bence bir sorun olmaz ama sen genede rahat edeyim dersen servisine sor :D
bence bir sorun olmaz ama sen genede rahat edeyim dersen servisine sor :D
Hortum aküyle ilgili birşey, olmaması motoru etkilemez. Aküde hortum takma yeri vardır da takmamışlardır, o başka.
Kardeş aldığın akü jell diye tabir edilen bakımsız akü. Yani onlarda hortum yeri filan olmaz. Birkere yanında verilen sıvılar(asitler) boşaltılır 20 dk civarı dinlendirilir kapatılır ve sonra şarj edilir okadar. Daha sonra kesinlikle açılmaz . Yeni aküler artık jell olarak çıkıyor, benim aküde ömrünü tamamlayınca jell aküye geçiş yapacağım
7 amper yerine 9 amper takmışsın sorun olurmu o konuda bir şiey söyleyemiyecem ama keşke orjinali gibi 7 amper olsaydı daha iyi olurdu , bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olacaktır
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:28 ----------
Kardeş hayırlısı olsun diyelim Peki Apachenin yeni çıkan 2011 modelinimi düşünüyorsun Bilgin varmı titreşim konusunu halletmişler mi Tekerin düz bassın
Gül Dediğin Nedir Senin? Üç Beş Diken Biraz Yaprak, Ömür varya Ömür Çok Sevdiğin Üç Beş Nefes Sonra Toprak. . .
Ey insan ! Yalnızlıktan şikayet etme sakın ! Öyle bir dostun var ki; şah damarından yakın...
kullanma kılavuzu yok bir sayfa bişey var takılışını gösteriyor oda ingilizce.
Ey insan ! Yalnızlıktan şikayet etme sakın ! Öyle bir dostun var ki; şah damarından yakın...
Hım ben ozaman okuduğum şeyleri anlatayım sana biryerden
Önce akünün kapağını çıkarıyoruz daha sonra asit olan sıvıyı ters çeviriyoruz ve akünün üstündeki deliklere tam gelecek şekilde yalnız kendimiz delmiyoruz. Akünün üstündeki deliklerin orda delmek için sivri yerler var ,ters çevirdiğimiz sıvıları biraz üzerine bastırınce kendiliğinden deliniyor ve yavaş yavaş boşalmaya başlıyor , Zaten üzerine iyi oturduktan sonra bizim tutmamıza gerek yok . Burada dikkat edeceğimiz şey çabuk aksın diye kendimiz daha büyük delik açmamalıyız( nedeni; akünün içinde bulunan sünger gibi sıvıyı yavaş yavaş emen bir madde var , deliği çok açarsak akü için hiçte iyi bir şey olmadığını ve kullanım süresini azalttığını okumuştum''kullanma klavuzunda böyle yazıyormuş'') ve sıkmamalıyız ve içindeki asit olduğu için çok dikkatli olmalıyız. Yarım saatte boşalıyordu yanlış hatırlamıyorsam ,iyice boşaldıktan sonra kapaklarını kapatmadan en az 30 dk beklemeliyiz burada ne kadar fazla bekler aküyü dinlendirirsen ömrü o derece uzun olacağı yazıyordu. Dinlendirdikten sonra kapaklarını bir daha açmamak üzere kapatıyoruz ve 30 dk da böyle bekliyoruz en az
Daha sonra şarja bağlayıp güzel bir şekilde dolduruyoruz(buda önemli ) ve kullanıma hazır , hayırlı olsun
Bunu servise yaptımış bi arkadaş adam hiç beklemeden ve deliklerini büyük bi şekilde açıp işi bitirmiş Adamlar uğraşmaz tabii
Dostum bunları bi sitede okumuştum , şimdi aradım bulamadım yalnız bunları çocuk resimli ve kullanma klavuzunda yazanları aynen uyguluyordu , yani bunlar kullanma klavuzunda yazanlar
Biraz uzun ve karışık oldu kusura bakma , anlamadığın bir yer varsa yardımcı olmaya çalışırım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:46 ----------
Kardeş sıvının içinde bulunduğu tüplerin her birini iyice boşaldığından emin ol , akmayan var ise biraz daha bastır ki oda güzel bir şekilde delinsin
Bi link buldum burada resimli anlatılmış ama sen benim dediğim gibi yaparsan daha iyi olmuş olur Saygı ve sevgilerimle...
