Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 345671555 ... SonuncuSonuncu

Kanuni Windy S

    REKLAM ALANI
  1. #81
    denizcimuzaffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Beat ve denizciforesight :))
    Alıntı derya_motor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motorun yapılış hikayesini direk bana kanuni arge müdürü veli tın bey anlattı.siz şimdi kanuni nin arge bölümü varmı diyeceksiniz size garip gelebilir ama var.benim kendi firmamın müdürü bana niye yalan söylesin+bu motordaki vibrasyon olayını kendi başlarına çözemedikleri için üniversiteden yardım istediler.ama aldıkları yardım teknik fikirmidir yoksa senin üniversitenin ekipmanlarınımı kullandılar labrotuvarınımı onu bilemem.bunun tam detaylarını ve üniversitenin hangi kısmından kimlereden ne gibi yardım aldıklarını özellikle yarın öğrenip sana bilgi vereceğim.ben yalancı değilim kolpa mı değilmi bunu sana en kısa zanamda öğrenip bilgi verince anlarız.

    eğer dediğin gibi böyle birşey yoksa bir dahada bu sitede tek kelime yazmam hiç bir platformdada kanuni yi savunmam.yarın ilk işim bunu detaylı öğrenmek olacak



    canım kardeşim kolpa bilgilerini şu an itibariyle aldım sana aktarıyorum.itü ile çalışılmış.zaten bu proje haricindede testler teknik destek konusunda itü ile çalışılıyormuş.otam denilen bir itünün kurduğu şirket varmış.onun aracılığı ile çalışılıyormuş.

    Derya Motor arkadaş,

    Öncelikle yanlış anlaşılmayı düzeltmeliyim. Ben asla şahsınızla ilgili bir ithamda bulunmadım bulunamamda, üzerinize alınmanızı gerektiren birşey de yazmadım. Yanlış anlaşıldıysam elbette özür dilerim.

    Otam ı çok iyi bilirim, içeriden bir insan olarak benim yazdıklarımı da kaale almanızı dilerim. OTAM ile beraber çalışılıp geliştirme yapılması çok iddialı bir söylem. OTAM' ın ar-ge sinde, projelerinde, çalışma gruplarında Kanuni ile ilgili hiçbir kayıt yok!
    Olsa olsa test merkezinde çeşitli testleri yapılıp belge verilmiş olabilir? Otomotivler Labratuarları dediğimiz kısım, AB desteğinde yenilenmekte, yeni test birimleri yapılmaktadır. Buralarda, amortisör ömür testleri, araç vibrasyon ve gürültü testleri, Prony güç testleri yapılmaktadır. Ancak çalışılmış bir Kanuni Projesi yok.

    Saygılar
    Poturdak


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    mates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2008
    Şehir
    Diyarbakır
    Motosikleti
    Kuba KEE 100 2017
    bu tartışma artık burda bitmeli alan alsın almayan konuşmasın

  3. #83

    Üyelik
    25 Nisan 2006
    Motosikleti
    HONDA CBR 600 RR -KANUNİ BOBCAT
    hayır sizin beni itham etmediğinizi biliyorum.siz böyle yazınca bende dumura uğradım sabah ilk işim fabrikayı aramak oldu.

