Bence sitenin bu başlıkta bir topiğe ihtiyacı vardı. X7 ciler; hadi bakalım, topiğiniz hayırlı olsun.
Bence sitenin bu başlıkta bir topiğe ihtiyacı vardı. X7 ciler; hadi bakalım, topiğiniz hayırlı olsun.
Bence önce kendini bi tanıtsaydın. Hosgeldin
Motor TEK SİLİNDİR 4 ZAMANLI 4 SÜBAPLI
Silindir Hacmi 244 cc
Max Güç KW-HP 22 Hp 8.250 devirde
Max Tork 20,2 Nm 6.500 devirde
Yakıt Besleme Enjeksiyon
Soğutma Sıvı ile
Debriyaj Otomatik,Kuru tip santrifujlu
Vites Değişken Kayışlı aktarım sistemi
Arka Fren 240 mm disk ile
Ön Fren 260 mm disk ile
Jant ölçüleri Ön:14"x3.50" Arka:13"x3.50"
Ön lastik İç lastiksiz 120/70-14"
Arka Lastik İç lastiksiz 140/60-13"
Uzunluk 2.060 mm
Genişlik (En geniş yer) 745 mm
Aks Aralığı 1.480 mm
Sele yüksekliği 790 mm
Kuru ağırlık 160 kg
Yakıt deposu 12 lt
En yüksek hız 127 km/h
Egzost Çıkışı Euro 3 normlarında
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Aslında elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Belki parça parça olduğu için tatmin etmedi. Neyse, moralimi bozmadan devam etmeye çalışacağım.
Makinenin fiyatı (X7 250) 7.990 YTL.
[/IMG]
Ürünle ilgili bulabildiğim bazı bilgiler ise şöyle:
X7 Piaggio kullanıcıları tarafından tasarlanmış. Ön agresif ve şık tasarımlı çamurlukla birlikte ilk kez uygulanan amortisör gizleme sistemi de Piaggio kullanıcılarının önemle istediği bir olgu. Bu sayede amortisörler hem gizli olacak hem de tekerleri bir koruyucu demir görevi görüyor. X7’de kullanılan koltuk materyali yolculuğu daha rahat hale getiriyor. Bagaj bölümü yeterli sayılabilecek ölçülere sahip. Bir full face kask ve bir çenesi açık kaskın sığabildiği bagaj içerisinde çakmak girişi ve aydınlatma ışığı mevcut.
Aracın yol tutuşu ise tipik Piaggio güvencesini içeriyor. 35 mmlik güçlü amortisör kolları, 5 kollu hafif alışımlı jantların yanından uzanıyor. Önlerde 14 arkalarda ise 13 inç ebatlarındaki jantları 120/70 ve 140/60 ebatlarındaki Pirelli lastikler kavrıyor. Önde 260 mm’lik tek disk ve arkada 240 mm’lik tek disk aracın fren sistemini oluşturuyor.
Piaggio X7, 125 ve 250 olmak üzere iki farklı motor tercihiyle satışa sunulacak. Her ikisi de su soğutmalı ve 4 zamanlı scooterlar.
250 cc modeli’nin ekstra özelliği elektrikli benzin enjeksiyonuna sahip olması. Piaggio’nun çevreci araç tasarımları konusundaki hassasiyeti bu araçta da devam ediyor. X7, Euro 3 egoz emisyonuna sahip. Piaggio X7 125’in motor gücü 9750 devir dakikada 15 beygir. 124cc motor hacmine sahip olan scooterın Tork değeri ise 8500 devirde 11 NM. Aracın kuru ağırlığı ise 155 kg. 250ie modelinde ise beygir gücü 8250 devir dakikada 22 HP’ye ulaşabiliyor. Tork değeri ise 6500 devir dakikada 20.2 NM.
Bu modelin kuru ağırlığı ise 160 kg. CVT otomatik hız varyatörü ve tork asistanı kullanılan şanzıman tipindeki aracın yakıt deposu ise 2 litresi reserve olmak üzere toplamda 12 litre.
Uzunluğu 2.060 mm genişliği 745 mm olan aracın koltuk yüksekliği ise 790 mm. Aracın iki tekerlek arası açıklığı ise 1480 mm.
Yeni Piaggio X7’nin aksesuar ve renk tercihleri de oldukça fazla. Mars kırmızısı, titreyen yıldız grisi, gece yarısı mavisi ve parlak siyah renk tercihleri.
