ben bunu 14.5 e aldım 2009 model var gayrı sen hesap et
ben bunu 14.5 e aldım 2009 model var gayrı sen hesap et
bu motor ne acaba kusura bakmayın yeniyim de
Maaşallah Kaan, tekerin düz bassın. Kız gibi makine.
honda shadow spirit 750 bu dostum
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:53 ----------
eyvallah sağolasın ya bı hafta sonu buluşup turlayamadık bır türlü
hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!
antalya civarında yönlendirebileceğiniz önerebileceğiniz motor var mı acaba?hayırlı olsun bu arada kazasız belasız kullanman dileğimle
eyvallah sağolasın malesef antalya civarında tanıdıgım yok ama bu zamanlarda 2. el piyasası coştu:( ama benım kanaatim 14 tl ye daha temiz ve gencını bulabilcegin yönünde dragstar iyi makinadır ben çok severek kullandım hele ki oturuş pozisyon rahatlı ve yoldaki o dengeleme bence mükemmel ayrıca belki faydası olur dragstar alıcaksan önceden bir yazı yazmıştım bi bak istersen link;
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-a-57.html
hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!
orları falan hep okudum geldim not ettim teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:20 ----------
bir sorum daha olacak sport ve klasik arasındaki farklar artılar eksiler nedir acaba?
klasık kasa kullanmadım bende sport vardı bence bu sport kasanın bir avantajı var oda ince parçalar sonucunda daha az agırlık ve daha ıyı ıvmelenme az azda benzın tasarrufu olabılır ama motor şanzıman diferansiyet vs vs aynı sadece on ön lastık ve maşalar ince ve birazda makyajlamalar işte...
buda eski makina
şimdi forumdaki arkadaşlar belki kızıcaklar ama aralarında illaki farklar mevcut her ıkı modelınde kendısıne göre artı ve eksileri var mesela
dragstarda sürüş otoruş pozisyonu çok iyi rahat bir seyahat ve kontrol olanagı sagıyor,fakat motoru biraz güçsüz
shadow bunun tam tersi torklu seri ama otoruş pozisyonu bana pek rahat gelmedi ayrıca süspansiyon sistemleri yapı olarak dragstar daha iyi diyebilirim.
frenler her ıkı motordada çok iyi yakıt olarak shadow daha cimri ( yenı model olması ve enjeksiyonlu ayrıca etken ) dragstar hava sogutma shadow sıvı sogutma ama çokta fazla başka çokta farkları yok aslında
japon orta sınıf makınalarını kullanma sansım bol bol oldu ( kavasaki vn 800 hariç ) suzıki c 800 shadow 750 dragstar 650 olarak en yuksek tork ve gucu c 800 den aldım dıyebılırım
dragstar ıyı makınadır taş gibi saglamdır temız duzgun bır makına alır adam gıbı ( teknık ıhtıyaclarının periyodık olarak en uygun malzeme ile ) yapılırsa evladıyelık makınadır
ben dragstarı değiştirmemin sebebi orta sınıf makınaları deneyerek tecrube ederek cebıme en uygun ( güç performans ve para ) olarak shadow u görmem oldu o kadar
gelelim dostum soruna
km ye asla ınanma ne ınsanlar var dalavera hat safhada önemli olan bakımlı olması çok sahip değiştirmemesi o yuzden 2003 den aşagı model alma ya aslında model de önemlı değil ama göz önünde bir kıstas olabılır.
daha öncede dediğim gibi iyi bir dragstar kendini marş sesinden belli eder
hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!
evet 2. el piyasası fena uçtu gitmiş! sözüm meclisten dışarı kıçını seleye oturtan deger katıyor motoraben normalde suzıki c 800 bakıyordum ama onlar hepten uçmuş:(
spiritler fazla yok turkiyede olanda fahiş fiyatlarda satıyor ben bunu ıyı düşürdüm şanslı sayabilirim kendimi acelen yok ise pusuya yat
hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!
Lastik konusunda baya bir kişi ile görüştüm. Bizim motorlara tubeless lastik oluyor iç lastik takarak. Direk tubetype lastik de takabiliyoruz iç lastikle. Tupetype ben bulamadım, bulduklarım da eski tarihliydi. Bu hafta Metzeler ME 888 Ultra siparişi verebilirim. Michelin Commander 2 güncel tarihli bulabilirsem ondan da alabilirim henüz net karar vermedim.
Metzeler 888 kullanan arkadaşlar var mıdır. Tecrübelerini aktarabilirler mi.
bugun maslakta yaklasık 100 km hızla gıderken lastık patladı tamır spreyı caktık ama içine giren vida şambreli param parça etmiş bir şekilde evime kadar geldım....
lastıgı söküp lastıkcıye göturmem lazım ama egzostda sökmem lazım yorgun oldugum ıcın bıraktım garaja müsait bir zamanda ilgilenicem artık...
lastık değiştirirsem yazarım buraya artık
Çok geçmş olsun. Sen de birşey yok değil mi? Allah korumuş.
eyvallah sağol,arka lastık oldugu ıcın sanslıyım zıra ön lastık patlasa kontrol zorlugu yaşayacaktım sorunsuz vaziyette eve gelebıldım
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------
lastik tamiri için lastiği sökmemiz gerekiryordu fakat egzozu sökmeden tekerlek mili cıkmayacaktı bizde amortisörleri söküp tekeri aşagı ındırıp söktük
patlak lastik ile çok fazla yol yaptıgım için ( pazar gunu açık bir yer bulamadım ) lastık yanakları çatlamıştı mecburen iç ve dış lastikleri değiştirdik burda lastık alıcak arkadaslar için resimi
araba krikosu ıle kaldırdıgım motoru tekerlegi yerine taktım biraz test sürüşü yaptık
sabah sabah mecburiyetten araştırma yapamadan 700 tl iç dış lastige vermiş olduk
lastık tubless
geçmiş olsun. Allah beterinden saklasın.
Geçmiş olsun. Allah beterinden saklasın.
Motoru alalı 3 ay kadar oldu. üzerinde Pirelli Mt 66 Route tubeless var ama iç şamyarlımı değilmi bilemiyorum. Alırken hiç dikkat etmemiştim, buda biraz şanşım oldu galiba.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)