  4. #84

    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    Arkadaşlar 10 yılı aşkın bir süredir kuryelik yapmaktayım.Gaz telimizde kopar yolda(çok bilirim karyağarken kopuk gaz telini elimle çekiştirmektense rölantiyi sona dayayıp tıngır mıngır tamirciye süzüldügümü,debriyaj telini hiç yazmayayım.),gece ampulde patlar lastik de,suda kaçar yağmurda tesisata,benzinde biter kalırız yolda.Bunları neden yazdım:Denmişki zincirli kuyu köprü altında kayıt bekleyen kuryelere sormuşlarmı denmiş ve eklenmiş;Varmı içlerinde mühendis........Onların içlerinde kimler var bir bilseniz......Kanuni elinin altında bulunan bu nimetden bihaber nasılmı:Dünyanın en büyük kalabalık ve trafiği sıkışık sehirlerinden biri İstanbul.Metropol olma avantajları içinde barındırdığı bireyler olarak kendimizi hatta kanuni bile kendini şanslı saymalı.İki uygarlğın batı ve doğunun ortasındayız.Artık kanuni bırakmalıydı çoktan batıdan alıp doğuya-doğudan alıp bize ve afrika ve diğer ikinci dünya ülkelerine mal satmayı. Hiç bir kitabın test edemeyceği kadar test sürüşüne sahip kullanıcısına sormalıydı sitede önerildigi gibi.Kanuninin ticari ilkesi mevcut sermayeyi aktif halde tutmaya çalışmaktan ileri gitmiyor.Tabiki bu bir ticaraet ama bu sektör bakkal dükkanı mantıgı ile işletilirse hep olduğu gibi ki temennimiz değişmesi anca bukadar olur ve birileri tüm iyi niyetini kullansada onu savunmak zor ve başarısız sonuçlar getirir.Herşey kitaplardaki gibi olsaydı tertemiz bir dünyada ekolojik sorunsuz yaşardık belki araç kullanmaya bile ihtiyacımız kalmazdı.(konuyla alakasız ama)Kanuni bu fiyata motor üretebiliyorsa(arge dahil) ya işcilerini karın tokluğuna çalıştırıyor yada gizli esirlere sahip.Tartıştığımız motorun ciğeri iticili motor.60-70 li yılların tekniği(yanılıyormuyum?)İTÜ nün adı karalanmasın.125 cc motor 11 bg 2.8 yakıt sarfiyatı sözde katalitik konvektör emsalleri gibi.Farklı olanı titreşimi(eski modelden farkı)Nerede İtü farkı !!!!İtü nano teknolojiye sahip te yurdaşlarının mı haberi yok.Adamlar 2000 lerde titreşimsiz tek silindirli 125 cc motoru zaten imal etdiler.Kanuni de bunlardan(balencer lı lar)zaten ithal etdi.Tüm masraflar dahil zaten en babası 500 dolara gelmiyor.İlk partiden sonra masraf dahada azalıyor.Yani neyin savaşı veriliyor anlamıyorum.Türk tüketicisi olarak hala yabancı üreticileri zengin ediyoruz.Zamanın birinde bir Fadıl vardı ama üç kagıtçı ama terör destekcisi orasını bilemem adam dediki araba imal edicem hatta ömür boyu kaskolu ,dedilerki;höööd senkimsin len araba imal edicen.Adam umurumda değilde bari projeyi biri ele alsaydı.Benzinden ve diger giderlerden böyle vergi alındığı sürece iddia ediyorum değil kanuni en baba markada olsa hatta çinlide olsa(denediler biliyorum çinli bir firma büyük çekmecede,maliyet kurtarmadı vaz geçtiler .firma ismini hatırlyınca yazacağım)Türk malı motor üretemez.Üretir kendi biner.Yahu çakma(eskiyi götürüyosun yapıstırıyo) balata sanayide 5 liira ,yenisi sirkecide 5 lira.Şuan kullandıgım motor(marka fanatigi değilim marka yazmıyacagım)2006 haziran cıkışlı.90000 km ye 4000 kaldı.birkere km teli koptu(45-50 bin kmde,birde salıncak burcu degişti ,aküyü aldım daha takmadım korna biraz zayıfladı gitsin birkaç ay daha havalar sıcak).Bu arada 6 ay işsiz kaldım.Alışkın degilimya inanmazsınız yanımda debriyaj ve gaztelim var.Koparsa ugraşmayayım diye,ne zaman nerde ne arıza olur bilinmez.Yanında ön arka jantıyla teker taşıyan kuryeler vardı düne kadar.Tel abartı değil yani gülmeyin.Heee ihtiyaca cevap vermezmi verir tabiki.Fiyatı beni bile cezbeder. Alırım bile kuryeyim binerim zorsunmam.Ama güvenmem güvenemem.Fiyatı ile motordan neler beklenirleri bilmeyenleri cezbedip beklentilerini öğretecek bir motor gibi duruyor.Kısaca o bir çinli.(Kırank,piston.bilyeler,dişliler,aktarma organları,göstergeler ithal ne kaldıki geriye.... Diye sormayın bilmiyorsunuz işte STKRLAR )Kraldan çok kralcı olmayı bırakmadıkca bu tartışmalar sürer,bu vergiler ödenir,dünya standartlarının altında kalınırSaglam sermyesi olanlar ancak ayakta kalır.Kanuni de bunlardan biri yani Kombassan.Bizler sermayesinin amortismanlarıyız.Bizleri kandırdığını zannediyorsa yanılıyor.Bence bu son cümlemi de yetkililerinize iletin.Farkındalıklarımız farkedilsin.Böylece sizlerde mahcup durumlara düşmekten kurtulun.Tamamen samimiyim ve tüm forum üyelerinin destekcisiyim..Kolay gelsin

  5. #85

    Üyelik
    25 Nisan 2006
    Motosikleti
    HONDA CBR 600 RR -KANUNİ BOBCAT
    Alıntı piranha4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 10 yılı aşkın bir süredir kuryelik yapmaktayım.Gaz telimizde kopar yolda(çok bilirim karyağarken kopuk gaz telini elimle çekiştirmektense rölantiyi sona dayayıp tıngır mıngır tamirciye süzüldügümü,debriyaj telini hiç yazmayayım.),gece ampulde patlar lastik de,suda kaçar yağmurda tesisata,benzinde biter kalırız yolda.Bunları neden yazdım:Denmişki zincirli kuyu köprü altında kayıt bekleyen kuryelere sormuşlarmı denmiş ve eklenmiş;Varmı içlerinde mühendis........Onların içlerinde kimler var bir bilseniz......Kanuni elinin altında bulunan bu nimetden bihaber nasılmı:Dünyanın en büyük kalabalık ve trafiği sıkışık sehirlerinden biri İstanbul.Metropol olma avantajları içinde barındırdığı bireyler olarak kendimizi hatta kanuni bile kendini şanslı saymalı.İki uygarlğın batı ve doğunun ortasındayız.Artık kanuni bırakmalıydı çoktan batıdan alıp doğuya-doğudan alıp bize ve afrika ve diğer ikinci dünya ülkelerine mal satmayı. Hiç bir kitabın test edemeyceği kadar test sürüşüne sahip kullanıcısına sormalıydı sitede önerildigi gibi.Kanuninin ticari ilkesi mevcut sermayeyi aktif halde tutmaya çalışmaktan ileri gitmiyor.Tabiki bu bir ticaraet ama bu sektör bakkal dükkanı mantıgı ile işletilirse hep olduğu gibi ki temennimiz değişmesi anca bukadar olur ve birileri tüm iyi niyetini kullansada onu savunmak zor ve başarısız sonuçlar getirir.Herşey kitaplardaki gibi olsaydı tertemiz bir dünyada ekolojik sorunsuz yaşardık belki araç kullanmaya bile ihtiyacımız kalmazdı.(konuyla alakasız ama)Kanuni bu fiyata motor üretebiliyorsa(arge dahil) ya işcilerini karın tokluğuna çalıştırıyor yada gizli esirlere sahip.Tartıştığımız motorun ciğeri iticili motor.60-70 li yılların tekniği(yanılıyormuyum?)İTÜ nün adı karalanmasın.125 cc motor 11 bg 2.8 yakıt sarfiyatı sözde katalitik konvektör emsalleri gibi.Farklı olanı titreşimi(eski modelden farkı)Nerede İtü farkı !!!!İtü nano teknolojiye sahip te yurdaşlarının mı haberi yok.Adamlar 2000 lerde titreşimsiz tek silindirli 125 cc motoru zaten imal etdiler.Kanuni de bunlardan(balencer lı lar)zaten ithal etdi.Tüm masraflar dahil zaten en babası 500 dolara gelmiyor.