Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1781

    Üyelik
    16 Eylül 2015
    Çok teşekkür ederim hocam. Aldığımda resimlerini paylaşacağım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1782
    esrefp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2015
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    XVS 650 A DRAGSTAR - 2006
    ARKADAŞLAR SELAMLAR,

    DAHA 1 AY ÖNCE 2006 DRAGSTAR CLASSIC SATIN ALDIM. 500 KM CİVARINDA BİR YOL YAPTIM. DAHA ÖNCEDEN MOTORSİKLET TECRÜBEM VAR, FAKAT CLASSIC TARZ MOTORSİKLETE YENİ GEÇİŞ YAPTIM DİYEYİM DAHA DOĞRU OLUR. BU TARZ MOTORSİKLETLERİ KULLANMANIN DAHA ZOR OLDUĞUNU YENİ ÖĞRENDİM, YADA ALIŞMADIĞIM İÇİN BÖYLE GELİYOR SANIRIM. CLASSIC MOTOSİKLETLERİN YETERİ KADAR TEKNOLOJİ BARINMADIĞINI BİLİYORDUM FAKAT BU DENLİ ZORLANACAĞIMI TAHMİN ETMEMİŞTİM. OTURUŞ VE SÜRÜŞ ÇOK KONFORLU, FAKAT HIZ YAVAŞLAMAYA BAŞLADIĞINDAN İTİBAREN ŞEHİR İÇİNDE RESMEN ZORLANIYORUM. AĞIRLIĞINDAN DOLAYI SANIRIM. KALKIŞLARDAKİ YAVAŞLIK DÜŞÜK HIZLARDA KONTROLÜ ZORLAŞTIRIYOR. ARKA FREN YAVAŞ BİLE BASILSA DİREK ARKA LASTİK KAYMA YAPIYOR. GEÇEN GÜN ÖN FREN İ SIKIP BIRAKTIM 2-3 SEFER, RESMEN GİDON YAN DÖNDÜ, NEREDEYSE YAN YATIRACAKTIM MOTOSİKLETİ. BU MAKİNAYA ALIŞMA SÜRESİ ORTALAMA NE KADAR SÜRER TAHMİNEN? )

  3. #1783

    Üyelik
    05 Haziran 2015
    Mrb dragyy motoru servise goturmeden buradaki usta yaptı çok sukur burda servisi yok o bakımdan iyi oldu marş dinamosu ndaki sensoru bozulmuştu değişti şuan sorunsuz calisio 2002 model forumu okuduğumuzda bu motorları bozmak için özel çaba sarfetmeniz lazım deniliyordu kolay kolay bozulmaz diyorlardı ama öyle değil onu anladım yağını da 3000 km olmadan degistiriorum inşallah başka sorunlar çıkmaz

  4. #1784
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı esrefp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ARKADAŞLAR SELAMLAR,

    DAHA 1 AY ÖNCE 2006 DRAGSTAR CLASSIC SATIN ALDIM. 500 KM CİVARINDA BİR YOL YAPTIM. DAHA ÖNCEDEN MOTORSİKLET TECRÜBEM VAR, FAKAT CLASSIC TARZ MOTORSİKLETE YENİ GEÇİŞ YAPTIM DİYEYİM DAHA DOĞRU OLUR. BU TARZ MOTORSİKLETLERİ KULLANMANIN DAHA ZOR OLDUĞUNU YENİ ÖĞRENDİM, YADA ALIŞMADIĞIM İÇİN BÖYLE GELİYOR SANIRIM. CLASSIC MOTOSİKLETLERİN YETERİ KADAR TEKNOLOJİ BARINMADIĞINI BİLİYORDUM FAKAT BU DENLİ ZORLANACAĞIMI TAHMİN ETMEMİŞTİM. OTURUŞ VE SÜRÜŞ ÇOK KONFORLU, FAKAT HIZ YAVAŞLAMAYA BAŞLADIĞINDAN İTİBAREN ŞEHİR İÇİNDE RESMEN ZORLANIYORUM. AĞIRLIĞINDAN DOLAYI SANIRIM. KALKIŞLARDAKİ YAVAŞLIK DÜŞÜK HIZLARDA KONTROLÜ ZORLAŞTIRIYOR. ARKA FREN YAVAŞ BİLE BASILSA DİREK ARKA LASTİK KAYMA YAPIYOR. GEÇEN GÜN ÖN FREN İ SIKIP BIRAKTIM 2-3 SEFER, RESMEN GİDON YAN DÖNDÜ, NEREDEYSE YAN YATIRACAKTIM MOTOSİKLETİ. BU MAKİNAYA ALIŞMA SÜRESİ ORTALAMA NE KADAR SÜRER TAHMİNEN? )
    Çok kısa, 1-2 ağır trafiğe girdin mi alışırsan

