selam, Ufuk'la da konuşmuştuk ama sizlere de sorayım. 650 Dragstar arka piston sol üstte, demirle krom kapağının tam arasında çok az yağ birikintisi oluşuyor. sebebini bilen var mıdır ?
selam, Ufuk'la da konuşmuştuk ama sizlere de sorayım. 650 Dragstar arka piston sol üstte, demirle krom kapağının tam arasında çok az yağ birikintisi oluşuyor. sebebini bilen var mıdır ?
Debriyaj kapağının altındaki vidayı sık geçer.
Öyle bir anlatmışsın ki demir ne demiri? krom kapak nerede? Ayrıyetten o bahsettiğin kapak krom değil plastik...
Fotoğraf koymadan olmaz bu işler Emre, fotoğrafı çek görelim yorum yaparız...
Hadi kolay gele...
telefonum Turkcell T20 : )) değil fotoğraf çekmek, whatsapp'ta bile yazışamıyorum.
krom dediğim işte o kapak, tam onun altından geliyor yağ. neyse önümüzdeki hafta götürecem herhalde.
Ufuk benim sorunun aynısı kesin oring değişecek
Draggy seninkini gördüm, seninki subap kapağından kaçırıyor garanti oring.
Emre' ninki de umarım oringdir.
az önce ön pistonda da gördüm. bu yağ izleri sol tarafta kalıyor. acaba motoru kapatınca mı sızdırıyo diye düşündüm sola doğru durduğu için. bende umarım o-ring diyeyim. önümüzdeki hafta bi' gösterelim bakalım.
merhaba arkadaşlar ilk motorum hyosung gv 250 ile yeterince deneyim kazandım ve motorumu yükseltmeye karar verdim. Bütçe olarak dragstar 650 ya da shadow 750 düşünüyorum. benim için en önemli konu suan için boy problemi 187 boyundayım shadow bu boya küçük kalır mı drag stara göre sele yere daha yakın duruyor bu uzun boy için dezavantaj gibi geliyor. henüz iki motoru da deneme şansım olmadı. dragstar kullanan uzun boylu arkadaşlardan yorum bekliyorum.
shadow daha uygun gibi, dragstar biraz daha kısa shadow dan.
Ben 1,85 boy ile sıkıntı çekmiyorum ama benimki eski model ayaklık. 2001 ve üstü modellerde palet ayaklıklar biraz daha geride ve yukarıda diye biliyorum.
Siz bir test edin, durum ondan sonra daha net olur sizin için.
Selamlar.
dediğiniz gibi denemek gerekli ancak ayaklıklar ileri alınabilir sanırım shadowun 5cm kadar daha uzun ve daha alçak yorumlar için teşekkürler
ben 1,87 boy ile 2002 model dragstarda full koruma giyindiğim zaman oturmak zor geliyor. gerçi benim biraz da göbek var, zorlayan o
honda shadowa yöneliyorum yorumlar için teşekkür ederim
selam millet. motorun saçma sapan çalışmasını Ufuk'un tavsiyesiyle Menderes ustaya götürdük. motora iridyum buji takıldı, karbüratör ve piston senkronu yapıldı. motor felaket halde. önceden inip iteceğim kadar zor hareket eden motor şimdi bıraksam kopup gidecekmiş gibi çalışıyor. yalnız sanırım tps sensöründe sorun var. motor 140ı geçmiyor, gaz kesiyor ve arıza lambası yakıyor. bu konuda draggy ve Ufuk sizden nasıl bi yol izlemem gerektiği konusunda yardım isteyeceğim. şimdilik tek sorunum titreşim ve bu tps olayı sanırım. Ufuk teşekkür ederim tekrardan herşey için.
tps se biraz pahalı hocam. gerçi mitsibushi marka başka araçlarda da vardır ama araştırmak gerekli, bu arada tps olduğundan emin misin?
400 tl sıfırı, 200 tl'ye sahibinden.com'da buldum ama güvenilir mi bilemedim. yamaha servisi de tps'ye bağlıyor mevzuyu. yetiştiremiyo sanırım. anlamadım gitti.
Menderes Candır
Emre teşekküre gerek yok ben sadece sizi tanıştırdım.
Yalnız sana bu işi öğretcem kafana vura vura
Piston ayarı da ne??? Subap ayarı karbüratör senkron ayarı
Bu arada yağ kaçırma işi Subap kapağındaki oringdenmiş. Oringleri ben gördüm sertikten kırılacak hale gelmişti.
Draggy İş TPS de, Menderes bana da bilgi verdi. Adamın çalışma şeklini bilirim tek kaynaktan iş yapmaz. Yamaha servisi ile konuşmuş, Service Manuel' inden bakmış bir de galiba yabancı forumlardan da yardım alarak işin TPS olduğuna karar vermiş. Elektronik bir çok şey Mitsubishi ile tutuyor ama hangi parça, kod numarası derken tıkanıp kalıyoruz. Geçen konuştuğumuz 1100 beyni de Mitsubishi ama Mitsubishi servisi çözüm bulamadı. Uğraşmak istememiş de olabilirler, bilmiyor da olabilirler.
Ebay da var mı gözüne çarptı mı hiç?
var da 150-200 dolar arası gidiyor. mitsubizhi derken, yamahanın şu elketrik zımbırtılarının hepsini mitsibushi üretiyor anlamında demiştim (beyin, pickup coil, diğer coiller vb.) Acaba muadili başka makinaya tkaılmış oalbilir mi? royal starda da aynı tps var.
aman Ufuk abi ya, cepten yardırmıştım anla işte Subap ayarı.
Ya o zaman hiç işi yokuşa sürmeden servisten sıfır alıp yapacağız, başka bi' yolu yok sanırım.
Bu arada; Menderes gerçekten candır. Motora binmelere doyamadım ya.
Bu Gaz Teli Konusu uzun zamandır kafamda, dün Bostancı E5 de bir dragstar arıza yapmış, arıza tel problemi, aslında teller sağlam ama itme teli sıkışmış motor gazı bırakmıyor.
Geçen Emre' nin de itme telini çıkartınca motor normal şekilde gazı açıp kapama hareketini yaptığı geldi aklıma ve arıza yapanın telini kestim motor normale döndü.
Önümüzdeki yaz gidon revizyonuna gidip azda olsa telleri uzatmam gerektiğinden (Bu arada @draggy halen haber bekliyorum senden, halen el atamadın galiba) acaba diyorum şu itme teli olayını tamamen ortadan kaldırsam da sadece çekme teli mi kullansam.
Bazen düşünüyorum yolda giderken çekme teli arıza yaptı, sıkıştı, koptu, vs. bir tek böyle bir durumda teli değiştir devam et için itme teli gerekir ama haricinde pek işe yaramaz geldi bana.
Bir de şu tarafı var olayın. Kaptırmış gidiyosun 130-140 o anda farketmeden İtme teli sıkıştı vay haline... Bir anda ne yapacağım derken; allah korusun...
Ne bileyim acaba fantaziyemi başladım ben yine kış üstü bilemedim...
Selam arkadaşlar yine ben yine bir soru ile karşınızdayım şimdi aklıma takılan normalde bizim motorların aküleri 12v 12ah ama benim motordaki akü 12v 9ah ve soğuk sabahlarda akü neredeyse marşı hiç çevirmiyor öğleye doğru tek marşta alıyor aküyü değiştircem ama kafama takılan sezon başı motora fairing takıp oto teyp bağlamayı düşünüyorum acaba Şimdi aküyü alırken 12v 14ah yada 12v 16ah alsam bi zararı olurmu yada faydası olurmu motoru günlük ortalama 30km kullanırım oda kış olduğu için yazın daha çok km yaparım almadan sizinde düşüncelerinizi almak istedim yardımcı olursanız sevinirim
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)