İlk partiden sonra masraf dahada azalıyor.Yani neyin savaşı veriliyor anlamıyorum.Türk tüketicisi olarak hala yabancı üreticileri zengin ediyoruz.Zamanın birinde bir Fadıl vardı ama üç kagıtçı ama terör destekcisi orasını bilemem adam dediki araba imal edicem hatta ömür boyu kaskolu ,dedilerki;höööd senkimsin len araba imal edicen.Adam umurumda değilde bari projeyi biri ele alsaydı.Benzinden ve diger giderlerden böyle vergi alındığı sürece iddia ediyorum değil kanuni en baba markada olsa hatta çinlide olsa(denediler biliyorum çinli bir firma büyük çekmecede,maliyet kurtarmadı vaz geçtiler .firma ismini hatırlyınca yazacağım)Türk malı motor üretemez.Üretir kendi biner.Yahu çakma(eskiyi götürüyosun yapıstırıyo) balata sanayide 5 liira ,yenisi sirkecide 5 lira.Şuan kullandıgım motor(marka fanatigi değilim marka yazmıyacagım)2006 haziran cıkışlı.90000 km ye 4000 kaldı.birkere km teli koptu(45-50 bin kmde,birde salıncak burcu degişti ,aküyü aldım daha takmadım korna biraz zayıfladı gitsin birkaç ay daha havalar sıcak).Bu arada 6 ay işsiz kaldım.Alışkın degilimya inanmazsınız yanımda debriyaj ve gaztelim var.Koparsa ugraşmayayım diye,ne zaman nerde ne arıza olur bilinmez.Yanında ön arka jantıyla teker taşıyan kuryeler vardı düne kadar.Tel abartı değil yani gülmeyin.Heee ihtiyaca cevap vermezmi verir tabiki.Fiyatı beni bile cezbeder. Alırım bile kuryeyim binerim zorsunmam.Ama güvenmem güvenemem.Fiyatı ile motordan neler beklenirleri bilmeyenleri cezbedip beklentilerini öğretecek bir motor gibi duruyor.Kısaca o bir çinli.(Kırank,piston.bilyeler,dişliler,aktarma organları,göstergeler ithal ne kaldıki geriye.... Diye sormayın bilmiyorsunuz işte STKRLAR )Kraldan çok kralcı olmayı bırakmadıkca bu tartışmalar sürer,bu vergiler ödenir,dünya standartlarının altında kalınırSaglam sermyesi olanlar ancak ayakta kalır.Kanuni de bunlardan biri yani Kombassan.Bizler sermayesinin amortismanlarıyız.Bizleri kandırdığını zannediyorsa yanılıyor.Bence bu son cümlemi de yetkililerinize iletin.Farkındalıklarımız farkedilsin.Böylece sizlerde mahcup durumlara düşmekten kurtulun.Tamamen samimiyim ve tüm forum üyelerinin destekcisiyim..Kolay gelsin
    arkadaşım benim sana tavsiyem denemediğin bir motor için böyle yorum yapma mahçup olursun..not:kanuni yani kombassan değil kuralkan.kombassan la 95 den beri bir bağı yok.motora bir kere bin dürüstce buraya yaz bu motor olmamış eski kanuni den bir farkı yok diye ben bidaha bir kelime demem.motor da balancer sistem yok motorun kendi vibrasyonunu kesmişler.krank piston pernolar aklına ne gelirse hepsi çok farklı örnek; piston hiç bir 125 cc ye uymuyor benzemiyor.

  6. #86

    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    Tabiki motora binmedim.Motor zaten piyasaya yeni çıktı.Ha dersenki bende test için birtane var(Bu kelimeyi yazarken aklıma geldi;Kanuni neden ozaman bu kadar özel olan bu motorsiklet için en azından belirli bir test alanında 15 dk lık yada 2 km lik test sürüşü imkanı sunmuyor.Bu piyasada ki tek yerli üretici madem,yenilikler sunacak.Motor alırken ya alanbir arkadaşımızda test ediyoruz yada gözümüz kapalı alıyoruz memnun olmazsak degiştiremiyoruzda.Tüm arabaların test sürüş araçları var.Kanunide yapsın böyle bişey.İstanbul genelinde 5 motoru feda edemiyormu.Ötv kdv dahil 2300 felan fiyatı heralde tam hatırlamıyorum.Maliyetide bin ytl olsun.Beşbin ytl yi gözden çıkart koca firmasın.)Ben bir kurye olarak gelir test ederim burda çatır çatır doğruları yazarım.Birde sakın sana çatıyorum felan zannetme.Zaten burası bilgi paylaşım formu.Neden böyle diyorum; iki hafta önce motoru inceledim biraz.Avcılarda yeni bir bayide.Bi bakim dedim hatlar aynı.Binmemmi binerim tabi.fakat aklıma 2001 de aldıgım fırat125s(klasik mz kasa)ve bayinin sözleri geldi.''bu model geliştirildi beygiri farklı saglam.''Bayide bunları kafasından uydurmadı mutlaka yani ona bir fısıldayan vardı.Hazır kasada büyük 125 cc azda yakar.Motoru aldım bindim.Biraz fazla yakıyordu.İlk karbüratör temizliğinde iğneye bir baktımki iğne en yukarda duruyor.Beygir farkı dedikleride oydu galiba.İgneyi indirdim aşagı da yakıttan kurtardık(4 litre net yakıyordu 100 km de 3lt ye düştü)Sonra karbüratör ile hava filtresi arasındaki körükte meydana gelen deformasyondan iki üç kere yolda kaldım.Tamirciler fak edemedi tabi;benzinde su var benzinde katkı var.pipo degiştir.Ateşleme bobini degiştir.Sonra sibop kestimotor.50 küsürdeydi.Sonra gene ben ele aldım buldum küçük delikleri.Kendimi övmek felan degil yanlış anlaşılmasın mecburum bulmakta napiym.Tamirciye bayıl bayıl nere kadar.Sıra beklemek cabası.Tıkadım devam fakat bayiler o zaman o körügü bulamadı.Motoru sattım il dışına hala o körükle devam ediyor.Adam motoru yıkayamıyor korkudan.O motor bile titremiyorduki.Tek titreşim sorunu eksoz baglantısı kanuni işi oldugundan ayaklığa deyiyordu tırım trım titretiyordu motor.Eksoz eğer direk göbek miline baglı ise o motoru titretiyor.Kanuniye tüyo benden.125 cc çinlerde genel sorun.Wespalar hiç titriyormu bilmiyorum ama kinetic100 ler vardı titremiyordu mesela.Bir arakdaş demişti, mesela forumda bu konuya''Madem böyle bir buluşları var neden patent almadılar''Ben şimdi bu motordan alayım çin e gönderiyim iki ay sonra 1600 ytl titreşimsiz çinli 125.Kanuni satışlar aşağı.Profosyonel olmak lazım.Bir iş yapılırken dediğim gibi bakkal dükkanı işletiyormuş gibi degil MARKA y mış gibi davranılmalı.Markamız olmalı.Bu şekilde olmamalı.Pazarlamacı,teknik sorumlu,mühendis piyasada elini sallasan ellisi.Motor imalatına bu işi bilen birileri el atmalı.Pazarlamacı ne anlar binici neler arar.Digerleri de aynı.Motor kullananların bu markaya böyle uzak bakmalarının sebebi bu oluşumun içindeki bölümlerde çalışan(evet çalışan iş gibi bakan bu olaya,ruh olmalı bence motorcu ruhu olmalı en azından bir biriminde) yetkililer.Yoksa kimse kanuni kimdir,sermayesi nerden gelir,kimleri taklid eder.Bunlar ilgilendirmez biniciyi.Mercedes,Bmw ye binerken insanlar hitler in torunları imal ediyor bunları.Craysler, Hammer a binerken abd liler kızıl derelileri katletti demiyor.Yani benim kanuniye bi kastım yok.Çıkartsın adam gibi bi motor bineyim.Denemeye hazırım.Kolay gelsin

  7. #87
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia
    Valla bunun sım sıyahını gordum bellı daha yeni almıs kı zaten yenı cıkmıs bı model sayılır gercekten hos duruyordu
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  8. #88

    Üyelik
    25 Nisan 2006
    Motosikleti
    HONDA CBR 600 RR -KANUNİ BOBCAT
    piranha4

    söylediklerin doğru yanlışlar yapılıyor ama önemli olan bunlardan ders alıp düzeltmeye çalışmak.test motoru konusunda biz burda test motoru açtık normalde bu bayilerin görevi kanuni nin yaptığı tek şey açtığımız test motorlarının 2.el kaybını bize geri ödemek bulunduğun yerde bir bayi ile görüşürsen sana yardımcı olurlar

  9. #89

    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    Tavsiyen için teşekkürler Derya motor.En kısa zanamda bir bayiye gidip test motoru sorucam ki motoru bukadar ısrarlı övmene merak sardım.Eğer sende hazırda varsa hiç aramıyayım.Hem tanışmış oluruz bellimi olur motoru beğenir ve alacağım zaman sana gelirim.Yalnız Allahtan bir keder kaza bela olmazsa bi altı ay daha binerim mevcut motoruma onuda belirteyim.Kolay gelsin.

  10. #90

    Üyelik
    29 Haziran 2008
    selam site sakinleri.

    Evet bende cumoni arkadaşıma katılıyorum. Kanuni kesinlikle yerli değil hatta 100 de 100 çin malı parçalarını sökün takın eğer birisinde türkçe harf işaret bulun bende o zaman deyimki ha evet kanuninin üzerinde türk malı parça var deyim. parçalarını söküyorsunuz ve motorundan tutunda plastiğine varana kadar HX falan filan yazıyor. KANUNİ LONCİN MARKA MOTORLARI TÜRKİYEYE İTHAL EDİYOR VE MONTAJ YAPIP PİYASAYA SÜRÜYOR HADİ BAKALIM KANUNİ YETKİLİLERİ BANA CEVAP VERİN BU SÖZÜM YALANMI? BANA AÇIKLAMA YAPIN SİZ KANUNİ MARKA MOTORLARIN HANGİSİNİN NEYİNİ TÜRKİYEDE YAPIYORSUNUZ. Sizin firmanız muhafazakar bir firma ama neden yalan söylüyor ve milleti kandırıyorsunuz bunun vebalini nasıl vereceksiniz. Adam gibi erkek gibi deyinki kardeşim biz yerli yapmıyoruz sadece montaj yapıyoruz deyin bizde kanuni sağlam firma diyelim.windy s e gelince kesinlikle türk değil çin malı üzerindeki harflerden bile belli.

  11. #91
    kalyoncumotor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2006
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Honda Titan, CF NK 250
    Kanuni firması Türkiyeye yatırım yapıyor ve milyon dolarlar harcayarak fabrika kuruyor kimsenin gözüne gelmiyor yapmayın arkadaşlar kaç kişi çalışıyor o fabrikada. %100 yerli değil belli motorlar ama bir gün gelecek Türk malı motor yapacaklar ben buna inanıyorum hemde civatasına varana kadar...
    www.kalyoncumotor.com

  12. #92
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Nisan 2008
    Şehir
    Osmaniye
    Motosikleti
    Honda CBR600F,Kanuni Windy S
    niye kimse yamaha çin honda çin demiyorda Kanuniye bu kadar takıyor anlamıyorum,açın ybr nin şasesini kocaman MADE İN CHENA yazıyo bunu niye söylemiyosunuz eeee tabi 3600 lira güzel fiyat fiyat yüksek olunca motorda güzel oluyo dimi çin falan unutuluyo ozaman,piyasada dandik markalar var kanuniden fazla fiyata satılıyo ne servisi var ne garantisi var millet gidiyor alıyor. ama kanuni hizmet veriyo ucuz kaliteli motor satıyor ooo ondan kötüsü yok. artı kanuni hiç bizaman çıkıpta bu mal 100de 100 TÜRK demedi, bileniniz varmı BOBCED diye bi modeli var heryerinde PGO yazıyo ama fiyatı 5bin lira işte pahalı ama kaliteli hadi gidin alın oda KANUNİ ama adamlar satamadı pahalı diye MZ doğu Alman malı bunlar niye konuşulmuyoda en kötü malı konuşuluyor. ozaman arkadaşlar kusura bakmayında bunun altında ben kötü niyet ararım.

  13. #93
    kalyoncumotor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2006
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Honda Titan, CF NK 250
    Alıntı KARDAĞ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    niye kimse yamaha çin honda çin demiyorda Kanuniye bu kadar takıyor anlamıyorum,açın ybr nin şasesini kocaman MADE İN CHENA yazıyo bunu niye söylemiyosunuz eeee tabi 3600 lira güzel fiyat fiyat yüksek olunca motorda güzel oluyo dimi çin falan unutuluyo ozaman,piyasada dandik markalar var kanuniden fazla fiyata satılıyo ne servisi var ne garantisi var millet gidiyor alıyor. ama kanuni hizmet veriyo ucuz kaliteli motor satıyor ooo ondan kötüsü yok. artı kanuni hiç bizaman çıkıpta bu mal 100de 100 TÜRK demedi, bileniniz varmı BOBCED diye bi modeli var heryerinde PGO yazıyo ama fiyatı 5bin lira işte pahalı ama kaliteli hadi gidin alın oda KANUNİ ama adamlar satamadı pahalı diye MZ doğu Alman malı bunlar niye konuşulmuyoda en kötü malı konuşuluyor. ozaman arkadaşlar kusura bakmayında bunun altında ben kötü niyet ararım.