    Alıntı dmz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mrb dragyy motoru servise goturmeden buradaki usta yaptı çok sukur burda servisi yok o bakımdan iyi oldu marş dinamosu ndaki sensoru bozulmuştu değişti şuan sorunsuz calisio 2002 model forumu okuduğumuzda bu motorları bozmak için özel çaba sarfetmeniz lazım deniliyordu kolay kolay bozulmaz diyorlardı ama öyle değil onu anladım yağını da 3000 km olmadan degistiriorum inşallah başka sorunlar çıkmaz

    Kolay bozulan motorlar değil zaten, gerekli bakımları zamanın da yapmalı. Bir de sarf malzemesi olan şeyleri bozulma diye saymayın. Örneğin balatalar, marş motoru, egzantrik zinciri, debriyaj tası vb. Bunların belli km lerde kontrol edilmesi ve gerekiyorsa değişmesi lazım
    İlker41 bunu beğendi.

  5. #1785

    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha dragstar 650
    Yaklasik 2 hafta once aldigim dragstarimin on silindir ust kapak contasindan yag kacirdigini fark ettim..iyi bir ustaya ihtiyacim var sanirim okudugum kadariyla zeytinburnundaki servis iyimis
    .bu contanin degisimi icin motorun komple inmesimi gerekiyor acaba

  6. #1786

    Üyelik
    28 Ağustos 2015
    Arkadaşlar arka tekerleğin orada bir tapa var bu tapa ney. Ayrıca şanzıman - diferansiyel yağına nereden bakılıyor hangi yağ konuluyor bilgilendirirseniz sevinirim

  7. #1787
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı fellini adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaklasik 2 hafta once aldigim dragstarimin on silindir ust kapak contasindan yag kacirdigini fark ettim..iyi bir ustaya ihtiyacim var sanirim okudugum kadariyla zeytinburnundaki servis iyimis
    .bu contanin degisimi icin motorun komple inmesimi gerekiyor acaba
    Sübap kapağı ise sende yapabilirsin, sanayiden 3 tl ye oring al.

    Alıntı sameds41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar arka tekerleğin orada bir tapa var bu tapa ney. Ayrıca şanzıman - diferansiyel yağına nereden bakılıyor hangi yağ konuluyor bilgilendirirseniz sevinirim
    Tapayı anlamadım hocam?

  8. #1788

    Üyelik
    28 Ağustos 2015
    Abi arka tekerleğin sol tarafında şaftın bulunduğu yerin arkasında gri geniş bir yer var onun üstünde tapa mu diyeyim kapak gibi bir şey var o ne oluyor oradanmı şanzıman yağı konuluyor . Eğer konulmuyorsa şanzıman - diferansiyel yağını nereden koyacağız. Bir de yağ çubuğu yok mu motorda yağa bakmak için sadece altta bulunan cam kısımdanmı bakıyoruz motor düz durumda iken yağ camın en üstündeyse tamammıdır yağ ? Motorsikleti yeni aldım biraz yabancıyım o yüzden bilgilendirirseniz çok sevinirim teşekkürler

  9. #1789
    mv400 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2013
    Şehir
    Kutahya
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750
    Selamlar, motoruma 30.5 (12 inç) ya da 33 cm (13 inç) ape hanger gidon alıp taktırmayı düşünüyorum. Ebayden buldum (toplam 220 tl kargo dahil), ama ithalden ziyade yerli bu işi iyi yapan (uygun fiyat da etken) olsa daha iyi olur diye düşünüyorum. Bu konuda Ankara, Eskişehir, İstanbul gibi şehirlerde önerebileceğiniz yer var mı acaba?

  10. #1790

    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha dragstar 650
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sübap kapağı ise sende yapabilirsin, sanayiden 3 tl ye oring al.



    Tapayı anlamadım hocam?
    Dm den mesaj attim bakabilirsen sevinirim

  11. #1791

    Üyelik
    26 Ağustos 2015

    karbüratör tahliyeden benzin geliyor

    draggy hocam şimdi karbüratör tahliyeden benzin geliyor.bu hatayı yaptırmıştım ben fakat bir gün çalıştırmadım motoru yine yaptı acaba bu karbüratör şamandıralarının ayarının bozulmasındanmıdır.Öncekinde sebep buydu çünki

  12. #1792

    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha dragstar 650
    Birde bu motorlarin bu kadar cabuk ve fazla isinmasi normalmidir bazen altimda soba yaniyomus gibi hissediyorum

  13. #1793
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı sameds41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi arka tekerleğin sol tarafında şaftın bulunduğu yerin arkasında gri geniş bir yer var onun üstünde tapa mu diyeyim kapak gibi bir şey var o ne oluyor oradanmı şanzıman yağı konuluyor . Eğer konulmuyorsa şanzıman - diferansiyel yağını nereden koyacağız. Bir de yağ çubuğu yok mu motorda yağa bakmak için sadece altta bulunan cam kısımdanmı bakıyoruz motor düz durumda iken yağ camın en üstündeyse tamammıdır yağ ? Motorsikleti yeni aldım biraz yabancıyım o yüzden bilgilendirirseniz çok sevinirim teşekkürler
    yok ora tahliye, alttaki tapadan boşaltılıp, ortadaki tapadan konulacak.

    Alıntı Leonz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    draggy hocam şimdi karbüratör tahliyeden benzin geliyor.bu hatayı yaptırmıştım ben fakat bir gün çalıştırmadım motoru yine yaptı acaba bu karbüratör şamandıralarının ayarının bozulmasındanmıdır.Öncekinde sebep buydu çünki
    Yabancı olduğum konu bir ustaya gösterin bence..

    Alıntı fellini adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birde bu motorlarin bu kadar cabuk ve fazla isinmasi normalmidir bazen altimda soba yaniyomus gibi hissediyorum
    normal, hava soğutmalı motor, sıkışık trafikte bacakalrın bile pişer

  14. #1794

    Üyelik
    01 Haziran 2014
    Şehir
    kocaeli körfez
    Motosikleti
    mondial mct 250 2006 mondial mc honda 125 titan
    merhaba 650 drakstar sever kardeşlerim ilerde durumları düzeltirsem çocukta ünüversiteyi bitidiği zaman aklımdan hiç çıkmayan chopper vasfını en iyi ve estetiği üzerinde barındıran temiz bir 650 drakstar almak olacak rabbim nasib ederse.bence bir chopper 650 drakstar gibi olacak honda shadovlarda iyi chopper ama ben 650 drakstarı gördüğüm zaman kendimden geçiyorum aşık olduğum bir makina varsın sıvı soğutma olmasın aşaki taraflar yansın önemli değil bence önemli olan bu motorun üzerinde yaşanan keyif ve sürüşü chopper özelliği herkezin tekeri düz bassın inşallah kazasız belasız sürüşler diliyorum.
    draggy ve DarkWheel bunu beğendiler.

  15. #1795

    Üyelik
    26 Ağustos 2015
    Arkadaşlar şaft için hangi yağı öneriyorsunuz ve deişim nasıl yapılıyor yardımcı olabilirmisiniz

  16. #1796
    jasonn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha v-star. 650 classic ��
    27 bin km deki 2004 model dragtar alınır mı? 27 bin çok mu fiyatı uygun?

  17. #1797

    Üyelik
    14 Temmuz 2004
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800 Classic, Bajaj Pulsar 200 NS
    Alıntı jasonn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    27 bin km deki 2004 model dragtar alınır mı? 27 bin çok mu fiyatı uygun?
    Alınabilir. Çoğunlukla amaca uygun olarak yüksek olmayan devirde, adam gibi kullanıldıysa, bakımları düzenli yapıldı ve periyodik değişmesi gereken parçaları ve sıvıları zamanında değiştiyse, mekaniğine etki eden hasarı yoksa, 27 binin orjinal km. olduğuna eminsek elbette alınır. 27 bin km. hiç bir şey. (İnsan gayet düşük km.'den kıllanıyor da ayrı konu.)

    Bu aletler ömürlük makineler. Nasıl kullanıldığı önemli. Belli bir tecrübeniz var ise önce kendiniz güzelce bir deneyin. 8- 10 km. içinde sesinde, gidişinde bir rahatsızlık var mı kendini epey belli eder. Frenleri, şanzımanı, gidonun ve lastiklerin stabil olup olmadığını bi güzel deneyin. İçinize sinmeyen ve mühim bir sıkıntı sezerseniz uzak durun. Zira eski motor düzgün bakılmadıysa insanı canından bezdirir.

    Gayet iyi durumda olduğunu düşünürseniz bu sefer hatır için değil emeğini ödeyip dip temel iyi bir ustaya check ettirin. Unutmayın ücretsiz "şöyle bir göz ucuyla" hatır için falan yapılacak kontrolde gözden kaçabilecek en küçük detay büyük para ve zaman kaybı olarak size döner. Dip temel, ustanın yanında sizde varken uzun uzun, adamın maharetini konuşturacağı şekilde detaycı bir kontrol için para ödeyin. Hem belki motorunuzun eksiklerini görmüş, durumunu öğrenmiş olup sonuca göre pazarlık yaparken kârlı çıkarsınız. Motor "alınamaz ya da masraflı" çıkarsa da bu check-up için ödeyeceğiniz ücreti motosiklete dair basit ve temel bir kurs ücreti olarak görür, bilgi edinmiş olursunuz.

  18. #1798
    jasonn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha v-star. 650 classic ��
    Alıntı suphi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alınabilir. Çoğunlukla amaca uygun olarak yüksek olmayan devirde, adam gibi kullanıldıysa, bakımları düzenli yapıldı ve periyodik değişmesi gereken parçaları ve sıvıları zamanında değiştiyse, mekaniğine etki eden hasarı yoksa, 27 binin orjinal km. olduğuna eminsek elbette alınır. 27 bin km. hiç bir şey. (İnsan gayet düşük km.'den kıllanıyor da ayrı konu.)

    Bu aletler ömürlük makineler. Nasıl kullanıldığı önemli. Belli bir tecrübeniz var ise önce kendiniz güzelce bir deneyin. 8- 10 km. içinde sesinde, gidişinde bir rahatsızlık var mı kendini epey belli eder. Frenleri, şanzımanı, gidonun ve lastiklerin stabil olup olmadığını bi güzel deneyin. İçinize sinmeyen ve mühim bir sıkıntı sezerseniz uzak durun. Zira eski motor düzgün bakılmadıysa insanı canından bezdirir.

    Gayet iyi durumda olduğunu düşünürseniz bu sefer hatır için değil emeğini ödeyip dip temel iyi bir ustaya check ettirin. Unutmayın ücretsiz "şöyle bir göz ucuyla" hatır için falan yapılacak kontrolde gözden kaçabilecek en küçük detay büyük para ve zaman kaybı olarak size döner. Dip temel, ustanın yanında sizde varken uzun uzun, adamın maharetini konuşturacağı şekilde detaycı bir kontrol için para ödeyin. Hem belki motorunuzun eksiklerini görmüş, durumunu öğrenmiş olup sonuca göre pazarlık yaparken kârlı çıkarsınız. Motor "alınamaz ya da masraflı" çıkarsa da bu check-up için ödeyeceğiniz ücreti motosiklete dair basit ve temel bir kurs ücreti olarak görür, bilgi edinmiş olursunuz.


    Yarın görmeye gidicem açıkcası pek öyle anlamam yani.aslında bu bana araba alırlen başıma gelmişti. Arabayı aldım üstüne tonla masraf çıktı.rot balans yok sağ aks kırılmak üzere idi.frenler iptal. Hehe


    İlan tam olarak şu ;

    http://phoenix.craigslist.org/evl/mcy/5229590180.html


    Denilenr göre herşey mükemmel.tabi o satanın demesi.yağı lastikler falan herşey çok iyi diyo. Bi ustaya göstermek iyi olurdu ama ben burda birine göstermeye kalksam motor kadar para öderim

    Daha da kötüsü başka bilen biri de yok.ama teklif güzel herşeyi veriyo uygun fiyata hayırlısı diyelim benim tek kafama takılan kaç km de oldugu idi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:04 ----------

    http://phoenix.craigslist.org/evl/mcy/5196175783.html


    Birde şu var ama 30 bin mil yani 48 bin km de.azıcık daha ucuz diğerinden yalnız bu 2008 bi önceki 2004 tü

  19. #1799
    UCANLAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-MAX 250 MOMO
    Beyler slm..Draggy selamlar uzun süredir yazışmadık.. Benim eski karaoğlanı satın alan kardeşim neler yapmış bi bakın hele fairing hard saddlebag..
    Ben önceki hafta 15 gün mecburi izne çıktım,Hanım çıkamadı.İlk hafta evde yattım 2-3 gün balığa çıktım o hafta hiç balık yapmadı Maltepe.Canım
    sıkıldı.İkinci hafta ani bir kararla Antalya'da arkadaşlar vardı.Bindim otobüse Antalya'dan scooter aldım gittim olympos ta 3-4 gün takıldım arkadaşlarla sonra motorla döndüm İstanbul'a..Motorcu dedğin ani karar verir zate ) kalın sağlıcakla...







    draggy, İlker41, DarkWheel ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    " MOTORUM OLMADAN ASLA !... "

  20. #1800
    jasonn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha v-star. 650 classic ��
    benim bi sorum olucak solda deponun altınada bi şey var o nedir şu an foto ekliyemicem ama çekilen bişi motoru aldığkm adam ilk böyle başlat dedi ama ne oldugunu meral ettim ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------

    Bir vites daha farklı gibi benim gördüğüm modellerden vites düşürmek için de basıyosun yükseltmek içinde galiba onu tam olarak nası yapıyoruz? Bi yardım etseniz


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler