merhabalar herkese, bir dragstar satın almak üzereyim. ikinci el alacağım dikkat etmem gereken hususlar hakkında bilgi rica ediyorum
merhabalar herkese, bir dragstar satın almak üzereyim. ikinci el alacağım dikkat etmem gereken hususlar hakkında bilgi rica ediyorum
Herkese merhabalar.Uzun bi süredir başlığı takıp ediyorum ve yardımcı olabileceğinizi düsüşündüm.1 hafta önce aldığım 650 dragstar için mahruti dişlisine ihtiyacım var.Tek satılmadığı için baya pahalıya geliyor elinde olan ve ya yardımcı olabilecek olan var mı?
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
DRAGG KARDEŞ....Manifolt yardımın için çok teşekkür ederim.
Yaklaşık 278 TL. ye verdiğin adresten 15 gün sonra parçalar geldi.
Aynı manifoltlar japonyadan gelseydi 610 TL idi.
adresi takip edin çok çok ucuza şeyler oluyor bazen, komple debriyaj seti 80 dolardı mesela (balata, saç, yay, conta)
Teker olarak ne öneriyorsunuz mişlen commander 2 mi alayım almışken.yoksa o kadar para vermeye gerek yok mu? Malum teker motorda en önemli şey
Mişlenin Seti 300 dolar gibi bişi tax le birlikte 300-330 a falan geliyo.aladabilirim aslında ama kararısızım
Hangi modelini önerirsin peki mişlen en iyisi diyolar bridgestone ucuz mişlene göre
Bende şu an bridgestone var ama baya eskiler aslında durumları kötü değil eski ama kullmadıgından çatlaklar olmuşmuş hep
Merhaba draggy,
Başlıkta en ilgili kişi olarak sizi gördüğüm için doğrudan sorayım istedim. Başlığın ilk sayfalarını okudum ama hepsini okuyamadım, belki cevabı verilmiştir. Siz dragstar konusunda epey bilgi vermişsiniz. Dün yakın bir arkadaşıma Eskişehir'den dragstar aldım ve daha yeni Sakarya'ya geldim. Yolda motorun vites nötr lambası yandı ve hiç sönmedi. Müşir arızası olduğu zannındayım. Kullanıma engel olmadı. Bu arada ben de sürüş tecrübemi paylaşmak isterim. Her şeyden önce motorsikletin benzin ve vites göstergesi yok. Yağ göstergesi altta minnacık bir camdan görülüyor ve yere kapaklanmadan kontrol edemiyorsunuz. Orta sehpa olmadığı için yağ ve lastik basıncı kontrolünde ya biri makineyi düz tutacak veya düz duracak şekilde bir yere dayayacaksınız. Göstergeler sanırım chopper ruhuna uygun bulunmadığı için konulmamış. Chopper / cruiser stil bir makinede oturuş pozisyonu sebebiyle önde cam olsa bile rüzgar alıyorsunuz. Makinenin (en azından benim kullandığımın), 130 km'den sonra rahat bir sürüşü yoktu. Yani bu makinenin keyifli sürüşü 110 km yukarısında kademeli olarak sıkıntı vermeye başlıyor. Selesi, farklı motor selesine alışmış birisi için çok rahat gibi görünse de kilolu değilseniz öne doğru kaydığınızdan rahatsızlık veriyor. Makinenin önemli özelliklerinden birisi ise görsel görünmenin yanında işitsel görünme de sağlaması. Dün akşam Eskişehir'de trafikte biraz gaz verince araçların camları kapalı bile olsa herkes sizi duyuyor Bütün başlar size dönüyor. Sonuç olarak bu makineler klasik ruhu yaşamak isteyenlere hitap edebilir. Mesela basitce kaç km. yaptığını hesaplamalısınız. Rezerve açık kullanmamalısınız. Dağların arasında bir yerde kalırsanız aksesuarlarıyla 250 kg.'a yaklaşan bir makineyi iterek götürmek neredeyse mümkün değil. Vitesin nerede olduğunu bilmelisiniz. Çok basit özelliklerin konulmaması ters orantılı olarak sizi biraz daha motora hakim bir pozisyona sokuyor. Eskişehir Sakarya arasındaki virajlarda 90 km'lik süratlerle makineyi biraz yatırsanız bile rahatça virajı alıyorsunuz. Kontra ve saire diye teorikten ziyade pratik olan konulara girmeyeceğim. Ama motorun belli bir açıya kadar yatabildiğini gördüm ki bu yatış yeterli idi. Kıvraklık konusunda ise stil farkı nedeniyle başka stillerle kıyaslamak yanlış olur. Önemli bir noktada viteslerdeki rahatlık ve makinenin yüksek viteste bıraksanız bile çekişten düşmemesi idi. Çok anladığım bir tarz olmamakla birlikte bir kısmı gündüz bir kısmı gece süren 200 km.lik sürüş tecrübem böyle oldu. Daha önce yazdığım gibi şehir içi trafikte de sürücüyü zorlayabilecek bir makine değil. 1150 GS'e göre rahat bile diyebilirim.