    Evet ybr de çin malı Honda cbf 150 de çin malı hemde cbf honda değil sundira marka bi motor neden kimse bunlara bakmıyorlarda kanuniye takılıyorsunuz anlamıyorum...
    www.kalyoncumotor.com

  14. #94
    chopper-delisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    ankara chopper_vildstar@hotmail.com
    Motosikleti
    taze bitti
    bu motordan alacak arkadaşlara şimdiden hayırlı sürüşler dilerim

  15. #95

    Üyelik
    29 Haziran 2008




    bu kadar yetermi yıllardır nasıl kazıklandığımızın resimleri işte

  16. #96
    eeraktan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2008
    Şehir
    lüleburgaz
    Motosikleti
    pulsar ns 200


    aynen dediğine katılıyorum bi örnekte benden kanuni yeni windiyi burdan kopyalamış arge felan hikaye
    farkimi farketmedin ya artik farketsende farketmez

  17. #97

    Üyelik
    16 Şubat 2008
    yerli motor üretiminin maliyeti sticker değeri kadarmış demek

  18. #98

    Üyelik
    29 Haziran 2008
    Alıntı kameniv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yerli motor üretiminin maliyeti sticker değeri kadarmış demek
    size katılmamam elde değil

  19. #99

    Üyelik
    25 Nisan 2006
    Motosikleti
    HONDA CBR 600 RR -KANUNİ BOBCAT
    kimse kanuni ye yüzde yüz yerli demedi ama sizin dediğiniz gibide değil.doğru kanuni longin firmasıyla çalışıyor.o resimlere gerek yok zaten piyasadaki motorların hepsi birbirine benziyor menşeyi belli.ama yanıldığın bir nokta var.kanuni yerli ibaresini vurduğu tüm motorlarının en başta şasini kendi üretir bu 1 yapılan tüm motorların parçalarını istediği gibi revize eder yani tüm motor ithal edilmez sadece motorun istenilen aksamları ithal edilir.örnek kanuni zebra motorun egzost kısmı türkiyeden tedarik edillir.farazi tüm aksamları dışardan alınan motorlar var onlardada longin veya başka firmanı kendi üretimi esas değildir.masaya oturulur kanuni kendi kırterlerini ve standartlarını koyar istediği aksamı istediği kalitede ürettirir.peki bu üretilen motor ne olur.ilk etapta 5 ila 10 adet arası motor üretilir bunlar türkiyede üstünde marka yazmıyacak şekilde en az 15000 km farklı şekillerde teste girer.dahA sonra test sonucuna göre motorlar yeniden revize edilir ve uygunsa üretim kararı alınır.işte burda üretimin nekadarı yurt dışından tedarik edilecek ne kadarı burdan tedarik edilecek veya üretilecek o belli olur.yani senin anlıyacağın bu sene senin gelecek sene bineceğin motorlar belirlenir.birde şunu kesinlikle unutmayalım honda yamaha çin malı deniyor ama bu firmalar ciddi firmalar ve kendi kırıretleri var.çinde üretilen mal kötü demek değildir.ordada kendi standartları koyarsan çok yüksek kalitede mallar üretilebilir.

  20. #100

    Üyelik
    29 Haziran 2008
    derya motor haklısın kendi kriterleri koyuyor kanuni birçok çin malında manifolt lastiği problemi yaşanıyor ama kanunide asla bu problem yok yiğidi öldür hakkını yeme. sadece çin mallarından kanunide bu sorun yok birde cg tipi motorların sirkecide veya diğer motorcularda ön çamurluk en fazla 10-15 ytl kanuniden almak istesen 30-35 ytl neden kendimi sordurayım biz enayimiyiz. parça lazım olunca gidiyorum çin malı motor satanlara oradan alıyorum. orjinal parça kullan diyorlar ama hepsi çinden geliyor neresi orjinal bunun?
    kanuni araba getirmekle hiçde iyi etmedi ayrıca benim tahminim sonucu bisan gibi olacak ve koskoca motor fabrikasıda elden gidecek yazık...


5. sayfa BirinciBirinci ... 345671555 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler