Miş muş.Şubat fuarında 150 lik sahne alacakmış.
Miş muş.Şubat fuarında 150 lik sahne alacakmış.
evet hocam ben aradım yeni kasa windy geliyormuş müşteri hizmetinin bana dediği bu benim aklıma takılın bi konu var yardımcı olursanız cok sevinirim şimdiden teşekkuer ederimm saolun...
sizce kanunı Windy S 125 mi yoksa Mondial 150 MC Roadracer mi!?!?!?
ben windy s ten cook memnunum, başka motor olsa bu tempoya dayanamazdı bazen keşke 150lik olsaydı diyorum. O yüzden 150mc yi kullananlara sormak lazım. Özellile titreşimi. Windy s te titreşim yok denecek kadar az.
112ciyiz
Dostlar bizim motorlarda yağ süzgeci filan varmı?? Bilgisi olan bizlerle paylaşırsa sevinirim Çünkü benim motor 5000 km oldu ama hiç daha yağ süzgeci temizlenmedi servis tarafından Servis işine gelmediği içinde yapmıyor olabilir
Bu tür şeyleri paylaştıkça herkes motoru hakkında daha iyi bilgi sahibi olabilir
Kazasız belasız sürüşler dilerim,tekerinize taş gelmesin
Gül Dediğin Nedir Senin? Üç Beş Diken Biraz Yaprak, Ömür varya Ömür Çok Sevdiğin Üç Beş Nefes Sonra Toprak. . .
Kanuni Breton 125 siyah,Yamaha YBR 125 siyah (2009),Yamaha RX 135 KİNG(Yeşill)-Yamaha RX135 KİNG,(Sİyahh) Black
Arkadaşlar mondialin 250 ve 350 cc motorları güzel gözüküyor çevresinde kullanan arkadaşlar varsa yorum yapabilirmi acaba.
http://www.mondialmotor.com.tr/MONDI...TRO/index.html
http://www.mondialmotor.com.tr/MONDI...-MR/index.html
Arkadaşlar motorunuzda hangi yağı kullanıyor ve kaç km de değiştiriyorsunuz
Gül Dediğin Nedir Senin? Üç Beş Diken Biraz Yaprak, Ömür varya Ömür Çok Sevdiğin Üç Beş Nefes Sonra Toprak. . .
Cesur509 merhabalar. Yağ değişmine yöenlik bilgileri bu konunun ilk sayfalarında bulabilirsin sanırım. Daha önce tartışıldı diye hatırlıyorum.
Bu motosikletin Sinyalizasyon sistemine 4 lü flaşör ilave etme yada ne biliyim buna dönüştürme gibi bir imkan varmı acaba?
İlk motorum kanuni oldu.Devam edebilirim bu motorlarla..Vibrasyon istenmeyen bir durum..Giderilmişse ne güzel.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:02 ----------
İlk 400km yaptım kanuni yedek parça servisinden CDY senitive 10-40 yağ aldım 1 lt kendim değiştim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:04 ----------
Bir daha 800 km de değişicem sonra 2000.km de öyle gidiyo işte..Kataloğuna uymaya çalışıyorum.
Teşekkürler kardeş
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:26 ----------
Kardeş motorunu yeni almaışsın galiba güle güle kullan Cup modeller benzini en az yakan hatta koklayan makinalar şanslısın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:29 ----------
Arkadaşlar kanuni'ye mail atmıştım subab ayarı boşluğu ne kadar olmalı ve karbüratör hava ayarının normal değeri nedir diye cevap geldi sizinle paylaşmak istedim belki sizinde işinize yarayabilir
Gelen mailde subap boşluğu emme 0,05 mm , egzos 0,08 mm olacak diyo.
Karbüratör hava ayarıda , hava ayar vidasını tam sıktıktan sonra 3 tur açacağız ozaman normal değere geliyormuş , YALNIZ bu hava ayarı rakım , basınç ve kullanım şekline göre değişiyormuş
Bilgi paylaştıkça değerli ve güzel
Saygılar
Gül Dediğin Nedir Senin? Üç Beş Diken Biraz Yaprak, Ömür varya Ömür Çok Sevdiğin Üç Beş Nefes Sonra Toprak. . .
kardeş sübap ayarı motorun sübaplarından aşırı ses gelmeye başladığı zaman yapılır karburatör ayarıda motor düzensiz çalışır fazla yakmaya başlar motor ondan dolayı bir ayar çekilir benim bildiğim tabi sübaplardan çok ses gelmaya başladı zamanda fazla yakmaya başlar düzeniz çalışır çoğu zaman stop eder
Dostum bana sorarsan çok anormal durum olmadıkça bunların oynanmaması ve oynattırılmaması gerekiyo Fat arkadaşında dediği gibi motorun üst bölmesinde bulunan subaplar çok ses çıkarıyosa rolantide ozaman ayarın gerektiği anlaşılır. Hava ayarıda aynı şekilde motorun çok yakması veya düzensizlik olması durumunda yapılır. Fat bu konuda tecrübeli diye biliyorum kendisi yapmıştı galiba kendi karbüratör hava ayarını
Bu konuda pek servislerede güvenme adamların çoğu bisiklet tamirinden motosiklete geçme adamlar o yüzden çok kurcalatmamakta fayda var.
En güzeli bi şekilde öğreneceksin motorun bakımını her şeyini kendin yapacaksın. Hem motorunla aranda duygusal bir bağ oluşur hem uzun yolda motor stop filan ederse kendin nedenini bulu ve tamir edebilirsin
Gül Dediğin Nedir Senin? Üç Beş Diken Biraz Yaprak, Ömür varya Ömür Çok Sevdiğin Üç Beş Nefes Sonra Toprak. . .
abi babam benim kamyoncuydu babam evde tamir işlerini o yapar artık ondan gördüğümden mi heves ettim bilmiyorum tamir işini seviyorum kimsede göstermedi sübop ayarını tamircilere sordum elimle bakıyorum kafama göre ayarlıyorum dedi sizin gibi tamircini dedim içimden gittim sentil çakısı aldım arasındaki değerlerini öğrendim emme ile eksozun sentille ayarladım tamamdır sizin motorun ayarı daha da kolay abi üst kapak çıktığından komple bizimkinde üst kapak olmadığından ayar yapması zor oluyor :D
Gül Dediğin Nedir Senin? Üç Beş Diken Biraz Yaprak, Ömür varya Ömür Çok Sevdiğin Üç Beş Nefes Sonra Toprak. . .
aynen amcamın mct250 motoru vardı sübap tarafından aşırı ses geliyordu sadece motorun üst tarafnı söktü bir parça kırılmış neyse taktı yaptılar motor önceki çekişi düştü ses varken daha iyiydi diyor amcam birde sökme parası 150lira aldılar bu şimdi refamı dedim ya allah nasip ederse motorumun rektefe olsun debriyaj balatası olsun ne olursa olsun önce kendim sökecem yapamassam öğle götürürüm ustaya arkadaşlarada diyorum buradan yapabildiğiniz sürece tamirlerinizi kendiniz yapın şu zamanda güvenilir usta ve insan kalmamış
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)