Şimdi size nötr ışığının sürekli yanması müşir hatası mıdır, düzeltilmesi pahalı bir iş midir diye sormak istiyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------
Nötr vites lambasının devamlı yanması ile alakalı olarak bir sitede "Nothing to worry about. It is either the neutral switch stuck closed or the wire going down to it is grounded somewhere." Anladığım kadarıyla ya sıkışmış, takılmış veya nötr kablosu bir yere temas ediyor demişler.
Arkadaşlar motorum 2008 15 bin km de ama üzerinde hala orjinal lastikleri var , değiştirmem gerekir mi yolda gümlermi tavsiyeleriniz neler , lastiklere baktım çok pahalı bütçem yetmeyebilir , böyle kullansam sıkıntı olur mu
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:46 ----------
[/COLOR]Ben 70 mili hızı geçmiyorum genelde.haftada bi günde uzak bi yere çalışmaya gidiyorum 42 mil uzaklıkta vardıgımda titreşimden veyahut başka bişeyden dolayı yorgunluk hissetmiyorum.ayrıca alıştıktan sonra vites hiç problem olmuyo benzini de ne zaman alıcagını zaten biliyosun bir süre sonra.aldığımdan beri inmiyorum üzerinde. Artık günlük kullanıyorum yaklaşık 1000 mil sürdüm çok memnunum
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:56 ----------
@samed bence lastiklere bi baktır zaten bişi derler mutlaka durumları kötüyse bence yenilerini alana kadar binme motor malum 2 teker birinde bi sorun çıksa canın söz konusu 15 bin km bişi değil ama kaç senelik olduklarıda önemli.benim lastiklerde hala dişleri falan çok iyi ama kim bilir kaç senelik eski sahibi fazla sürmüyomuş.
Mutlaka bi uzmana danış
benim lastikler eski ve her sürdüğümde tedirginlik duyuyorum, imkanınız varsa bir an önce değiştirin. Lastik 5 seneden sonra tıraş oluyor dişleri dursa bile..
Arkadaşlar merhaba akü sorunu yaşıyorum. İstanbul Maltepe'ye yakın dragtar 650 custom için akü alabileceğim biryer tavsiye edebilirseniz çok sevinirim.
Birde mutlaka yuasa mı almalıyım yoksa tavsiye edeceğiniz başka marka varmıdır. Ayrıca netten baktığım kadarıyla yuasa için fiyatlar çok değişken.
yuasa alacaksan orjinal olmasına çok ama çok dikkat et, kazıklıyolar sahteleri ile milleti..
Soğuklardan herhalde ya.buralarda soğudu benimde akü bitti geçen.baktım marş almıyo.neyse yolda birinde garip bi alet vardı onla marşladık.sonra bende şarj aleti vardı bi şarjladım 6 saat şimdi iyi gidiyo yine bakalım.
Kışlık şeyler aldım burda Black Friday de bundan sonra her gün sürüyorum soğuk moğuk affetmem
Paraya kıydım lastikleri değiştirdim çok zorlandım ama gider baya.mişlen commander 2 taktırdım.bujileri değiştirdim k&n pre oiled hava filtreri taktırdım.
Hava filtresi zaten ömürlük bujiler en az bi 10 mil daha taşır.başka yapılması gerek bişi var mıdır baştan aşagı yeniledim makineyi
Uzun süredir kimse bişi yazmıyo ama draggy bence ara ara bakıyo biliyorum.
Şöyle bi sorunum var; havalar burda tahmin ettiğimden daha çok düştü 0 dereceyi 2 dereceyi görüyo.akü boşalıp duruyo ama akü kolay iş. Benim asıl sorun jiklede sabah ısıtırken motor bi süre sonra sapıtamya başlıyo ritim böyle bi garipleşiyo jikleyi kapayınca rolantide güzel çalışıyo ondan sıkıntı yok.
Nedir derdi çok mu uzun jikleyi açık bırakıyorum yoksa başka bi şeyden midir?
Bi de motor soğukken daha erken mi vites yükseltmek ister ?
jikleyi fazla uzun tutma, motor bağoırmaya başlar sanki son devire getirmişsin gibi, motoru ısıtsın yeter, ondan sonra normale al..
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)