değiştirirsem ya michelin sport yada prelli mt 65 düşünüyorum. Acil112 arkadaşta prelli mt 65 takmış çok güzel görünüyordu
Seninkilerde güzel görünüyor ama bunu zaman gösterecek . Lastikleri kullandıkça düşüncelerini yazarsan sevinirm , tekerin düz bassın
Gül Dediğin Nedir Senin? Üç Beş Diken Biraz Yaprak, Ömür varya Ömür Çok Sevdiğin Üç Beş Nefes Sonra Toprak. . .
motorumu sattım kanunı almayı duşunuyorum 150 lık olandan alıp kullanan varmı aranızda aynı fıyata arkadaşta ybr var ama ben sıfır almak ıstıyom 13 hp yazıyor sıtesınde tıtreşim olayı nasıl bu konuda yardım edersenı z sevırım
Bana göre en iyi Köpek: Isırmayan Köpek.
Şöyle bi 15-20 gün geçsin çıkaracam iç lastikleri zaten kardeşim. Pek vakit bulamıyorum uğraşamıyorumda..
Valla bugün kutlama dönüşü yağmura yakalandım. Gayette iyiydi lastikler, kaymadıda hiç. Kuru yolda zaten iyi. Çok güzel girmeye başladı viraja. Eskiden çok uğraşıyomuşum, yoruluyomuşum yatırmak için, şimdi o kadar rahatladıki.. Şimdilik gayet iyi görünüyo, memnunum yani lastiklerden.
Bunlarda yeni fotoları ;
Motorun hayırlı olsun. Yalnız o fotoğraf nedir öyle 3216x4288 boyutunda ?
ya ilk fotoğrafı yanlış yüklemişim
Bende windy 150 var. Şu ana kadar bir sorun çıkarmadı. Titreşim 6000 devire kadar yok denecek kadar az(rodajda olduğundan 6000 i geçmedim). 6000 den sonra da olursa da fazla olmaz diye düşünüyorum. Çekişinden çok memnunum.
Titreşimden ve motorun gücünden şüphen olmasın. Sağlamlık dersen daha konuşmak için çok erken. Motor 570 km de.
İyi günler sayın abiler. Hafta sonu iki kişi sümela manastırına çıktım. yolun sonuna doğru çok dik yokuşlar var. Biraz çıktıktan sonra motor iyice çekişten düştü. Bende durup biraz soğumasını bekledim.
*Sizce rodajda bu kadar yüklenmek sıkıntı doğurur mu?
*Isınması normal midir?(Hava 10 derece civarıydı)
*Birde ısınınca silindir kapağına su dökerek soğutsak sıkıntı olur mu? Motor 570 km de.
**Allah kaza bela vermesin**
az önce konyada bayiyi telden aradım 2480 nasit fiyatı dedi kredi kartınada 10 ay taksit yaparım dedi elinde kırmızı mavi siyah rengi varmış bununla mondial 150 mc arasında kaldım eksi motorumu bunlardan birini almak için sattım ama kararsızım kanuni hakkında yapılan bazı yorumlar yüzünden tereddütteyim titreşim olayına kafam takıldı arkadaşda şu an avatarımdaki seyhan 150 var titremekten azeri bülbül gibi oldum wind ise ne gördüm ne kullandım ama gidip bir tana alasım var karasızım
Bana göre en iyi Köpek: Isırmayan Köpek.
kardeş rodajdaki motoru ilk 1000 km özellikle zorlamamnı tavsiye ederim daha 570 km deymiş üstelik 2 kişi binmiş ve dik yokuşlara vurmuşsun ısınması normaldir ve motor açısından hiçde iyi yapmamışsın kusura bakma ama motorun ömrünü baya düşürdün desem olur motora en büyük zararı hararet yapmasıdır ve bu harareti sen rodajdayken yaptırmışsın birde eğer ısındığını biliyorsan kenara çek ve rolantide çalışık bırak sakın stop etme ısınması normal mi demişssin çok çok normal senin gittiğin yere göre birde su dökersem birşey olur mu demişssin olur tabi kardeş motoru çatlatırsın ilk günden bum
sanada Allah kaza bela vermesin anlatabilmişimdir umarım
acil112 sen mayısın 2sinde yani pazartesi gün uşak ın ilçesi olan sivaslıdan gectın mi ? yoksa ben mi yanlıs gordum eger sensen o sıra calısıyordum meraba dıyecektım bıde pazartesi buranın pazarı olması dolayısıyla is coktu o yuzden tanısmak nasıp olmadı eger sensen yorumu okuyup cvp verırsen sevınırım
fat280 yardımın için çok tşk. Fakat çok ağır konuşmşsun yav.
Motoru ver hurdaya demediğin kalmış.
Şunları göz önüne alarak bir daha bir değerlendirme yaparsan sevinirim.
*Yol gidiş-geliş toplam 50-50 100 km idi. Yolun bahsettiğim yokuş kısmı yolun en sonunda ve 3-4 km lik bi kısmıydı. Gerisi inişli çıkışlı normal bir yoldu.
* Bütün yol boyunca 6000 deviri neredeyse hiç geçmedim. Sürekli aynı devirde hiç sürmedim. Fazla zorlamamaya çalıştım.
*Gerek düz de gerekse yokuşta gazı 3 de 1 den fazla açmamaya dikkat ettim.
*Arkadaşla beni toplasan ikimiz 135 kilo ancak geliriz. Yani motora aşırı yükleme yapmadık.
*Bir de kullanma klavuzunda dik yokuşlar ve iki kişi binme ile alakalı hiç birşey yazmıyordu. Sadece yüklemeyi yavaş yavaş arttırın yazmış. Açıkcası biraz da ona güvendim.
*Motoru açmanın en iyi yolu uzun yoldur diye duydum.Yanlış mı acaba.
Bunları dikkate alarak bir daha değerlendirme yapsan sevinirm. Diğer arkadaşların da yorum ve yardımını bekliyorum.
*****Allah Kaza Bela Vermesin*****
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:02 ----------
Abi motorda titreşim yok. Bundan emin ol. İlk zamanlarda hafiften olur. Sonra o da gider
kardeş öncelikle ağır konuştuysam kusura bakma öğle demek istemedim ilk yazdığın yazıya bakarsak motoru baya zorlamışsın gibi anlatmışsında
kardeş bende sıfır almıştım motorumu ve alır almaz 90 km yol yaptım sebebi başka ilçeden almıştım motoru eve getirmek için 90 km sürmem gerekdi yavaş yavaş sürdüm geldim senin gibi 5000-6000 bini geçmedim sende iyi yapmışsın geçmemekle gideceğiniz yer 50 km imiş o yönden iyi fazla uzak değilmiş uzun yolda daha iyi açılır doğru ama ben onu 1000 km geçtikden sonra tavsiye ediyorum sana tavsiyem motoru her vitesde sürmen yani arada komporosöre bindir ki motorun silindirleri iyice alışsın ve otursun yerlerine yani bas demiyorum sana ışık var diğelim ilerde 5 desin vitesleri küçülterek motor komporosörüne bindire bindire ışığa gelmen birde motorun rodaj döneminde mineral yağ koy 2000 km ye kadar sebebi mineral yağdayken rodaj dönemi daha iyi olur ondan sonra iyi bir yağ koyabilirsin
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)