Aksesuar konusunda ise en dikkat çekici özellik 44 litre hacmindeki orijinal top box. Bunun yanında Tomtom gps sistemi, bacak koruma demirleri, motor koruma demirleri, 4 mm daha uzun rüzgar önleyici ön cam ve elektronik anti hırsız sistemide aksesuar listesinde bulunuyor.
8 milyara Pıaggıo olabilir...ben bu markaya her türlü parayı korkmadan tereddüt etmeden bağlarım arkadaş...ama lastik ebadı küçük...tercihte en önemli detay lastikler...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Sayın Metehan; ben de sizin gibi (ben bu markaya her türlü parayı korkmadan tereddüt etmeden bağlarım arkadaş...) düşündüm ve 8 milyara piaggio x7 yi aldım. Doğrusu bu benim ilk motorum; şimdiye kadar ki deneyimim arkadaşlarımın motorlarını kullanmış olmaktan ibaret. Bu açıdan diğer x7 kullanıcılarının cihaz ile ilgili yorumalarını çok merak ediyorum doğrusu.
Saygılar.
Korlas Bağdat bana bu makinayı 1000 km diye sattı aksesuarlarıyla birlikte...meğer Parkormandaki test motoruymuş iyimi...ne kazık yedim ya zamanında...yıl 2005
eski bir Pıaggıocu olarak sana hayırlı mutlu kilometreler hocam...doğru yoldasın...tebrikler...iyi seçim...ama benim tercihim Beverly 250 olurdu...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
İyi dileklerin için teşekkür ederim Metehan kardeş. Beverly 250 düşündüğüm makinelerden biriydi. Son kararımı ise fiyat belirledi; Beverly 250 10220 YTL
dostum bi yanlışın olmasın...eski kasaları 6990 yeni kasaları 7990 gayme...
Motor motovizyondan alınır.....bu adamların Kuruçeşmede Kadıköyde B.evlerde tükanları var...
http://www.sahibinden.com/beverly_25...XQQdisplayitem
piyasayı motovizyon belirler...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Ferco motorun liste fiyatları:
BEVERLEY 250 S 9.310
BEVERLEY 250 TOURER 10.220
BEVERLY 500 CRUISER 13.980
X7 250 7.990
X EVO 250 9.990
X EVO 400 13.350
MP3 400 ROLL ROCK 17.780
MP3 250 ROLL ROCK 14.290
Benim yazdığım BEVERLEY 250 TOURER'ın fiyatı.
ok bu yazdığın Ferconun tavsiye ettiği önerdiği fiyat...ama Motovizyon bu fiyatları sallamaz...toptan alır malın fiyatını düşürür...diğerleride bön bön bakar niye mal satamıyoruz diye...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Süper yorum
Ama ben zaten motorumu aldım. Amacın beni kahretmek mi
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Doğru seçim.Scooter a bineceksen bu kesinlikle İtalyan olmalıdırAl İtalyanı 25 yıl bin sonra sonra sıkılırsan torununa ver oda 25 yıl binsin Haksızmıyım Mete-Han sen söyle
16 inç ve avantajlarını tartışmak anlamsız tabiik. Ama öte yandan motorun tipi de kullanacak adamın gözüne hitap etmeli. Zevkler tartışılmaz ama ben x7 yi beverly ye göre daha çok sevdim. X7 beverly ye göre oldukça haşin görünümlü.
piaggio x9 250 and piaggio x8 200 2 aletinde hastasıyım kısmetse x9 elimde olucak bu arada x7 bence basarılı bir motor kazasız belasız kullanman dilegimle
aynen yes sir bıradır...bizden fırsat kalmaz toruna torbaya ama...
Bence Yamaha X max 250 den çok farkı yok..
http://www.resimlere.com/data/media/...R_STU_0003.jpg
peki seni kahretmeye artık iyice niyetlendim...haşin derken...haşin görmesek bizde yicez ...al sana haşin...Gılera Nexus 250...o bir efsane...
inanırmısın bu makina 3 ay önce 8500 ytl idi...almadım...pişmanım...
http://www.sahibinden.com/gileraWQQa...XQQdisplayitem
ha birde motorun inşallah 22 hp dir...Peugeot Satelıs efsanesine binmelisin...neyse kafan karışsın diye değil yanlış anlama...8000e alabileceğin çok şey vardı babında dedim...
http://www.sahibinden.com/sok_sok_so...XQQdisplayitem
bende x9 ların kayık tiplerin ayar oluyorum abi ya...o ne öyle hilkat garibesi gibi bi garip duruyor...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)