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...hazirlama.html
Gül Dediğin Nedir Senin? Üç Beş Diken Biraz Yaprak, Ömür varya Ömür Çok Sevdiğin Üç Beş Nefes Sonra Toprak. . .
Kardeş hayırlısı olsun diyelim Peki Apachenin yeni çıkan 2011 modelinimi düşünüyorsun Bilgin varmı titreşim konusunu halletmişler mi Tekerin düz bassın[/QUOTE]
ewet hyrlısı arkadsım ...titreşim konusnda hla net bir bilgi yok bklyrz kullanan arkadaslardan formu tkp etyrum arda ..su 2 gündür motorumu özledim motorsuzluk zor allah herkesin gönlne göre versin...
ewet hyrlısı arkadsım ...titreşim konusnda hla net bir bilgi yok bklyrz kullanan arkadaslardan formu tkp etyrum arda ..su 2 gündür motorumu özledim motorsuzluk zor allah herkesin gönlne göre versin...[/QUOTE]
Apache 150 cc olanlar içinde en güçlüsü ve yakışıklısı. Dijital göstergeler filan. ah şu titreşimi haledebilseler cbf,ybr iptal
Gül Dediğin Nedir Senin? Üç Beş Diken Biraz Yaprak, Ömür varya Ömür Çok Sevdiğin Üç Beş Nefes Sonra Toprak. . .
aynen sana katılıyorum cesur arkadsım gercektn yksıklı motor ..aslında bu apachea yi görmeseydm motorumu stmıcaktım cok memnundum fakat heves işte hyrlısı olsun..ins
aynen büyülttük bakalım ins ileride daha büyüklerine bnrz:D
arkadaşlar, istanbul içinde görüp alabileceğim maksimum 7000km'de, servis bakımlı ve kazasız, temiz Windy S arıyorum..
motorunu satmak isteyen arkadaşlar bana ulaşırlarsa sevinirim.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Dostum msjını yeni gördüm kusura bakma şarj jihazıyla filan yapılıyo ; yada akü şarj eden yere götür yeni akü olduğunu belirt ona göre şarj yapsınlar 5 lira atarsın
Aküyü aldığın yerde şarj yapmazlar mı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:10 ----------
Bana yakın olsan bendeki şarj cihazıyla çözerdik olayı )
http://www.alkayaelektronik.com/ATAB...u,PR-2336.html
Gül Dediğin Nedir Senin? Üç Beş Diken Biraz Yaprak, Ömür varya Ömür Çok Sevdiğin Üç Beş Nefes Sonra Toprak. . .
İyi bir bakım yaptım motora yaza gezilere hazır akü arka lastik yağ ayaklıklar firen balataları eksik olan herşeyi tamam yanak jant şeridi korna takıldı egzoz boyandı
20.000'İ Gördüm
Irc 100-90-18 lastik
Ey insan ! Yalnızlıktan şikayet etme sakın ! Öyle bir dostun var ki; şah damarından yakın...
tam takır yaza hazır (: (:
#130'u_gördüm Koruma demirleri bufalo havası vermiş... Ürkütücü
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:29 ----------
Ön arka lastik basınçları ile ilgili daha öncede sormuştum ve ön 26 arka 32 şeklinde cevap almıştım. Dün servise ugradim. Bu degerlerden bahsettim. Servis "ben o degerleri arabaya absıyorum çok onlar" dedi. Kafam karıştı. Bu konuda ön 26 arka 32 psi kesin midir?
Dostum ybr 125 'in kullanım klavuzunda ;
Yüksüz...... (Ön): 25 PSI (Arka): 28 PSI
Yüklü........ (Ön): 28 PSI (Arka): 35 PSI
Not: Yüksüz 90kg altı....... Basınç kontrolü lastik soğuk iken
Şimdi servise mi inanırsın , yoksa bu işin üstadı mühendislere mi
Ben ön 26 , arka 32 vuruyorum Memnunum
Gül Dediğin Nedir Senin? Üç Beş Diken Biraz Yaprak, Ömür varya Ömür Çok Sevdiğin Üç Beş Nefes Sonra Toprak. . .
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)