Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Haziran 2013, 19:32
#941
Zaten arkadaşta yok uzun süredir,ya buldu yada motoru sattı heralde
Bu arada katılabileceğim gezi ve ortamlar arıyorum hasretle.Haziran sonunda Ereğli ve Balıkesir motosiklet festivalleri ile 10 gün sonra Balıkesir gezisi var.Birine katılıcam kismetse,
Ayrıca hafta sonu Sporfest 2013 var Sarıyer'de kamp konaklamalı giden motorcu gruplar var.Belki günübirlik belkide bir gece konaklamalı katılmaya çalışıcam hanımdan izin alabilirsem,Forumdan varmı gidecek olan bilmiyorum..
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------
sporfest 2013 ertelenmiş
" MOTORUM OLMADAN ASLA !... "
Reklamlar
-
14 Haziran 2013, 18:05
#942
merhaba, aranıza yeni katıldım dragstar 650 hastasıyım kısmetse sahip olmak istiyorum.kendimi forum sitelerinde sahibinden ilanlarıyla avutuyorum.
-
14 Haziran 2013, 18:17
#943
hayırlı uğurlu olsun şimdiden
-
15 Haziran 2013, 04:21
#944
merhaba.bende siteye uzun süreden sonra tekrar üye oldum.paylaşımlarda görüşmek üzere
-
17 Haziran 2013, 10:26
#945
günaydın 2 sorum olacak
sahibinden xvs ilanlarına bakıyorum'' yamaha xvs 650 A - xvs650 dragstar'' olarak 2 ilan var aralarında fark varmı?
sport ve classic arasındaki ön teker kalınlığı ve çamurluklar hariç önemli farklılıklar var mı?
ilanlarda classic ve sport ayrımı yapılmıyor sanırım..
-
17 Haziran 2013, 10:57
#946
fearless06 Hoşgeldin,
blacklion75 Yazdıkların dışında bildiğim kadarı ile fazla bir fark yok.Far,koltuk v.s, Sportlar 15 cm kadar daha kısa.İlk sayfada ölçüler bulunmakta,satış sitelerinde bu ayrım pek gözükmüyor.
" MOTORUM OLMADAN ASLA !... "
-
18 Haziran 2013, 15:13
#947
Çok çok hoşuma gitti,Ne eksiği var nede fazlası,
http://www.650ccnd.com/eltoro.htm
" MOTORUM OLMADAN ASLA !... "
-
18 Haziran 2013, 16:01
#948
Airbrush hariç şu anki hali motorumun
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
18 Haziran 2013, 19:19
#949
Ev işim belli olmadı henüz o yüzden hiç para ayırmıyorum motora şimdilik,Sadece bakım..
Ev fiyatları deli gibi arttı biranda moralim çok bozuk zaten...
Bir resmini eklermisin Draggy merak ettim Siyahta nasıl duruyor acaba?
" MOTORUM OLMADAN ASLA !... "
-
18 Haziran 2013, 19:42
#950
eklerim yakın zamanda
-
19 Haziran 2013, 18:43
#951
Merhaba arkadaslar
Siteye yeni uye oldum. umarim burada arayacagim sorulara dogru cevaplara ulasir bir sure sonra da gelebilecek sorulari cevaplamaya baslayabilirim
ilk sorum;
650 a classic drag star im var. alali yaklasik 2 ay oldu. 100 km uzerine cikinca asiri titreme yapiyor. hatta hiz yukseldikce dogru oranti ile bu tutreme de artiyor. Biraz kotu yola girince ozellikle arakadaki yolcu fazla titresimden de rahatsiz oluyor. bu direk lastikler ile mi alakalidir yada baska sebepleri varmidir?
Cevap verecek arkadaslara simdiden tesekkurler...
-
19 Haziran 2013, 19:50
#952
lastikler eskimiş olabilir, amortisör sorunlu olabilir, jant telleri balanssız olabilir...
-
20 Haziran 2013, 09:18
#953
Draggy üstadım bu aralar pek gezip tozmuyorsunuz heralde bi' görüşüp tanışabilseydik, beraber sürebilseydik hoş olacaktı. Tek başına tek başına nereye kadar?
-
20 Haziran 2013, 13:57
#954
benim motorun emme manifoldunda yırtık var. parça değişmesi lazım çünkü bu şekilde yakıtı fazla yaktığını düşünüyorum. Parça fiyatı ortalama 110tl işçilik hariç tabi. Söz konusu parçayı daha uygun fiyata bulabilirmiyim?
-
20 Haziran 2013, 15:00
#955
fearless06 adlı üyeden alıntı
benim motorun emme manifoldunda yırtık var. parça değişmesi lazım çünkü bu şekilde yakıtı fazla yaktığını düşünüyorum. Parça fiyatı ortalama 110tl işçilik hariç tabi. Söz konusu parçayı daha uygun fiyata bulabilirmiyim?
ebaya bakabilirsin hocam ama aynı fiyata gelir yaklaşık
mikail_6 adlı üyeden alıntı
Draggy üstadım bu aralar pek gezip tozmuyorsunuz heralde
bi' görüşüp tanışabilseydik, beraber sürebilseydik hoş olacaktı. Tek başına tek başına nereye kadar?
inşallah
-
20 Haziran 2013, 16:39
#956
Eğer benim bildiğim karburator körüğü ile aynı şey ise Yamaha servisi 75 tl ye getiriyor tanesini.çifti 150 TL yanlız1,5 ay sürüyor,
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------
Bende maalesef tek takılıyorum ve hoşlanmadığım için pek kullanmıyorum.Bu hafta sonu Ayvalık gezisine katılayım dedim kimseyi tanımadığım ve gitmeden tanışma ortamı yaratılamadığı için vazgeçtim.Haftaya Ereğli ve Balıkesir festivallerine giden gruplar var ancak o haftasonu evlilik yıldönümü 5. sene.Daha öncekilerden unuttuğum yıllar olduğu için bu sefer ciddi söz verdim hatta hediye bile aldım
Ordupazarı motofest var ona kesin diyorum artık.Yarın akşamda işten çıkar çıkmaz Kandıra,Beylerbeyi köyüne gidip bir çay içip geri gelicem. Kendi köyüm.Takılmak isteyen olursa beklerim..
" MOTORUM OLMADAN ASLA !... "
-
21 Haziran 2013, 10:29
#957
fearless06 adlı üyeden alıntı
benim motorun emme manifoldunda yırtık var. parça değişmesi lazım çünkü bu şekilde yakıtı fazla yaktığını düşünüyorum. Parça fiyatı ortalama 110tl işçilik hariç tabi. Söz konusu parçayı daha uygun fiyata bulabilirmiyim?
Valla ben 2 aydır öteliyorum manifold işini. Daha uygun bulamazsın bulsan da o zamana kadar astarı yüzünden pahalıya gelir Ben yarın alıp kendim değişeceğim artık. Devir düşüşü ve kuvvet kaybına neden oluyor meret.
-
21 Haziran 2013, 11:24
#958
Bu parça aslında kauçuk bir malzeme kalıpçılar dökemez mi? Bir forumda rastlamıştım bizim motorlar çift karbüratör, adam tek karbüratör takmış ve aleminyumdan tek girişi iki çıkışı olan manifold yapmış...
Bunu bir tartışalım mı kauçuk yerine aleminyum manifold nasıl olur? kauçuk olmasının özel bir nedeni var mı sizce?
-
21 Haziran 2013, 12:54
#959
draggy adlı üyeden alıntı
Bu parça aslında kauçuk bir malzeme kalıpçılar dökemez mi? Bir forumda rastlamıştım bizim motorlar çift karbüratör, adam tek karbüratör takmış ve aleminyumdan tek girişi iki çıkışı olan manifold yapmış...
Bunu bir tartışalım mı kauçuk yerine aleminyum manifold nasıl olur? kauçuk olmasının özel bir nedeni var mı sizce?
Kauçuk oluşu karbüratörde meydana gelen esnemeleri emmesi adına diye düşünüyorum ben. Kalıpçılar yapabilir aslında ama uğraşmaya gönüllü birisini ve ustasını bulmak var. bir de kalıp için yine sıfır ürün lazım olur herhalde.
-
21 Haziran 2013, 13:07
#960
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler