Lastiklerin tubeless olmaması ve iç lastikli olması ciddi bir eksiklik. Herşeyi geçtim, amortisör - enjeksyon falan.. Bunlar belki tartışılabilir ama lastiklerin hala motosiklet kullanıcılarının hayatına maal olabilecek bir eksiklik barındırması gözümde dragstarı bitirmiştir.. Üzücü bir durum!
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
değişim gibi bir şansı yok bu durumun heralde?Bu kadar kesin konuşup bitmiştir filan dediğine göre.
Kırmızı yazıyı anlatmama gerek kalmamış.Geç farkettim kusura bakma dostum sardokar.Telli jant nasıl dubless e geçiş sağlar? Değişimi aynı ebat dubless uyumlu çelik jantla mümkün. Fakat zannediyorum bu sefer fren sistemleri sorun yaratır bu modifiyede.Arka kampana sonuçta.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
değişir değişmesinede hem çok maliyetli olur, hemde zaman alır.. jant - fren - sibop değişecekte, takılacakta, kontrol edilecekte.. ohooo!!!..
bu arada tubeless lastikler telli jantlarlada kullanılabilir. fakat uyumlu olması gerekli..
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
F650gs deki gibi teller dış tarafa basarsa neden olmasın
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
hakkaten işmi bu yaa.. Sen yüzlerce kilometre hiç durmadan sürülecek motor yap, tubeless koyma!.. YUH YA! YUH!..
(kızdım)
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
valla öyle yada böyle bu bebekten mutlaka alacağım.
Kış gelsede fiyatlar inse diye bekliyorum pusuda
daha düşer mi fiyatlar ya?bende almayı düşünüyorum da.
bir zamanlar tanrıya karşı işlenen günah en büyük günahtı,ama tanrı öldü,onunla birlikte öldü o günahkarlar da.
yahu birşey soracağım .. bu motosikletle baslanır mı ?
Biliyorum ki baslanmaz diyeceksiniz .. Fakat beni gezdiren abimiz önce bu motosikletle baslayıp sonra Honda 600F ye ordan sonrada bmw ye geçmiş .. Nedense burada yapılan yorumlar çoğu zaman gerçek hayatla uyuşmuyor gibi
dostum haklısın çoğu zaman uyuşmaz sadece teoridir burda söylenen lerin çoğu...şimdi bensana teori değilde görsel olan bişe dicem japonlar 1.60-1.50 cm boyuyla sürüdğü motorlara bak 650cc den tut 1100cc kadar kullanıyolar yok yeni başlayan için şöle böyle motyora azda olsa bir yakınlığın varsa çokkolay olur bunlar zaten dengeli motorlardır rahat kullanırsın sen sadece karar ver
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
ben EN500 kullanıyorum.. bence drag starda eksik olan tek şey var... SADECE BİR YANINDA EKSOZ VAR... ))
arkadaşlar geçtiğimiz cuma ankaradan drag650 aldım arkadaşımla binerek antalyaya getirdim 100,120 ortalama süratle 600 km yol yaptım 95 ytl ye ve 157 lira yaktı şunu söyleyeyim hayatım da ilk kez dragstar kullandım. biraz daha agır kullansam 130.140 lara rahat düşer di tahminim .
ben şehirler arasında 140-150 ykr a gidiyorum fazla bile sayılabilir bu değerler,bu arada ankara dan antalya ya motor üstünde 100,120 ortalama sürat imrenilecek bir sürat olsa gerek hele ilk kez bindigin bir motorla hem de artçıyla. Tebrik ederim,5-5,5 saatte varmışsındır herhalde
Arkadaslar aylardir bende dragtsar'mi , wildstar'mi yada murauder mi daha karar veremedim , simdilik dragstar 650 karar vermek üzereyim ama kararsizim . Aslinda çocuklugumdan beri Harley davidson hastasiyim ve bir türlü birine sahip olamadim çok engeller oldu alamadim ama simdi her engel kalkti alabilirim ama yinede harley olmayacak çünkü çok pahali oldugundan mecburi olarak japon modellerine agirlik verme zorundayim.
Bende bir fotograf var modifye olmus bir custom chopper internette buldum , markasi nedir bilmiyorum , bu modele hastayim ve buna benzetilebilcek model aramaktayim . Ve zanedersem dragstar bu modele benzetilebilir durumda modifiye ile dragstar bu fotografa benzermi sizden öneri ve fikir istiyorum..
Tesekkür ederim.
Arkadaşlar kızmaca yok. Sadece fikirlerimi kimseyi kırmadan incitmeden yazmak isterim. Yamaha Dragstar 650 cc ye binmedim. Bunu baştan belirteyim. Ancak Hysoung GV 250 cc ile kağıt üzerinde teknik olarak karşılaştırma yaptım. Bu karşılaştırma fiyat/fayda oranında bir kaşılaştırma. Yoksa her zaman 650 cc lik bir motor 250cc lik bir motora üstün gelir. Lakin, Hyosung GV 250 cc lik motoru hem yağ soğutma; hemde hava soğutma sistemi var. Burada 0-1 Hysoung galip. (Hyosung deplasman forumunda olduğu için 0-1 olarak yazıyorum) Oysa Yamaha Dragstar 650 cc de ise sadece hava soğutma var. İkinci özellik Hyosung motor teknolojisinde 250 cc lik DOHC karakteristikli motora 8 sübab (valve) takarak ekonomik motor büyüklüğünde yüksek performans ve güç almış. Yamaha ise yaklaşık Hysoung GV 250cc ye göre 3 kat büyük olan motor bloğuna sadece 4 sübab (valve) takmış. Sübabları yarı yarıya az. Skor 0-2. Hysoung bu 250 cc lik motordan ekonomik şekilde 28 Hp güç ve yüksek tork alıyor. Oranlama yaparsak 650 cc lik bir motorda en az 72 HP güç almak gerekir ki (mesela Hysoung GV650) Yamaha sadece 40 Hp güç üretebilmiştir. O büyüklükteki motor bolğuna göre az. Skor 0-3. Yakıt tüketimi konusuna gelince Hysoung GV 250cc 2.5lt/100 km iken Yamaha 4.0/100km veya üzeri olmakta. Skor 0-4. Satış fiayatına bakarsak Hyosung GV 250cc 8000 Ytl herşey dahil. Yamaha Dragstar 650cc 14750 ytl. Skor 0-5. Burada hiç sürüş keyfinden falan bahs etmedim. Sadece Sanayii ve Ticaret Bakanlığı'na ithalatçı firmaların beyan ettiği satışta kataloklaarında kullandıkları teknik motor değerlerini karşılaştırarak yaptım. Sonuç
Yamaha Dragstar 650cc- Hysoung GV250cc 0-5 Hysoung galip gelir.
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
İlk cevabı kim yazacak merak ediyorum.
Arkadaslar Hysoung motor markasini ilk sizden duyuyorum , ben avrupada oldugum için bu model motorlar avrupada ne gördüm ne isittim bayisi bile yok herhalde avrupa standartlarina uymadigi için mi ne ? Bu model üzerinde yogunlasirdim ama ben modifiye custom yapabilecegim bir marka ariyorum yukarda verdigim örnek benzeri olmali , özel parçalar Highhawk gibi custom yapilmis parçalar desteklemeyen modellerle ben birsey yapamam..
Biraz önce modifiye yapilmis DRAGSTAR XVS650 buldum ve gerçekten muhtesem bir custom olmus,, simdi gelde Dragstar alma ... baska öneri yokmu???...
Arkadaşlar özellikle Yamaha sahibleri kızmaca yok. Sadece fikirlerimi kimseyi kırmadan incitmeden yazmak isterim. Yamaha Dragstar 650 cc ye binmedim. Bunu baştan belirteyim. Ancak Hysoung GV 250 cc ile kağıt üzerinde teknik olarak karşılaştırma yaptım. Bu karşılaştırma fiyat/fayda oranında bir kaşılaştırma. Yoksa her zaman 650 cc lik bir motor 250cc lik bir motora üstün gelir. Lakin, Hyosung GV 250 cc lik motoru hem yağ soğutma; hemde hava soğutma sistemi var. Burada 1-0 Hysoung galip. Oysa Yamaha Dragstar 650 cc de ise sadece hava soğutma var. İkinci özellik Hyosung motor teknolojisinde 250 cc lik DOHC karakteristikli motora 8 sübab (valve) takarak ekonomik motor büyüklüğünde yüksek performans ve güç almış. Yamaha ise yaklaşık Hysoung GV 250cc ye göre 3 kat büyük olan motor bloğuna sadece 4 sübab (valve) takmış. Sübabları yarı yarıya az. Skor 2-0. Hysoung bu 250 cc lik motordan ekonomik şekilde 28 Hp güç ve yüksek tork alıyor. Oranlama yaparsak 650 cc lik bir motorda en az 72 HP güç almak gerekir ki (mesela Hysoung GV650) Yamaha sadece 40 Hp güç üretebilmiştir. O büyüklükteki motor bloğuna göre az. Skor 3-0. Yakıt tüketimi konusuna gelince Hysoung GV 250cc 2.5lt/100 km iken Yamaha 4.0/100km veya üzeri olmakta. Skor 4-0. Satış fiayatına bakarsak Hyosung GV 250cc 8000 Ytl herşey dahil. Yamaha Dragstar 650cc 14750 ytl. Skor 5-0. Burada hiç sürüş keyfinden falan bahs etmedim. Sadece Sanayii ve Ticaret Bakanlığı'na ithalatçı firmaların beyan ettiği satışta kataloklaarında kullandıkları teknik motor değerlerini karşılaştırarak yaptım. Sonuç
Hysoung GV250cc -Yamaha Dragstar 650cc 5-0 Hysoung galip gelir.
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)